Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

ESC 2008 -arkisto.

Dima Bilan - Believe

*****
35
22%
****
28
17%
***
38
23%
**
31
19%
*
30
19%
 
Ääniä yhteensä: 162

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

AnnFredi kirjoitti:
Jesse - susta olen hieman huolestunut. :heh:
Kannatti uskoa Dima Bilaniin. :surrur:

Älä välitä JeSSSe eli AnnFredi on huolestunut myös meikäläisestä. :hali:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Olen todella pettynyt.

Albatrossi

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Minä todellakin pidin esityksestä. Onnistuneet kuvakulmat, voimakas, intensiivinen tulkinta. Biisikin kuulosti paremmalta kuin odotin, siispä innostuin kerran äänestämään, vaikkei ihan ykkössuosikikseni noussutkaan.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja umbros »

Valitettavasti olin niin oikeassa. Julistin 24.3., että Venäjä tulee ja voittaa viisut. Hitto vie ku en lyönyt vetoa, toisen kerran peräkkäin viisuvoittaja osui veikkauksissa kohdalleen. :roll: Viime vuonna ansaitusti, tänä vuonna nimen ja totaalisen ansiottomuuden (äänten ristiin menon / naapurimaiden) vuoksi. Plaah, no mutta tiesin. :tapu:

Ensi vuonna Venäjällä. Ja todennäköisesti aika monena vuonna jatkossakin Venäjällä... :rofl:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42033
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Teena kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu että ette, vaikka toisin sanotte, pidä tästä kappaleesta osittain maan takia. Venäjäviha.. pah. unohtakaa jo menneet ja cheer up! :mrgreen:
Ei päde ainakaan minuun - juuri kuuntelen menneitä Venäjän viisuja, ja huokailen, kuinka moni niistä on ollut parempi kuin tämänkertainen. Olen myös menneinä vuosina muutamaan kertaan äänestänyt Venäjää. Venäjän voitto on minulle ihan okei, mutta olisin suonut sen tulevan jollain muulla biisillä. Tai no joo, jollain muulla esityksellä :heh:

Tuosta tämänkertaisesta kärkiporukasta olisin mieluiten suonut voiton Anille (siis kappale+artisti, ei maa Ukraina), mutta parempi sentään, että meni Dimalle (jolla oli jotain biisintapaistakin laulettavanaan) kuin Kalomiralle. Ja saatiinhan ainakin uusi voittajamaa.
Viimeksi muokannut Rousku, 25 Touko 2008, 03:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ruut kirjoitti:Olen todella pettynyt.
Monelle tuttua brittiä lainaten: Worst ESC-winner EVER!

Onnea vaan, Venäjä. Pääsitte juuri kärkisijalle kautta aikain viisuvoittajieni listauksessa - nimittäin häntäpäässä. Jopa setänä esiintyvä täti viime vuodelta ja Dana I. nipinnapin päihittävät tämän oksettavuuden. :yrjo:

Edit: eikä tuo Teenan väite päde muhunkaan. Olen useaan otteeseen sanonut, että Diman kaks vuotta sitten ollut biisi oli HYVÄ ja Venäjältä löytyy muitakin hyviä biisejä, esim. niitten debyyttiviisu. Mutta tämä on ihan hirveää tuubaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Saunan taakse kaikki ne suomalaiset, jotka tämmöistä mauttomuuden huippua menivät äänestämään... :jupinaa:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

nkorppi kirjoitti:Saunan taakse kaikki ne suomalaiset, jotka tämmöistä mauttomuuden huippua menivät äänestämään... :jupinaa:
Lisätään joukkoon vielä siirtolais-venäläisetkin. :twisted:

Edit: ainoa asia, mitä tämän skeidan voitosta sopii toivoa, on se, että se herättää yhtä suuren polemiikin kyseisen maan ihmisoikeusrikkomuksista kuin on saatu aikaan Kiinan ihmisoikeusrikkomuksista ennen Pekingiä.
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 25 Touko 2008, 03:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

UsvaAuer kirjoitti:
Teena kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu että ette, vaikka toisin sanotte, pidä tästä kappaleesta osittain maan takia. Venäjäviha.. pah. unohtakaa jo menneet ja cheer up! :mrgreen:
Ei minusta tässä eikä missään muussakaan ketjussa ole pettynyt tulokseen, siksi että joku tietty maa voitti, vaan siksi, että huono viisu voitti diasporaäänin.

Venäläiset Euroopassa:

Ukraina 8,3 miljoonaa
Valko-Venäjä 1,1 miljoonaa
Israel 1 miljoona
Latvia 650 000
Viro 350 000
Liettua 200 000
Moldova 200 000
Saksa 200 000
Azerbaijan 150 000
Ranska 100 000
UK 150 000
Georgia 70 000
Suomi 30 000
Romania 30 000
Ois ihan mielenkiintoista kaivaa vastaavat luvut muiden maiden siirtolaisten osalta ja tutkia onko niillä ja euroviisusijoituksilla kuinka vahvaa korrelaatiota...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Sitä en tiedä, mutta kuusi ensimmäistä noista antoi 12 pistettä Venäjälle + entinen neuvostotasavalta Armenia. Muiden maiden mielestä joku muu maa olisi ollut parempi tänä vuonna.

Kympin tuosta kaartista antoivat Moldova, Romania ja Suomi. Venäjältä Kosovo-tukea saanut Serbia antoi 10 ja tämän entinen liittovaltiokumppani Montenegro antoi 8.

Kasin tuosta sakista antoivat Georgia ja Azerbaijan, jolla oli paremmat perusteet antaa 12 Turkille (sukulaiskansa) ja Armenialle 10 (vähemmistökansa, jolla rajariita Azerbaijanin kanssa).

Ainoat "puolueettomat" kärkipisteet Venäjälle tulivat Unkarista (10), Maltalta (8) ja Kyprokselta (8).

Kaikkineensa 12-8 pistettä antaneita diaspora- tai poliittisia tukijoita oli siis 14 maata 43:sta. Pisteissä tämän 14 maan potti oli 144 pistettä. Muut 28 maata antoivat Venäjälle loput 128.

Aikamoinen vääristymä siis.
Viimeksi muokannut UsvaAuer, 25 Touko 2008, 03:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Eipä riittäneet diasporapisteet viemään tätä Suomen ohi piste-ennätyksessä! Eikä tää ollu semissäänkään vasta kuin kolmas, mikä hienosti korostaa vääristymää.

Lordin biisi on edelleen kaikkien aikojen laajimmin äänestetty voittaja.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

nkorppi kirjoitti:Eipä riittäneet diasporapisteet viemään tätä Suomen ohi piste-ennätyksessä! Eikä tää ollu semissäänkään vasta kuin kolmas, mikä hienosti korostaa vääristymää.
Mutuna sanoisin, että äänet jakautui aika loistavasti, jos neljäskin oli pisteen päässä kahdensadan rikkomisesta. (2007: 163p, 2006: 172). Pisteitä Dimalla olisi ollut mahdollista saada parhaimmillaan 72 pistettä enemmän, jos laskin oikein (2006 oli 37 maata, tänä vuonna 43).
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42033
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Taidan kuulua sellaiseen pieneen vähemmistöön kuin ihmiset, joiden mielestä Diman biisi 2006 oli vielä huonompi kuin tämä. Noin sävellyksenä; esityspuolesta en pidä kummassakaan. 2006 en sitten millään saanut Venäjän biisiä tarttumaan päähäni; äsken kuuntelin taas eikä tehnyt muuta vaikutusta kuin levottoman.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Tämä kappale kilpailee mielestäni huonoimman ikinä voittaneen viisun tittelistä Marie N ja Marija Serifovicin kanssa tasaväkisesti. Olen syvästi pettynyt.
Love shine a light

Avatar
Teena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Touko 2008, 18:12

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Teena »

Kylläpä olette pettyneitä siitä että hyvä kappale voitti. Tässä tosiaan haiskahtaa naapuriviha ja kateus sen minä sanon :mulk: . Niin moni Euroopan maa äänesti Venäjää joten kappale ei vain voi olla surkea. Kunnioittakaa äänestäjien mielipiteitä. Alkaapi kyllästyttään nuo teidän valitukset. Suomalaiset on kunnon valittajakansaa :draamaa:
It's impassipal

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Vaikea sanoa, miksi nyt on jotenkin tyhjä olo. Vaikka sisimmässäni tiedän, että jossain vaiheessa alan arvostaa Venäjän voittoa ja sitä, että sitkeä yrittäminen ja viisukisojen arvostaminen näin palkittiin - eikä voitto menyt jollekin kauhealle huumorirallille. Ehkä odotin sittenkin jotain mustaa hevosta, joka olis yllättänyt kaikki? Venäjä järjestää takuuvarmasti upeat kisat :tapu:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Halla »

Teena kirjoitti:Kylläpä olette pettyneitä siitä että hyvä kappale voitti. Tässä tosiaan haiskahtaa naapuriviha ja kateus sen minä sanon :mulk: .
Mua taas kyllästyttää tuo ainainen kateuteen vetoaminen, sitten kun ei muuta keksitä, niin nakataan kateuskortti kehään. :draamaa:

Minä pidän venäläisestä musiikista, mutta en tästä kappaleesta enkä esityksestä. En myöskään pidä lihahyytelöstä. Olenko siis kateellinen lihahyytelön valmistajille? :draamaa:

Eikä tää nyt oikeasti pahin mahdollinen voittaja ollut, mutta ei kyllä paraskaan. Plushenkosta sai multa yhden pisteen, mutta se menetettiin sitten sillä Diman harrastamalla kaamealla naaman repimisellä. :mrgreen:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Teena, kyllä tähän ovat muutkin kuin suomalaiset erittäin pettyneitä. Käy vaikka kurkkimassa muiden maiden fanifoorumeita.

(EDIT: anteeksi Anna_M tämä oli hetken täysin vahingossa vastaus kommenttisi, mitä se ei tietenkään ollut)
Viimeksi muokannut ta1ja, 25 Touko 2008, 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Huono kappale, mauton esitys.
Miten tällaisella mennään edes jatkoon semistä, saati voitetaan finaali?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

ta1ja kirjoitti:
Anna_M kirjoitti:Vaikea sanoa, miksi nyt on jotenkin tyhjä olo. Vaikka sisimmässäni tiedän, että jossain vaiheessa alan arvostaa Venäjän voittoa ja sitä, että sitkeä yrittäminen ja viisukisojen arvostaminen näin palkittiin - eikä voitto menyt jollekin kauhealle huumorirallille. Ehkä odotin sittenkin jotain mustaa hevosta, joka olis yllättänyt kaikki? Venäjä järjestää takuuvarmasti upeat kisat :tapu:
Kyllä tähän ovat muutkin kuin suomaliset erittäin pettyneitä. Käy vaikka kurrkimassa muiden maiden fanifoorumeita.
Joo, kävin jo. Mutta on vielä lisättävä tuohon edelliseen, että Venäjä on siis yleensä mun suosikkimaita euroviisuissa ja tykkään venäläisestä popista aivan tavattomasti. Mutta tässä ei tainnut ollakaan sitä aitovenäläistä kuin 2/3 lavalla heiluneista hepuista.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Anna_M kirjoitti:Joo, kävin jo. Mutta on vielä lisättävä tuohon edelliseen, että Venäjä on siis yleensä mun suosikkimaita euroviisuissa ja tykkään venäläisestä popista aivan tavattomasti. Mutta tässä ei tainnut ollakaan sitä aitovenäläistä kuin 2/3 lavalla heiluneista hepuista.
Sori Anna - vastasin Teenalle, mutta vahingossa jotenkin sähläsin sun vastauksen quoteksi ... mutta tästä aivan samaa mieltä. Itse en usko että tulen pitämään tästä ikinä.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

ta1ja kirjoitti:Sori Anna - vastasin Teenalle, mutta vahingossa jotenkin sähläsin sun vastauksen quoteksi ... mutta tästä aivan samaa mieltä. Itse en usko että tulen pitämään tästä ikinä.
Soromnoo, harasoo :mrgreen: Saa kyllä olla aikamoinen sovitus mullekin, että nousee suosikkilistalleni.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Onnea Venäjä. Hienoa, että uusi maa voitti euroviisut. Hienoa myös, että pitkästä aikaa miessolisti voitti viisut. Harmi vaan, että kappale oli aika kehno. :roll:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

:tapu: Onnittelut Venäjälle. Tässä oli paketti kyllä niin täydellisesti kasassa, että oikeaan osoitteeseen meni. :tuuletus:
Raipatirai

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja umbros »

Teena kirjoitti:Tässä tosiaan haiskahtaa naapuriviha ja kateus sen minä sanon :mulk: . Niin moni Euroopan maa äänesti Venäjää joten kappale ei vain voi olla surkea. Kunnioittakaa äänestäjien mielipiteitä. Alkaapi kyllästyttään nuo teidän valitukset. Suomalaiset on kunnon valittajakansaa :draamaa:
Naapurivihasta ei suinkaan ole kysymys. Itse olin 2000 Venäjän puolella kun Alsou edusti heitä. Samoin 2003, kun t.A.T.u oli mukana. Tänä vuonna vaan esittäjä, biisi ja esitys oli siirappisen kuvottava. Dimassa oli kaksi vuotta takaperin kuitenkin tyyliä ja makua, tänä vuonna kaikki meni yli. Tänä vuonna pisteet menivät ristiin rastiin sinne sun tänne, Lordin kaltaista yhteistä suosikkia ei Eurooppa löytänyt tästä joukosta. Suurin osa täysistä pisteistä tulikin Venäjälle juuri vanhoista Neuvostoliiton maista. Tämä Venäjän voitto on nyt vain alkusoittoa tulevaisuudelle. Tervetuloa Venäjälle viisuilemaan myös 2010, 2011...

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Teena kirjoitti:Kylläpä olette pettyneitä siitä että hyvä kappale voitti.
Hyvää tää ole ikinä nähnytkään. :eiei:
Tässä tosiaan haiskahtaa naapuriviha ja kateus sen minä sanon :mulk: .
No, ihan tasan. Ne ajat on olleita ja menneitä, kun Venäjää vihattiin naapurina. Kuten yks kuppilalainen on joskus sanonut: "Paskasta ei saa konvehtia..." Pätee tähänkin.
Niin moni Euroopan maa äänesti Venäjää joten kappale ei vain voi olla surkea. Kunnioittakaa äänestäjien mielipiteitä.
Et oo vissiin koskaan kuullut naapuriäänistä tai siitä, että Venäjällä on paljon siirtolaisia ympäri Eurooppaa, jotka äänestää omiaan?
Alkaapi kyllästyttään nuo teidän valitukset. Suomalaiset on kunnon valittajakansaa :draamaa:
[/quote]
Samoin alkaa kyllästyttämään tämä sun jankutus. Kunnioittaisitko sinäkin ystävällisesti myös meidän mielipidetämme, kiitos?

Edit: Alsou edusti venäjää 2000, ja hyvä biisi olikin. Sen olisin mielelläni nähnyt voittajanakin.

Edit 2: no nyt se umbros kerkeskin jo korjata sen vuosilukuvn oikein...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja skidi »

Miksiköhän olin tämä voitosta yllättynyt, vaikka itsekin sanoin jo ajat sitten, että seuraavat viisut järjestetään Moskovassa? No, on varmasti hyvät viisut sinnekin tulossa, vaikka voittajabiisi olikin mitä oli :roll: Itsekin olen jo jonkin aikaa haaveillut käyväni joskus Moskovassa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

:tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tapu: :tapu: :tapu:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja JRS »

Onneksi olkoon Dimalle viisuvoitosta :peukku: :tapu:
Yllatys voittaja, taytyy todeta :shock: Kappale ei ihan vielakaan kolahda meikalaiseen mutta esitys oli ammattitaitoinen ja vahva :joojoo: Musiikillisesti toki paljon parempi kuin esim Kreikka, joten soin voiton talle pahemmin hampaita kirskuttamatta. Pietari tai Moskova, taalta tullaan :mrgreen:
CONGRATULATIONS RUSSIA :venaja:

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja JIM »

Arvasin melko varmaks että Dima nää kisat voittaa, :miettii: vaikka Ania kannatinkin. Syy miks taas toivoin tän voittoa on ainoastaan se, että haluun nähdä viisut järjestettävän Venäjällä( varmasti upeimmat viisut ikinä), :joojoo: :kups: kappaleesta en välitä edelleenkään yhtään.
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Lukittu