... soittoäänen muodossa ?Valvoja: MrMemory
... soittoäänen muodossa ?

Cyrano kirjoitti:Mitenköhän kännykkään sais La Voix'in?

ja sitten

Globenissa oli aikamoinen tunnelma
Pakko päästä ensi vuonnakin
Hyvän valinnan tekivät, vaikkei kappale aivan ykkössuosikkini ollutkaan. Itse asiassa puntarin perusteella taisi olla vasta finaalin viides, mutta siitä huolimatta kokonaisuutena parempia valintoja olisi ollut vain yksi, Sarah Dawn Finer.

Sani77 kirjoitti:Cyrano kirjoitti:Mitenköhän kännykkään sais La Voix'in?
Nauhoita nuhaisen kissan vinguntaa.. ei poikkea paljoa tuon esityksen kertsistä

gentedimare kirjoitti:Kollega kirjoitti:Ai, en mä muistanutkaan, että Alcastar olisi ollut finaalibiisi.
Kuten myös Not a Sinner, Nor a Saint, joka vallan toiseksi tuli vuonna 2003
Eipäs. Pernilla Wahlgren ja Jan Johansen tulivat 2003 toiseksi. Alcazar oli kolmas.

MuzaMaza kirjoitti:gentedimare kirjoitti:Kollega kirjoitti:Ai, en mä muistanutkaan, että Alcastar olisi ollut finaalibiisi.
Kuten myös Not a Sinner, Nor a Saint, joka vallan toiseksi tuli vuonna 2003
Eipäs. Pernilla Wahlgren ja Jan Johansen tulivat 2003 toiseksi. Alcazar oli kolmas.
Maailman typerimmät Duellit! BWO olisi siis ollut suoraan finaalissa jos vanhaan malliin oltais menty.![]()
Muistelin vaan yleisöääniä, joissa vallan toiseksi tulivat

MuzaMaza kirjoitti:9. Emilia - You're My World
10. H.E.A.T - 1000 Miles

Uppohoppa!
MuzaMaza kirjoitti:Diskon ylipapitar Agnes. Lammuurrii!!!
TOKI!! Naama hevonv**ulla siellä oli kun tajusi, ettei kansa äänestänytkään

Varsinkin levyversio nostaa mut ilmaan
, live-veto ei ollut niin järisyttävän upean hohdokas kuin odotin. Yllättäen olisin toivonut vähemmän "koreografiaa ja kohkausta" lavalla. Agnes hukkui jotenkin kaikkeen ylimääräiseen krääsään. Joskus yksinkertaisuus on valttia. Olisin silti tyrkännyt Agnesin Mockban koneeseen. 

Mulla on itellä toi kyseinen kappale koneella 

Hyvin oli Suomikin ohjelmassa edustettuna! 

Olisi ihana päästä Petran opastettavaksi. 

Harmi kun Ruotsi ei pääse koskaan Virrenveisuu-puntarissani 18. sijaa ylemmäs, mutta tällä olisi menty kärkipöpelikköön.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa