)niin se avautuu uuteen ikkunaan vaikka mitä tekisi

Valvoja: Sagapo
)

Mitäs tämä tarkoittaa. Virustorjunta ilmoitti että oli torjunut Troijalaisen Hevosen. Hieman ihmeissäni, koska ikinä ei ole vastaavaa tapahtunut enkä ollut käynyt missään ihmeemmässä. Nyt sitten huomasin, että se oli poistanut Spotifyn käytöstä, ikonia kun klikkas niin ilmoitti että ei löytä spotify.exeä. No asensin sen uudelleen ja ohjelma lähtee käyntiin, muttei saa yhteyttä. Samalla Norton ilmoitti uudelleen että torjunut Troijalaisen. Kävin tsekkaamassa palomuurin asetukset, ja muuttamassa Spotifyn kohan tilasta "automaattinen" tilaan "salli", mutta vieläkään ei saa yhteyttä.
APUA
No se onkin joku Nortonin päivitysten ongelma - Spotifyn sivuilla on Nortonin käyttäjää itkemässä rivissä ja jotain Norton päivityksiä pitää hakea ja asennella uudelleen. TÄÄ ON TAAS NIIN TÄTÄ.

tonywerner kirjoitti:Mikäköhän asetus mulla on väärässä paikassa, kun mun nettiselaimilla ei avaudu tavallisimmat chat-sivut ja nyt samantyyppinen ongelma on esim. Oikotimesin viisuvisailussa. Ikkuna aukeaa, mutta tekstit ei tule näkyviin.

), mutta se nettipistoke on niin hankalassa paikassa, etten pitemmän päälle ainakaan niin jaksa säätää.

Meni kyllä vähän aikaa ennen kuin löysin oikean paikan, josta tuo tallennusmuoto piti vaihtaa 

hjälp!!

Mattokauppias kirjoitti:Apua.![]()
Yritän kovasti saada itselleni tänne kuppilaan kuvaa, mutta aina kun muutan haluamani kuvan Photoshopissa sopiviin mittoihin, saan aina samanlaisen vastauksen kuitenkin: "Avatar-tiedoston koko täytyy olla välilä 0 ja 41 KiB."
Tarkoitan, että ainakin pikselimitoissa se on sopivan kokoinen, mutta siinä ehkä ongelma piileekin, kun en osaa Photoshopissa mitään muuta kuvan koolle tehdä.
Kiva jos joku sai tästä sepustuksesta jotain selkoa ja pystyisi minua auttamaan, jotta saisin ihanan Alenka Gotarin kuvakseni.

Mattokauppias kirjoitti:Kiitos neuvosta, tuo todellakin auttoi ja kun siihen päälle vielä jotain tein niin nytpäs minulla onkin avatar.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa