Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa
Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

kais(t)a kirjoitti:En ole varma saako omaa ääntänsä muuttaa. Sellanen mielikuva mulla olis, että aikasempina vuosina se on ollut mahdollista. Ja ykköskohtaan kyllä. Veikataan/äänestetaan siis vaan ruksilla jatkoonmenijöitä eli piste per raksi. Tiedä sitten onko ollut vahinkoja vai taktisia vetoja äänestää alle kymmentä.
Kiitti kais(t)a. :rakkaus: ja tietysti :suutukkoon:
ps. Suomi häviöllä (Saksalle) :draamaa:
euro2009

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Viesti Kirjoittaja Colby »

Onko tuo nyt sitten veikkaus vai äänestys? Vai toisille toista ja toisille toista :heh:

Mä yritän keksiä jotain syitä, miksi Azerit on muka tuolla ykkösenä. Sen on pakko johtua ulkomusiikillisista seikoista, koska eihän siitä biisistä nyt saa voittajaa mitenkään :raaps: Venäjällä ei ole senkään vertaa biisiä, mutta sen menestyksen jotenkin ymmärrän, koska esitys on vaikuttanut kohtalaisen toimivalta. Ei kakkossija-matskua kuitenkaan sekään. Norjan uskon vetoavan moniin ja luotankin sen menestykseen. Unkaria hehkutettiin etukäteen, mutta se haukuttiin lyttyyn harjoitusten perusteella. Mä taas en tykännyt siitä etukäteen, mutta live sai vakuuttuneeksi jatkoonmenosta. Suomella on erinomaiset mahdollisuudet finaalipaikkaan ja biisikin on parempi kuin monella korkeimmille sijoille yltäneillä (Azerit, Venäjä, Kreikka... Turkki on siinä ja siinä)

Yllättävintä mun mielestä on Georgian alhainen sijoitus, koska mun mielestä se on biisinä kuitenkin niin erilainen kuin muut ja esityksenä näyttävä (ainakin vaikuttaa siltä), että luulis sillä irtoavan finaalipaikka helposti. Hyväntuulisen Sveitsin sijoitus tavallaan yllätti, koska kuvittelin viisufanien jättävän sen täysin pisteittä. Mutta onhan se silti ihan liian alhaalla :heh: Ja Portugali ja Kroatiakinko muka parempia kuin San Marino?! :ylppis:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42031
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minusta Azerbaidzhanin biisissä on vikana lähinnä sen naisen (Nigar? Nikki?) laulusuoritus. Koska epätäydellinen laulusuoritus ei ennenkään ole estänyt hyvää sijoittumista, ymmärrän ykkössijan kyllä.

Norjasta sanottiin jossakin (AKOE:n blogi?), etteivät afrojutut Itä-Euroopassa niin vetoa. Georgiaa taas on niin moni luonnehtinut melusaasteeksi, etten ole alhaisesta sijoituksesta yllättynyt. Jotenkin kuvittelen, että ne, jotka Georgian kaltaisesta musasta pitävät, ehkä viettävät iltansa jossakin muissa askareissa kuin euroviisuja töllöttäen (tämä on toki ihan stereotypistävää ajattelua).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1738
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Hurrican kirjoitti:Ja onko sillä nyt loppujen lopuksi edes niin paljon väliä miten toi äänestys menee ja onko Suomi viides vai kahdeksas, kun ei sillä ole lopputuloksen kannalta mitään merkitystä vaan ne on ens tiistain äänet jotka oikeesti ratkasee. :draamaa:
Ihan samaa mieltä :peukku:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Aintsu kirjoitti:Sen sijaan pelkään Islannin pääsevän sympatiapisteiden ansiosta kärkikahinoihin
Islannilla on oikeasti myös hyvä biisi. :ylppis:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Viesti Kirjoittaja Roope »

Irlanti ohittanut Ruotsin :voitto:

Kuva

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kuusi oikein. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
valtamerilaiva
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 14 Touko 2009, 12:55
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Pressikeskuksen Ogae-äänestys

Viesti Kirjoittaja valtamerilaiva »

aika hyvin meni veikkaukset tokan semin kohdalla :)

Lukittu