Diili

Video video - televisio-ohjelmat ja tallenteet

Valvoja: Colby

Re: Diili

ViestiKirjoittaja tonywerner » 20 Loka 2011, 18:44

"Näppärä tyttö" :kaunis:
Vaikka eihän sitä näytetty että se oli just tää sihteeri, joka osasi soittaa :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough
tonywerner
Press
Press

ViestiKirjoittaja Jonnuli » 15 Marras 2011, 14:33

Ihanaa, että Janne putos :tapu: Hanskin oisin mielelläni vielä jatkossa nähnyt, ja hänen sijastaan olisin tiputtanut Pian.

Mua vähän ihmetyttää nuo tehtävät, kun kilpailijoiden kuuluisi keksiä joka jaksossa jotain uutta ja mahtavaa, jota ei tähän mennessä olla missään nähty. Tässäkin jaksossa oli päivän aikana pitänyt keksiä jotain sellaista, jota mainostoimistot ja muut suunnittelijat eivät ole keksineet aiemmin. Mua ois kiinnostanu tietää, mitä esimerkiksi neuvonantajat olisivat keksineet päivän aikana. Helppoahan se on muita mollata :roll:

Tällä hetkellä omat voittajasuosikit on Joni ja Marika, joista ehkä pikkuisen enemmän voittoa toivon Jonille, mutta luulen, että Marika kyllä pelin tulee viemään, kun taitaa omata hiukan enemmän kokemusta. Joni on ehkä enemmän myyntitykki kuin johtaja. Pia ja Jarno on molemmat tosi ärsyttäviä, toivottavasti niistä ei kumpikaan voita :niinpa:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Weewa » 16 Marras 2011, 19:28

^ Olen ihan samaa mieltä kilpailijoista. Joni on mun suosikki, mutta Marika taitaa voittaa. :miettii: Jarnon ja Pian olisin nyt kyllä pudottanut, Jarno varsinkin on tosi ärsyttävä.

Mua kans vähän ärsyttää nää johtoryhmät. Hjallis pyytää nimeämään, kuka oli huonoin, mutta joskus taannoin kun hän pyysi nimeämään huonoimpia niin tuli meteliä siitä miten joku voi olla huonoin, jos joukkue pärjäsi loistavasti. :heihaloo:
Party for everybody, dance. ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Happy » 18 Marras 2011, 01:53

Tavoitteena oli seurata jokaikinen jakso, koska viime kaudelle se unohtui. Pudotuksia olen kuitenkin seuraillut, jos olen samaanaikaan keittiössä tehnyt ruokaa yms. Mukavantuntuiset kilpailijat jäljellä <3 Joni voittoon!
What for are we living?
What for are we crying?
What for are we dying?
Only Mr God knows why
What for are we living?
What for are we dreaming?
What for are we losing?
Only Mr God knows why
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tonywerner » 22 Marras 2011, 11:20

No on kyllä harvinaisen mäntti trio jäljellä :shock: Jonille sitten antoi potkut :sorivaan:
No tietty, kun kaksi (mun mielestä) huonointa oli voittajajoukkueessa, niin eihän niille voinut antaa kenkää :heh:
Jarno on ärsyttävä sönköttäjä ja Pia on kapakala. Marika siis voittakoon :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough
tonywerner
Press
Press

ViestiKirjoittaja Weewa » 23 Marras 2011, 22:10

^ :samaamielta: Marika voittoon, kun huonommat on toisessa joukkueessa. :heh: Oli kyllä kiva tehtävä!
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jonnuli » 25 Marras 2011, 17:47

Joo, ei tuu mittään jos joku muu kuin Marika voittaa. :draamaa: Musta vaan on alkanu tuntumaan siltä, että Jarno on Hjalliksen suosikki. Mitä ihmettä Jarno on missään tehtävässä saanut aikaan, uhoaa vaan johtoryhmässä Hjallista miellyttävällä tavalla ja on kai sit aina vaan saanu jäädä.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Weewa » 07 Joulu 2011, 13:25

Jarno sit voitti. :surrur: Mut kyllä se veti ihan 6-0 tän viimeisen tehtävän. Onnea Jarno! :tapu:
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Edellinen

Paluu Televisio