MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Euroviisut 2017 Ukrainassa

Suosikkisi Malmössä?

Mariette - A million years
21
30%
Roger Pontare - Himmel och hav
21
30%
Etzia - Up
3
4%
Allyawan – Vart har du vart
2
3%
Dismissed - Hearts align
5
7%
Lisa Ajax - I don’t give a
5
7%
Benjamin Ingrosso – Good lovin'
13
19%
 
Ääniä yhteensä: 70

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti:En ymmärrä. Lisa oli kaikista paras. Se esitys ja kappale on parasta, mitä Melloille on tapahtunut moneen vuoteen. Ehkä jopa ikinä. Lisa veti ihan täysillä. No andrasta Lisa sitten ponnistaa itsensä finaaliin. Onhan se voittokin vielä mahdollinen. Voittihan Robinkin 2013.

Samaa mieltä Lisa oli minusta myös aivan ylivoimainen tässä semissä ja olisi niin ansainnut paikan Marieten kanssa finaalissa. Laulu sujui mahtavasti ja mikä karisma. Alvaa olen verrannut tyttöön, mutta nyt tajuan että Alva on vain huono kopio. Nyt toivon todellakin, että tyttö nostaa itsensä finaaliin asti. Ainoa hyvä puoli tytön Andraan menossa on se, että nyt pääsen nopeammin kuuntelemaan studio versiota :).

Mariette parani nyt livenä paljon ja aloin pitämään kovasti biisistä. Nainen ansaitsi jatkopaikkansa täysin. Biisi oli oikein kiva, vaikka minusta tästä puuttui kunnon loppu huipennus.

Benjamin oli myös oikein pirteä, mutta mies esiintyi hieman epävarmasti ja siksi olisin tahtonut pojan joutuvan vain Andraan.

Dismissed tämä oli oikein pirteä esitys ja tällainen olisi pitänyt myös Club perseen esitys olla UMK:SSA.

Roger Pontare Oikein mahtipontinen esitys ja päättyi oikealle sijoitukselle.

Allyawan Todella tylsä ja unohtuva biisi.

Etzia Huono biisi myös .

Aika hauska sattuma, että Thomas G:sonin toinen biisi päättyi taas finaaliin ja toinen jäi viidenneksi. :rofl:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Benjamin Ingrosso finaaliin mielestäni ihan oikeutetusti, mutta Lisa Ajaxin olisin laittanut suoraan finaaliin ja Marietten andraan. Ihmeesti kyllä Club La Perse tuli minullekin Dismissedistä mieleen. Roger Pontaren veto oli kuin laimennettu versio hänen vuoden 2000 Ruotsin edustusbiisistä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Odotetut finalistit. Mariette oli ihan huikea. :ihana: Olen myös iloinen Dismissedin Andra-paikasta, vaikka se veikin Rogerin Andra-paikan. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Leo »

Leon lyhyet paremmuusjärjestyksessä:
1. Roger Pontare. Mahtipontinen, mystinen luontohymni :ihana: ! Tulisoihdut riitti showelementiksi, samoin Roger itse pannumyssyhattuineen. Hieman jäi Silverlandista ym., mutta kovin olisin toivonut jonkinlaista jatkopaikkaa.
2. Mariette. Toisentyylinen kappale kuin viimeksi, mustanpuhuvuuden sijaan valkoista värimaailmaa. Kappale oli melodinen ja iskevä. Vieteriköysi-ihmisten puolesta jännitin sitä, että jokainen pysyy omalla radallaan, eikä krokkaa muita. Ei mikään huikaiseva show, mutta ajoi asiansa. Onneksi finaalipaikka tuli.
3. Benjamin Ingrosso. Hienot lumitähti-jääpalas-kulissit, wow! Soul-genre on itselläni sellainen, että toisinaan sitä kuuntelee sujuvasti, toisinaan se vaikuttaa vähän tylsältä. Eilen kuunteli ihan mielellään tätä virkistävän erilaista mellokappaletta. Benjamin selviytyi ihan kunnialla, vaikka jännittikin silminnähden. Ansaittu finaalipaikka.
4. Dismissed. Lookin puolesta Club la Perseen alajaosto, musiikiltaan Andreas Johnsonin alajaosto :uujee: . Ihan hyvä kappale yrittämään vielä andran kautta finaalipaikkaa.
5. Etzia. Pirteä kappale, vaikka Etzialla aika kolho ääni onkin. Lava kävi ahtaaksi neljän rullaluistelijan liidellä :heh: . Jotenkin huvitti nämä showt tässä erässä. Monessa tuli sellainen fiilis, että väkisin piti jotain vääntää lavalle.
6. Lisa Ajax. Lisalla sinänsä on hyvä ääni ja kappalekin kuulosti muuten hyvältä. Mutta minä en fu*keja biiseissä kuuntele :jupinaa: ; tuon tasoinen "lyriikan riemujuhla" laski tämän kokonaisuutena näin alas.
7. Allyawan. Kappale oli tempoltaan hidas, räpätys oli paikoin tosi nopea ja Allyawan oli ihan ok artisti. Mutta melodia loisti poissaolollaan.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36875
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Oli tämä kakkossemi nyt selkeästi parempi mitä ensimmäinen, kuten puntariltanikin voi päätellä. :joojoo: Roger oli yhtä huikea mitä odotinkin, ja siinä on toistaiseksi kauden paras tyrkky. Mariettessa kaikki muu on liki täydellistä paitsi kertosäe. :sekava: Säkeistöt ja instrumentaaliväliosa ovat upeita. Ingrosson akan poika oli suurin pettymys putkapäntäriin verraten. Ei tuo nyt oikein ollut mistään kotoisin. Dismissed sen sijaan oli suurin nousija pätkistä. Muista ei oikein liikene kommenttia.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti:Ingrosson akan poika
Pernilla on ihan Wahlgren. Pojallaan on isänsä sukunimi. :supati:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36875
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Serduchka kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Ingrosson akan poika
Pernilla on ihan Wahlgren. Pojallaan on isänsä sukunimi. :supati:
Ai tää oli Pernillan poika. :eeek: No sehän on sillä sitten selvä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Etkö sä muka tätä tiennyt? :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36875
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No en mä nyt näin paljoa Ruotsin viisukarsintaan ole alkanut panostaa. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Mutta muistaakseni siitä mainittiin täälläkin ketjussa. :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36875
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

En minä näitä semiketjuja muistaakseni edes lukenut silloin alkuvaiheessa kun ihmiset vaan spekuloivat omien mielipiteidensä ja mieltymystensä pohjalta mahdollisia jatkoonmenijöitä ennen kuin kappaleista oli tietoakaan.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Mainittiinhan tästä viimeksi toissapäivänä. :heh:
Aintsu kirjoitti:
Pete kirjoitti:Tuo Benjamin on kyllä todella äitinsä näköinen. :mrgreen:
Vähän vain. :heh:

https://www.instagram.com/p/BOZqfyPhSEc ... iningrosso
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ilmeisesti Benjamin on valinnut käyttää isänsä sukunimeä juuri siksi, ettei haluaisi koko ajan tulla yhdistetyksi äitinsä sukuun. Toisaalta on hänen isänsäkin Ruotsissa varsin tunnettu, ex-tanssija Emilio Ingrosso (tanssi muuten Pernillan "Piccadilly Circus" -tyrkyssä eeppisesti taustalla :heh: ) Swedish House Mafiassa vaikuttava Sebastian Ingrosso on muuten Benjaminin serkku. Ihan näin off topicina. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onko tämä Benjaminin Ingrosso-suku muuten jotain sukua Axwell & Ingrosson Ingrossolle? :mitvit:

Edit: N'aha, se Sebastian on siis mukana tuossakin. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ehtiväisiä nuo Ingrosson ja Wahlgrenin suvun jäsenet! :heh: Mä olen katsellut netissä Pernillan perheestä kertovaa reality-sarjaa "Wahlgrens värld", jossa Benjamin myös esiintyy. Temperamenttinen, mutta lahjakas poika, joka tykkää kokata pastaa :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Eli hän on paikallinen Roope Salminen, jonka suku on täynnä julccuja? :heh:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Pretty much! :heh: Tosin Benjamin on mun silmissä paljon lahjakkaampi kuin Roope. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Aintsu kirjoitti: Tosin Benjamin on mun silmissä paljon lahjakkaampi kuin Roope. :mrgreen:
Poika on kyllä lahjakas. :vonkaus: :kaunis:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Aintsu kirjoitti:Pretty much! :heh: Tosin Benjamin on mun silmissä paljon lahjakkaampi kuin Roope. :mrgreen:
Molemmat oikein söpöjä ja lahjakkaita. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mikel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1317
Liittynyt: 12 Maalis 2011, 20:43
Paikkakunta: Turku

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Mikel »

Täältä saatiin tismalleen oikeat biisit finaaliin! Mariette oli juuri niin hyvä kuin ajattelin, biisi taas olisi kaivannut ehkä vielä jonkin uuden vaihteen, mutta kyllä tälläkin korkealla oltaisi Kiovassa, jos nyt sinne sattuisi pääsemään.

Benjaminin taas jotenkin epäilen voittavan koko kisan, jos (ja kun) Loreen esittää jotain, millä ei todellakaan tähdätä viisuvoittoon. Ei haittaisi, sillä poika on karismaattinen ja biisikin mukavan funkahtava. Dismissedin andra-paikkaan olin tyytyväinen, siitä Perséille mallia. Lisan junnaavan "katsokaa minua, olen kaapelikanavan lapsitähti ja sanoin just äsken tuhman sanan, hih miten rohkeeta" -poppiksen olisin vaihtanut vaikka Pontareeseen tai Allyawaniin. :mrgreen:
But may the slightest light start a fire

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10710
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Olen tullut siihen tulokseen, että jos Lisa voittaa Melodifestivalenin, niin siitä tulee minun uusi kaikkien aikojen viisusuosikki. Olen ihan täysin myyty hänen biisistä ja esityksestä. <3
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20475
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Owe pääsi peräti finaaliin mutta Pontare ei edes Andraan. Miksei Roger voinut olla tämän MF-kauden Hasse? :roll:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: MF17: deltävling 2 Malmö 11.2.

Viesti Kirjoittaja Elvis »

^ Veikkaisin, että syynä olisi ilo/huumori. Hassen ja Owen laulut ovat meneviä, iloisia ja hauskoja.
Rogerin laulu on mystinen, mahtipontinen ja vakava. :miettii:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Lukittu