Oikein piti katsoa pysäytyskuvasta mitä vikaa on Elinin purukalustossa, en kyllä keksinyt. Kaikin puolin säteilevä esitys, karvoineen ja hampaineen!!!
Valvoja: MrMemory

ST:n kappale on miljoonastibiljoonasti viime vuoden irkkutyrkkyä tarttuvampi! 

. Kuin kaksi marjaa. 

(vaikka ei Suomi kyllä tule pärjäämään tällä
)
kaivanto kirjoitti:Aika törkeätä arvostella kasvuikäisen nuoren ulkonäköä. Tämmöistäkö nykynuoriso on?![]()
Oikein piti katsoa pysäytyskuvasta mitä vikaa on Elinin purukalustossa, en kyllä keksinyt. Kaikin puolin säteilevä esitys, karvoineen ja hampaineen!!!

En ehkä ihan ymmärrä, mutta en olekaan koskaan ollut kovin ulkonäkökeskeinen ihminen... Harvoin esimerkiksi kiinnitän huomiota muiden ihmisten pukeutumiseen (ja vielä vähemmän hampaisiin). Eiköhän se musiikki ja esitys ole kuitenkin Euroviisuissakin purukaluston täydellisyyttä merkittävämpi juttu, ainakin minä toivon niin!
Onneksi en itse ole esiintyvä artisti...

Eivät ne ainakaan minun huomiotani kiinnittäneet. Solistin silmiä en kyllä voinut olla huomaamatta 

Eilen tuli testattua, kukakohan lie käynyt toivomassa... 

kaivanto kirjoitti:Halusin vain puuttua siihen, että on tosi kohtuutonta arvostella nimimerkin takaa kasvuikäisen nuoren ulkonäköä. Musta Elin oli semissä upea ja ikäänsä nähden uskomattoman itsevarma ja suvereeni. Toivottavasti finaalissa menee yhtä hyvin. Mä en tehnyt noin nuorena näin hyviä biisejä. Paljon rispektii, hei!

TantePätsi kirjoitti:kaivanto kirjoitti:Halusin vain puuttua siihen, että on tosi kohtuutonta arvostella nimimerkin takaa kasvuikäisen nuoren ulkonäköä. Musta Elin oli semissä upea ja ikäänsä nähden uskomattoman itsevarma ja suvereeni. Toivottavasti finaalissa menee yhtä hyvin. Mä en tehnyt noin nuorena näin hyviä biisejä. Paljon rispektii, hei!
Sitten kasvuikäisen ei kannata lähteä kisaamaan viisuihin. Suuri yleisö on aina nimimerkin takana - ja julma.
Kaiken järjen mukaan minun pitäisi komppailla näitä tyttöjä kovastikin, joku noista on kuulema samassa lukiossa, josta keväällä kirjoitin, ja jos on tai on ollut Kaustisella musiikkilukiossa, toisia tsempataan, mutta nyt en jaksa.
Kiitos bändille osallistumisesta ja tervetuloa uudestaan! 

Cyrano kirjoitti:Täytyy hämmästellä samaa kuin eräät aiemmat kommentoijat:
Millä kielellä ne lauloi?

Pete kirjoitti:Hienoa oli muuten nähdä I'dees-tytöt bändin taustalla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa