heimohilse kirjoitti:Näissä on samaa "hulluutta" eli luovuutta kuin Lordissa, joten mahdollisuudet ovat hyvät.
Samaa mieltä oli kotiraadillammekin ja tämä kappale suorastaan yllyttää "vapautuneeseen" koreografiaan tanssilattialla
.Valvoja: MrMemory
heimohilse kirjoitti:Näissä on samaa "hulluutta" eli luovuutta kuin Lordissa, joten mahdollisuudet ovat hyvät.
.
....Hauskat pojat ja tarttuva kappale, olisi saanu mun puolesta vaikka voittaa 

Ehdottomasti vuoden paras paketti ja olisi saanut jopa voittaa. Äänestin! Tästä välitty niin ihanan ilonen tunnelma että kaikki tämän jälkeen kuulosti tylsältä. Aivan ihana
Onneksi pärjäsi suhteellisen hyvin! Ja onneksi pohjoismaat ymmärsi tämän hienouden!
Ja ei kyl voi muuta, ku ihmetellä et mistä ihmeestä noilla jätkillä riittää tuota energiaa?! iha uskomatonta. 

Hirmuisen tarttuva ja hauska! Mutta eipä edes ADHD-pojat mahtaneet mitään Itä-Euroopan yhtäköyttä-yhdistykselle 

Olispa tää voittanu. Ei sillä että tää mikkään maailman mahtavin kappale olis, mutta finaalin edetessä alkoi tuntua siltä, että tää olis paras voittaja kärkikahinabiiseistä. Tästä tuli hyvälle tuulelle 

Verka onnittelee.
Ei tosin kokopitkää.

+ Viisut + kirjoitti:Osa biiseistä on jo näköjään Spotifyssä: http://open.spotify.com/album/7JZPSVZFmFddQSWitDkHPY
Tosin tuolla osa biiseistä näyttäisi olevan vanhalta levyltä ja toiset tästä uudelta

tähteä

Ticoshay kirjoitti:Ihan oikeesti, niiden on pakko tulla myös helsinkiin. Mä en ala. Lappi on ihan tyhmä.

Valkealalainen kirjoitti:Olen ehkä taas hieman yksinkertainen, mutta minusta tuo video nauravasta porosta on tappavan hauska!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa