. Jos niiden kappale on yhtään kunnollinen, eikä nillä ole ketään liiaksi kiemurtelemassa tms, niin nämä ovat erittäin hyvissä kuopissa kohden puntarini kärkisijoja.Valvoja: MrMemory
. Jos niiden kappale on yhtään kunnollinen, eikä nillä ole ketään liiaksi kiemurtelemassa tms, niin nämä ovat erittäin hyvissä kuopissa kohden puntarini kärkisijoja.
Aancon kirjoitti:Kyllä mä annan tälle bändille mahdollisuuden.Vaikuttaa huonolta, mutta en tyrmää mitään ennen kun kuulen viisubiisin. Voihan sitä bändi kuin bändi tehdä hyvän biisin, mistä sitä ikinä tietää. Mutta ei siis ole minun makuuni ennen kuin toisin todistetaan.

Heti vois tilata ainakin nämä: Toše Proeski, Jelena Tomašević ja REGINA. Tää tykkää ex-jugojen musasta, siinä on tunnetta 

paloa, kuin suomalaisilla joskus (paitsi osassa suomi-suomirockia
) (ja sitten joissain latinokulttuureissa), joka ei kuitenkaan vielä käänny kokonaan slaavilaisen tunteellisen imelyyden puolelle niin kuin osa venäläisestä musiikista niine vibraattoineen jne.

Ainakin odotukset ovat nyt pilvissä itse biisin suhteen, kun tuommosta menevät lupailemaan 

barbarossa kirjoitti:Mitä kappaleen nimi tarkoittaa suomeksi? Likaisenruskeaa vettä?

jee euroviisut kirjoitti:barbarossa kirjoitti:Mitä kappaleen nimi tarkoittaa suomeksi? Likaisenruskeaa vettä?
Tietääkseni se tarkoittaa kirkasta vettä.

Juurovissön kirjoitti:Odotus päättyy 1.3. Silloin saamme BHRT:n tv-showssa kuulla Bistra Vodan...
Mukana 90-minuuttisessa lähetyksessä mm. Sabahudin Baho Kurt ja Laka.
Laka esittää viime vuoden biisin Pokusaj. Sabahudin Baho Kurt, joka edusti Jugoslaviaa 1964 on mukana kunniavieraana. Nämä viisut kuullaan: Sakis Rouvas esittää TIONin. Quartissimo Sloveniasta, Chiara Maltalta ja Andrea Demirovic Montenegrosta promoavat kappaleitaan.

Juurovissön kirjoitti:Onkohan tämä Reginan esiintymis-look?
Pääsolisti opettelee jopa venäjää.

Ei ois saanut leikata hiuksiakaan
.
Serduchka kirjoitti:Itse en oikein odota tältä mitään mullistavaa![]()
Viimevuoden Turkki, miksi ne tätä uumoilivat oli kyllä hyvä biisi

ta1ja kirjoitti:Niinkuin mihin aikaan suunnilleen tää tänä iltana tulee tietoon?

Aancon kirjoitti:ta1ja kirjoitti:Niinkuin mihin aikaan suunnilleen tää tänä iltana tulee tietoon?
About 23.30 todennäkösesti. Mulla on yhtäkkiä tullu suuret odotukset tän suhteen, vaikka pidin tätä aluks automaattisesti huonona. Toivottavasti ei olis ihan tavisrokkia.

ja bändikin hyvä , mutta nämä pari viimeaikaista tiedonmurusta on vähän aiheuttaneet enenevää huolta että mitäköhän tämä loppujen lopuksi tulee olemaan. Toivottavsti nei ei oo yliviisuistaneet tätä .
niin että tulen varmaankin putoamaan, mutta ei se mitään.

eepu4 kirjoitti:Epäilisin että puntariini jompaankumpaan kärkipäähän

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa