Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Karistoteles kirjoitti:Näin unta, että Suomi voitti euroviisut komeaäänisen miehen esittämällä balladilla. Heti viisuvoiton jälkeen Yleisradio ilmoitti, että euroviisut tultaisiin järjestämään Vantaalla. Perusteluina, että Vantaa on Helsingin rajanaapuri ja siellä sijaitsee Suomen suurin lentokenttä.
viisut minun kotikaupungissani :uujee: se kyllä kävisi kunpa tuo uni toteutuisi
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16690
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Puolan tämänvuotisen karsinnan artistit kokoontuivat konserttiin, jossa kaikki esittivät kappaleensa uudistetuin esityksin. Paikalle saavuttuani sain kuulla, että minut oli valittu Margaretin taustatanssijaksi. Olin yllättynyt mutta totesin, että koska biisi oli ylivoimainen suosikkini, en jättäisi tilaisuutta käyttämättä, vaikka koreografiasta minulla ei ollut kovinkaan tarkkaa muistikuvaa.

Michał Szpak vetäytyi esityksensä jälkeen lavan taakse faniensa kanssa juhlimaan äänekkäästi voittoaan, ja tuli meidän vuoromme. Margaret oli lihonut valtavasti ja pukeutunut kirkkaanpinkkiin tuulipukuun. Myös koko lava oli saman värinen ja hohtava, niin että laulaja melkein katosi näkyvistä. En kuitenkaan antanut tämän häiritä vaan hoidin homman improvisoidusti ja muiden tanssijoiden (joita oli enemmän kuin alkuperäisessä esityksessä) liikkeitä lukien.

Koreografiasta tuli lopulta valtavan hieno ja akrobaattinen. Jälkeenpäin kävi ilmi, että kaikki muutkin tanssijat olivat itse asiassa Cool Me Down -faneja, jotka oli vedetty mukaan esitykseen yhtä lyhyellä varoitusajalla kuin minutkin.

Tämän jälkeen uni kääntyi yhtäkkiä painajaiseksi, kun huomasin alkaneeni pitää Color of Your Lifesta (joka tosin unessa oli aivan eri biisi, eeppinen ja todella moniosainen). Heräsin.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37002
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin viime yönä jotenkin aivan ihastuttavaa viisu-unta. :heh: Olin ihan sattumalta onnistunut varaamaan viisuhotellini niin, että se oli keskellä kahta hotellia, jossa kaikki tämän vuoden viisuartistit asuivat. Kisat tosin järjestettiin Vilnassa. No joka tapauksessa, artistien hotellit oli varustettu valtavilla lasitetuilla parvekkeilla, joissa artistit tuijottelivat toisiaan kilpailuhenkisen näköisinä. Hotellistani nähden oikealla puolella oli ykkössemin artistien hotellihuoneet ja vasemmalla puolella kakkossemin. Tosin Sandhja asui kakkossemin hotellissa jostain syystä.

Sandhjan lisäksi muuten artistit eivät hetkeen muuttuneetkaan persooniksi tai en kiinnittänyt heihin huomiota, kunnes Puolan Michał Szpakin jättimäinen albiinojänis onnistui pakenemaan hänen lasitetulta parvekkeeltaan. Minä työllä ja tuskalla sain pitkäkorvan kiinni, ja palkinnoksi Michał suostui ottamaan kanssani yhteiskuvan. Tietenkin niin, että hänen jäniksensä oli mukana. :heh: Tosin kuvan ottamisen jälkeen hän sanoi, että minun ei tulisi pyydellä ihmisiä kuviin hotellialueella, koska he haluavat siellä viettää vapaa-aikaansa eivätkä tavata faneja.

Sitten menin äitini kanssa jonnekin mutakuoppaan skeittaamaan ja unen viisuosuus loppui.
Meow cat, please meow back.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2966
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

janiwolf kirjoitti:
Karistoteles kirjoitti:Näin unta, että Suomi voitti euroviisut komeaäänisen miehen esittämällä balladilla. Heti viisuvoiton jälkeen Yleisradio ilmoitti, että euroviisut tultaisiin järjestämään Vantaalla. Perusteluina, että Vantaa on Helsingin rajanaapuri ja siellä sijaitsee Suomen suurin lentokenttä.
viisut minun kotikaupungissani :uujee: se kyllä kävisi kunpa tuo uni toteutuisi
Minulle olisi sama, vaikka järjestettäisiin Peräkylällä, jos vain Suomi sattuisi joskus voittamaan. Mutta tiukassa on, eikä hyvältä näytä, jos ei jotain oikeasti tehdä asian eteen.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Unessani olin jo Tukholmassa ja menossa illalla ensimmäiseen semifinaaliin. En ollut ostanut Suomen lippua, koska arvelin, etteivät turvamiehet päästäisi puuvartisen lipun kanssa areenalle. Ovella ei kuitenkaan ollut mitään turvatarkastusta, joten päätin lähteä äkkiä metsästämään Suomen lippua jostain. Areenalle tulleet ihmiset olivat hylänneet Globenin narikkaan hirveän kasan lippuja, joista suurin osa olikin Suomen sinivalkoisissa väreissä - mutta jostain syystä kaikkien kääntöpuolella oli Färsaarten risti.

Hylkäsin ajatuksen Suomen lipusta ja päätin lähteä etsimään sittenkin Islannin lippua, olihan heillä parempi biisikin. Matkalla paikalliseen Punanaamioon törmäsin Greta Salomeen :uujee: Mutta en päässyt juttelemaan tai ottamaan kuvaa, koska heillä oli kiire Globenille ja itselläni ostamaan lippua :lohduton:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 899
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Näin viime yönä unta 1. semifinaalista. En nähnyt siinä esityksiä. Jostain syystä jo 1. semifinaalissa tuli raadin tuloksia. Oli niin, että joka maasta annettiin kolmelle parhaalle pisteitä. Kolmas sai 8p, toinen 9p ja ensimmäinen 10p. Olin innoissani, kun ensimmäisenä ollut maa(en muista mikä) antoi Suomelle 9p. Suomi taisi saada lopulta kolmelta tai neljältä maalta pisteitä kun pisteitä oli jotain 25p. Unkari voitti raatiäänet. Ihmetystä herätti Montenegron oleminen top10. Mutta vielä enemmän ihmettelin, kun Venäjä jäi nollille :eeek: . Mietin, että kyllä raati aika rohkea on kun jättää Venäjän pisteittä. Ajattelin siinä, että taisi siinä mennä viisuvoitto ja ehkä jopa finaalipaikka. Yleisöääniä ei tullut unessani ilmi. Ei kyllä toteudu tämä uni :rofl:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37002
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, että Eurovision Café -Facebook-ryhmän perustaja oli kysynyt Kysy mitä vaan - muut vastaavat -ryhmässä, toivoisivatko ihmiset, että Verka Serduchka olisi voittanut 2007 Euroviisut. Melkein kaikki vastasivat ei, mutta minä vastasin kyllä, mutta myöhemmin perustelin kantaani, miksen olisi halunnut. :rofl: :sekava: Lopulta löysin itseni väittelemässä asiasta yläasteella nuorten kanssa. Argumenttini tapausta vastaan oli se, että "Euroviisut eivät olisi ehkä kestäneet kahta peräkkäistä outoa voittajaa, ja oli hyvä, että Molitva voitti, koska se on niin normaali kappale ja ei-euroviisu". Anteeksi, mutta mitä? :repeilee: Kauneinta tässä on se, että tosiasiassa olen täysin päinvastaista mieltä. :heh:
Meow cat, please meow back.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2966
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Rajuja unia täällä taas nähty. Ihan ihmeellisiä sekoituksia sitä aina näkeekin.

Minäkin olisin muuten suonut Verka Serduchkalle voiton v.2007. Minusta se on yksi euroviisuhistorian parhaista esityksistä.

Olin taas eräänä yönä euroviisuihin menossa. Ne olivat muka Helsingissä, mutta unessa näkemäni kaupunki ei ollut Helsinkiä nähnytkään. Siellä oli kaarisiltoja, korkeita rakennuksia, leveät kadut,
muistutti ennemminkin Amerikkaa. En löytänyt sitä rakennusta, missä viisut pidettiin. Aika hupeni koko ajan ja enää oli 15 minuuttia alkuun. Sitten lopulta löysin paikan, mutta siellä ei ollutkaan euroviisuja vaan joku pankkisali.
Olin tosi pettynyt. Kukaan ei ollut osannut neuvoa oikeaan osoitteeseen. Kaduilla ei näkynyt merkkiäkään koko tapahtumasta. Päätin katsoa viisut hotellin telkkarista. Sitten uni loppui.

Tosi hauskaa matkustaa euroviisuihin ja sitten katsoakin ne telkkarista. :shock:

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Näin unta, että asuin viisuviikon ajan Tukholmassa kimppakämpässä Sandhjan, Espanjan Barein sekä Kuppilan nimimerkki Jontun kanssa, joka piristi viikkoa laukomalla tyylilleen uskollisesti sarkastisia one-linereita :heh:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Kyllä siinä on teillä kolmella ollut kestämistä... :repeilee:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16246
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Uniuniversumissani Jüri Pootsmann ja nimiViro Serduchka olivat olleet noin vuoden päivät onnellisesti yhdessä, kunnes heille tulikin yhtäkkiä ero. :draamaa: No, sitten Jüri tuli luokseni kinuamaan laastariseksiä, koska muuten hän olisi jättänyt viisumatkan sikseen saati enää koskaan esittäisi Playtä. :rofl: Suostuin pyyntöön, ja hetken häslättyämme Jüri lähti könyämään kohti satamaa. Tarinan loppu ei tosin kerro miten sitten viisuissa lopulta kävi. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ :termari:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5329
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^^Onko pakko kestää? :rofl:
Olen vähän kyllä kade. En nimittäin koskaan itse pääse häsläämään kuumien viisuartistien kanssa omassa uniuniversumissani. Pitää ehkä yrittää tuijottaa jonkun viisuaristin kuvia ennen nukkumaan menoa. :heh:
Jaskanko
Voi vittu
Khanaa.
– ESC Addict 98

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

granaattiomena kirjoitti:Olen vähän kyllä kade. En nimittäin koskaan itse pääse häsläämään kuumien viisuartistien kanssa omassa uniuniversumissani.
No en oikeastaan minäkään... ainakaan kovin usein.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

RiseLikeAPhoenix
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 06 Helmi 2016, 15:37

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja RiseLikeAPhoenix »

Näin unta Jamalasta, mutta se olin minä joka lauloin 1944, yritin sitä laulamalla tehdä häneen vaikutuksen, mua vaivaasi että osasinko lausua laulun sanat oikein, Jamala kuunteli sanomatta mitään ja hänen ilmeensä oli hyvin vaikeasti tulkittava enkä tiedä mitä mieltä hän oli esityksestäni. :kups:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16246
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Serduchka kirjoitti:ainakaan kovin usein
:trio: + vielä harvemmin niin että se kirjaimellisesti tuntuu herätessä. :hiips:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Viime yönä näin sellaista unta, että radiossa kerrottiin uutisissa, että "Espanja on alkanut valmistelemaan ensi vuoden Euroviisuja." Edellä mainitulla tavalla siis alkoi kyseinen uutinen unessa, uneni ei vaan valitettavasti ollut kovin pitkä, joten en ennen heräämistä kerennyt kuulla radiouutisia sen kauemmin. Olen muutamia kertoja nähnyt enneunia, jännää nähdä sitten, olisiko tämä yksi niistä unista.
Paremman maailman puolesta.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2966
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Viisufani kirjoitti:Viime yönä näin sellaista unta, että radiossa kerrottiin uutisissa, että "Espanja on alkanut valmistelemaan ensi vuoden Euroviisuja." Edellä mainitulla tavalla siis alkoi kyseinen uutinen unessa, uneni ei vaan valitettavasti ollut kovin pitkä, joten en ennen heräämistä kerennyt kuulla radiouutisia sen kauemmin. Olen muutamia kertoja nähnyt enneunia, jännää nähdä sitten, olisiko tämä yksi niistä unista.
Itse asiassa saattaa ihan hyvin toteutuakin. :aikut:

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Näin unta, että Venäjä voitti Viisut ja sen kunniaksi päätin muokata nimimerkkiäni Kuppilassa, uusi muoto oli Stargaysergey.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37002
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Stargazer kirjoitti:Näin unta, että Venäjä voitti Viisut ja sen kunniaksi päätin muokata nimimerkkiäni Kuppilassa, uusi muoto oli Stargaysergey.
No nyt! :rofl: :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Stargazer kirjoitti:Näin unta, että Venäjä voitti Viisut ja sen kunniaksi päätin muokata nimimerkkiäni Kuppilassa, uusi muoto oli Stargaysergey.
meinasin sylkeä näytölle kun luin tämän oli tosi hyvä uni ilmeisesti sinulla :rofl:
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

^ No älä, repesin itsekin kun aamulla muistin. Toi on oikeestaan niin nokkela että voidaan palata finaalin jälkeen asiaan tuolla nimenvaihtoketjun puolella :heh:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

RiseLikeAPhoenix
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 06 Helmi 2016, 15:37

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja RiseLikeAPhoenix »

Stargazer kirjoitti:Näin unta, että Venäjä voitti Viisut ja sen kunniaksi päätin muokata nimimerkkiäni Kuppilassa, uusi muoto oli Stargaysergey.
:rofl: nerokasta :rofl:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16690
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Näin unta, että voitin Karsintakappalekilpailugaalan (mikä on todellisuudessa sikäli epätodennäköistä, että en edes osallistu siihen), mistä ilahduin suuresti, enkä niinkään voiton itsensä takia vaan siksi, että sain hyvän syyn vaihtaa käyttäjäkuvakkeeni ja allekirjoitukseni :sekava:

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1118
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Päädyin sitten unessani juomaan tequilaa Amirin navasta Euroviisujen after party:lla. Esiintymässä oli Paula Vesala. Jono oli pitkä, sillä Amir tarjosi kaikille halukkaille. :hihi: :apuva:

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

^ Voi hyvä luoja! :rofl: Itsehän hiippailisin jonon perälle saman tien :hiips:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Palasin unessani vielä toissaviikkoisen viisufinaalin pisteiden jakoon. Jussi-Pekka Rantanen nimittäin alkoi laulaa kesken pisteiden antamisen. Laulu kuulosti itse asiassa oikein hyvältä, mutta ajattelin unessani että ohjelma-aika kyllä venyy Rantasen laulusuorituksen takia.

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2681
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja inomu »

Näin unta, että Color of Your Life oli valtava hitti ainakin täällä Suomessa ja ihmiset lauloivat sitä kadulla yhdessä aina jos se kuului jostain radiosta. Robin oli tehnyt kappaleesta suomenkielisen version :heh:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Unessani Andorran Gisela oli saanut häädön naapuristani ja tuli kysymään leipää matkaevääksi yömajalle. Hänellä oli mukanaan vain pikkuruinen Fjällräven-reppu. Tarjouduin ajamaan hänet skootterilla paikalle, mutta hän kieltäytyi. Hän sanoi kävelyn tekevän hyvää ja näytti valtavat treenatut pohkeensa minulle. Toinen naapurini tuli paikalle, nappasi repun Giselan selästä ja lähti juoksemaan. Gisela yhytti lurjuksen melkein heti, kolkkasi tämän, ja otti tämän takin mukaansa.
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Viiksivallu kirjoitti:Unessani Andorran Gisela oli saanut häädön naapuristani ja tuli kysymään leipää matkaevääksi yömajalle. Hänellä oli mukanaan vain pikkuruinen Fjällräven-reppu. Tarjouduin ajamaan hänet skootterilla paikalle, mutta hän kieltäytyi. Hän sanoi kävelyn tekevän hyvää ja näytti valtavat treenatut pohkeensa minulle. Toinen naapurini tuli paikalle, nappasi repun Giselan selästä ja lähti juoksemaan. Gisela yhytti lurjuksen melkein heti, kolkkasi tämän, ja otti tämän takin mukaansa.
mitä hemmettiä :rofl:
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Vastaa Viestiin