Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

ESC 2005 -arkisto.

Göteborgin semin paras kappale

Äänestys on voimassa 22 Maalis 2040, 02:28 asti

Alcazar - Alcastar
30
37%
Cecilia Vennersten - Var mig nära
1
1%
Papa Dee - My No 1
2
2%
Linda Bengtzing - Alla Flickor
7
9%
The Wallstones - Invisible People
2
2%
Pay TV - Refrain Refrain
12
15%
Nordman - Ödet var min väg
6
7%
Shirley Clamp - Att älska dig
21
26%
 
Ääniä yhteensä: 81

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Snadi anti-kliimaksi aloittaa Björkmanilla. :roll:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mullapa pätkii taas streami. JEE!!!

Ja muutenkin hirveetä mössöä koko kuva. Miksi piti streamata real-muodossa, siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää :(
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

hmm,nyt on lavalla cecilia (?)..alcazar meni jo? Taisin myöhästyä siis...höh
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

No ei oo hääviä tämä laulujen taso. Harmi. Magnus on kyl magnum.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

alcazarin biisi ei kyllä pettänyt,ei todellakaan..IHANA!!
Harmi että esityksen missasin, no näkee sen dvdltä jälkeenpäin ;)

tää papa deen biisi on kivasti rullaava, mutta aika tylsä loppujen lopuks
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Eipä ollu Alcazarin biisi NASNAS:ia parempi, ehei lähimainkaan. Pay TV oli siedettävämpi ja hauskempi kuin viime vuonna. Lindan ralli oli ihan kiva, Cecilian balladi ihan jees. Nordman menettelee, Wallstones tylsähkö. Papa Dee oli kyllä jo aika kökkö. Ei nyt mikään supersemi, ei todellakaan. Ellei Shirley pelasta.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

wau pay tv rulasi loistavasti lavalla :D nousi mun suosikiksi. Mutta paras oli kuitenkin Shirley. Mahtava ääni. :D
Alcazar taasen floppasi aika hyvin lavalla...aika karseeta laulantaa livenä :?
cecilien ääni on kaunis ja loistava esitys mutta ei kyllä loppujen lopuksi säväyttänyt yhtään.
Lindan ääni taasen oli jotenkin kova ja raaka. Siihen mureni se biisi.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Shirleyn humppakin oli varsin jees.

Jos jatkoon pitäisi joitakuita laittaa, niin Shirley, Linda ja Alcazar (vaikka jompikumpi / molemmat niistä tädeistä ei kauhean vahvasti laulakaan).
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

EHDOTON ykkönen mulla Alcazar..ai että mikä esitys,kun vihdoin mäkin sen näin..Pay-TV vetäs kans loistavan shown..kolmantena joko Alla Flickor tai Shirley..molemmat melko tavanomasia..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Shirley oli paras! Upea laulu, karismaa, kameran kanssa hyvä... Aivan omaa luokkaansa näistä!
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Hehei! Löfgrenin Sara on oppinut taivuttamaan polviniveliään sitten viime vuoden! :wink:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Mä olen pettynyt -odotin ehkä liikaa. Harvassa biisissä oli musta mitään tuoretta, josta kiinnostuisin. Lindan biisi voitti viisut jo vuonna 1999, The Wallstonesien Hoi-laari-laa-ri-laa ja Nordmanin öö-öö-öö -kertsit oli aivan joutavia. Shirleystä sen sijaan näyttää olevan kehittymässä Ruotsin oma Alla Pugatsova ja näin ollen ylevöittää lavanhallintataidollaan minunkin elämääni hetken aikaa -mun suosikki näistä. Alcazar toiseks paras.

Mutta ei Suomen taso näille kalpene yhtään, päin vastoin! Show ja artistien esiintymisvarmuus on upeita, toista kuin meillä, mutta itse biisit ei.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Colby »

Hyvä Ruotsi! :roll:

Paras jäi rannalle... Toiselle kierrokselle siis Alcazar, Linda, Wallstones, Nordman ja Shirley. Toivottavasti nyt edes Alcazar voittaa tän..
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Oho sanon minä. Mie olen ihan äimän käkenä täällä. Mitä ne ruottalaiset oikein ajattelee???
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä en voi käsittää että Alcazar ei päässytkään suoraan finaaliin. Ja tää "Ödet är min väg" on aivan järkyttävää katseltavaa, jos sulkee silmät niin kappale sinänsä ihan kaunis mutta mitään erityistä en kyllä kyseisestä kipaleesta löydä. Ruotsalaisissa eri maku. Mutta kansa on kyllä mukana, jos nyt oikein ymmärsin niin yli 400 000 soittoa oli tullut... ;)
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Arvatkaapa kenellä jumitti tuo nettiyhteys Göteborgiin? Shirleyn kappaleen päättymisaika minulla oli jäljessä 15 minuuttia todellisuudesta. Että sellaista kivaa... :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Shirley ja Linda olivat minun suosikkini. Toisena esitetty kappale oli tylsä: Alcazar oli sitä huomattavasti parempi.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Alcazar lauloi falskisti, koko jengi. Saattoi olla yhteydessäkin vikaa (tv-kuva), mutta en ihmettele että tipahti Andra chanseniin. Linda lavalla vähän pettymys, mutta Shirley veti upeasti ja ansaitsi finaalipaikkansa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ihan ok lopputulos - Nordman tosin olisi voitu heivata kokonaan poies.

Ja edelleen ne jaksaa pitää tuon Relight My Fire'n lopputunnarina. Ei sillä, mukava rallihan sekin on.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

No joo, ei huima taso tosiaan, mutta hypeä senkin edestä.
Alcazarin laulu ei taaskaan kulkenut kunnolla, mutta hyvä esitys. Hämmentynyt, ettei mennyt finaaliin suoraan tuosta joukosta. Cecilia ei kuulostanut yhtä hyvältä ilman kaikuja. Nordman kuulosti nyt vielä enemmän joltain fudiskatsomohoilaukselta, olen ihan :shock: , että pääsi jatkoon.

Shirleyn riepu oli kamala ja biisikin samaa luokkaa. Esiintyminen ja ääni kuitenkin hyvät - mulla tosin meni niin paljon huomio sen kaula-aukkoon, etten kauhiast ehtinyt muuhun keskittyä. Koko ajan pelkäsin, että sieltä näkyy enemmän kuin pitäisi.

Pay TV:n esitys oli loistava, mutta biisi vähän tylsä. Wallstones sai kappaleeseen potkua iloisuudellaan.

Juontajat eivät olleet hyviä! Onneksi ensi viikolla eri tyypit. Vaikka kyllä sen kundin vitsailu oli ihan hauska kohta.

No niin, tulikohan valitettua tarpeeksi. :twisted: :wink:

Hieno show kokonaisuudessaan kuitenkin. :P
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Violette »

Alcazarin biisi on kyllä todella hyvä, mutta kun NE MIMMIT EI OSAA LAULAA PRKL! Oli tosi kiva seurata jännittyneenä esitystä, että koskakohan ne taas vetää ihan pieleen... :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
am
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 15 Loka 2004, 09:52
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja am »

Parhaat pääsi jatkoon Ruotsissa! Nordmanin biisi nousi mun listalla melkein Shirleyn ohi... 8)
"Feeling rather zen right now..."

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja itikka »

Heh... :lol: Ruotsi sai oman Kimmo Kourinsa finaaliin... oli tuo Nordman sen verran "omalaatuinen" ja "ruotsalaiseen makuun" tehty.... :shock:

:wink:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

TOTUUDENPUHUJA

Tissiteipit on keksitty

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

barbarossa kirjoitti:Koko ajan pelkäsin, että sieltä näkyy enemmän kuin pitäisi.
Sitä varten on tissiteipit: tisuun teipataan tarran vastinkappale ja vaatteen sisäpuoleen toinen vastinkappale.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Päätin tehdä niin, että kuuntelin biisit vasta itse lähetyksessä, enkä ole lukenu vielä muiden kommentteja kappaleista.

En ikinä olis kuvitellu, että sanoisin näin, mutta taso oli aivan surkea verrattuna viime vuotiseen. Parin hyvän kappaleen joukossa oli liikaa keskinkertaisuuksia ja huonoja kappaleita. :(

1. Alcazar - Alcastar: Loistava kappale ja esitys, mutta bändin naispuoliset jäsenet kuulostivat hieman epävireisiltä. Siitä huolimatta erän paras kappale. Olisivat ehdottomasti ansainneet suoran finaalipaikan, mutta toivottavasti pääsevät villeinä kortteina.
****(*)

2. Cecilia Vennersten - Var mig nära: Ei minkäänlaista muistikuvaa tästä kappaleesta. Ihan kaunishan se varmaan oli, mutta.... :sleeping:
***

3. Papa Dee - My No 1: Red Red Wine....? :roll: Voiko enää tän "omaperäisempää" biisiä olla. Eihän tää oo kuultu, kun vasta tuhanteen kertaan. Papa Dee oli hyvä, mutta kappale aika heikko.
***

4. Linda Bengtzing - Alla Flickor: Laulu kuulosti välillä aikamoiselta rääkymiseltä. Kappale oli hyvä, mutta olisin mielummin kuullu tän jonkun paremman laulajan suusta. Vähän oli tässäkin taidettu lainata elementtejä jostain muusta biisistä. En vaan saanu päähäni mistä.
****

5. The Wallstones - Invisible People: Huoh, en olis ikinä uskonu kuulevani tällästä Melodifestivalenissa. n_o: Jotain ihme 60-luvun hippimusiikkia. EI KIITOS!
*

6. Pay TV - Refrain Refrain: Pay TV ei herättänyt mussa kauheesti positiivisia fiiliksiä viime vuonna, eikä kyllä nytkään. Kai tällä jotain camp-arvoa on, mutta muhun ei nää tytsyt kolahda. Esiintyminen niiltä kyllä sujui hyvin, laulu ei.
**

7. Nordman - Ödet var min väg: Tykkäsin joskus pienenä Nordmanista. Enää ei oikeen iske. Ei huono, mutta en olis kyllä finaaliin asti tästäkään joukosta päästäny.
***

8. Shirley Clamp - Att älska dig: Shirley ei pettänyt. Ei ehkä ihan Min kärlekin tasoinen, mutta ei tässä kauas siitä jääty. Shirley lauloi loistavasti, näytti upealta ja kappale oli erittäin hyvä. Voiko enempää enää vaatia? Ainoa ongelma oli, että tästäkin mulle tuli joku laulu mieleen. En vaan keksiny vielä mikä.
****(*)

En uskaltanut antaa Shirleylle enkä Alcazarille vielä ihan puhdasta vitosta, koska oon kuunnellu kappaleet vasta 1-2 kertaa. Todennäköisesti molemmat korottuvat vielä jossain vaiheessa täyteen vitoseen. :)

Tälläsen rankingin sain aikaan:

1. Alcazar
2. Shirley Clamp
...
3. Linda Bengtzing
4. Papa Dee
5. Cecilia Vennersten
6. Nordman
7. Pay TV
...
8. The Wallstones

Ja sit vaan lukemaan muiden kommenteja. :P
"Real human being, and a real hero"

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Totuudenpuhuja: Hyvä tietää. :lol: Seuraavan vastaavanlaisen esityksen kanssa ei tartte sitten jännittää niin paljon. :wink:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Juu, pahin pettymys mulle tässä semissä tuli kyllä juontajien suhteen. No, miespuolista en juuri tiedäkään muuta kuin mitä olen SVT:n sivuilta urkkinut. Mutta Alexandra petti pahemman kerran. Oli aika onnetonta läppää ja aika tönkköä verrattuna viime kesän Ateenan raportteihin...

Ruotsin Nordman = KK??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: PLIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Itikka: anteeks nyt, mutta tunnetko Nordmanin musiikkia yhtään?

Niissä ei OLE MITÄÄN samaa...

I'm shocked!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Edit: Nordman ei jotenkin yhtään yllättänyt... No siis, kun miettii sitä miten valtava sen suosio oli 90-luvun puolivälissä ei yksin Ruotsissa, vaan kaikissa Pohjoismaissa. Ja vaikka bändi hajosikin välillä ja tekee nyt comebackin, niin ehkä tuo jatkoonmeno osin selittyy sympatiapisteillä. Ehkä, mutta jotenkin mä haluan uskoa(naiviutta kai?) että myös vanha suosio auttoi osittain eteenpäin. Toisaalta, esitys oli yksi illan parhaista, samoin Wallstonesien, vaikken kyllä edelleenkään syty näille beatles-sound-a-like-biiseille. (Barbaarien Bye Bye-biisissäkään ei ollut muuta hyvää pari vuotta sitten kuin se, että sitä saattoi laulaa siinä vaiheessa, kun Suomi koki katkeran tappion 7. toukokuuta Ruotsia vastaan). :lol:

And not a single day too late, bye bye... :lol: :lol: :lol:
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 12 Helmi 2005, 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: Tissiteipit on keksitty

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:
barbarossa kirjoitti:Koko ajan pelkäsin, että sieltä näkyy enemmän kuin pitäisi.
Sitä varten on tissiteipit: tisuun teipataan tarran vastinkappale ja vaatteen sisäpuoleen toinen vastinkappale.
On myös olemassa tuohon tarkoitukseen spray jolla tekstiilit pysyy kiinni ihossa. :lol: Kylie tätikin käyttää sitä. :wink:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ihanaa, että täällä saa perusteellista tisuvalistusta. :lol:

Eikös Nordman ole enemmän Kauko Juhantalo kuin Kimmo Kouri? :mrgreen:
No, ei millään pahalla. :oops: Mä diggasin kovasti yhtyeestä 90-luvulla. Ja muistan jopa Håkanin olleen musta hurjan komea - nyt en oikein enää ymmärrä miksi. :?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

BronZe kirjoitti:4. Linda Bengtzing - Alla Flickor: Laulu kuulosti välillä aikamoiselta rääkymiseltä. Kappale oli hyvä, mutta olisin mielummin kuullu tän jonkun paremman laulajan suusta. Vähän oli tässäkin taidettu lainata elementtejä jostain muusta biisistä. En vaan saanu päähäni mistä.
****
Loun Let's Get Happy tai Orupin Då står pojkarna på rad...

Ainakin kertosäkeissä on Lindalla ja Orupilla paljon samaa...

Linda: "När han går förbi, tystnar musiken.../När han går förbi, stannar trafiken..."
Orup: "Och när hon går förbi, står pojkarna på rad... De visslar och ler och trugar och ber..."

Hei btw: onnistuiko joku bongaamaan ensimmäisten kahdeksan joukosta MF-biisien kliseitä?: gryningen, vindarna vänder tms...? Mulle ei sattunut korvaan, mut hoksasko joku muu?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Ruotsi 2005: Göteborg 12.2.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Heh, mä olin unohtanut noi kliseiden bongaukset. Tosin aiemmin niitä ei ole tarvinnut muistaa, kun ovat osuneet korvaan aika lailla. :lol: Ehkä seuraavissa semeissä muodostuu joitain.

Lindan biisiähän Anna_M vertasi Friendseihin ja sekään ei ollut kaukaa haettua.

EDIT: Ai se Anna olikin kirjoittanut '99! No ei mulle se tullut mieleen, mutta Friends kylläkin. No, ehkä vaan kuvaa, miten paljon uusia ideoita biisissä oli. :lol:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Lukittu