Valvoja: MrMemory

kaivanto kirjoitti:Seuraavan TV-maksuni ainakin lähetän YLEn maksettavaksi.

tonywerner kirjoitti:Luulin sinun tietävän, että YLE:ssä on ihan eri instanssit, jotka päättävät mitä Radio Suomi soittaa ja ketkä kilpailevat euroviisuissa
kaivanto kirjoitti:En tule jättämään asiaa tähän. Maku meni nyt niin totaalisesti, että harkitsen biisini vetämistä pois kilpailusta.
2.1.2. (...) Julkistamisen jälkeen kappaleen edustaja(t) tai esittäjä(t) ei(vät) voi vetää ehdokaskappalettaan pois kilpailusta.

Timoteus kirjoitti:tonywerner kirjoitti:Luulin sinun tietävän, että YLE:ssä on ihan eri instanssit, jotka päättävät mitä Radio Suomi soittaa ja ketkä kilpailevat euroviisuissa
Varmasti onkin mutta onko se itse asian kannalta kovin olennaista?

Tai edes kakkoseksi sijoittunut Signmark 

kaivanto kirjoitti:En tule jättämään asiaa tähän.

tonywerner kirjoitti:Soivatko Teräsbetoni ja Waldo's People runsaasti RADIO SUOMESSATai edes kakkoseksi sijoittunut Signmark

ta1ja kirjoitti:Onhan tuo epäreilua, eikä taspauolisuusasiaa ole ahkä tarpeeksi huomioitu, mutta silti asialla periaattelisella tasolla kyllä on vahvasti tekemistä toimituksellisen riippumattomuuden kanssa. Joko toimitus on riippumaton ja päättää itse, vaikka kuinka epäreilua olisikin tai sitten se ei päätä ja sisältö sanellaan ulkopuolelta.

Jouska1287 kirjoitti:Olen aivan äimänä! Eikö AINAKIN Ylen omien radiokanavien pitäisi soittaa viisuehdokkaita tasapuolisesti!

MuzaMaza kirjoitti:Niin. Soikohan esimerkiksi nuorisokanava Ylexillä mitkään ensi vuoden ehdokkaista? No ainakaan iskelmänimet eivät soi.
Eläkeläiset olivat siellä kerran arvosteltavana, mutta saako es. Bääbs, Osmo Ikonen tai Linn siellä yhtään radiosoittoa. Pahoin pelkään että ei.

Timoteus kirjoitti:sekin hyväksyä, jos YLE TV2 toimituksellisen riippumattomuutensa nimissä ottaisi yhden euroviisukarsijan musiikkivideon tehosoittoon ja pyörittäisi sitä pari kertaa joka ilta? Vai olisiko epätasapuolisuus TV2:n harjoittamana eri asia kuin Radio Suomen harjoittamana?
YLE TV2 ja Radio Suomi esittävät euroviisukarsinnan finaalin suorana. Ovatko niiden riippumattomat toimitukset itse niin päättäneet vai onko joku sanellut asian ulkopuolelta? Jos on saneltu ulkopuolelta, niin toimituksellinen riippumattomuus on sanahelinää. Jos ovat päättäneet itse, niin kai päätöksestä seuraa joitakin velvollisuuksiakin?

MuzaMaza kirjoitti:Soikohan esimerkiksi nuorisokanava Ylexillä mitkään ensi vuoden ehdokkaista? No ainakaan iskelmänimet eivät soi.
Eläkeläiset olivat siellä kerran arvosteltavana, mutta saako es. Bääbs, Osmo Ikonen tai Linn siellä yhtään radiosoittoa. Pahoin pelkään että ei.
Ruotsinkielisten kanavienhan niitä Linniä ja Sister Twisteriä kuuluisi soittaa! 

kaivanto kirjoitti: Ei järjestävällä taholla saisi olla omia suosikkeja.
ta1ja kirjoitti:en itseasiassa tiennyt ... että Radio Suomi esittää viisut suorana.
ta1ja kirjoitti:mielestäni toimituksellinen riippumattomuus kyllä on aika tärkeä vapaan tiedonvälityksen perusasia,
ta1ja kirjoitti:YLEn organisaatio eri toimituksineen on kuitenkin niin monimutkainen ja laaja, että sen hahmottaminen on hyvin hankalaa.
ta1ja kirjoitti:Vanhasen lautakohu-asian yhteydessä havaittiin, että vastuukuviot eivät ole edes ministeritason tietoisuudessa.

... uskomatonta ...!!!
kaivanto kirjoitti:eikä syyksi kelpaa kieli, vaan se, että minä olin tekijänä.

"Kuka Kaivanto"

Kannatan siis Kaivannon protestia. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa