Sieneke sais silti kylla menna jatkoon ihan vaan koska on ainoa joka edes vahan vareja kayttaa 
Valvoja: MrMemory
Sieneke sais silti kylla menna jatkoon ihan vaan koska on ainoa joka edes vahan vareja kayttaa 

Mä reagoin lavan havainnekuvaan viimeisimmän Haloo Oslo -jakson alussa. Se näyttää mun silmään ihan siltä, että Areenan permantokatsomoissakin olisi pienet, loivat korotukset. Oisko sinne semmosetkin vielä tulossa viime hetkillä?!? Harjoitusten päättymisen ja kenraalien alkamisen välisenä aikana? (Onko tämän ketjun nimenmuutos siis ennenaikainen?) Jos ne sen tekee, nii vähänkös olis upeutta!

Musta tää on vaan niin mahtava ja ihana ja kaikkee, oon muutenkin niin pimee tyyppi et pimeys toimii 

werro kirjoitti:Tää lava vaan muistuttaa mua vuoden 2002 ja 2003 lavoista.
vaihteluu monen vuoden led-seinille.

Cyrano kirjoitti:Eikö lava ole hyvä silloin kun huomio kiinnittyy esitykseen ja esittäjiin ??
..
tykkään 

Nata kirjoitti:Aivan kamala lava. Iso ja kolkko, eikä mitään kiinnekohtaa, laaksoa, kukkulaa näy ruudussa hahmottamista helpottamassa. Miltei kaikki esitykset näyttivät hajanaisilta, sekavasti sinne tänne levinneiltä!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa