Valvoja: barbarossa

Tuisku-sivulta ripattua:Antti Tuisku: Hengitän -Speacial Edition 2.12! ~ 10.11.2009
Suomen suosituin miespuolinen poptähti Antti Tuisku julkaisee uudesta Hengitän -albumistaan erikoisversion. Versiolla mukana albumin lisäksi on dvd, jolla on Silja Linella nähty Antti Tuisku At Sea -konsertti, Juuret -videon Making of ja yksi uusi kappale nimeltä Keskeneräinen. Silja Serenadella 9 konsertin aikana Tuiskun koki ja näki miltei 20 000 ihmistä!
- Konsertit olivat uskomaton kokemus. Olen haaveillut pitkään, että saisin rakentaan kunnon shown ja nyt se onnistui, Antti iloitsee.

/ 

tonywerner kirjoitti:No onpa hyvä etten ole vielä "ehtinyt" ostaa uutta Anttia/

Juurovissön kirjoitti:Kuumempia hottejakin on olemassa... must Tuisku on tositylsä

On karismaattinen ja laulaa mielestäni hyvin. Show-mies. 

escan kirjoitti:Antti Tuiskun ollessa äskettäin Maria!-ohjelman vieraana juontaja Maria Veitola totesi, että kun levymyynti on laskussa, niin Antti voi tulla vihdoin ulos kaapista Jari Sillanpään tavoin, mihin Antti ei sitten sanonut mitään.. meni vähän vaikeaksi. Tuli nyt vain mieleen, kun näin tämän keskustelun.. ei ole julkisesta kaapista vedosta ollut mitään juttua medioissa, vai?

Katsomo oli ääriään myöten täynnä. Suurin osa yleisöstä oli teini-ikäisiä tyttöjä, mutta myös veljiä, äitejä ja isiä oli rohjennut joukkoon.

Aancon kirjoitti:Ai eiks se ookkaan julkihomo?

Tosi menevä kertsi ja muutenkin tosi mainio biisi!
Jotenkin tuli ihan Magnus Carlssonin biisit mieleen. 

Iskä vaan sanoi et aika halpa keino toi lopun modulaatio, et johonki Euroviisuihin sopivaa... : DDD

Euroviisu-kamaa minunkin korvaani, kyllä! 

male kirjoitti:Oon vissiin ainoa, joka on tätä mieltä, mutta mun mielestä Atlantti oli mahtava.![]()
Kaikkihan tästä tykkää tästä
Paitsi tietenkin nimiPessimisti Pete, joka ei tykkää yhtään mistään

AntSa kirjoitti: Euroviisu-kamaa minunkin korvaani, kyllä!

Oli myös hienoa, että Antti lauloi Pitkä kuuma kesä-ohjelmassa livenä. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 1 vierailijaa