Taas alkoi liiga ja HIFK aloitti voitolla!!!

Valvoja: Timoteus

) tällä kaudella Jyväskylään. 

! Perjantaina kaatuu Ässät! No, rehellisesti sanottuna Ässät on vahvoilla, kun kuitenkin kauden avaus ja vielä Porissa, mutta eihän Lukko-fani saa näin sanoa julkisesti
.Itse asiassa noin sanoin neljäkin vuotta sitten, kun jaoin taksin Porin keskustassa jäähallille tuntemattoman Ässien kannattajan kanssa, kun en tiennty, millä bussilla hallilla pääsisi tai edes sitä, miten sinne kävellä ja enkös ollutkin oikeassa. 

.

The_Sipi kirjoitti:Olipas muuten seisomaliput kallistunut Ässien peleihin. 15,50e maksoi.! Perjantaina kaatuu Ässät! No, rehellisesti sanottuna Ässät on vahvoilla, kun kuitenkin kauden avaus ja vielä Porissa, mutta eihän Lukko-fani saa näin sanoa julkisesti
.Itse asiassa noin sanoin neljäkin vuotta sitten, kun jaoin taksin Porin keskustassa jäähallille tuntemattoman Ässien kannattajan kanssa, kun en tiennty, millä bussilla hallilla pääsisi tai edes sitä, miten sinne kävellä ja enkös ollutkin oikeassa.

, puhumattakaan, että olisin osannut kävellä sinne. Mutta ajoissa selvittiin tuon kaverin kanssa hallille (jäi peräti pari minuuttia ylimäärästä aikaa
). Enkä minä tietenkään enää keskustan kautta menisikään. VähäRAUMAlta on lyhyt matka hallille.

aksim kirjoitti:uskokaa jo, että TPS vie mestaruuden

The_Sipi kirjoitti:Niin just, näköjään ollaan samaa mieltä genten kanssa siitä, ettei Tepsi mitään mestaruuksia vie, vaan Lukko.

The_Sipi kirjoitti:vaan Lukko.

wigwam kirjoitti:Mun TOP-6 veikkaus: (Pudotuspelien jälkeen)
Runkosarjan jumbosijasta taistelee Kalpa ja TPS

The_Sipi kirjoitti:Tepsi jää säälipleijareihin. Sitä, miten niissä tulee pärjäämään, en rupee spekuloimaan ennen kuin kausi ohi. Sama koskee Lukkoakin.

Ässiä ei tarvitse tässä kohtaa noteerata, kun Ässät jää kuitenkin nipin napin säälipleijaripaikasta.

mpappa kirjoitti:Minä vuonna?

The_Sipi kirjoitti:Olipas muuten seisomaliput kallistunut Ässien peleihin. 15,50e maksoi.!
)

The_Sipi kirjoitti:Anteeksi nyt vain, mutta minusta Kouvolan jäähalli on huomattavasti Lännen Puhelin Areenaa (entinen Äijänsuon Areena) huonommassa jamassa:
Kouvolan jäähalli vertailussa Lännen Puhelin Areenaan.

.... enkä minä pikaisen guuglailun perusteella voi missään vaiheessa sanoa, että olisi halli jotenkin Lännen Puhelin Areenaa parempi. Joten en mitenkään voi uskoa väitteeseesi, että kyseinen halli olisi "huomattavasti Kouvolan hallia huonompi". 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa