Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Ei saakeli! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ihania unia teillä :rofl:

Itse olin viime yönä seuraamassa Venäjän vaatimuksesta järjestettyä uusintaäänestystä tämänvuotisista viisuista. Tällä kertaa sekä Venäjä että Ukraina arpoutuivat finaalin esiintymisjärjestyksen alkupuolelle, mutta tuottajat antoivat Ukrainalle numeron 3 ja Venäjälle 13. Olin raivoissani, ja luokseni tuli itkevä Jamala, jolle sanoin, että valitettavasti tällä esiintymisjärjestyksellä olisi todennäköistä, että Venäjä veisi voiton.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Eräänä yönä näin unta, että Suomea edustivat duettona Diandra ja Waltteri Torikka. Kappale oli hyvin vaikea ja kuppilassakin jännitettiin, selviäisikö Diandra korkeista nuoteista puhtaasti. Huojennus oli suuri, kun hän selvisi oikein hyvin! Kyllähän nuo laulajat itselleni ainakin kelpaisivat... :ihana:

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Leo »

Nonni, nyt se unessa selvisi: Suomen edustajaksi kutsuttiin nimekäs heviyhtye. Unessa mainittiin Timo Kotipelto (ei siis Jouni Hynynen :heh: ) joko Kotiteollisuudella (on tyyliltään kylläkin suomirockia ja metallia) tai uudella yhtyeellään. He tulisivat esittämään finaalissa viisi kappaletta ja voittokappale ratkeaisi yleisöäänin. Kappaletta en vielä kuullut :heh: .

Avatar
Videtzu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 20 Loka 2014, 14:51

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Videtzu »

Näin tässä kesälomalla kahtena peräkkäisenä yönä Euroviisu-unia. Nämä eivät kyllä liity juurikaan toisiinsa, mutta näinpähän ne kuitenkin peräkkäisinä öinä. Outoja unia! :heh:

Ensimmäisessä unessa olin yhdessä hengailemassa Måns Zelmerlöwin kanssa ja hänellä oli kiire mennä juontamaan Petra Meden kanssa. Mutta Petraa ei löytynyt mistään ja minä sitten autoin Månsia etsimään Petraa. Lopulta hän löytyi työpaikkani varastosta päällään myös Tukholman viisufinaalissa nähty vihreä mekko :heh:

Toisessa unessa seikkailivat Il Volon pojat ja mikä hauskinta näin tämän unen vain pari päivää ennen Il Volon Wienin keikkaa, jossa olin. Unessa olin lomalla jossain todella sokkelomaisessa hotellissa ja en löytänyt huoneeseeni takaisin. Il Volon pojista Gianluca ja Piero sekä heidän managerinsa (ei mitään tietoa kuka Il Volon managerina on, mutta unessa se oli blondi pitkä nainen) auttoivat minua löytämään huoneeni. Löydettyäni huoneeseeni tapasin myös Ignazion ja sain heidän kanssaan yhteiskuvan. :ihana: Lopuksi Gianluca hieroi hunajaa huuliinsa ja kertoi kuinka se tekee huulista pehmeät :mrgreen: :surrur:
:hali:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2680
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja inomu »

Viime yönä unessani osallistuin johonkin euroviisukonserttiin, jossa coveroitiin tämän vuoden viisuja. Itse olin esittämässä osana Bosnia-Hertsegovina-tiimiä Dalalin osuudet :heh: Konsertti televisioitiin ja sain paljon kehuja tutuilta vedosta ja bosnian taidoistani :heh:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Tulipa sitten nähtyä unta, että Kanada voitti euroviisut. :mrgreen:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Näin viime yönä unta, että Belgia voitti Euroviisut. Unessa Belgian voitto oli hienoinen yllätys. Itselleni se kuitenkin oli isompi yllätys.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Näin unta ensi vuoden Uuden Musiikin kilpailusta. Siinä juontajina olivat Rakel Liekki ja Mikko Silvennoinen. Olin katsomassa ensimmäistä semifinaalia. Lähetyksen jälkeen näin Rakelin lähteneen pois suuttuneena jostakin. Sitten olin mummoni luona katsomassa kolmatta semifinaalia. Muistan sen, että Rakel ja Mikko kertoivat kilpailijoiden nimet. Kuulin vain neljä laulajaa ja yhtyettä, koska minä heräsin:

Mega Gigas (yhtye, jossa on kolme 18-20 vuotiasta naista. He olivat pukeutuneet cheerleadereiksi)
Nugget Hi! (noin 40-50 vuotias mies, jolla on mustat viikset. Hänellä oli puku, jossa oli muovisia kananugetteja)
Yrjö & Röel Hopsu (veljekset, jotka olivat pukeutuneet Rölli-peikon tavoin)
Luka & Eeva (Lukalla oli mustat hiukset, mutta en ehtinyt nähdä Eevaa)

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

inomu kirjoitti:Näin unta, että Color of Your Life oli valtava hitti ainakin täällä Suomessa ja ihmiset lauloivat sitä kadulla yhdessä aina jos se kuului jostain radiosta.
Olisi todella mahtavaa, mikäli Puolan tämän vuoden euroviisu olisi iso hitti Suomessa. Mielestäni Puolan euroviisu tältä vuodelta on yksi kautta aikain parhaista euroviisuista.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Näin, että amerikkalainen elokuvaohjaaja ja säveltäjä John Carpenter osallistui Suomen karsintoihin tunnelmallisella instrumentaaliambientilla, mikä ei kuitenkaan tuntunut haittaavaan tai hidastavan. Erään internetistä tutun persoonan kanssa juttelin ja hän oli sitä mieltä, että oli varsinainen jymypaukku, että tällainen Hollywoodin "rock-stara" osallistuu Euroviisuihin. Minä olin kahden vaiheilla uskaltaisinko mennä pyytämään Johnilta nimmaria. En uskaltanut. Jos olisin mennyt juttelemaan, olisin kertonut hänellä, että 13-vuotiaana näkemäni Halloween (1978) on ollut elämäni pelottavin kokemus ja sen jälkeen oksettavin kokemus oli hänen ohjaamansa The Thingin (1982) uusintafilmatisointi.

Tätä ennen unessa kävi ilmi, ettei Suomen karsintoja esitetä lainkaan televisiossa, vaan tulokset jaetaan kirjekuoressa ihmisten koteihin, jossa vaan ilmoitetaan voittaja ja kilpailijoiden saamat pistemäärät. Ehdokkaiden joukossa oli Katri Helena, jota pidin varmana voittajana, sillä hän oli hakemassa kolmatta edustuskertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Viime yönä näin unta jossa olin kirkossa. En yhtään muista, mikä tilaisuus siellä oli menossa, mutta meininki poikkesi kuitenkin aika paljon oikeista kirkonmenoista. Kanttorina toimi 3-vuotias sukulaistyttöni ja virsien sijaan hoilattiin yhteislauluna Jamie Leen Ghost-kappaletta. :rofl:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Näin unta, että Jamalan 1944-viisusta oli tehty suomenkielinen versio. Ja kuuntelin sitä radiosta Lahden Kaupunginteatterin lämpiössä.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

hra47 kirjoitti:
Tätä ennen unessa kävi ilmi, ettei Suomen karsintoja esitetä lainkaan televisiossa, vaan tulokset jaetaan kirjekuoressa ihmisten koteihin, jossa vaan ilmoitetaan voittaja ja kilpailijoiden saamat pistemäärät.
:rofl: :rofl:
Voi sitä käsien vapinan määrää kirjekuoria avatessa. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Viisupikkujoulut pidettiin laivalla ja siellä jossain tosi hämyisessä buffet-pöydässä oli ruokaa lautaselleen kahmimassa Vesa-Matti Loiri. :heh: Ilmeisesti pikkujoulujen esiintyjänä.
Minä olin myös unohtanut kokonaan, että Show Contestiin piti tietenkin varautua ja olin sitten unohtanut esiintymisasun kotiin (tai ehken ollut edes hankkinut sitä). Mysteeriksi taisi kuitenkin jäädä, kutsuttiinko minua edes lavalle esiintymään? Alkoholiakin olin jo ehtinyt siinä vaiheessa ottaa. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jostakin omituisesta syystä jouduin esiintymään viisujen avajaisnumerossa, ja saattaa olla että tämä syy oli se, että olen esiintynyt Suomen viisuedustajana, ellen peräti voittanut viisut tässä roolissa :shock:. Joka tapauksessa oltiin yleisesti sitä mieltä, että olen huonoimpia laulajia, joita Suomi on viisuihin ikinä lähettänyt. Mutta onneksi nyt ei tarvinnut laulaa: Avajaisnumero filmattiin etukäteen, ja siinä riitti "hölkätä" eli esittää miltei paikallaanjuoksua neljän hengen rivissä (hieman kuin Itävalta 2016 karsintansa juoksumattoineen), ja mikrofoni laskeutui tallentamaan meidän neljän hölkkäilijän mukarentoa mukaspontaania jutustelua. Joka osallistujamaasta koottiin tällainen neljän kimppa kuvattavaksi ja pätkät esitettiin peräkkäin sinä avajaisnumerona. Tosin Suomi saattoi olla osa jonkinlaista Pohjoismaiden yhteiskimppaa. Yhdellä meistä oli depis ja hän hävisi kesken (isossa vanhassa maatalossa suoritettavien) kuvausten nukkumaan; hän ei kuitenkaan ollut Norjan Agnete, vaan mies, joka muistutti ulkoisesti lähinnä Islannin Eirikuria. Maanittelin häntä takaisin mukaan kuvauksiin ja selitin, että riittää kestää puolisen tuntia avajaisbileitä, sitten voi rauhassa liueta takaisin lepäilemään, kyllä kaikki ymmärtävät. No sitten meistä neljästä jonkun olisi vielä pitänyt pussata (tyyliin Liettua 2015). Kieltäydyin jyrkästi ja sanoin että minähän en moista julkisesti tee. Vieruskaverini oli samaa mieltä että ei hänkään, ja ne kaksi muuta puolestaan eivät olleet keskenään kirkollisesti avioituneet joten hekään eivät käyneet. Luovana ratkaisuna ehdotin, että kun meidän nelikko ei siis voi pussailla, minä voin muuten vain rukoilla, eiköhän se kanna seuraavaan nelikkoon asti. Ja aloitin että hyvä Jumala, vaikka meillä nyt on tämä tilanne ettei voida pussata... ja sitten se eteni jotekin lisääntymisfysiologiaan ja siihen, kuinka munasolu löytää äidin elimistöstä samalla tavoin järjestyneitä proteiineja ja alkaa kasvaa, ja että tällaisia ilmiöitä tapaamme nimittää ihmeiksi :joojoo:. Ja tämä oli olevinaan kauhean nasevaa ja fiksua.

Jotta sellainen avajaisnumero; ehkä pitää toivoa etten koskaan päädy Suomen viisuedustajaksi :draamaa:
Rise, angel, shine, love!

Snude
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1570
Liittynyt: 25 Syys 2016, 11:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Snude »

Tämä uneni on jo kohtuullisen vanha(näin sen muutama päivä JESC:n jälkeen viime vuonna), mutta kuitenkin:

Näin unta, että olin katsomassa JESC:n harjoituksia paikan päällä (tai siis olin jonain teknikkona jossain hallissa).
Unessa Venäjää edusti Mikhai Smirnov duettona jonkun tytön kanssa kappaleella "Royals on the Run" joka oli ihan OK (Smirnovin oikea edustuskappale oli vuoden suosikkini). Harjoituksissa he lähtivät kuninkaallisella vaunulla siitä hallista jossa olin ja menivät ilmeisesti areenalle(sitä ei kerrottu unessa).
Lähden kyllä taas kellariin dokaamaan. Siellä ei ainakaan uskota, että Suomi valitsi oikein Euroviisuihin 2024.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Näin viime yönä unta, jossa UMK 2017 kilpailukappaleet paljastettiin. Mukana oli pelkästään täysin tuntemattomia nimiä lukuunottamatta Einiä, joka tavoitteli viisupaikkaa toista vuotta putkeen. :rofl: En muista läheskään kaikkia kappaleita, mutta mukana oli ainakin joku punatukkainen nainen kuolettavan tylsällä balladilla, joku hevi/rock yhtyen jonka kappale oli hirveää räminää sekä joku tyttöbändi jonka kappale oli ihan selvällä plagiaatti Madonnan Like a Virginistä. Toivottavasti ei ollut enneuni. :roll:
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

UMK:n avaus- tai väliaikanumero oli alkamassa ja Krista (Siegfrids) istui vieressäni yleisössä. Sanoin reippaasti, että tyttö voi ihan hyvin istua sylissäni ja kun hän sitten istahti, rupesimme kielaroimaan. :rofl:
En tiedä, kuuluiko tämä show'hun tai mitä tästä(kin) unesta pitäisi päätellä?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ No aha! :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Junnuviisu-uni tällä kertaa. Destiny Chukunyere tuli ovelleni myymään niitä isoäidin toffeerasioita, joilla rahoitetaan luokkretkiä. Ostin yhden rasian ja Destiny lähti. Hetken kuluttua ovikello soi jälleen ja toinen voittaja Anastasiya Petryk oli siellä kaupittelemassa suklaakeksejä. Ostin kaksi pakettia ja hänkin lähti pois. Vincenzo Cantiello ilmestyi hetken kuluttua kaupittelemaan itse tekemäänsä spagettia. Ei ollut käteistä ostaa sitä, mutta hän antoi minulle yhden spagetin. Söin sen raakana.

:mitvit:
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Ensimmäinen UMK-uni! Olin muiden kuppilalaisten kanssa seuraamassa UMK-finaalia. Lopputulos julkistettiin luettelemalla kilpailukappaleet järjestyksessä huonoiten sijoittuneesta parhaiten sijoittuneeseen, ja voittajaksi selvisi Anni Saikku. Yleisö kohisi, sillä Emma ja Norma John olivat jääneet oletettua alemmaksi, sijoille seitsemän ja kahdeksan. Äänien prosentuaalista jakautumista ei näytetty. Pohdimme katsomossa, että missä ne luvatut kv-raadit olivat. MIkko Silvennoinen sattui kulkemaan ohi matkallaan ulos ja totesi, että kyllä ne mukana olivat ja niiden äänet yhdistettiin puhelinääniin ohjaamossa. Ihmettelimme, että miksei niitä näytetty yleisölle, johon Silvennoinen puuskahti, että miksi ihmeessä pitäisi, voittaja saatiin selville ja sehän on tärkeintä.

Kauhukuvia UMK-tuotannon leväperäisyydestä, kenties :mrgreen:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Stargazer kirjoitti:Ensimmäinen UMK-uni! Olin muiden kuppilalaisten kanssa seuraamassa UMK-finaalia. Lopputulos julkistettiin luettelemalla kilpailukappaleet järjestyksessä huonoiten sijoittuneesta parhaiten sijoittuneeseen, ja voittajaksi selvisi Anni Saikku. Yleisö kohisi, sillä Emma ja Norma John olivat jääneet oletettua alemmaksi, sijoille seitsemän ja kahdeksan. Äänien prosentuaalista jakautumista ei näytetty. Pohdimme katsomossa, että missä ne luvatut kv-raadit olivat. MIkko Silvennoinen sattui kulkemaan ohi matkallaan ulos ja totesi, että kyllä ne mukana olivat ja niiden äänet yhdistettiin puhelinääniin ohjaamossa. Ihmettelimme, että miksei niitä näytetty yleisölle, johon Silvennoinen puuskahti, että miksi ihmeessä pitäisi, voittaja saatiin selville ja sehän on tärkeintä.
No apua! Tuskin UMK ja Yle sentään noin leväperäisiä olisivat... toivottavasti. :apuva:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin unta Festivali I Këngësistä. :sekava: Ilmeisesti näissä geimeissä artistit esittivät kaksi kappaletta. Olin päättänyt suosikikseni Flaka Krelanin toisen kappaleen, mutta kuinka ollakaan Flaka näytti voittavan juuri sillä toisella kappaleella, mutta olin silti tyytyväinen, koska Flaka viimein pääsi edustusmatkalle. Onkohan tämä enne perjantain finaalia silmällä pitäen?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Unessani olin osa muutaman hengen raatia, jolla oli valta ratkaista koko Viisujen lopputulos. Puhelinäänestys oli jätetty kokonaan pois, ja viisuviikon ajan fanit ja delegaatiot yrittivät taivutella raatilaisia mitä moninaisimmin keinoin.

Muistan antaneeni korkeimmat pisteet Luxemburgille, Kyprokselle ja Islannille. Luxemburg ei ollut edes mukana, mutta jos se saisi korkeimmat pisteet, maan olisi pakko palata Viisuihin seuraavana vuonna :mrgreen: Kyprosta äänestin, koska halusin jonkun epätodennäköisen pikkumaan voittavan. Islannin kappale ei ollut mistään kotoisin, ja sen esitti nuotin vierestä poika, joka näytti blondilta Brendan Murraylta. Poika oli kuitenkin Gretan suojatti, joten ajattelin näin kostavani hänen kokemansa vääryyden.

Yksi yleisön suurimmista suosikeista oli Saksa, jonka kipale muistutti jotain yleiseurooppalaista kansanmusiikkisävelmää. Kieltäydyin kuitenkin äänestämästä Saksaa, koska maa on jo voittanut tällä vuosikymmenellä. Olin umpisurkea ja korruptoitunut viisutuomari :heh:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nonnih, Albania oli sitten mennyt pilaamaan Botën älyttömällä lavatoteutuksella: Lavalle oli roudattu jättimäinen Albanian lipuista ommeltu jurtta, tai suunnilleen siltä se härveli näytti. Härveli, sillä se toimi samalla jotenkin karusellina. Lindita, joka kyllä kuulosti upealta, pyöri siinä ympärillä ja hukkui lavasteeseen ihan. Miten ne vuodesta toiseen onnistuukin tärväämään juttunsa :niinpa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, että Trevor Moran oli mukana Viron viisukarsinnassa feattaamassa jotakin naisartistia. :rofl: Muistan äkkiä pyytäneeni Viisukuppilalta ja OGAElta lupaa hakea akkrea Eesti Laulun pressitiloihin. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Ai niin, jäipä kertomatta eräs maukas viisu-uni muutaman viikon takaa. Näin nimittäin unta, että Rona Nishliu (Albania 2012) esitti suomiräppiä Elämä lapselle -konsertissa. Kovasti tuntui olevan ihan normaalia toimintaa, eikä kukaan ihmetellyt esiintyjävalintaa saati Ronan musiikkityyliä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä näin tässä muutama yö sitten unta, että Islannin Söngvakeppninin finaalissa olikin vain neljä artistia. Aron Brink oli niistä yksi, sitten siellä oli joku kantrimuikkeli, duetto ja yhtä en muista (nuo kolme viimeistä ovat hieman epävarmoja muutenkin). Kohta juontaja näyttää jonkun videoklipin, jossa toinen juontaja nukkuu sängyssä mukanaan joku valtikka/kruunu (en tarkkaan muista) ja karsinnoissa paikalla oleva juontaja ilmoittaa sen kuuluvan Söngvakeppninin voittajalle. Yleisössä kohistaan, kun he tajuavat, että esine on saatava paikanpäälle ennen kuin voittaja voidaan julistaa. Tuli niin elävästi mieleen se nolo viisuavain, joka taisi olla Suomen euroviisukarsinnoista 2011 tuttu? :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Viime yönä näin sellaisen unen, että katsoin Melloja jossa Dinah Nah esiintyi lentäen vajereilla ja siinä samalla ilma tanssien. Sen jälkeen Loreen esitti Suomen Dannyn kanssa rakkaus dueton Suomeksi. ja kaiken päätti Saara Aalto Light Up biisillä joka oli aivan mahtava poppis.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Vastaa Viestiin