Israel 2007: Teapacks – Push the button

Teapacks – Push the button

*****
3
5%
****
2
4%
***
7
12%
**
16
28%
*
29
51%
 
Ääniä yhteensä: 57

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11543
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Israel 2007: Teapacks – Push the button

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Aintsu kirjoitti: 10 Heinä 2011, 15:54 Tää biisi on jäänyt mulla elämään, sillä aina kun pitää painaa esimerkiksi hissin tai liikennevalojen nappulaa, mulla soi päässä: "I'm gonna push the button, push the button" :heh: Musta tämä on ihan hauska viisu, ei nyt mikään loistava, mutta on sitä huonompiakin kuultu. Kaksi tähteä.
[/quote





---





dodii, järkevämpiäkin mielipiteitä wälillä ... Aintsuakin mää oon aina fanittanu ....

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11543
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Israel 2007: Teapacks – Push the button

Viesti Kirjoittaja romualdo »

jee euroviisut kirjoitti: 09 Heinä 2011, 16:36 Tiedän kyllä, että yleisesti tästä ei tykätä, mutta jotenkin minä olen aina pitänyt tästä. :rofl: Poliittiset viittaukset ovat ilmiselviä, mikä tekee viisusta hauskan ja muutenkin tämä on minusta oikeinkin hauska vitsiviisu.

Minä muuten kuullessani tästä viisusta ensimmäistä kertaa keväällä 2007 luulin, että kappaleen nimilause viittaa vain yleisesti johonkin nappiin ja vasta videon nähtyäni tajusin, että tämä viittaa ihan suoraan nappiin, josta lentää ohjuksia. :heh:




---



samoin tätäkin nimimerkkiä olen fanittanu nii kauwan ku muistan .... taidan laittaa adopt... siis kummilapsi-hakemuksen vetämään, jos en ole sitä vielä ennen tehnyt (koettakaa ymmärtää meitä Kuppilan wanhimpia, ja tääkin siis siälä muistisairas ! .... :juhaukki:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11543
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Israel 2007: Teapacks – Push the button

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ai niin, mun piti vielä kysyä tuosta päälaulusolistin korvakorusta, joka ei siis ole se tappawan tylsä, tawanomainen rengas, leveän sormuksen omainen waan sellainen näyttäwä, riippuwa, ei kai se waan ole NUOTTIAVAIN, mikä ihtelläni on killunut molemmissa korvalehdissä jo n. vuoden verran ...

tosin ne owat hankalia, välillä tarttuwat johonkin, kaulaliinaan tms ... per...ule ... nytkin toinen, oik. puoleisessa kuuloelintäkin koristanut koru on jossakin ... taskussa paperiin käärittynä ..., noita perhos-kiinnitys-lisäkkeitä kans menee ...

Tuo esikatseluvideo on nii heikkolaatuinen, etten saa selvää noin pienistä yksityiskohdista, joten toiwon että joku parempi silmäinen näkisi... sen oikein ja tunnistaisi ... !?? :mitvit: :megafoni:

Vastaa Viestiin