Ostin vihreän T-paidan Seppälästä viime viikolla. Täytyy muutenkin kesävaatevarastoa uusia.
Valvoja: Timoteus

Jos minulla olisi rahaa mielettömästi, voisin kehittyä himoshoppailijaksi
. Ostaisin tietysti vaatteita, hajuvesiä, meikkejä, kenkiä, verhoja, huonekaluja ym.ym.
. Kait voisin tykätäkin, jos olisi rahaa joskus shoppailla, mutta kun ei ole. Ottaa joskus niin pattiin, kun toiset höpöttää, mitä kaikkea kivaa on taas tullut shoppailtua
Kade mikä kade, selvä se tietty, mutta kumminkin 

Kaupungilla on aina liikaa ihmisiä ja muutenkin ahdistaa. Mulla pysyy rahat säästössä todella hyvin, kun niitä ei ikinä tule tuhlattua (ja kieltämättä aika moni tarpeellinenkin asia jää ostamatta). Ruokaostoksissa olen kyllä jokseenkin hyvä, se täytyy myöntää 

Silläkin matkan hinnalla olisi saanut monet vaatekaappiin käyttämättöminä lojumaan jääneet rätit, ainakin muutamat epäkäytännölliset italialaiset juhlasandaalit, alennus-CD:t joita en ikinä kuuntele, kasvonaamiot joiden parantavaa lopputulosta ei kukaan huomaa ja paljon muuta 

Sen sijaan jos menee kauppaan aikomatta ostaa mitään, helposti tulee ostettua monia "todella tärkeitä" juttuja
Näin ainakin mulle käy!

) myös uuden H&M:n. Tosin vasta marraskuussa 2006 kun kauppakeskus laajenee. Sitä odotellessa täytyy tyytyä vähempään.
Laukun ja vähän mangaa. Taisi mennä Arnold'siin suurin osa rahoista.

No, tää vähän leikkaa ruohoa ja taas on nekin rahat takaisin kerätty. 

)
itikka kirjoitti:Viinien shoppailu on ihanaa... (pitäisi vain jostain löytää maistelukaveri/-kavereita, kun pullo per ilta käy kunnon päälle ja lasillinen tai pari riittää tuon mielipiteen muodostamiseen....)

Mikkelsson kirjoitti:Virossa tuo tavarantoimittaminen kauppohin on vähän niin ja näin, eli kun hyvän vinkun löytää, niin saattaa hyvin olla ettei sitä seuraavalla kerralla enää löydykään. Mutta nyt ei ole tuota murhetta. (ainakaan muutamaan viikkoon)

Tai sanotaan paremmin että se maistelupuoli täytyy aina hoitaa ihan omana juttunaan jo alkuillasta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa