Valvoja: Timoteus

Marjukka kirjoitti:Tähän ketjuun voi sitten joskus laittaa muitakin vastaavia tapauksia, jos mieleen juolahtaa...Mutta eikö tämä Venäjän kadoksissa ollut presidenttiehdokas Rybkin ole Eino Makusen näköinen :lol:

Marjukka kirjoitti:Mun koneella näkyy vain yksi herra, yksi logo ja yksi rikkinäinen kuvalinkki...

Vaikka tuo näyttelijä onkin saanut jo ikää ja sillee, mut se on niin sulo! =)

TerMari kirjoitti:Vallan kuin kaksi marjaa ovatten kyllä Noora Vennamo & Milli-Jussin Mira Kupari !

ja sitten itsekin jo unohdan...

Sagapo kirjoitti:Nyt-lehden Identtisiä kaksosia vuosien varrelta:
http://www.nyt.fi/galleria.asp?path=848 ... olulla=503

ashanti kirjoitti:En koskaan voi olla ajattelematta Bart Simpsonin pappaa (mikä sen papan virallinen nimi on?), jos joku mainitsee tai näen Sakke Pietilän. Ja päinvastoin. Joskus joissain MM-kisoissa mainittujen yhdennäköisyys tuli esille fanien toimesta. Tottahan se. :Llol:
Myös itsellä on tapana huomioida immeisten yhdennäköisyyksiä. Silti en voi olla naureskelematta sille, että Lillin mies pitää minua ja Ricky Martinia samannäköisinä. Hmnjaa. Yhdennäköisyysmakunsa kullakin... :lol:
Markku ja Austin!! Milloinkahan saadaan Markku Veijalainen Pick Up Lines'it kiertoon...khih

barbarossa kirjoitti:Mun kaikkien aikojen suosikki Nyt-liitteen identtisissä kaksosissa on Kirsi Paakkanen (Marimekko) ja koristekasvi Imatran valtionhotellin pihalla. Eikö kukaan muista? Nauroin sille varmaan kuukauden ihan kippurassa. :lol:
Tosin sittemmin Paakkanen on vaihtanut nutturansa polkkatukkaan...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa