Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Regina - Bistra voda

*****
86
59%
****
32
22%
***
17
12%
**
6
4%
*
6
4%
 
Ääniä yhteensä: 147

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Semifinal olisi varmaan kiva, mutta saiskohan ne riittävästi rahaa siellä esiintymisestä että tulisivat. Vaikkei mistään varmiista staroista Suomessa ole kyse, niin nehän ei välttämättä ole mikään teinibändi joka lähtee innoissaan promomielessä kiertämään artisti maksaa periaatteella, vaan aikuisia, varmaan perheelisiä ihmisiä, pitkän linjan muusikoita, joille kyse on ammatista, josta pitää saada leipä ja elanto.

Kerminaattori
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 23:49

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Kerminaattori »

Nii-in enpä tiedä palkkioista ja muista, mutta toisaalta jos Suomeen joskus tulisivatkin niin tuskin se niille mikään rahasampo olisi, oli keikkapaikka sitten mikä tahansa. Tai mistäs minä tiedän. Kyllähän siellä Semifinalissa kuitenkin kaikenlaisia ulkomaisia bändejä esiintyy. Noh, eipä paikalla niin väliä, kunhan tulisivat!

Bää, en pääse tonne Reginan sivuille ollenkaan, mistä lie syystä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Reginalta on ilmestynyt albumi Vrijeme je. Sitä löytyy Youtubesta ainakin

Vrijeme je
Bježi dok sam mlad
Zvaću te pile moje
Pazi gdje spavaš
Koji ti je sad

Ihan ok, mutta kyllä mua hieman just nyt tympii toi jugopopsaundi. Ehkä huomenna toisin.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Aivan mielettömän hieno tuo Reginan uutuuslevy! :kups:

Mikä ihmeen rock-bändi Sarajevosta. :mitvit: Aikaisemmasta tuotannosta en tiedä yhtään ja mitään, mutta tämä uutuus täynnä tanssittavaa balkanpoppia. "Bosnian Depeche Mode". :mrgreen:

Pidän paljon. Suorastaan rakastan! :ihana:

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Miik »

^ Kokopitkä eksyikin jo kokoelmiin, mutten ole vielä ehtinyt kuuntelemaan. Pitänee laittaa seuraavaksi jonoon soittolistalle, kun noin lupaavalta vaikuttaa. :joojoo:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

MuzaMaza kirjoitti:Aivan mielettömän hieno tuo Reginan uutuuslevy! :kups:

Mikä ihmeen rock-bändi Sarajevosta. :mitvit: Aikaisemmasta tuotannosta en tiedä yhtään ja mitään, mutta tämä uutuus täynnä tanssittavaa balkanpoppia. "Bosnian Depeche Mode". :mrgreen:

Pidän paljon. Suorastaan rakastan! :ihana:
Mistä te ootte löytäneet Vrijeme Je:n??? :shock: Myydäänkö sitä jossain nettikaupassa ämppäreinä tai oikeana CDnä? Reginan sivuilla ei edelleenkään sanota levystä mitään ja googletuskaan ei oikein ole tuottanut tulosta...
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jos joku on löytänyt laillisia kauppalinkkejä, otan mielihyvin minäkin ilolla vastaan tiedon ja käyn ostamassa. Maksuttomassa muodossa levy on mahdollista löytää. Näin nurinkuristahan tämä on.

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Kerminaattori kirjoitti:Juuh, Regina Suomeen! Tää biisi, bändi ja etenkin laulaja on lumonnut mut aivan kokonaan, enkä normaalisti edes ole mitään hullaantuja-tyyppiä ollenkaan, päinvastoin. Oon näitä teitin keskusteluja tän jokusen viikon nyt seuraillu ja pakko hieman osallistuakin. Semifinal vois olla just sopiva paikka ja olis kyllä sanoin kuvaamattoman ihanaa näitten keikalle päästä! En tajua, onko se tää kevät vai mikä mut on sekottanut, 8 vuotta mulla on ollu kännykässäkin sama soittoääni mutta nyt oli vaihdettava Bistra vodaan. Töissä yövuorot menee, kuten nytkin, Davoria tuijotellessa :surrur: :rakkaus:
Hih, I can sooooooooo relate to that! Mä olen kans syyttänyt kevättä ja hormoneja ja ties mitä kaikkea Davor-kuumeestani. :surrur: :puna: Mut ehkä se johtuu kumminkin sit vaan siitä, että Davor on kerta kaikkiaan niin sairaan hottis ja sexy, että ainakin tämmöset kolmekymppiset sinkkunaiset lankeaa siihen väistämättä. :rakkaus: :kups:

En mä välttämättä Davoria maailman parhaan näköiseksi mieheksi tituleeraisi -- siinä skabassa edelle menee niin Johnny Depp ja Jon Bon Jovi kuin vaikkapa Elijah Wood ja Viggo Mortensenkin -- mutta jotain sellasta siinä miehessä on, joka vie jalat alta (kirjaimellisestikin, hih ;) ). Karismaa, mojoa, sex appealia, animal magnetismia... Something like that. Etenkin sitä sex appealia. *drool*
ta1ja kirjoitti:Semifinal olisi varmaan kiva, mutta saiskohan ne riittävästi rahaa siellä esiintymisestä että tulisivat.
Semissä käy esiintymässä myös ulkomaisia bändejä, eikä nekään mun ymmärtääkseni kaikki ole mitään teinibändejä, jotka haluaa vaan matkustella ja tulee keikalle vaikka ilmaiseksi. Mut tää on vaan mun käsitykseni, ei välttämättä mikään fakta.

Laitoin tosiaan melkein heti viisujen jälkeen mailia muutamaan hesalaiseen rokkibaariin ja ehdotin, että pyytäisivät Reginan tänne keikalle, mutta varsinaisia vastauksia en saanut mistään. Ainoastaan Lepakkomiehestä tuli hyvin tyly vastaus, jossa todettiin, että yhteystiedot nettisivuilla ovat bändejä varten, ei ulkopuolisten tekemiä bändiehdotuksia varten. :niinpa:

Paras tapa yrittää saada Regina Suomeen lienee edelleen yhteydenotot pikkubändejä maahan tuoviin keikkajärjestäjiin. Mulla on ollut työn alla lista potentiaalisista keikkajärjestäjistä ja oon puuhastellut vähän muutakin asiaan liittyvää, mut viimeisen viikon aikana en oikein ole kerinnyt perehtymään asiaan. Koitan päästä asioiden kanssa eteenpäin tällä viikolla tai viimeistään ensi viikolla. Tässä kun oli välissä eräs toinen keikka, joka on aiheuttanut jälkikäteen monenlaista pientä ajankulua, kuten kuvien editointia ja keikkavideoiden katsomista YouTubesta. <3 Ja sen pähkäilyä, notta mistä repisin rahaa lähteä vielä toiselle keikalle. Lippurahat kyllä varmaan löytyis, mut kun pitäis löytää rahat myös lentolippuihin. :aivanmaassa: This whole world is out there just trying to score/ I've seen enough I don't want to see any more/ Cover Me, wrap your arms around and Cover Me/ I'm looking for a lover who will come on in and Cover Me... :ihana:
ta1ja kirjoitti:Vaikkei mistään varmiista staroista Suomessa ole kyse, niin nehän ei välttämättä ole mikään teinibändi joka lähtee innoissaan promomielessä kiertämään artisti maksaa periaatteella, vaan aikuisia, varmaan perheelisiä ihmisiä, pitkän linjan muusikoita, joille kyse on ammatista, josta pitää saada leipä ja elanto.
Totanoin, menee vähän asian vierestä, mutta menköön. Onko sulla kenties jotain inside-tietoa Davorin, Acon, Denisin ja Bojanin marital statuksesta ja perheellisyydestä/perheettömyydestä? :shock: :D Denis näyttäis olevan naimisissa, mutta kenenkään muun osalta edes ahkera googletus asian tiimoilta ei ole tuottanut tulosta... :puna:

Ta1jalle ja Hekaterinalle kiitos ihanista videolinkeistä! :ihana: :surrur: :kups:

Kaikille sellanen pyyntö, että jos löydätte jostain nettikauppoja, joista vois ostaa Sve Mogu Ja:n ja Vrijeme Je:n CDnä tai jälkimmäisen edes ämppäreinä, laittakaa ihmeessä linkkejä tänne. Siellä yhdessä nettikaupassa, joka on linkattu tän viestiketjun sivulta 2, Sve Mogu Ja näyttää edelleen loppuunmyytyä, eikä Vrijeme Je -levyä taida vielä olla siellä laisinkaan.
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Dimppa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 38
Liittynyt: 08 Maalis 2009, 18:45

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Dimppa »

Kuinka vanha Davor oikein on? Olen ehkä sokea,mutta missään ei ole sattunut silmään . :roll:
"Мимо проходишь, не замечаешь.
На вопросы мои не отвечаешь ."

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Täältä löytyi aikoinaan ja edelleen :heh:
Davor Ebner – lead vocal
Born in Sarajevo on 22.07.1972.
- en muista lukiko siviilisäädystä mitään, mutta eiköhän noissa ikäryhmissä perhettä jo ala olla jos on ollakseen. Davor on bändin nuorin, muut 1967-1970 syntyneitä.

EDIT linkki lisätty, unohtui

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

vau, oon kuuntelemassa noita Reginan biisejä youtubesta :kups: Mun selain ei suostu avaa Reginan nettisivua :jupinaa: Kellään muulla samaa ongelmaa? Mistähän mahtaa johtua :miettii:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja --evg »

Dimsku. kirjoitti:vau, oon kuuntelemassa noita Reginan biisejä youtubesta :kups: Mun selain ei suostu avaa Reginan nettisivua :jupinaa: Kellään muulla samaa ongelmaa? Mistähän mahtaa johtua :miettii:
Mullakaan ei :shock: Mut jätän nyt tällä kertaa sitten väliin kun kerran ei avaudu. Menen ennemmin muiden viisuartistien kotisivuille.
IB- International Bullshit

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

ta1ja kirjoitti:Täältä löytyi aikoinaan ja edelleen :heh:
Davor Ebner – lead vocal
Born in Sarajevo on 22.07.1972.
Hih, Davor olis mulle just sopivan ikäinenkin.. :puna: ;)
ta1ja kirjoitti:- en muista lukiko siviilisäädystä mitään, mutta eiköhän noissa ikäryhmissä perhettä jo ala olla jos on ollakseen. Davor on bändin nuorin, muut 1967-1970 syntyneitä.
Mä olen googlettanut Davoria useampaan kertaan ja vilkuillut läpi vähintään 20 ekaa sivua hakutuloksia, mutta en ole nähnyt missään sanaakaan sen enempää Davorin siviilisäädystä kuin Acon tai Bojaninkaan siviilisäädystä ja perhetilanteesta. On täysin mahdollista, että Davor on erittäinkin varattu ja perheellinen, mut ihan yhtä mahdollista lienee sekin, että hää olisi periaatteessa enemmän tai vähemmän available.
Dimsku. kirjoitti:Mun selain ei suostu avaa Reginan nettisivua :jupinaa: Kellään muulla samaa ongelmaa?
Kokeilkaapa tätä linkkiä, jospa se toimisi. Ei niin, että tuolla mitään uutta olisi, eivät ole päivittäneet sivuille mitään uusia tietoja Vrijeme Je:stä eivätkä mistään muustakaan.
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

ta1ja kirjoitti:Täältä löytyi aikoinaan ja edelleen :heh:
Davor Ebner – lead vocal
Born in Sarajevo on 22.07.1972.
Tuon olin jostain lukenutkin ja sen jälkeen sit menin näkemään unta jossa paljastui että se olisikin syntynyt 1982! :heh: Uni paljasti myös että Davorilla olisi vaimo ja kaksi lasta ja hämärä menneisyys. Sen kummemmin minäkään en Davorista muuta henkilökohtaista tiedä kuin mitä uni kertoili ja uni oli tietty vain unta. ;)

Viisu-DVD on ilmestynyt!!! :tuuletus: Stockmannilta tänään löytyi ja ei ollut edes kallis. Reginan osalta tuosta löytyi semi- ja finaaliesitysten lisäksi bonusherkkuna biisin virallinen video. :tapu:

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Jovian kirjoitti:
Dimsku. kirjoitti:Mun selain ei suostu avaa Reginan nettisivua :jupinaa: Kellään muulla samaa ongelmaa?
Kokeilkaapa tätä linkkiä, jospa se toimisi. Ei niin, että tuolla mitään uutta olisi, eivät ole päivittäneet sivuille mitään uusia tietoja Vrijeme Je:stä eivätkä mistään muustakaan.
ei toimi tuokaan :niinpa:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Dimsku. kirjoitti:
Jovian kirjoitti: Kokeilkaapa tätä linkkiä, jospa se toimisi. Ei niin, että tuolla mitään uutta olisi, eivät ole päivittäneet sivuille mitään uusia tietoja Vrijeme Je:stä eivätkä mistään muustakaan.
ei toimi tuokaan :niinpa:
No onpa outoa. :shock: Mulla GrupaRegina.Com toimii ihan normaalisti, sekä kotoa että työpaikan palomuurien takaa. :/
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

ta1ja kirjoitti:Reginalta on ilmestynyt albumi Vrijeme je. Sitä löytyy Youtubesta ainakin

Bježi dok sam mlad
Aivan I-H-A-N-A !!! :kups:

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Hekaterina kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Reginalta on ilmestynyt albumi Vrijeme je. Sitä löytyy Youtubesta ainakin

Bježi dok sam mlad
Aivan I-H-A-N-A !!! :kups:
Tosi ihana kappale! Oijoi miten on hyvä. Tämä levy olisi pakko saada, ihan pakko.
My beauty will save the world - Verka

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Sundance kirjoitti:
Hekaterina kirjoitti: Aivan I-H-A-N-A !!! :kups:
Tosi ihana kappale! Oijoi miten on hyvä. Tämä levy olisi pakko saada, ihan pakko.
Mäkin ihastuin tähän biisiin :ihana:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:vollotus:
Ei huvittais olla erilainen nuori ( :heh: noin kuvannollisesti, ei vittaa ikään), mutta mä olen pettynyt. Ehkä levy paljastaa vielä jotain kätkettyjä tasoja, mutta tämä on mielestäni aika tylsää normihumppaa ja kaikkein pahinta on että Davor ryöstöviljelee tunteellista tulkintaansa niin että koko homma alkaa kuulostaa ihan puuduttavalle vonkaamiselle. Taustatkaan kun eivät tarjoa mitään kontrastia asialle. Suon tälle kyllä vielä aikaa, ehkä vika on vaan omissa tunnelmissani.
MuzaMaza kirjoitti: tanssittavaa balkanpoppia. "Bosnian Depeche Mode". :mrgreen:

No olisikin - minä en kyllä löydä tästä nyt Depeche Moden synkkiä, uhkaavia pohjavirtoja ja tunnelmia, niitä jotka tekevät DM:stä Black Sabbathin elektronisen lapsipuolen tai Enon, Bowien etc Berliinin Hansa-studiokauden synkän teollisiselektronisten äänimaailmojen myöhempiä tulkkeja.

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Oon aika samoilla linjoilla ta1jan kans tuosta et aika tylsältähän uus levy vaikuttaa. En kyllä ole kaikkia kappaleita kuullutkaan, mutta nuo mitkä tänne on linkitetty on aika hohhoijaa -materiaalia. Valitettavasti. Kun tuntuu et tästä bändistä vois tosissaan digata, jos musiikissa olis enemmän särmää...tai jotain. En oikeen osaa määritellä et mitä tästä puuttuu, mutta mun makuun tosiaan jotain oleellista puuttuu. Livebändinä varmaan mielenkiintonen, mut siihenpä se sit jääkin.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Nöyrästi myönnän, etten ole seurannut aihetta tämän ketjun alkusivujen ja alkuinnostukseni jälkeen. :puna: Ehkä innostukseni päättyi lopulta semifinaali-liven jäykkyyteen. Kun ei levyäkään ole hypetyksen tukena, intoni päättyi kai siihen. Luen jossain vaiheessa kesää vuolaat keskustelut ja otan kantaa... nyt siis ihan mutuna heitän fiiliksiäni.

En siis ole kuullut uusimman levyn kappaleita, enkä siis sano tässä vaiheessa enempää, olen toki kuulolla. Älkää nyt pettykö: tuskinpa tätä silti Suomeen saadaan. Ei ehkä erotu joukosta kuitenkaan niin paljon.

Tavastialle tulevat rokkibändit ovat yleensä oman musiikki-genrensä parhaimmistoa. Juhani Merimaalla on jonkin verran kokemuksen korvaa. :korvana: Tavastialla on etu olla yksi arvostetuimmista rock-klubeista Euroopassa. Se on tosi hyvin näinkin pieneltä maalta.

Jonkinlainen tuottaja ja promoottori tarvitaan myös Sarajevon päässä. Onko sellaista, en tiedä. Vaikka olisikin, kansainvälisille rock-areenoille pääsy voi olla joskus kovin hankalaa. Usein joutuu kiipeämään aika hikisen tien. :joojoo:

Perjantai-illan ratoksi:
Hikisen tien lisäksi bändi joka ei tule Englannista, USA:sta, Ruotsista, Kanadasta, Norjasta, Tanskasta tai Suomesta, tie voi olla kovin mäkinen. Toki Irlannista, Australiasta, Japanista, Saksasta, Islannista, Italiasta, Sveitsistä, Espanjasta, Ranskasta, Hollannista, Belgiasta ja Uudesta-Seelannistakin tuleminenkin voi helpottaa. :heh:

Mitä jäi uupumaan? Muutama muu maa. Puolasta alkaa jo tulla bändejä. Itävalta tuntuu olevan jatkuva kehitysmaa. Ehkäpä seuraavaksi ex-jugojen rokkibändit ryntäävät sankoin joukoin eurooppalaisille festarilavoille. :mitvit:

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

ta1ja kirjoitti:Reginalta on ilmestynyt albumi Vrijeme je. Sitä löytyy Youtubesta ainakin

Vrijeme je
Bježi dok sam mlad
Zvaću te pile moje
Pazi gdje spavaš
Koji ti je sad
Tänään aamulla kun heräsin, mulla soi päässä toi Zvaću te pile moje. :joojoo: Enkä siis ole kuunnellut sitä kuin vasta kahdesti, kerran albumiversiona ton yllä olevan linkin kautta ja kerran sen jonkun liveversion, jonka bändi soitti, kun olivat promoamassa uutta albumia Banja Lukassa (löytyypi myös Tuubista).

Tähän mennessä suosikkeja noista yllä mainituista on Bježi dok sam mlad ja Zvaću te pile moje.

Sitten lisää kommentteja. Ensinnäkin Viisu-DVD:stä, kai se on ostettava, kunhan tilipäivä taas koittaa. Ikinä ennen en ole ostanut Euroviisu-DVD:tä, mutta nyt on varmaankin pakko, että saa Reginan semifinaali- ja finaaliesityksen sekä Bistra Voda -videon DVD-tasoisena. :uujee: "Vähän" ehkä hölmöä maksaa noista kolmesta videopätkästä se reilu parikymppiä.. Vaan eipä olis todellakaan eka kerta, kun jotain vastaavaa on ostettu jonkun pienen jutun takia. Sanoo hän, jolla on kaapissaan reilu metrinen pino musiikki- ja leffalehtiä, joista pitäisi joskus saksia talteen ne jutut ja kuvat, joiden takia lehdet on alun perin ostettu. :puna:
ta1ja kirjoitti::vollotus:
Ei huvittais olla erilainen nuori ( :heh: noin kuvannollisesti, ei vittaa ikään), mutta mä olen pettynyt. Ehkä levy paljastaa vielä jotain kätkettyjä tasoja, mutta tämä on mielestäni aika tylsää normihumppaa
Noiden viiden biisin kuuntelun jälkeen on pakko sanoa, että minäkin odotin jotain hiukan rokimpaa. :puna: :/ Regina sentään mainostaa olevansa rockbändi, ei pop-yhtye.

Sve Mogu Ja -levyllä on mun mielestä selkeästi rokimpia biisejä kuin noi viisi, vaikka siitäkin tulee toki mieleen ennemminkin Depeche Moden kevyehkö syntsapoppi kuin bändin esikuvanaan pitämä U2 (miinus Popmart ja ehkä Zooropa). Tähän asti kuultujen biisien perusteella Vrijeme Je (-levy) on about yhtä vähän rokkia kuin Bon Jovin Lost Highway -- sillä erotuksella, että siinä missä Lost Highway on reippaasti etukenossa kantrin suuntaan, Vrijeme Je kallistuu ikävästi jonnekin wannabe-Depeche-Mode -henkisen ruotsinlaivadiskon puolelle. :puna: :/ Vika voi toki olla myös kuulijassa, mulla kun on musiikkimaku laajentunut vanhemmiten enempi tonne Nightwishin kaltaisten orkesterien suuntaan.. Yhtä kaikki, ilmeisesti noille biiseille täytyy tosiaan antaa aikaa ja useampia kuuntelukertoja, niin kuin ta1ja sanoi.
ta1ja kirjoitti:... kaikkein pahinta on että Davor ryöstöviljelee tunteellista tulkintaansa niin että koko homma alkaa kuulostaa ihan puuduttavalle vonkaamiselle.
Heh :D Ville Valon laulua ja "astmaattista vinkumista" kymmenkunta vuotta kuunnelleena en oikein osaa pitää tunteellisen tulkinnan ryöstöviljelyä pahana asiana. ;)
ta1ja kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:MuzaMaza kirjoitti: tanssittavaa balkanpoppia. "Bosnian Depeche Mode". :mrgreen:
No olisikin - minä en kyllä löydä tästä nyt Depeche Moden synkkiä, uhkaavia pohjavirtoja ja tunnelmia, niitä jotka tekevät DM:stä Black Sabbathin elektronisen lapsipuolen tai Enon, Bowien etc Berliinin Hansa-studiokauden synkän teollisiselektronisten äänimaailmojen myöhempiä tulkkeja.
Mjoo, ehkä noissa Reginan biiseissä ei ole ihan samanlaista synkkyyttä kuin joissakin kuulemissani Depeche Moden biiseissä on, mutta DM on joka tapauksessa ensimmäinen iso nimi, joka mulle tulee mieleen, kun Reginaa kuuntelen, sekä edellistä levyä että noita uusia biisejä. Ja mielikuva Depeche Modesta tuli ainakin mulle kokolailla heti, kun ekaa kertaa kuuntelin Sve Mogu Ja:ta.

Mahtaakohan bändiläiset itse tietää, että tälleen ns. länsimaisesta näkökulmasta kuunneltuna heidän musiikkinsa kuulostaa aika Depeche Mode -henkiseltä? Mä oisin jotenkin odottanut, että sekä vanhempi että uudempi Regina-matsku kuulostaisi enemmän U2:lta, koska bändi tuntuu pitävän U2:ta esikuvinaan ja idoleinaan.. Mut kyllä se on tosiaan ennemminkin DM kuin U2, joka Reginan musasta tulee mieleen.

Anyway, nyt nukkuun, lisää kommentteja toisella kertaa.

PS. Davor on kyllä edelleen sairaan hottis. :rakkaus: :surrur: :kups: Veisin sen yhä kotiini jos voisin. ;) Ja Bistra Voda saa vieläkin erittäin positiiviset kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää. <3
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Mahtavaa, Jovian! Minusta mukavaa kun olet löytänyt fanituskohteen! :tuuletus:
Joskus joku viisas täällä Kuppilassa sanoikin, taisi olla kais(t)a, että fanittakaa omissa ketjuissanne vapaasti omia suosikkejanne! Hienoa, että Regina kiinnostaa, onhan tämä uskomattoman hieno jatke Bosnia-Hertsegovinan laatuviisujen jatkoksi! :hali:

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Juurovissön kirjoitti:^ Mahtavaa, Jovian! Minusta mukavaa kun olet löytänyt fanituskohteen! :tuuletus:
Joskus joku viisas täällä Kuppilassa sanoikin, taisi olla kais(t)a, että fanittakaa omissa ketjuissanne vapaasti omia suosikkejanne!
...Paitsi jos se sattuu olemaan Alexander Rybak! :heh: :rofl:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Anteeksi, Darhen-hyvä, en tarkoittanut sitä niin.
Pitäisköhän munkin lähtee nostattamaan ylemmäs Kroatia 2009- ja Moldovia 2009 -ketjujani? :heh: En minä halua! Jos niistä kukaan ei keskustele, ei minunkaan ole tarvetta! :peukku:

Mutta jatketaanpa tätä Allua Norja-ketjussa... kiitos! :joojoo:

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Miik »

Darhen kirjoitti:
Juurovissön kirjoitti:^ Mahtavaa, Jovian! Minusta mukavaa kun olet löytänyt fanituskohteen! :tuuletus:
Joskus joku viisas täällä Kuppilassa sanoikin, taisi olla kais(t)a, että fanittakaa omissa ketjuissanne vapaasti omia suosikkejanne!
...Paitsi jos se sattuu olemaan Alexander Rybak! :heh: :rofl:
:hei:
Juurovissön kirjoitti:Mutta jatketaanpa tätä Allua Norja-ketjussa... kiitos! :joojoo:
:joojoo:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Juurovissön kirjoitti:^Anteeksi, Darhen-hyvä, en tarkoittanut sitä niin.
Sori, kun tartuin asiaan.. Olisin voinut lainata viestiä Allu-ketjuun. Pysytään omissa ketjuissamme vaan.. :heh:
Pointti vaan oli että eräät eivät suvaitse Allun kannatusta edes tämän omassa ketjussa. :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Ei se mitään, mukavaa että et suuttunut mulle liikaa! I love you anyway! :hali: (onpas suomenkieli vaikeaa)

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Itse asiassa en ole sulle suuttunut missään vaiheessa! :hali: Yritän opetella jatkossa lainailemaan harkitummin. Juutuin siis tuohon lainaamaani lauseenpätkään. Uuvatti oon, taivas auttakoon! :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Lukittu