Valvoja: MrMemory

Roope kirjoitti:Lisäksi Jarilla on samanlaista vekkulimaista veikeyttä kuin voittajalla![]()
![]()
![]()
Jos meinaat Alexanderia niin minä en oo kyllä huomannut mitään yhtäläisyyttä

Upea, upea hitti JARILLE!!!
Toivottavasti edes syksyksi/talveksi tajuavat levy-yhtiössä julkaista tämän, sillä tässä muhivat todelliset HITIN ainekset!

Ei enää tällaista!
Kamalaa, Jarpan aika on jo ohitse! 

Juurovissön kirjoitti:Ei ei ei!Ei enää tällaista!
Kamalaa, Jarpan aika on jo ohitse!
Naurakaa mun kanssani mun typeryyksilleni. Tuossa yläpuolella Antsa kyllä sanoo asian jotenkin aidommin ja hauskemmin, hyvä AntSa! 

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:
Kuka oli muuten taustaköörin nuori kolli finaalissa...
Harmi ettei tätä ainakaan vielä ole saatavissa levytettynä versiona kaupoista. 

AntSa kirjoitti:Harmi ettei tätä ainakaan vielä ole saatavissa levytettynä versiona kaupoista.

tonywerner kirjoitti:AntSa kirjoitti:Harmi ettei tätä ainakaan vielä ole saatavissa levytettynä versiona kaupoista.
Jos ei lasketa vuoden 2009 Suomen karsinta kokoelma-cd:tä
Tarkoitin siis lähinnä artistin itsensä, OMALLE LEVYLLEEN ylpeästi laulamaa levytystä.
Tämä on mielestäni helmi, jonka en soisi ns. tavan ihmisiltä unohtuvan. 

AntSa kirjoitti:TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:
Kuka oli muuten taustaköörin nuori kolli finaalissa...
Jukka Nylund!![]()
Ja tämä on edelleenkin ehdottomasti oma ykkössuokkarini tämän vuoden karsinnastamme.Harmi ettei tätä ainakaan vielä ole saatavissa levytettynä versiona kaupoista.

AntSa kirjoitti:Aivan!Tarkoitin siis lähinnä artistin itsensä, OMALLE LEVYLLEEN ylpeästi laulamaa levytystä.
Tämä on mielestäni helmi, jonka en soisi ns. tavan ihmisiltä unohtuvan.
Ei Suomessa ole varaa jättää tällaisia helmiä albumien ulkopuolelle 

tonywerner kirjoitti:Ei Suomessa ole varaa jättää tällaisia helmiä albumien ulkopuolelle
Valkeaa unelmaakin on ilmestynyt vain kokoelmalla. Jarin nähtyjen konserttien perusteella se on ollut kuitenkin yksi hänen kaikkien aikojen suosituimmista kappaleistaan, joka saa aina lähes myrskyisän suosionosoituksen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa