Suomi 2011: Paradise Oskar – Da da dam

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa
Lukittu

Paradise Oskar – Da da dam

*****
103
45%
****
53
23%
***
39
17%
**
21
9%
*
14
6%
 
Ääniä yhteensä: 230

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7193
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Olipas vakuuttava esitys ja pidin kovasti Axelin vedosta :joojoo:. Illan toiseksi paras Father McKenzien jälkeen :). Ansaittu finaalipaikka! Tää nousi takaisin suosikkieni joukkoon. Kyllä mä Paradise Oskarin pystyisin näkemään Suomen edustajana Düsseldorfissa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Oskari todella yllätti viisuvaarin esityksellään :uujee: Kävin vähän "johannaiivanaiset" ja kappalekin avautui ihan uudella tavalla - tietenkin myös uusi tausta vaikutti osaltaan. Suurin yllätys oli kuitenkin se, kun mun piti katsoa "kuinka kipsissä" Oskari on ja hänhän ei ollut LAINKAAN kipsissä. Kertakaikkinen luonnonlahjakkuus ilmeisesti on kyseessä :miettii: Täytyypä tarkistaa puntarisijoitus (tämän ja muiden osalta toisen semin esitysten perusteella) :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Kyllä minä tähän ihan hyväksyvästi suhtaudun.
Pikkukiva biisi ja onnistunut esitys. Hyvä, tyylitajuinen kokonaisuus.
Miellyttävä-ääninen laulaja ja mukavan rauhallinen ja varma esiintyminen.
Tämän karsintaerän ainoa pelastaja.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Esitys oli samanlainen kuin Tom Dicellä, siitä miinusta. (Kitaransoitto..)

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Tykkäsin siitä kohdasta, kun pyöritteli silmiä ja katsoi ylös :surrur:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mun mielestä se silmien pyörittely oli tän esityksen huonointa antia, vähän liian harjoiteltu juttu. Muuten oli kyllä eilisistä ehdokeista suosikki. Kyllä tän kanssa mielellään viisuileen lähtis :kuolaus: :uujee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Musiikillisesti ja laulullisesti vahvin kappale tässä semissä. Tästä tulis hyvä euroviisuballaadi, jos poika heivais jossain vaiheessa (mieluiten kokonaan) kitaran pois, joku kiva lavastus ja sopivan vähä-eleinen mutta hurmaava liikehdintä ja lisää mahtipontisuutta loppuun. Tykkään tästä.

Ihana nähdä esiintyjän kasvoilta aitoa rakkautta musiikkia ja esiintymistä kohtaan. Tässä sitä oli.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Jos tää nyt pikkasen muuttais mieltään. :puna: Siis aivan ihana, mikä söpöliini tuo Axel onkaan lavalla. :ihana: Kyllä mä tämän Düsseldorfissa näkisin mieluusti. Niin suloinen poika ja taitava live-laulaja. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Tätä äänestin. Laulu sujui hyvin, pysyttiin nuotissa, ja ilmeilykin oli kohdillaan. En ole mitenkään Paradise Oskarin suurimpia faneja, mutta kyllä tämä finaalipaikkansa ansaitsi. Sijoitus voi Turussa olla hyväkin, eihän sitä tiedä jos vaikka edustuspaikka napsahtaisi.
Eurovision all year long!

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8979
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Koska Jimi on poissa, tämä olkoon seuraava suosikkini. Ulkomaalaiset näyttävät tykkäävän tästä tuubikommenttien perusteella.
Qaj.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Kyllä se minusta TÄSSÄ ON!!! :ihana: Suomen edustaja Saksaan!!! :ihana: Tällä voisi oikeasti olla mahdollisuuksia tuloslistassa sangen korkeallekin! :peukku: Poika on todella hyvä kamerassa, osaa laulaa ja esiintyä ja sävelmän koruttomuus liikuttaa. Ja lavan ulkopuolellakin solisti on todella sympaattinen. Kunpa pysyisikin aina samanlaisena vilpittömänä ja aitona tyyppinä. :peukku:

Belgia 2010-vertaukset lähinnä huvittavat minua. Minusta tämä on paljon sympaattisempi kokonaisuus kaikin puolin. Siitä laulusta en juurikaan edelleenkään pidä, mutta tätä rakastin ensikuulemalta. :ihana: Esitys Tohlopissa oli vieläkin onnistuneempi kuin osasin "untuvikolta" odottaa. Suomen kansa: Olkaa niin viisaita & valitkaa tämä edustamaan Suomea, jookos?! <3

PAKETTI ON KASASSA! <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Hienosti kirjoitti AntSa Paratiisin Oskarista. :ihana: Kyllä alan olla samalla kannalla kuin AntSa, paitsi että itseeni tämä ei iskenyt heti aluksi. Live kyllä muutti kaiken. Düsseliin Düsseliin!! <3
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä pidän tästä kokonaisuudessaan, mutta Belgia 2010. Ja sama homma Father McKenziessä ei dorfiin ennen kuin kaikki puhuu suomea.
LOBODA

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3678
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Antsan analyysin voin allekirjoittaa 100%:sesti :hali: , Tom Dice ei iskenyt ollenkaan, mutta tätä rakastan :ihana: . Aivan mahtavaa, että Serduchkakin on lämmennyt tälle. :peukku:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Possu »

Loppuen lopuksi kaikki ovat toistensa kopioita. Tämä nyt on kuitenkin sen verran sympaattinen ja aito esitys, ettei mistään kopioinneista tarvitse edes puhua. Aluksi saattaa ehkä tulla mieleen Tom Dice, mutta kun tarkemmin kuuntelee ja katsoo niin yhtenäisyyksiä on lopulta melko vähän.

Paradise Oskar, hieno mies. Arvostan.

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 676
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Ticoshay kirjoitti:Mä pidän tästä kokonaisuudessaan, mutta Belgia 2010. Ja sama homma Father McKenziessä ei dorfiin ennen kuin kaikki puhuu suomea.
Ööh, mikä peruste tuo nyt on? Missä niiden siis pitää puhua suomea ennen kuin ne kelpaavat sinulle?

Kyllä kumpikin noista minulle kelpaa ihan musiikillisin avuin puhuivat sitten suomea tai ruotsia ykköskielenään.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2836
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Mut olihan niitä Noppa-Tomppia jo kauan ennen viime vuottakin.

mangolassi

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Mites tää kirkassilmäinen nuorukainen pärjäisi isolla ulkomaan estradilla ? Kas, siinä kysymys. Muhun tää ei ole vieläkään kolahtanut, mutta hienosti Oskar esityksestään suoriutui. Mulle useat tämän tyyppiset kitarabiisit ovat jotenkin vaisuja. En osaa tarkemmin selittää.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

werro kirjoitti:Tää todellaki muistuttaa liikaa Belgia 2010.. Eikai me nyt tätä sinne Saksaan laitea? Laitettaisko jtn erikoisempaa, eli esim Stala & So ?? Järkeekö laittaa kopio sellasesta biisistä ja esityksestä, joka just viime vuonna menesty kohtuu hyvin..
Kopio? Siis poika lavalla yksin ja kitaran kanssa, on siis kopio? :mitvit:

Biisihän on ihan erilainen, eikä Paradise Oskar laula itsestään ja kitarasta vaan ihan jostain muusta. :joojoo:
Olettaen siis, että tätä Belgia 2010 -kopioksi sanovat, ovat kuunnelleet mitä Paradise Oskar laulaa kappaleessaan??

Tämmösellä ajattelutavallahan sitten kaikki ovat toistensa kopioita.... Ei saa enää laittaa viisihenkistä bändiä Euroviisuihin, kun jollain oli se jo. Ei saa lähettää vaaleahiuksista naissolistia laulamaan balladia, kun joku lähetti sen jo?

Eihän noin voi ajatella? Pitää kuunnella onko se kappale oikeasti kopio? Eihän tämä nyt biisinä ole lähelläkään viime vuoden Belgiaa :draamaa:

Ansaittu jatkopaikka Paradiselle :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1950
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Possu »

Viime vuosina on silmiin osunut se, että näissä karkeloissa yksinkertaisuus on plussaa. Varmaan johtuu siitä, että nykyään lavashowt ovat niin massiivisia, että ne ovat kääntyneet jo useissa tilanteissa artisteja vastaan. Jos Axelin pää kestää kuten on tähänkin asti kestänyt, niin uskon että mitä isompi lava sen hienompi tunnelma.

Katsotaan nyt kuitenkin nämä karsinnat ensin läpi. Toivottavasti Turussa onnistuu kaikki nappiin.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

AntSa kirjoitti:Kyllä se minusta TÄSSÄ ON!!! :ihana: Suomen edustaja Saksaan!!! :ihana: Tällä voisi oikeasti olla mahdollisuuksia tuloslistassa sangen korkeallekin! :peukku: Poika on todella hyvä kamerassa, osaa laulaa ja esiintyä ja sävelmän koruttomuus liikuttaa. Ja lavan ulkopuolellakin solisti on todella sympaattinen. Kunpa pysyisikin aina samanlaisena vilpittömänä ja aitona tyyppinä. :peukku:

Belgia 2010-vertaukset lähinnä huvittavat minua. Minusta tämä on paljon sympaattisempi kokonaisuus kaikin puolin. Siitä laulusta en juurikaan edelleenkään pidä, mutta tätä rakastin ensikuulemalta. :ihana: Esitys Tohlopissa oli vieläkin onnistuneempi kuin osasin "untuvikolta" odottaa. Suomen kansa: Olkaa niin viisaita & valitkaa tämä edustamaan Suomea, jookos?! <3

PAKETTI ON KASASSA! <3
AntSan viestiä on aivan pakko lainata, sillä allekirjoitan sen 110 prosenttisesti. :ihana:

Itse olin monen muun tavoin yllättynyt, miten kylmänviileästi hän vaan istahti tuolilleen ja esitti kolmeminuuttisensa yhtään jännittämättä. Kiitti ja kumarsi ja poistui takavasemmalle. Mielenkiintoinen seikka: Televisiossa, green roomissa häntä ei näytetty kertaakaan. Siellä hänen seuranaan olivat sentään Esa Nieminen ja Leri Leskinen. Muuten kundi oli Tampereella täysin yksin ilman mitään tukijoukkoja. Hämmentävää sekin.

Kuka ihmeen Tom Dice? Muistaako kukaan muu kuin HC-euroviisufanit tuon nimistä laulajaa? Onko hänestä kuultu viisujen jälkeen yhtään mitään? Verrataanko kaikkia kitaraa soittavaa nuorukaista tällä hetkellä Tom Diceen? Toisin sanoen, apinoivatko kaikki häntä? Rohkenen epäillä.

Laitan vielä uusimman blogini tännekin, olkaatten hyvät.
http://blogit.iltalehti.fi/martti-heikk ... finaaliin/

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36984
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tämä oli älyttömän upea, aivan ihanaa! :rakkaus:
Meow cat, please meow back.

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

Kaikista Suomen kandidaateista olen varmin Oskarin suhteen, että hänet äänestettäisiin Saksassa finaaliin. Oskar voi onnistuessaa yltää vaikka mihin.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30581
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

gentedimare kirjoitti:Tämmösellä ajattelutavallahan sitten kaikki ovat toistensa kopioita.... Ei saa enää laittaa viisihenkistä bändiä Euroviisuihin, kun jollain oli se jo. Ei saa lähettää vaaleahiuksista naissolistia laulamaan balladia, kun joku lähetti sen jo?
Niinpä. Ja jos löydettäisiinkin jokin aivan uusi konsepti, niin sitä ei ainakaan voisi lähettää, koska sellaisella ei ole koskaan ennenkään pärjätty!!!1 :heh:

Tom Dice -huolet olisivat ymmärrettävämpiä, jos mies ja kitara -konsepti olisi populaarimusiikissa hyvin harvinainen, mutta eihän se ole. Viisufanipalstojen ulkopuolella tuskin kukaan assosioi sitä ensimmäisenä Tom Diceen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

^ Totta. Katsoin tätä karsintaa kahden ei-todellakaan-viisufanin seurassa ja he sanoivat suomalaiseksi James Bluntiksi. Tom Dice, who? :mitvit:

Seuralaiseni tykkäsivät tästä kyllä todella paljon, mihin nyt ei paljon vaadita kun livesuoritukset Suomen karsinnassa tänä vuonna ovat olleet mitä ovat... :heh: Mutta mun 12-vuotias ei-tod-viisufani pikkusisko on TODELLA rakastunut tähän! Se vaan kattoi tätä boksilta kokoajan viikonloppuna ja nyt mun piti hankkia tää sille kännykkään soittoääneksi.

Lueskelin Viisukuppilan espanjalaista sisarversiota niin myös siellä tätä taidettiin kaikista eniten arvostaa. Ainakin pari nimiEspanjalaista oli ihan Paradise Oskarin lumoissa ja hehkutti ihan kybällä. Ei sielläkään Tom Dicea mainittu kertaakaan vaikka luin koko Finlandia 2011-ketjun läpi.

Mut tää on vaan jotain NIIIIN parasta! :ihana: Saksaan, Saksaan heti! Ihan selkeesti yks mun suurimmista suosikeista Suomen karsinnoissa IKINÄ. Hyvin lähellä on tämän viisuvuoden toiset viis tähteä ja herranen aika, Suomen tyrkylle! :shock:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Meillä töissä myöskin naiset olivat aivan myytyjä tämän pojan simppelin laulun ja luontevan esiintymisen edessä. :tapu: Muistutin heitä tietenkin äänestämisen merkityksestä. :uujee: Minulla on kyllä nyt sellainen kutina, että kyllä tämä on yksi SUPERFINALISTEISTA Suomen karsinnassa tänä vuonna!? Toivottavasti myöskin voittaa! Tässä on montaa ikäluokkaa ja monenmoisen musiikin ystäviä yhdistävää taikaa. :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42256
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minusta tämä olisi ihan kelvollinen edustusbiisi - ei vain anna minulle yhtään mitään. Jos herkistelyä pitää olla niin mieluummin Luojani mun.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

AntSa kirjoitti:Minulla on kyllä nyt sellainen kutina, että kyllä tämä on yksi SUPERFINALISTEISTA Suomen karsinnassa tänä vuonna!? Toivottavasti myöskin voittaa!
Toivotaan niin AntSa. :peukku: Parhaani teen Paradise Oskarin mainostamisessa ennen finaalia. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Serduchka kirjoitti:
AntSa kirjoitti:Minulla on kyllä nyt sellainen kutina, että kyllä tämä on yksi SUPERFINALISTEISTA Suomen karsinnassa tänä vuonna!? Toivottavasti myöskin voittaa!
Toivotaan niin AntSa. :peukku: Parhaani teen Paradise Oskarin mainostamisessa ennen finaalia. :ihana:
Mä olen niin iloinen, että sinäkin olet löytänyt tämän esityksen ja laulun hyveet, Serduchka! :hali: Niin ne suosikit ajan saatossa muuttuu. Uskallan aavistaa, että Viisulan valikoidut valinnatkin saisivat sinulta ajan saatossa erilaisia tähtiä kuin kenties ensikuulemalta. :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ihan ok jos valitaan, herttainen poika, etenkin telkkarissa nähtynä.

Kyllä mä luulisin että jotkut ihmiset sen viime vuotisen Belgian muistaa, mutta se ei voittanut ja tämä Oskar on söpömpi ja nuorempi eikä tule varmaan esiintymään harmaansinisessä teryleeniliiviasussa jos pääsee. Siitähän voi olla hyötyäkin, mutta turha kieltää etteikö yhteyttä ehkä nähtäisi.Esc todayn ketjussa noita manintoja on
Selostuksesta: "Axel is very endearing and loves the camera. His vocals are also faultless and this should qualify easily. Some people have compared this to Tom Dice from last year."

- "Well, Tom Dice can sing ... whereas Paradise Oscar has just proven that he can't. Hope he has a plan B for his life"
- "I guess we'll have a Tom Dice 2.0. in Düsseldorf... "
- "Song 2 is cute and gentle but a bit of a Tom Dice copy. On the other hand who cares? Even Tom Dice wasn't the first boy with a guitar on the eurovision stage. "
- "song 2) Very Beautiful Song And Reminds Me Of Tom Dice From Belgium Last Year "
- "Paradise Oskar is very similiar to Belgium last year!Cute song...but bit boring! "
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu