Äänestä Liettuan käännöksiä!

Sanoituskilpailukausi 2004
Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3102
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Liettuan käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Käännösviikko on tullut tiensä päähän ja itse äänestys ja kommentointi starttaa. Kisaan osallistuu huikea hirmuinen ja valtava määrä käännöksiä eli KOLME skipaletta. No mutta hätä ei ole niinkään suuri, mitä annetaan ymmärtää. Nämä kolmehan ovat aivan mestarillisia tuotoksia, joten vaikeaa tulee olemaan niiden järjestykseen laittamisessa.

Tässä siis kolme kisaajaa arvotussa järjestyksessä!

1. KEN RIISTI RAKKAUDEN?
2. MIKSI TUNTEET KEKSITTIIN
3. MIKSI MINUT HYLKÄSIT?

http://www.geocities.com/tomitu83/liettuantuotokset04

Pisteytyksenä on 4-2-1 ja viimoisen pisteen tietysti osallistujat itse jättävät jakamatta. Pisteytyksiä siis minulle voinee lähettää joko privaatisti tai sähköpostitse...tosin sähköpostia ei tule niin luettua mitä tätä kuppilaa joten täältä saapi nopeammin kiinni.

Äänestysaikaa on ensi sunnuntaihin eli 9.1.2005 loppunee tämä ihanuus ja voittaja julkistetaan.

Onnea kisaan kaikille osallistujille ja kaikki mukaan äänestämään. Aikaa tämä ei paljoa vie tällä kertaa!

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä Liettuan käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja male »

Ai että oikein kolme. Ollaanpas sitä oltu ahkeria. No, ei voepi mittää. Toisille sitten luvassa suuremmat pistepotit...

Laitoin eilen tavoitteeksi että ainakin kerran pitäisi olla kolmen parhaan joukossa vielä 2004 viisujen kisoissa ja nyt se on vähän liiankin helppoa...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3102
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Liettuan käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Juu aivan rohkeasti vain. Siellä on huikeaa huikeammat KOLME sanoitusta, nyt kaikki mukaan, että saadaan kunnon skabailu pystyyn!

Lukittu