Miksi nämä kaksi riviä samalle, eiväthän ne tule perätysten? Siksikö, että niissä on samahko painotus?Timoteus kirjoitti:25*: Ezisa monos mu sti fotia (Sti fotia)
25*: Sti fotia
* Sama kääntäjä kääntää molemmat
Ilmoittaudu Sti fotia -jatkokertomuskisaan
Re: Ilmoittaudu Sti fotia -jatkokertomuskisaan
Re: Ilmoittaudu Sti fotia -jatkokertomuskisaan
Siksi. Voi viimeisen sti fotian eri rivikseenkin laittaa mutta silloin viimeisen kääntäjän tehtäväksi helposti jää vain edellisen kääntäjän ratkaisun vahvistaminen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.
Re: Ilmoittaudu Sti fotia -jatkokertomuskisaan
Siinä tapauksessa määrittelisin mieluummin lopetussäkeen rivin 25 osittaiseksi toistoksi, koska muuten voi tulla sekavaa.Timoteus kirjoitti:Siksi. Voi viimeisen sti fotian eri rivikseenkin laittaa mutta silloin viimeisen kääntäjän tehtäväksi helposti jää vain edellisen kääntäjän ratkaisun vahvistaminen.
Re: Ilmoittaudu Sti fotia -jatkokertomuskisaan
Sekin käy.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.
Re: Ilmoittaudu Sti fotia -jatkokertomuskisaan
Ei vaan Alexandros itse laulaa kaikki kolme laulun päättävää sti fotiaa live-esityksessä, joka on linkattu tämän ketjun alkuun. Kolmas painottuu kuten rivillä 25 (ent. 26). Sen sijaan esikatseluvideossa, joka vastannee levytettyä versiota, laulu tosiaan päättyy vain kahteen sti fotiaan, joista jälkimmäinen vastaa rivin 25 (ent. 26) painotusta. En omista levytystä, joten käsitykseni perustui avausviestin livevideoon.Timoteus kirjoitti:Missä on toinen ylimääräinen sti fotia? Rivin 26 (rivien 15–16 yhdistämisen jälkeen rivi 25) kuoro-osuusko? Minusta se kuuluu rivin 26 yhteyteen.
Hyvä ratkaisu. Unohdin välillä, että rivin 25 (ent. 26) kirjoittaja tuntee myös rivin 15 käännöksen.Timoteus kirjoitti:Viimeisen sti fotian jättäisin joko rivin 26 (25) kirjoittajalle tai erottaisin omaksi rivikseen. Rivillä 26 sti fotia painotetaan samoin kuin kappaleen lopetuksessa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990