Euroviisujen esikatselut

ESC 2004 -arkisto.
Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Peukku pystyyn!

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Jos joku väittää, että Maria G. juonsi esikatselut Kajoa paremmin, niin haluan kuulla perustelut! Mies oli tosi hauska!

Totuus on, ettei esikatseluohjelmaa kovin kummoisesti voi juontaa. Eihän tehtävään nimittäin kuulu kuin videoiden sisään juontaminen. Jos sen väliajan jotenkin voi käyttää, niin juuri tuollaisilla hauskoilla kommenteilla. Hyvä, Kajo! Tietoa artisteista ja eri maiden karsinnoista ei tosin paljon tullut, mutta luulenpa että tavallinen kansa kuuli paljon mieluummin sitä mitä se nyt kuuli. Sitä paitsi Kajo lupasi, että infoa tulee Istanbulissa sitten katsojille tarkemmin.
youkka kirjoitti:2. Kreikka: minkäs sille mahtaa, jos röykytys on verissä. Pelkäänpä vain Sagapon tasoista livelaulantaa. :Eyecrazy:
No mikäs siinä olisi vikana? :lol: Tarkoitat kai kuitenkin S.A.G.A.P.O.:n tasoista livelaulantaa? Olkaa hei tarkkoina tässä! :)
Timoteus kirjoitti:No ei mutta onhan se selvää, että maan henkinen pääkaupunki on siellä, missä viisut tai kansalliset karsinnatkin pidetään tai on hiljattain pidetty. Turkin henkinen pääkaupunki on siis ilman muuta Istanbul samoin kuin Suomen pääkaupunki on Tampere!
Puhutaan nyt mieluummin kuitenkin viisupääkaupungista, jooko? (Kirjoittaa nimimerkki Helsinkiläinen. :wink:) Kajo muuten taisi tuon Istanbul-jutun lisäksi sanoa, että viisut pidetään 16. päivä toukokuuta (15. on oikein). Nämä ovat kuitenkin ihan pieniä virheitä, Marian mokien rinnalla minimaalisia! Kuitenkin sääntöuudistukset tuli ohjelman alussa selitettyä esimerkillisen selvästi, hyvä niin.

EDIT: Jutun tarkistusvaiheessa tajusin: tietenkin 16. päivä! Kajohan puhui nimittäin hetkestä, jolloin Jari saattaa voittaa Euroviisut. Se hetkihän on tosiaan Suomen aikaa ehtinyt vierähtää puolen yön jälkeen sunnuntaille! Kajo on fiksu! :)
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Peukku pystyyn!

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Sagapo kirjoitti:EDIT: Jutun tarkistusvaiheessa tajusin: tietenkin 16. päivä! Kajohan puhui nimittäin hetkestä, jolloin Jari saattaa voittaa Euroviisut. Se hetkihän on tosiaan Suomen aikaa ehtinyt vierähtää puolen yön jälkeen sunnuntaille! Kajo on fiksu! :)
Juu-u, Kajohan nimittäin sanoi myös että kello 01.00. Eli kyllä, sunnuntain puolellehan se päivämäärä oli vierähtänyt.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

ak kirjoitti:Katten-Gustaf mä voin tulla avuksesi virittelemään TV2 sulle näkyviin ensi torstaiksi.
Anna olla, Kajahtanut-boikotti on ja pysyy. Mä yritin virittää sitä eilen, mut aina tuli SVT Europa ja Skeppsholmen päälle... :D Mä jaksan kyllä odottaa SVT:n esikatseluja.

Edit: ZetZet, kirveelläkö teillä syödään kalakukkoa? :D :D Meillä se menee haarukan ja veitsen kanssa ja sipaus voita seuraksi.

Off-topic: mikä teidän savolaisten mielestä on aito kalakukko? Meikä vannoo muorin tekemän ahvenkukon nimeen...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Mitä? Olenko mie joskus juontanut euroviisut? Ja vielä huonostikin? Ja mie en muista mitään! Mulle on syötetty jotain unohdusmyrkkyä tai sitten ne eiliset ufohenkilöt on loihtineet mut! :shock: :shock: Siis tarkkuutta Sagapo puhuttaessa Maria Gstä. Suluissa mielellään tarkennus olenko kyseessä minä vai kenties se Kajoa huomattavasti huonompi mukajuontaja Maria! :lol:

Ja mitä kalakukkoihin tulee niin ainoa oikea on meidän Irma-mummon tekemä muikkukukko!

*ei blondi (eikä lettipää) Maria G*
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Mummon kukko se on paras kukko minunkin mielestäni. Oli se sitten ahventa tai muikkua. Patakukkokin on hyvää. Sitä ei kannata kuitenkin pilkkoa kirveellä ettei terä tylsy tai pata hajoa.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jaa-a mitähän mieltä minä olisin tuosta paljon puhutusta Markus Kajosta?
Sehän on täältä meiltäpäinkin..
Ehkä kuitenkin haluaisin viisujuontajaksi hiukan glamouria edustavan ihmisen, vaikka en minä nyt ihan kauhulla eilistä juontoa seurannut.

Juonnoissa oli pari hauskaakin juttua, mutta muuten aika tylsästi toteutettu. Thomas Lundin ei taida sitten esikatseloita tänä vuonna vetääkään FST:llä? NE OLIVAT HAUSKOJA!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Tämä ei liity noihin esikatseluihin, mutten keksinyt muutakaan ketjua..

Christer Björkman teki pika-arvioita aamutv:ssä noista viisubiiseistä.
Tässä pähkinänkuoressa hänen kommenttinsa, jos jotakuta kiinnostaa:

Suurimpana uhkana Ruotsille on Belgia, jolla on tarttuva up tempo -låt.
Balladeilla kuulemma nykyään vaikea voittaa, mutta Kypros on balladirintamalla vahva kandidaatti. Paljon riippuu siitä, kuinka kameramies onnistuu työssään. (Näytettiin pätkä esikatseluvideosta, joka se ainakin oli mielestäni tyylikäs!)
Miesten esittämistä balladeista Björkman nosti esiin Ison-Britannian. Juontaja huomautti, että tämä oli ainoa kappale, jossa Christer lauloi heti mukana!
Sitten näytettiin vielä pätkä Ukrainaa, jota pidettiin mahdollisena mustana hevosena - pienellä kysymysmerkillä varustettuna tosin, sillä Björkmania epäilytti, kuinka toteutus toimii lavalla.
Huonona esimerkkinä oli ajatellut käyttää Albaniaa (MIKSI??), mutta antoi sitten armon käydä oikeudesta, kun ovat ensi kertaa mukana. Sen sijaan Slovenian pitäisi jo olla kokeneempi ja tajuta olla lähettämättä tuollaista kammotusta. (Pöh, sanon minä.)
Että tällaista täältä.

---

Todettakoon noista esikatseluvideoista sellainen, että minua ainakin häiritsi, kun kaikissa oli se euroviisulogo, jossa oli se Turkin lippu. Olisi ollut loogisempaa, että se lippu olisi vaihtunut aina kyseisen maan lipuksi - jos ymmärrätte, mitä tarkoitan. :?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30789
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

barbarossa kirjoitti:Todettakoon noista esikatseluvideoista sellainen, että minua ainakin häiritsi, kun kaikissa oli se euroviisulogo, jossa oli se Turkin lippu. Olisi ollut loogisempaa, että se lippu olisi vaihtunut aina kyseisen maan lipuksi - jos ymmärrätte, mitä tarkoitan. :?
Tästä olen muuten täsmälleen samaa mieltä! Hämmentävää, kun joka maan videon aluksi piti toljottaa Turkin lippua (juujuu, logohan se tietysti vain oli, tiedän, ettei Turkin lippu ole sydämen muotoinen).
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Naali »

Minusta Kajo hoiti hommansa ihan kunnolla. En halua kuulla lauluista paljon muuta kuin nimen, esittäjän ja edustettavan maan. Viime vuonna Lundinin juontamia FST:n esikatseluja katsellessani hermoni meinasivat mennä, kun Lundin heitti oman mielipiteensä ennen kuin olin itse kuullut kappaletta. Se ei minusta ole reilua haukuttuja kohtaan.

Tänä vuonna olen onneksi kuullut kaikki laulut ennen esikatseluja, joten tuollainen ei haittaisi. Mieluummin kuuntelen silti vaikka mitä omituista läpinää siinä kappaleiden välillä. Kajo ei ainakaan haukkunut kappaleita..
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Feija
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 10:08

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Feija »

Kajo oli yksinkertaisesti loistava. Siinä on tyyppi, jolla on oikea asenne kilpailuun eli koko hommaa ei tosiaankaan pidä ottaa liian, suorastaan kuolemanvakavasti, kuten jotkut tekevät. Juonnot oli täynnä hauskoja mielleyhtymiä mitä erikoisimmista asioista, mitä biiseihin liittyi.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Tämä oli ilo uutinen että Kajo juontaa
esikatselut tosi laadukas työskentely ja
hauska!
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5367
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Minäpä sanon muutaman sanan esikatselujen 1.osasta :)

Markus Kajo oli minulle uusi tuttavuus. Vaikutti hauskalta tyypiltä! Lausui eri maista hassuja esittelykommentteja, paljon parempi se kuin että haukkuisi biisejä naurettaviksi! Hassuimpia joka jäi mieleen olivat ”Fomins & Kleins, kuulostaa ihan asianajotoimistolta!” Aivan totta itse asiassa :lol:

Ehkä hän on sopivampi esikatseluiden kommentaattoriksi kuin itse kilpailun, mutta PALJON mieluummin sitä katselee ja kuuntelee hänen huumoriaan kuin Maria Guzeninan (erottaakseni Lillistä :wink: ) tai Antero Mertarannan kömpelyyksiä!

Sitten itse videoihin:

SUOMI: JIIHAA, MÄKIN PÄÄSIN TÄHÄN! :-D Koko Euroopan nähtävillä ovat lisäkseni mm. Lharju, David ja itkevät keski-ikäiset naishenkilöt :lol: Mielestäni tuollainen video oli kyllä ihan sopiva tälle biisille! Vain ehkä sitä tanssahtelemista olisi voinut korostaa vieläkin enemmän. Nyt oli tekstitys nähtävillä ekaa kertaa, olisivatpa suomalaisetkin huomanneet heti alusta lähtien mistä tässä laulettiin :wink: Mutta! Hallelujaat tuli erittäin vaimeasti, miksi? Ja se haitari… en nyt tiedä, tarvittiinko sitä nyt loppujen lopuksi sinne ennestään sekavaan sillisalaattiin (vaikka minä tykkään sekä sillistä että salaateista kuin sekavuudestakin) :lol:

VALKO-VENÄJÄ: Että keskiaikaa… en kuvitellut ihan tällaista mutta taiteellisesti hieno oli. Linnanneitoteemaa :wink: Oliko uudet sanat, vanhoissa eka säkeistö voitiin käsittää tanskankielisenäkin :wink: (Jeg måste et på en og hærlig / I det kvæster teng som må ud / Rå er det derfor, i det træd dit / Og det mens i når rå o-o-o!)

SVEITSI: Yäk, yäk, yäk!!! Jo ennestään kauheassa biisissä vielä tuollainen yli-inhottava stailattu idolipopparipoika! Tämän näkeminen oksettaa vielä enemmän kuin kuuleminen… Voi yökötys mitä tekopirteyttä!

LATVIA: Siinähän se minut aina tempaa mukaansa! Hei, mistä löytyisivät sanat? Tietääkö kukaan? Maltan tuskin odottaa niiden opettelemista! ”Asianajotoimiston” mies irvistää huvittavasti siellä lavalla :wink: Jostain syystä fiilis oli pikkasen mahtavampi tätä pelkästään kuunnellessa, ei kai jokin melodian osa puuttunut tästä? luulenpa että Viro saa ykkössijansa vielä takaisin, mutta kakkosena tämä kyllä pysynee :)

ISRAEL: Hieno video tyylikkäällä biisillä, joka edustaa myös maansa aitoa musiikkityyliä, tällaista olen kuullut OGAESCissakin.

ANDORRA: Vuoristopostikorttivideo oli odotettavissakin, varsin sopiva, kauniita maisemia, ja biisikin tempaa kivasti mukaansa jättäen sympaattisen vaikutelman!

PORTUGALI: Sopiva lavaesitysvideo tälle kappaleelle, joka on liian pauhaava ja levoton ollakseen suosikkejani.

MALTA: Voi ei, miksi tekivät tällaisen remix-version? Se vesittää sen hienon huvittavan kontrastin, jonka sai aikaan miehen oopperalaulun alkaminen! Tämä jumputus pilaa kappaleen. Putoaa kyllä 5:nneksi ja ehkä alemmaksikin. Videokin oli aivan liian kiltti, tämähän on liian ”tosissaan” tehty! Olisi reilusti vain otettu se lavaesitys karsinnoista hassulla koreografiallaan ja pelattu sen korniudella, niin olisi ollut hyvä!

MONACO: Tälle sen sijaan biitin lisääminen teki todella hyvää. Tärkeiden asioiden teksti sai tiettyä pontevuutta ja uskottavuutta. Kauniita Monacon maisemia ei liene viisuissa nähty vuosikymmeniin, ja kiva nähdä niitä taas.

KREIKKA: Kiltit farkut… Herculeksessa hänelläpä oli rajut nahkahousut ;) Mutta sama paita sielläkin. Mitä, tässähän yksi nuotti (ensimmäinen ”more”) laulettiin puoli sävelaskelta matalammalta kuin Herkussa? Tämä videon versio on tosin se loogisempi melodia. Varma tanssihitti Istanbulin bileissä, toivottavasti sitä ei soiteta liikaa kuten Israelin viime vuoden kappaletta :roll:

UKRAINA: Miten se alku kesti niin kauan… mutta jahka pääsee käyntiin, on vahva kappale! Kansanmusiikkivaikutelmaa myös mukana, ja tanssijoitapa riitti tuossa videossa… Tunnelmaltaan tumma, pikantti ja mystinen.

EDIT: Kommentit lauluista voi laittaa suoraan maaketjuihin ja puntariin ettei tästä ketjusta tule liian isoa. /Baarimestari
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Molen iloinen, ettei tästä tullutkaan Kajon haukkumisketjua, kuten Roopemode yritti provosoida..... :wink:

Taattua tavaraa Markus-sedältä! KIITOS! Kyllä mielenkiinnolla odotan, jotta millainen ukkeli on pelkkänä äänenä.....

Biiseistä ehkä kommentoin omissa ketjuissaan. Taso tosin ei mitenkään häikäissyt....

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minä EN pidä Markus Kajosta. :lol: Mutt sehän on mun ongelma se... :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti:Minä EN pidä Markus Kajosta. :lol: Mutt sehän on mun ongelma se... :lol:
Aiku sil on ongelma!! :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja male »

Jotenkintoi Kajo oli yllättävän hyvä. Aluksi oudoksuin, mutta puhui se ihan järkeäkin! Olen silti yhä epäileväinen suoran lähetyksen suhteen.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TerMari kirjoitti:Suomi - Jarinen (videoon tosin olisi voitu panostaa..Gentee, eikö ne sua kysyny ? )
No sitä mäkin ihmettelen, ei kysyneet ei!! :cry:
Ois tullut vähän vauhtia videoon..... :)
Tosin jos on raaka-aineina vaan Jarin esitys ja jotain itkeviä tätejä katsomossa niin ei siitä kyllä oikeen kakkua saa väännetyksi! :roll:

Anyway.....

Erän positiivari: SVEITSI
Erän symppis: MALTA
Erän erikoisuus: VALKO-VENÄJÄ
Erän rock-rock-rock: UKRAINA
Erän negatiivari: KREIKKA
Erän tylsimys: PORTUGALI

Erän PARAS: SUOMI!!!!!!!

Muut oli jotain siltä väliltä...... :?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Chris »

Täytyy sitten meikäläisenkin taas vaivautua kommentoimaan... :wink: ...! Suomi ja Jari olivat mun puolueettoman (...heh...) arvioinnin jälkeen parhaimmat! Muut olivat enemmän tai vähemmän surkeita - tosi huono taso tähän mennessä, siis...! Toki myönnän että Kreikan Sakis tulee keräämään varmaan järkyttävän paljon pisteitä naispuolisilta katsoijilta (nooh...kai varmaan myös gay-kansalta...?!) ja Ukrainan "hötkytys" taas vetoaa Etno/Dance-musiikin ystäviin - tosin uskon että live-esiintyminen vie kipaleesta parhaan terän! Ai, niin...yllättäen pidin myös Israelin "kontratenorista" - taitaa tosin olla hieman liian erikoinen kokonaisuus kisoihin!

PS. Markus Kajo rulaa...! 8) 8) 8)

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Jos jonkin mielestä Kajon jutut oli hauskoja, niin ok sitten. Mutta minun mielestä ne olivat selvää piilovittuilua. Voi olla että olen liian negatiivinen. Mutta eikö joku ole joskus puhunut puolueettomuudesta, ja sellainen täytyy mun mielestä juontajan olla.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja salla »

Esikatselut tuli tsekattua ja mielipiteeni muuttui jälleen kerran. Näin käy kun esiin astuu laulajien persoonat ja videokikkailu. Markus Kajo oli kuivine kommentteineen ihan ok, ei ärsyttänyt.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Siskoni joka ei yleensä viisuja seuraa oli vahingossa eksynyt torstaina kakkoselle, ja jäänyt Kajon ansiosta katsomaan esikatselut. Aikoo katsoa seuraavankin kerran, kiitos nimenomaan Kajon.

Joka tapauksessa oli hauska tentata häneltä kommentteja kappaleista ja videoista. Kreikan video oli kuulemma kuvottava, suosikiksi taas nousi "se ruuhka-aika kiirastulessa".

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Siis oliko teillä niissä esikatseluissa suomenkieliset tekstitykset?
Nimittäin TV Finlandilla ei ollut! :shock:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kyllä TV2:ssa oli tekstitykset.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Vippaaks mulla päästä vai onko tästä ketjusta kadonnut viestejä? :shock:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ei vippaa, Sakiksen kainalokarvakeskustelu on siirretty Kreikka 2004ketjuun, koska tällä foorumilla kappaleet arvostellaan erillisissä maaketjuissa toisin kun jossain muualla :lol:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Sainpas äitini katsomaan nämä: hän tykkäsi Kajosta ja minuakin huvitti muutama juttu... Kajo oli ihan symppis! :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Roope »

Euroviisujen esikatseluiden eka osa sai mukavasti leikin varjolla katsojia 486 000 8)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Roope »

Jari kommentoi taas tänään radio Vegassa kanssakilpailijoitaan semissä puoli yhdeksältä ja Sanna Kojo soittaa finalistit Radio Suomessa yhdentoista jälkeen.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Roope kirjoitti:Euroviisujen esikatseluiden eka osa sai mukavasti leikin varjolla katsojia 486 000 8)
Aivan! Eipä ole aikaisemmin Esikatselut Katsotuimmat top-10:ssä notkuneet. Hienoo...

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Euroviisujen esikatselut

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Kajo taisi siis olla oiva valinta :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lukittu