Suomi 2005: Imatra 11.2.

ESC 2005 -arkisto.

Imatran semin paras kappale

Äänestys on voimassa 09 Tammi 2040, 06:09 asti

Wäinotär - Kihlaus
26
17%
Geir Rönning - Why
40
27%
Kentala - Deck of cards
11
7%
Karoliina Kallio - I need somebody (like you)
10
7%
D´voices - This is the song
8
5%
Firevision - The stars are on our side
54
36%
 
Ääniä yhteensä: 149

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

eepu4 kirjoitti:
GiveMeWings kirjoitti:Kävin katsomassa kuvia Firevisionin sivuilla ja kyllä sillä laulajalla näyttää silmät olevan kaikissa kuvissa enemmän tai vähemmän samannäköiset. Eli en usko että oli mömmöissä l

Vaan jos on aina viihteellä :wink:
Aiku tästä on tullut iso keskustelun aihe. Olettekos ajatelleet, että solisti voi käyttää siviilissä silmälaseja? Hänellä voi olla esimerkiksi taittovika tms.
Itsellänikin menee silmät sikkaraan jos olen pitkään ilman laseja tai tuijotan yhteen kohtaan. Joten minun mielestäni nämä mömmöepäilyt ovat kyllä... No en sano mistä.

LOISTAVA FIREVISION!!!! :D

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

JVN kirjoitti:Mun mielesta Suomen karsinnat on kerrankin olleet erilaiset, eivat taynna vain perinteisia euroviisubiiseja, ja joukossa on muutamia todellisia helmiä. Jos ei nykyaikainen euroviisumeininki - johon kuuluu myös muilla kun suomen kielellä laulaminen - sovi pirtaan, ehkä kannattaisi siirtyä seuraamaan vaikka Rääkkylän kansanmusiikkifestareita. Niissä kun vielä kuulee sitä aitoa kalevalaista suomen kieltä!
NIIN JUST!!!!

PALJON PALJON PAREMPI TASO KUIN VIIME VUONNA! :D

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Pyydän anteeksi, jos olen antanut itsestäni ylimielisen kuvan. En tosiaankaan pidä makuani muiden yläpuolella olevana. Sen sijaan puolustin tässä monipuolisuutta: viisuissa pitäisi olla muullakin olla tilaa kuin puhtaalla angloballadilla ja anglopopilla.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Meitä muuten kanssa kotikatsomossa vähän harmitti tekstitysten puuttuminen. Varsinkin Elena Madyn biisi jäi täysin ulottumattomiin, kun ei siitä puheesta oikein saanut selvää, vaikka televisio miltei huusi. Piti olla lehtitietojen varassa, mistä siinä kerrottiin ja sehän ei riitä itse kisassa.....

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Eisenhower kirjoitti:- Kimmo Kouros
Kuva
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Olipa kiva bongata tuttuja Imatran semistä. Nyt näin Tommin, Anna3:n ja Michellen & Peppinon.
Michellen kyllä kuulin jo perjantai-iltana moneen kertaan osoittavan suosiota artisteille! :D :D

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

JVN kirjoitti: Jos ei nykyaikainen euroviisumeininki - johon kuuluu myös muilla kun suomen kielellä laulaminen - sovi pirtaan, ehkä kannattaisi siirtyä seuraamaan vaikka Rääkkylän kansanmusiikkifestareita. Niissä kun vielä kuulee sitä aitoa kalevalaista suomen kieltä!
Tai jos kääntää toisinpäin musiikki kanaviahan löytyy,
miksi kuunnella ja katsella euroviisuja jos ei siedä muita kieliä kuin enkkua.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

MuzaMaza kirjoitti:
Aiku tästä on tullut iso keskustelun aihe. Olettekos ajatelleet, että solisti voi käyttää siviilissä silmälaseja? Hänellä voi olla esimerkiksi taittovika tms.
Itsellänikin menee silmät sikkaraan jos olen pitkään ilman laseja tai tuijotan yhteen kohtaan. Joten minun mielestäni nämä mömmöepäilyt ovat kyllä... No en sano mistä.

LOISTAVA FIREVISION!!!! :D

AI,nyt on sitten keskustelu syvältä kun kohteena on Firevision,
Kimmo keskustelussa alarajaa ei kaikilla ollutkaan.
Onhan se hiton hyvä että osaa vetää rajaa jonnekkin.
Ei mulla kyllä ikinä ole silmät seisonut päässä kun olen ollut jonkin aikaa pitämättä laseja.
Selityksen makua Muziksella :wink:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Violette »

Firevision on tainnut nousta suosikikseni. Todella hyvä biisi, jonka melodia kuulostaa melankolisine viakutteineen hyvin suomalaiselta. En voi olla pitämättä esityksestä, jotenkin se Arttu vaan näytti olevan niin fiiliksissä lavalla :mrgreen: ja olen edelleenkin sitä mieltä, että tuollainen unelias esitys sopii tähän kappaleeseen hyvin. Muutenkin söpöjä ja sympaattisia poikia molemmat. Mulle tuli itse asiassa mieleen Artun "huumehörhöilystä" BrainStormin laulaja viisi vuotta sitten ;)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Miksen mä tullut OLLENKAAN kiinnitäneeksi huomiotani laulajan silmiin?!? En rehellisesti sanoen ajatellut koko asiaa, ennen kuin täällä alettiin siitä huomautella. (Ja en vieläkään huomannut mitään erikoista... MINÄKÖ sokea :oops: )
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Violette kirjoitti:Firevision on tainnut nousta suosikikseni. Todella hyvä biisi, jonka melodia kuulostaa melankolisine viakutteineen hyvin suomalaiselta.
Minä alan ihan tosissaan epäillä, että päässäni on jotain vikaa. Minä en nimittäin löydä tästä biisistä mitään kunnon melodiaa :shock: . Eikä se tietty tarkoita, etteikö sitä olisi, minä vaan en sitä nyt hiffaa, en sitten millään.

Muutenkin huomaan olevani tänä vuonna kauhean kriittinen. En erikoisemmin ole tykännyt edes muiden maiden jo valituista edustusviisuista. Ja näistä meidän finalisteistakaan suurin osa ei natsaa mitenkään. Miksei mulle kelpaa enää mikään :cry:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

MuzaMaza kirjoitti: Aiku tästä on tullut iso keskustelun aihe. Olettekos ajatelleet, että solisti voi käyttää siviilissä silmälaseja? Hänellä voi olla esimerkiksi taittovika tms.
Itsellänikin menee silmät sikkaraan jos olen pitkään ilman laseja tai tuijotan yhteen kohtaan. Joten minun mielestäni nämä mömmöepäilyt ovat kyllä... No en sano mistä.

LOISTAVA FIREVISION!!!! :D
Mä luulen MuzaMaza et sillä on mahdollisesti silmät hieman eri suuntaan (josta tulee herkästi ns. high-vaikutelma) mutta lähinnä ajatus näistä mömmöistä tuli myös muusta kokonaisuudesta: silmät olivat välillä puoliksi kiinni, pupillit kiemurteli ajoittain jossan luomien alla ja suunliikkeet olivat kieltämättä myös hieman erikoisia, jotten sanoisi ylimielisiä. Ehkä tää oli vain jotain "coolia" nuorisokulttuuria mitä meikäläinen ei enää ymmärrä. Olihan Arttu tosin siinä haastattelussa täysin tältä planeetalta joten uskon että kyseessä oli vain hänelle tyypillinen habitus ilman sen enempiä aineita. Mutta katsotaan Tampereella miltä vaikuttaa siellä ;). Muuten samaa mieltä: laulajana keskinkertainen, Sugarrushin kanssa tosin menoa piisasi! PS. Jos silmät katsovat eri suuntaan (eli kyseessä oikea strabismus) niin vaikutelma ei yleensä korostu fiksoitaessa vaan kyseessä on anatominen poikkeavuus jota pikemminkin yhteen pisteeseen katsottaessa silmät pyrkivät korjaamaan.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Miik »

Pitää heittää muutama sananen Imatran semistä lukematta teitin muiden arvosteluja...

Wäinötär
osoittautui pettymykseksi esiintymisen ja laulutaidon puuttuessa.. Eli oli vähän liian heppoinen lavalla. Harmi, kun kuitenkin studioversiona pidin biisistä.

Geir Rönning
olikin sitten loppuviimeksi erittäin vahvoilla tässä erässä myös minun kohdalla. Tämä toimi livenä huomattavasti paremmin kuin radiosta kuultuna! Hyvin vedetty, Geir!

Kentala
nosti myös osakkeitaan esityksellään! Kentala gruuvaili biisinsä tahdissa ja teki siitä samalla paljon mielenkiintoisemman kuunneltavan. Suomen Jamiroquai! Vaatteet vaihtoon finaaliin ja ehkä myös jotain taustahärdelliä peliin mukaan.

Karoliina Kallio
oli kesy kovin kesy lavalla. Ei jäänyt oikein mitään käteen. Ja itse asiassa nyt, kun yritän pinnistellä muistaakseni jotain esityksestä, ei tule mieleeni muuta kuin nuo suuret kauniit silmät :shock:

D'Voices
teki sen, mitä pystyi. Tästäkin itse asiassa jäi positiivisempi maku live-esityksen jälkeen. Mutta en tätä olisi T-Talossa kuitenkaan halunnut nähdä.

Firevision
oli taas puolestaan pettymys studioversioon verrattuna. Ei oikein tuo laulukulkenut livenä. Biisi on aivan mahtava ja plussaa vielä hienoista kultakengistä! Mutta tällä lauluäänellä en olisi kyllä päästämässä näitä poikia Tamperetta pidemmälle.


Eli.... Mielestäni jatkoon menijät olivat juuri ne, joiden tästä erästä live-esityksen perusteella kuuluikin mennä jatkoon. Geiristä olisi ehkä jopa Kiovaankin asti, jos sinne on pakko balladi lähettää!
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

eepu4 kirjoitti:
Tai jos kääntää toisinpäin musiikki kanaviahan löytyy,
miksi kuunnella ja katsella euroviisuja jos ei siedä muita kieliä kuin enkkua.
Just precis! Kyseessä on Eurovision laulukilpailu, ei siis Pepsi Chart. Valitettavasti ollaan aika yksipuolisella tiellä, jos vaihtoehtoina ovat kansanmusiikkifestivaali tai anglodiskopop. (Toisaalta vain Jennien viisu soveltuu mielestäni diskotanssiin suoraan noista finalisteista..., muihin täytynee lisätä nopeutta...)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

TOTUUDENPUHUJA

TYHJÄT PAIKAT KATSOMOSSA

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

Minua ihmetytti tunnelmaa latistavat tyhjät paikat katsomossa ja lehterillä. Luulisi että koko paikkakunta on täysillä mukana, kun kisat on kerran kaupunkiin saatu.

Ei liene vaikea tehtävä täyttää tuon kokoinen auditorio 30 000 asukkaan kaupungissa, jos halutaan.

Näköjään eri tahojen mukaansaamissa esim. näkyvyydessä ja mainonnassa ei ollut onnistuttu.


Mutta nyt ainakin opitaan, minne kisat kannattaa viedä...

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: TYHJÄT PAIKAT KATSOMOSSA

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Mutta nyt ainakin opitaan, minne kisat kannattaa viedä...
PINSIÖÖN!!!!!
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Michelle »

MuzaMaza kirjoitti:Olipa kiva bongata tuttuja Imatran semistä. Nyt näin Tommin, Anna3:n ja Michellen & Peppinon.
Michellen kyllä kuulin jo perjantai-iltana moneen kertaan osoittavan suosiota artisteille! :D :D
Siis mitennii kuulit? :wink: Eihän se voi olla totta, meiksi on niin hiljanen :roll:

Oli kiva olla mukana.... Täytyy sanoa että biisit AINA kuulostaa paremmilta livenä. Kentala villitsi Imatran Big Bandeihin tottuneen yleisön. En tiedä näkyikö telkkarista mutta se oli ainut biisi jossa koko yleisö taputti tahdissa. Tuloksista en nyt sano mitään.... Vaikeeta on kyllä valita se oma suosikki jota kannustaa Tampereella :-k
Tukkoo en ainakaan pese!

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Michelle »

MuzaMaza kirjoitti:Olipa kiva bongata tuttuja Imatran semistä. Nyt näin Tommin, Anna3:n ja Michellen & Peppinon.
Michellen kyllä kuulin jo perjantai-iltana moneen kertaan osoittavan suosiota artisteille! :D :D
Siis mitennii kuulit? :wink: Eihän se voi olla totta, meiksi on niin hiljanen :roll:

Oli kiva olla mukana.... Täytyy sanoa että biisit AINA kuulostaa paremmilta livenä. Kentala villitsi Imatran Big Bandeihin tottuneen yleisön. En tiedä näkyikö telkkarista mutta se oli ainut biisi jossa koko yleisö taputti tahdissa. Tuloksista en nyt sano mitään.... Vaikeeta on kyllä valita se oma suosikki jota kannustaa Tampereella :-k
Tukkoo en ainakaan pese!

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Antero »

MuzaMaza kirjoitti:
JVN kirjoitti:Mun mielesta Suomen karsinnat on kerrankin olleet erilaiset, eivat taynna vain perinteisia euroviisubiiseja, ja joukossa on muutamia todellisia helmiä.:D
Juu ihan totta. Suomen finaalissa on tukku oikein oikein hyviä lauluja. Ellei Ruotsin taso ekassa kuulluista oleellisesti parane, meikäläiset pesee ruottalaiset tässä heidän paraatilajissaan :)
Ja mikä on nyt hienointa meillä. Esittäjien joukossa ei ole yhtään sellaista koko kansan iskelmätähteä, joka pelkällä esiintymisellään voisi haalia ison kasan äänistä. Nyt on tutina, että todellakin hyvä biisi voi, vihdoinkin, voittaa.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: TYHJÄT PAIKAT KATSOMOSSA

Viesti Kirjoittaja ashanti »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Minua ihmetytti tunnelmaa latistavat tyhjät paikat katsomossa ja lehterillä. .... Ei liene vaikea tehtävä täyttää tuon kokoinen auditorio 30 000 asukkaan kaupungissa, jos halutaan.
Sama homma Jyväskylässäkin. Minnekähän viisusemit sitten olisi pitänyt viedä? :roll:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Helsinki, Espoo ja Vantaa :wink:



(Vitsi, vitsi :wink: Paitsi kyllä nuo meikäläiselle sopisivat...)
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja lharju »

Elä unohda Kauniaisia. Siellä pallokentällä voidaan pitää ulkoilmaviisut :shock:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Kas kun ei Kauniainen...

Ehdotus: Espoo, Järvenpää ja Oulu...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jvvv kirjoitti:Helsinki, Espoo ja Vantaa :wink:
Ehdottomasti juuri näin :mrgreen: Ja ilman muuta myös Kauniainen mukaan.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pori, Ulvila, Harjavalta ja Eura!!!! :D
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Sopii! :D Meinas ihan tuo meikäläistä lähin kaupunki unohtua. Tosin onkos siellä sen kummempaa semiareenaa kuin joku Kauniaisten ala-asteen jumppasali? :shock:

Edit: ***keleen Gente ehti väliin! Nuo neljä eivät sovi meikäläisen pirtaan, mutta siitä yksi viesti ylemmäs passar bra.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

No Ouluhan on suomen suurinpia kaupunkeja.
Voisihan sen huomioida vaikka viisuissa. 8)
Vaan tuskinpa tänne... :(
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Siis Kauniaisissa on jäähalli ja myös Työväen akatemia eli entinen kouluni...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja lharju »

Mutta eikös just ton Jäähallin yhteydessä ulkopuoleltä löydy se palloilukenttä, jossa on myös ihan katsomotkin?
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Imatra 11.2.

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hyppikää nyt Humppilan Meijeriin sen Stadinne kanssa. ELÄMÄÄ ON MUUALLAKIN!!!!!!! :lol:

Jvvv, vai että Per*****n Gente!!! Kuva
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Lukittu