Diili

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Koska mä olen spoilannut jo itseni niin mun ei tarvitse pelätä enää. Kävin siis googlettamassa tuota Adamia. 22-vuotias on ollut kuvausten aikaan.
Tässä jotain:
Adam, 22, graduated at the age of 20 in the top of his class from Georgia State University with a B.B.A. majoring in risk management and insurance. He began his career at the early age of 19 at Marsh & McLennan Companies, a fortune 200 Company, in their investment banking division. By age 20, Adam was managing a book of business, at Marsh USA Inc., exceeding three million for blue chip companies providing them with tailored risk management solutions. He recently moved to New York City where he is currently working for one of the Big 4 Accounting/Advisory Firms where he advises the head of fortune 500 Companies on risk management strategies. As a first generation American, Adam derives his inspiration and entrepreneurial spirit from his parents successful business that they started from nothing and grew to a multimillion-dollar enterprise. Additionally, growing up, Adam worked in the family tool and dye machine shop business and managed the family's multimillion-dollar real estate business located in the heart of metro Atlanta. Adam's summers were spent in Israel, his family's origin, which had a tremendous influence on his values.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Tässä vielä kaikkien iät tuolloin. Myös jo pudonneiden.
Adam 22
Alla 31
Brian 23
Chris 27
Clay 28
Felisha 29
James 27
Jennifer 26
Jennifer (se tummempi) 31
Josh 30
Kristi 24
Mark 35
Markus 41
Marshawn 26
Melissa 30
Randal 34
Rebecca 23
Toral 29
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Darhen »

:tapu:

Tattis! Pitää vielä hehkuttaa Carolia iltapuvussaan  :draamaa:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Näyttää siltä, että täälläkin suurin osa on mollaamassa Markusta.  :evil:

En minä nyt ainakaan ole huomannut, että se Markus olisi mitenkään ollut huonompi niitä muita :eiei:. Tasan tarkkaan alusta asti porukka on päättänyt, että Markus on laiska, saamaton, osaamaton, tyhmä, idiootti, suupaltti ym ym ym.... :grr: Kyllä ne osaavat mollata jatkuvasti jauhamalla samaa, että väkisinkin Trump ja Trumpin kaksi lakeijaa ovat samaa mieltä  :shock:.

Kaikki ukot siellä jossain vaiheessa istuvat ja ihmettelevät! Ei siitä voi päätellä kenenkään toimettomuutta ja saamattomuutta  :roll:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja minnie »

Darhen kirjoitti: Tietääkö kukaan minkä ikäinen Adam on? Vaikuttaa lähes teini-ikäiseltä ja pelkkä sana "seksi" aiheuttaa kiemurtelua... :heh:

Toivottavasti hän ottaa Donin neuvoista vaarin.. lol
Se tulee olemaan hurjaa...sääli sitä toista osapuolta -kuka/mikä sitten lienee. :D
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Darhen »

tuulia kirjoitti: Näyttää siltä, että täälläkin suurin osa on mollaamassa Markusta.  :evil:

En minä nyt ainakaan ole huomannut, että se Markus olisi mitenkään ollut huonompi niitä muita :eiei:. Tasan tarkkaan alusta asti porukka on päättänyt, että Markus on laiska, saamaton, osaamaton, tyhmä, idiootti, suupaltti ym ym ym.... :grr: Kyllä ne osaavat mollata jatkuvasti jauhamalla samaa, että väkisinkin Trump ja Trumpin kaksi lakeijaa ovat samaa mieltä  :shock:.

Kaikki ukot siellä jossain vaiheessa istuvat ja ihmettelevät! Ei siitä voi päätellä kenenkään toimettomuutta ja saamattomuutta  :roll:.


Pientä tarkennusta: Pidin aluksi Markuksesta, ja siitä että sen kanssakilpailijoita(varsinkin ällö-Joshia) otti pannuun. Mutta mitä Markus teki viimeisessä tehtävässä? Ei mitään! "Juttelin yhdelle naiselle" taisi olla hän itsearvioimansa kohokohta. Hänen "ideastaan" ei ottanut erkkikään selvää, ja puolustusjupina taksissa oli täyttä härän sitä  :stupido:, eli omaa hautaansa kaivoi!
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja male »

Markus olisi saanut jäädä yksinkertaisesti siksi, että hän on niin naurettava. Siis eihän sitä voi katsoa vakavalla naamalla. Sanoja vaan tulee suusta, mutta ei asiaa ollenkaan. :rofl:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Ja mitäköhän ne muut ukot siellä sitten niin kauheasti saavat aikaan?  :megafoni: :megafoni: :megafoni:

Väännän nyt rautalangasta: Markus ei ole voinut tehdä mitään ihmeitä, koska hänelle ei ole alusta asti annettu  muita kuin jotain pilipalihommia. Heti kun projektipäällikkö on valittu, niin alkaa yleensä kauhea työnjako ja siihen ei ole Markusta huolittu mukaan.  :joojoo: Joka kerta, huom! joka kerta on välittömästi - ennen kuin tehtävä on edes kunnolla alkanut - Markuksen vähätteleminen laitettu käyntiin tyyliin
"Jos nyt tämä tehtävä hävitään, niin Markus saa vastata!"

Ei Markus ole ollut minun varsinainen suosikkini, mutta minua on alusta asti ärsyttänyt se tapa, jolla häntä kohdellaan. Ihan mukavalta tyypiltä vaikuttaa hän.  :) !!!

Kaiken kaikkiaan tämä Diili on sekopäisin tähänastisista  :stupido:. Hirveää eripuraa jatkuvasti  :evil:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja minnie »

Tuulia: näin on! Työnjaossa Markuksen rooli oli kahvinkeittäjä, parhaimmillaan. :/ Näytä siinä sitten osaamisesi... :eiei:

Katsotaan nyt miten homma luistaa kun sylkykuppia ei ole enää, ketäs nyt syytetään. Paha paikka. :joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Saapa tosiaan nähdä  :roll:. Luulen että seuraavaksi alkaa Clayn ja Adamin mullittelu. En sitäkään oikein ymmärrä että miksi Clay niin Adamille suuttui  :shock:. Olisi nyt vaan tyytyväinen kun saa jatkaa... :draamaa:

Minusta parhaiten tätä peliä pelaavat Randal ja Alla. Rebecca tyytyy nykyään vain hymyilemään, Felisha klaaraa Allan suojissa ja Marshawn leikkii jotain täti tomeraa. Adam on kyllä vähän reppananoloinen ja Brian on jotenkin huomaamaton. Brian who?  :viaton:
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Ihan samalla tavalla on niitä syyllisiä etsitty ja joukkomurjottu kuin Markustakin jokaisen tappion jälkeen. Markusta nyt etupäässä, kyllä.  Voisiko joku kertoa, mitä se aikataulu-puheenaihe tarkoitti? Kun Markus-setä ei diktaattorimaisesti saanut päättää aihetta, niin sitten murjotti eikä tehnyt mitään. :mrgreen:

Ja Clay oli varmaan "vähän" myrtsinä siitä, että hänet leimattiin antisemitistiksi.
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja minnie »

Ooksmää ollu ainut joka katsoi Diilin?? Noh, tänään sai kenkää taas kaks tapausta: Brian ja Marshawn. :joojoo: Elikkäs Excel hävis. Clay ei saanut koskemattomuutta.

Voittajajoukkue pääsi käymään Trumpin kiinteistöissä. Randal on vakuuttava, edelleen. Mun suosikki.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja male »

Tietysti katsottiin. :peukku: Mä veikkaan kyllä, että Alla tai Randall voittaa koko homman. Heissä on mun mielestäni eniten potentiaalia.

Ja eiköhän nää joukkoirtisanomiset ole ollut ihan suunnitelmallisia. Kilpailijoita oli alussa 18 ja kisa kestää kuitenkin vain 13 viikkoa ja vikassa jaksossa pitäisi olla mukana vain kaksi, joten laskekaa vaan siitä.

Molemmat tämäkertaiset erotetut kyllä myös sen ansaitsivat.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Darhen »

En jättäisi mistään hinnasta Donin muikisteluja väliin. Marshawn sai jonkin kummallisen Markus-kompleksin ja oli kovasti riitti seliseli-osastoa... :stupido: Ja Clay oli tosi hottis -katkeranakin... <3
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Minulta meni tähän Diiliin maku jo ihan alussa.  :evil:

Voiko enää riitaisampaa ja toisilleen kateellisempaa sakkia olla? Vastaan itse: Ei voi.  :grr:

Minusta eilisessä oli jotain perin hämärää; Marshawn, joka näin pitkälle on päässyt  :roll:, yhtäkkiä tuntui luovuttaneelta  ???. Olisi luullut, että pitää vaikka päällään seisten sen typerän esitelmän. Marshawnhan on koko ajan ollut jonkinlainan Täti Tomera.  :joojoo:

Rebecca sai siinä sitten loistavan mahdollisuuden kiillottaa omaa sädekehäänsä  :niinpa:.
Sitten se istuu siellä Trumpin edessä se sama kestohymy naamallaan. Tekopyhä!
Ihmettelen sitäkin että edelleen klompsuttaa niiden keppiensä kanssa (6 viikkoa); nilkkahan sillä nyrjähti vai? No, draamaa pitää olla  :draamaa:.

Kisan saisi voittaa Randal tai Alla  :peukku:. Alusta asti nämä ovat olleet minun mielestäni ainoat potentiaaliset voittajaehdokkaat.
Viimeksi muokannut tuulia, 12 Heinä 2007, 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja male »

Rebeccallehan sanottiin että sen tarvitseen käyttää keppeja useita viikkoja (olikohan 6-8 tms.). Ja eihän yksi jakso ole sama kuin yhden viikon tapahtumat, vaikka Trump aina puhuukin "13 viikon työhaastattelusta" eli siis tuskin todellisuudessa on vielä niin monta viikkoa kulunut, vaikka ohjelma vaan viikon välein tuleekin.

Aika hidasta tahtia saavat noita tehtäviään vääntää jos kaikkeen tuohon mennee 7 päivää. :roll:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Trump mainitsi keskiviikkona, että kahdeksas viikko on menossa.  :joojoo:
Rebecca nyrjäytti nilkkansa muistaakseni toisessa tai kolmannessa jaksossa.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Rebeccan pisteet nousivat huimasti, kun otti esittelyn tehtäväkseen viime tipassa. Sehän oli joukkueessaan ainoa, jolla oli edes jonkinasteista tajua miten piti menetellä. Rebecca on oikein pätevä nainen ja uskoisin hänen pääsevän ihan loppumetreille asti. On aina mukavaa, kun kaunis nainen on myös älykäs ja kyvykäs  :peukku:.

Randal, Alla ja Rebecca ovat tämän kauden ehdottomasti parhaat, aiemmin pudonneista ei kannata mainita kuin Chris, muut ovat kaikki jonkin sortin pellejä tai sitten johtajaksi sopimattomia.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mun mielestä Rebecca on ollut alusta lähtien ok. Se sentään tietää mitä varten on tuolla eikä pelleile turhia niin kun suurin osa kauden muista naisista.

Mä veikkaan että tuota on kuvattu suurin piirtein pari jaksoa viikossa. Ei varmasti Trump anna kilpailijoiden huvikseen hengailla tornissaan niin, että oikeasti olisi kilpailu/viikko. Kyllähän Selvityjissäkin on heimoneuvosto muistaakseni oikeasti kolmen päivän välein. Ne puhuu vaan viikoista, jotta katselijat pysyisi juonessa mukana.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

kais(t)a kirjoitti: Mä veikkaan että tuota on kuvattu suurin piirtein pari jaksoa viikossa. Ne puhuu vaan viikoista, jotta katselijat pysyisi juonessa mukana.
Näinhän se menee. Yleensä kaikki sarjat kuvataan samalla systeemillä, paitsi ihan reaaliajassa seurattavat, kuten esim. BB. Muut kuvataan nopeutetulla aikataululla mitä esitetään.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Hazel kirjoitti: Randal, Alla ja Rebecca ovat tämän kauden ehdottomasti parhaat, aiemmin pudonneista ei kannata mainita kuin Chris, muut ovat kaikki jonkin sortin pellejä tai sitten johtajaksi sopimattomia.
Vain Randal ja Alla.  :)

Rebeccahan on muuttanut tyyliään, mitä pidemmälle Diili etenee. Nykyään se tyytyy vain hymyilemään ja tottakai se otti sen esittelyn heti kun huomasi että sädekehä suurentuu.
Muistan kyllä millainen hän oli alussa, tosi ärsyttävä tyyppi.

Rebecca on feikki, en pidä!  :peukkualas:
Viimeksi muokannut tuulia, 25 Elo 2007, 00:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja minnie »

Nyt taitaa Clay saada kenkää...

Siitä Levi Kreisistä tuli mieleen Matchbox twenty, mutta softimpi versio vaan. Tykkäsin. Ja sitten se toinen muistutti ääneltään Seal:ä. Ihan ok sekin.

Mukavaa kun oli musatehtävä. :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja minnie »

Clay tippu, ihan odotetusti. :joojoo: Pikkasen säikähdin kun se Trump kävi hiillostaa Randalia.

Mä luulen että tässä käy nyt niin, että Randal voittaa. :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

minnie kirjoitti: Clay tippu, ihan odotetusti. :joojoo: Pikkasen säikähdin kun se Trump kävi hiillostaa Randalia.
Clay sai lähteä ja saman tien olisi saanut mennä Rebecca!  :roll:
minnie kirjoitti: Mä luulen että tässä käy nyt niin, että Randal voittaa. :peukku:
Randal tai Alla  :peukku:. Trump pitää ilmiselvästi myös Adamista  :).
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Trump on nyt "pelastanut" Rebeccan jo kahdesti ja Randalin kerran, joten luulempa Trumpin pitävän nimenomaan Rebeccasta  :).
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Miik »

Rebecca tai Alla voittoon! :joojoo:

Onneksi se Clay potkittiin pellolle. Eihän niin omapäisestä ihmisestä ole millekään tiimille hyötyä. Voihan se olla, että tuollainen keskinäinen kilpailutilanne tuo tuollaisia huonoja puolia ihmisestä esiin, mutta ei sais. :/ Harmi, että noin hottis oli noin ärsyttävä. :mrgreen:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä myös tykkään Rebeccasta, hän on rehellinen ja kantaa vastuun teoistaan, myös vaikka epäonnistuisikin jossain. Randal ja Alla ovat myös pätevän tuntuisia, Alla ehkä vähän päällekäyvä, mutta toisaalta todella tehokas.

Luulen että Randal voittaa, viimeksi voitti nainen ja aiemmat voittajat ovat olleet valkoisia miehiä. Jenkkien käytännön mukaan nyt on tummaihoisen vuoro ja Randal on kyllä luottamusta herättävä ja älykkään oloinen. Sopii varmaan hyvin Trumpin hommiin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja minnie »

MTV3  22:31 - 23:30

Tänään Diilissä: Kertausta. Tässä erikoisjaksossa käydään läpi menneitä, nähdään ennennäkemättömiä kohtauksia ja vilkaistaan tulevaisuuteenkin.

:/ Kertaus jaksot yleensä tökkii mua. Kait mä sen silti katon, kun ei muutakaan tuu.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja aksim »

Joo muakin ärsytti ensin kun huomasin että kertausjakso, mutta toisaalta oli kiva että näin, koska sain päivitettyä itseni. En ollut katsonut paria viime jaksoa. Uskomatonta mitenkä mun silmissä osakkeet tippui siitä Markuksesta  :twisted: Alkaa nyt soittamaan suuta Trumpille ja muutenkin ihmeellistä selittelyä, oikea vätys, vaikka muuten "mukava". Onneksi tippui multa laput silmiltä.

Liputan loppuajan Allan puolesta, vaikka Randall on myös ihan pätevä.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Diili

Viesti Kirjoittaja male »

Kertausjaksot! :stupido:

Jotenkin tylsää vuosikertaa tämä Diili. Kunnon suosikkeja ei ole löytynyt, mutta nyt olen päättänyt kannustaa Rebeccaa sekä Allaa. :peukku:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Vastaa Viestiin