Äänestä Iso-Britannian käännöksiä!

Sanoituskilpailukausi 2004
Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Iso-Britannian käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Ranskan kisahuumasta selvittiin ja siirryttäessä toiseen "Big4" maahan tippui myös käännösinnostus roimasti. No Ranska on aina ranska... mutta nyt siis olisi tarjolla KUUSI mahdottoman upeaa käännöstä tämän vuoden UK:n viisuun "Hold on to our love"

1. MINUN NYT MENTÄVÄ ON
2. SUA TAHDON PYYTÄÄ ( MUA KUUNTELEMAAN )
3. EN VOI JUOSTA
4. MAAILMA PYÖRII
5. TÄTÄ RAKKAUTTA JÄÄ VAALIMAAN
6. RAKKAUSLAULUT

8-6-4-3-2-1

http://www.geocities.com/tomitu83/ibtuotokset2004.html

Tehtävänäsi on siis laittaa nuo kuusi sanoitusta mieleiseesi järjestykseen ja lähettää pisteesi minulle privaattiviesteitse. Sähköpostikin käy, mutta sitä luen harvemmin. Äänestysaikaa on viikko joten ensi sunnuntaina 17.10.2004 kello 12:00 umpeutuu tuo äänestysaika. Pisteytys tässä kisassa on tuo yllämainittu, mutta omalla tuotoksellaan osallistuvat jättävät tuon viimoisen pisteen jakamatta.

Seurantasivua pidetään taas tuttuun tapaan yllä ja sen osoitteen saa haltuunsa kommenttien jälkeen. Antoisaa kisaa kaikille

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Iso-Britannian käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Pari osallistujaa on pisteensä antanut!

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Iso-Britannian käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Neljän osallistujan pisteet on taulukoitu! Kaikki innokkaat viisuilijat nyt fiilistelemään UK:n viisun tahtiin....hidasta valssia tiedossa

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Iso-Britannian käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Yhden osallistujan pistejakoa viel odottelemme, mutta hei TE KAIKKI MUUT viisukäännöksistä kiinostuneet, tässä olisi oivan pieni ryhmä arvosteltavissa ja ei niin kehno viisukaan ole kyseessä KAIKKI MUKAAN!

Täytyy kyllä sanoa, että nämä käännöskisat TODELLA antavat näille biiseille aivan totaalisen erilaisen kuvan mitä niistä jää pelkän kisan perusteella. Tässä vaiheessa tiedän jo muutaman viisun, joka ei sytyttänyt Turkin lähetysten jälkeen, vaan katsotaanpa kuinka poitsun käy kun päästään niiden käännöskisojen pariin.

Lukittu