Valvoja: MrMemory

Siis tästä tulee aina niin hyvälle tuulelle! Ja esityksessä ne hypyt on ihan parhaita.
Laulullisesti ei ollut ihan paras esitys Milanilta, jotenkin epävarmalta kuulosti paikoin, mutta eiköhän finaalissa mene paremmin.
Ei Serbia mulla ihan ykkösinhokki ollut, mutta top5:ssä ainakin.

Maza kirjoitti:Tämä kappale napsii pinnoja ympäri Eurooppa ja on ihan kärkipäässä.

Ei pärjännyt, mutta ei haittaa. Voin luukuttaa tätä koko loppuelämäni sopivalta tallenteelta. 

Mulla tulee tästä tyylillisesti hieman Moja stikla mieleen ja eipä ihme sillä sekin kuuluu suosikkeihini. 

Naali kirjoitti:Milan veti tosi hyvin ja oli mun illan ykkönen.Ei pärjännyt, mutta ei haittaa. Voin luukuttaa tätä koko loppuelämäni sopivalta tallenteelta.
Toki muutkin saavat osallistua.. 

Darhen kirjoitti:Naali kirjoitti:Milan veti tosi hyvin ja oli mun illan ykkönen.Ei pärjännyt, mutta ei haittaa. Voin luukuttaa tätä koko loppuelämäni sopivalta tallenteelta.
Pidetään kesällä yksityiset Milan-bileet!![]()
Toki muutkin saavat osallistua..
Eiks me voitais saada ihan Milankin niihin bileisiin, eiks jooooo...? 
)
Aivan loistava Milan ja Ovo je Balkan!
Kiitoksia Serbia loistavasta viihteestä!!!
Mahtava leikittelevä ja hurmaava esitys, kaikki kohdallaan!
Aancon kirjoitti:Tää oli ehdottomasti yksi illan parhaista ja olisi ansainnut paljon paremman sijoituksen!

). Olis vaan voittanu nii ystävä ois joutunu vedonlyönnin seurauksena leikkaamaan Milan-tukan. 

Harmi, ettei pärjännyt paremmin.
Olisin mieluusti nähnyt vähän korkeammalla tämän.

Seurakunnan (ehkä) homo nuori(so)työntekijä hakusessa.

Nauroin tuolle ihan täysillä.
Ärsyttävä tynkäversio.
Seurakunnan (ehkä) homo nuori(so)työntekijä hakusessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa