http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_ ... /1.7030573
Valvoja: MrMemory

Olivatkos edelliset Israelissa?
Itse henkilöistä mulla ei ole mitään sanottavaa, tuntemattomia suuruksia mulle. 

Hauskaa, että on paljon juontajia. Entäs greenroom-juontajat?

Aintsu kirjoitti:Itse henkilöistä mulla ei ole mitään sanottavaa, tuntemattomia suuruksia mulle.
jee euroviisut kirjoitti:Entäs greenroom-juontajat?

Mutta erinomainen, kun ottaa huomioon, että Nadia puhuu noin upeaa ranskaa (onhan hänen isänsä marokkolainen).

En kyllä osaa odottaa näiltä tuntemattomilta oikein MITÄÄN
Pettymys kyllä lienee melko suuri 

Minulle se ainakin oli ihan tuttu
Milka kirjoitti:Eiks toi Nadia juontanut junior euroviisut tai jotain?Minulle se ainakin oli ihan tuttu
Vuoden 2004 Junior Euroviisut Stian Barsnes Simonsenin kanssa...
Mieluusti Stian olisi saanut juontaa nämäkin viisut, onhan hän niin karismaattinen herra

Serduchka kirjoitti:Milka kirjoitti:Eiks toi Nadia juontanut junior euroviisut tai jotain?Minulle se ainakin oli ihan tuttu
KylläVuoden 2004 Junior Euroviisut Stian Barsnes Simonsenin kanssa...
Mieluusti Stian olisi saanut juontaa nämäkin viisut, onhan hän niin karismaattinen herra
![]()
Joo ja munkin puolesta se Stian olis voinut olla juontajana myös näissä kisoissa, tykkäsin ihan hänestä 

Muutenkin nuo puvut mitkä noilla naisilla oli päällä niin oli kauheat, olisivat voineet vähän panostaa..Jos taas vertaa noita heidän hameitaan sun muita Helsingin kisoihin ja Jaana Pelkoset asuihin niin ero on kyllä huomattava!

)
Modernimpaa, humoristisempaa ja rohkeampaa finaaliin, kiitos! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa