Osallistu Venäjän käännöskisaan!

Sanoituskilpailukausi 2004
Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Venäjän käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Tervehdys oi viisuileva käännöskansa. Uudet kisat starttaavat nyt oikein kunnolla käyntiin, kun saatiin selvyys missä järjestyksessä näitä tämän vuoden viisuja aletaan kääntämään. Muutahan virkaa tuolla itse finaalilla ei ollutkaan, heh. :D Kuitenkin jo ennalta sovitun järjestyksen pohjalta käymme tämän Venäjän kisan. Sanat lauluun löytyvät täältä http://www.eurobosnia.net/2004ru.html

Tarkoituksena on siis kääntää tämä Venäjän viisu ja saada aikaan laulettava versio tästä “Usko minua” s-kipaleesta. Viralliselta cd:ltä löytyy siis tuo versio jota käytämme tämän biisin pohjana. Kuitenkin kaikkien kotiäänittäjien ei kannata hätääntyä, saman biisin kuulimme myös eilen itse finaalissa, joten jos finaali on tallessa, niin sen pohjalta voi käännöksensä tehdä.

Aikaa on tuttu ja turvallinen viikko, eli ensi sunnuntaina 23.05 kello 12:00 alkaa viikon kestävä äänestysvaihe, mutta siitä sitten tuonnempana lisää. Käännöksiä toivoisin teidän lähettävän yksityismiesteitse, sähköpostikin löytyy, mutta sen toimivuudesta ei aina ole varmuutta.

Kaikki mukaan jotta saadaan upea Venäjän käännöskisa aikaiseksi!

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Venäjän käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Eka enkeli taas ilmaantui. Tokaa tonkelia ootamme me :D

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Venäjän käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Viisi käännöstä kasassa jälleen :D Lisää kaivataan eli kaikki mukaan!

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Venäjän käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Vielä on aikaa osallistua Venäjän käännöskilpaan. mukana on 6 käännöstä, kaikki mukaan!

Lukittu