, niin pakkohan se on mennä katsomaan! 
Valvoja: Timoteus
, niin pakkohan se on mennä katsomaan! 

, eikä Peuhukaan huono ollut, joskin hänen roolisuorituksesta tuli sattuneista syistä ehkä hieman enemmän Elämä lyhyt, Rytkönen pitkä -sarjan rouva Rytkönen kuin Ulla Taalasmaa. Tarina ihan kohtuullinen ja nauraa sai siellä täällä, mutta eipä tämä mikään elämää suurempi tapaus ollut, vaikka ihana Vilpas olikin mukana
. Ihan ok kuitenkin.
Yksi vähän tylsä laulu löytyi, mutta noin muuten jaksoivat kaikki laulut viihdyttää. Muutenkin musikaali oli hirveän raikas ja hauska tapaus. Näyttelijät olivat hyviä ja Salkkareissakin pyörähtänyt Mikko Leskelästä tuli jopa paikoin mieleen Jarkko Valtee
. Todellakin kannatti mennä katsomaan ja voin suositella lämpimästi, jos Raumalle syksyn tai kevään aikana suuntaatte. 

Olen ajatellut ostaa teatteriliput siskoilleni joululahjaksi. Hauskat näytelmät ovat etusijalla. 

Pete kirjoitti:Tarvitsisin nimittäin vinkkejä ensi keväänä pyörivistä hyvistä näytelmistä Helsingissä.Olen ajatellut ostaa teatteriliput siskoilleni joululahjaksi. Hauskat näytelmät ovat etusijalla.
![]()
), niin johan löytynee jotain. Oli siellä ainakin muutama ensi-ilta pääkaupunkiseudulle, mutta huumoripitoisuudesta en tiedä. Lisäksi tuolta ilmeisesti puuttuu monia hyviä teattereita tai siltä se ainakin tuntui.

The_Sipi kirjoitti:Katopa, jos tuolta löytyisi jotain mielenkiintoista.
Nyt on sitten ostettu liput Helsingin kaupunginteatterin Buster Keatoniin. 

Vakavia asioita oli käsitelty tragikoomisella tavalla ja näyttelijätkin olivat hyviä. Yllätyin positiivisesti! Tää sama näytelmä pyörii ilmeisesti monessa teatterissa tällä hetkellä, joten uskallan suositella sitä ihan käsikirjoituksenkin puolesta. 

.
. Alkuperäisessä versiossahan hän on arvokas, hillitty ja vähän etäinen.
Roope kirjoitti:Olin eilen katsomassa Aboa Vetus & Ars Nova -museon pihalla irlantilaiskomedian Kiviä taskussa, mukana oli myös repliikki: " Every song is a cry for love, Ireland zero points"
Upeat näyttelijäsuoritukset molemmilta herroilta. Suosittelen vahvasti! 

Vanha tarina ihmislapsi Mowglista oli hienosti siirretty nykyaikaan ja asfalttiviidakkoon.
Tarina oli uskottava, vaikka näillä eläimillä olikin inhimilliset roolit. Tykkäään, kun teatterissa yhdistetään multimediaa, tanssia ja laulua ja tässä oli kaikkea tuota!
Tanssinumerot olivat huikeita.
Näytelmässä oli myös pari viisukytköstä. Todella hyvä, mukaansatempaava ja hauska näytelmä! Suosittelen, menkää katsomaan!

Pyritkö sinne nyt ekaa kertaa?
Hazel kirjoitti:Onnea karsintoihin RuutPyritkö sinne nyt ekaa kertaa?

Katoppa: http://www.riksasbocker.se

Apua, huutonauran täällä! 

Ensi-ilta on syksyllä 2012.

On jännää nähdä, miten Fingerpori-vitsit taipuu näyttämölle asti, ja millainen juoni siihen ympärille rakennetaan.
Sitä paitsi ei sitä muuten varmaan tulisi mentyä Espooseen asti teatteriin. 

Se on varmaan ihan sairaan hauska!
Onko kukaan muu kuppilalainen nähnyt sitä?
Se oli muistaakseni taattua Kumman kaa laatua. Vesa on paras. 

Muhun tuo näytelmä ei kauheasti iskenyt, vaikka ihan hauskoja kohtia siinä olikin. Yleisö koostui 50+- ikäisistä henkilöistä, joten ehkä olin itse vain väärää kohderyhmää. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 1 vierailijaa