Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

ESC 2005 -arkisto.

SUOMEN EDUSTAJA 2005

Äänestys on voimassa 03 Huhti 2040, 16:43 asti

KIMMO KOURI: My life, my love
9
5%
TEDDY VS. MC CHRISS: Unconditional love
7
4%
ANNA STENLUND: One more chance
3
2%
A&N: Miss One-Night Good-Time
1
1%
CHRISTIAN FORSS: Everything but still nothing
2
1%
ELENA MADY: An actress
44
26%
I’DEES: Yeah, yeah
12
7%
KENTALA: Deck of cards
2
1%
URBAN COMMUNITY: Whole Wide World
4
2%
JENNIE: Kiss me
33
20%
FIREVISION: The stars are on our side
21
12%
GEIR RÖNNING: Why
31
18%
 
Ääniä yhteensä: 169

Avatar
PeterPan
Maistelija
Maistelija
Viestit: 35
Liittynyt: 07 Marras 2004, 17:20
Paikkakunta: Valkeakoski

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja PeterPan »

Why menee siihen irlantilaiseen balladi-kategoriaan, jolla on menestystä yleensä tihkunut. Ei ollenkaan huonompi valinta Suomesta.
Hyvin saa yöt nukuttua ennen toukokuuta...heh...

pp

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mahtava tunnelma oli finaalissa, on se vaan ihan erilaista kuin telkkarista tuijottelu :D . Krisukin kuulosti lavalla ihan hyvältä, ääni tuntui paljon vahvemmalta kuin telkkarissa. Ainoa joka oli huonompi, tai ainakin yhtä huono livenäkin, oli Kimmo Kouri, sori vaan kaikki kannattajat.

Jennien koreografia oli minusta tosi huono, myöhässä matkittu viime vuoden Venäjän fiaskosta. Minusta se pilasi osan ihan varteenotettavasta ehdokkaasta. I'Dees oli paljon parempi kuin semissä. Ja Elena love-smiley-016: . Voi miten olisin toivonut suomalaisilta rohkeutta lähettää tämä teos Kiovaan. Kun kerrankin oli tarjolla jotain uutta, erilaista ja samalla hyvää. Mutta ei, Suomi valitsi konservatiivisesti varman päälle vedetyn viisun, kauniin, mutta niin tavallisen.

No, onnea kumminkin Geirille. Ehkäpä hänen hyvä äänensä tuo kauniin kappaleen tarpeeksi esille. Onhan se paras tähänastisista valituista balladeista, mutta suurin osa on kumminkin kuulematta. Kovin montaa kaltaistaan tämä ei kestä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja salla »

Ai että mua sitten risoo nuo spekulaatiot "norjalta tulee 12 pistettä kun Geir on norjalainen". Tai "venäjältä heruu pisteitä kun tietävät, mihin teksti perustuu". Fakta, mutta sääli.
Luojan kiitos raadit tänä vuonna eivät pahemmin suosineet omiaan vaan tuijottivat koko pakettiin. Pelkäsin keski-Suomen pisteitä, että johan vetävät kotiinpäin ja antavat Kourille kybän...
Nimittäin joka vuosi sieppaa yhtä syvältä Kreikan ja Kyproksen pisteet. On se niin väärin...why????

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tiedoksi vain, en ollut vahingoniloinen KK:n kohdalle sattuneesta lyhyestä häiriöstä, hjuumormielessä vain kommentoin...

Show oli kokonaisuudessaan mukavaa katsottavaa, eikä se Kourikaan niiiin kauhea ollut, siinähän tuo meni sivussa kun oli aika varmaa ettei se superfinaaliin kuitenkaan pääse. Hyvä meininki ja katsomossakin näytti tunnelma olleen katossa.

Oi jospa oisin voinut olla mukana Kuva

Ja Geirille Kuva ja toki Kuva
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Ei kukaan muuten sattunu kysymään I'deesin likoilta onko tulossa uutta levyä? Mä otin kuvankin Lotan kanssa mutta en tajunnu kysästä..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Colby »

JeSSSe kirjoitti:Ei kukaan muuten sattunu kysymään I'deesin likoilta onko tulossa uutta levyä? Mä otin kuvankin Lotan kanssa mutta en tajunnu kysästä..
Mä taisin kans unohtaa kysyä. Mutta käsittääkseni ainakaan ennen karsintoja tytöillä ei ollut voimassaolevaa levytyssopimusta. Toivottavasti Yeah Yeahin myötä kiinnostus herää :)
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

viisumi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 15:32

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja viisumi »

Katten-Gustaf kirjoitti:SE ON KATTEN-GUSTAF!!! Noinko vaikeaa sitä on ymmärtää? :evil: :evil: :evil: Ja vielä viimeisen kerran: ilmeisesti rivien välistä lukutaitosi(kin) ontuu, koska et edelleenkään ymmärrä vitsailun, ivailun ja vahingonilon eroa. Piste.

Eepu4: Mä en voi haukkua Kimmon esitystä (luoja, että tekiskin mieli), :lol: :lol: 8) :roll: koska mä en ole nähnyt siitä muuta kuin tuon pätkän, josta ivailin että tekniikkaongelmat taas sotkivat hommaa...

Sen pätkän perusteella sanon saman, mitä olen sanonut ennenkin. Ei vakuuttanut, en pitänyt miehen äänestä ja (vaikka näinkin vain pienen pätkän), niin se lattiaan tuijottelu oli aika omituista...

Muulta osin en voi finaalia arvostella, paitsi että Mertaranta oli kerrassaan loistava niissä pätkissä, joita satuin näkemään. Mertaranta vakiojuontajaks noihin kisoihin, kiitos!
SORRY, KATTEN-GUSTAF, KATTEN-GUSTAF, taidat ottaa itse turhan tiukasti nämä kisat. Viisukuppilan fiilingistä on välillä tullut "pekka töpöhäntämäinen olo" = muutama Monni, joita säestää muuta muu Pilli ja Pulla. Turhan sisäänpäin lämpiäävää touhua. Itse viisuista vielä: juontajat paikallaan Mertarantaa myöten; Rönning, Kentala, Mady ja Idees nappiin. Forssista ja Jennistä kehittyy ajan myötä hyviä laulajia. Loppufinaalista tipahteneista varmasti myös jatkossa kuullaan. Katsoin muuten kisat! Olen TYYTYVÄINEN, GEIR VOITTI! EN LÄHDE TAMPEREELLE, VAAN KIOVAAN! :lol: :lol: :lol: :D :D :D

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Opit siis VIHDOINKIN, kiitos!

Mutta kuule... Jos mä ottaisin tän kisan vakavasti, niin enkö mä olis vaivautunut myös katsomaan sen kisan? :lol: :lol: :lol: Nyt en vaivautunut, enkä muuten ole nähnyt Suomen paria edellistäkään karsintaa (paitsi jälkeenpäin) milloin mistäkin syystä... Kaikilla kerroilla on parempaakin tekemistä ollut... Kaipa tääkin tulee katsottua joskus myöhemmin... Siis, en edes nauhoittanut sitä. 8)

Että se siitä turhasta vakavamielisyydestä tai tosikkomaisuudesta... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Chris »

On aika pistää Suomen Euroviisut tältä vuodelta "pakettiin" ja arvioida finaalin esitykset meikäläisen näkökulmasta:

1. Christian Forss: Esiintyminen oli ehkä aavistuksen parantunut semistä, mutta edelleenkin Christiania vaivaa karisman puute ja värittömyys, jota harmaa asuvalinta vielä valitettavsti korosti. Laulu sujui periaatteessa ihan hyvin, Chrisun hieman nasaalisen "naukuvasta" äänestä en silti oikein pidä - poika nielaisi edelleenkin kertosäkeen muutaman tavun...! Raadin heltyivät kuitenkin antamaan pisteitä sen verran, että Forssin poika pääsi juuri ja juuri superfinaaliin. Arvioni: :sleeping:

2. I'Dees: Mä en ole saanut tästä biisistä koko aikana kunnolla otetta, kokonaisvaikutelma on sekava ja "puuroinen", melodia on mun makuun lian yksitoikkoinen ja sanoitus jankkaava.Turun tytöt lauloivat hyvin, mutta en pitänyt stailausta enkä varsinkaan koreografiaa kovinkaan onnistuneena. Tanssitytöt olivat edellenkin ihan tarpeettomia. Ansaitusti kuitenkin superfinaaliin...! =D>

3. Geir Rönning: Tässä on sitten meikäläisen suosikki, se ei kai kenellekään enää tule yllätyksenä. En voi sille mitään, mutta mä olen täysin myyty tällaisen melankoolisen tunnelmaballaadin edessä. Kun Geirin ääni on vielä ihan huipputasoa on koossa melkoinen paketti. Tällainen ballaadi ei kaipaa mitään ylimääräistä "sälää", joten toivottavasti ei yritetä uudella sovituksella tai jollain ihme koreografialla tätä biisiä "parannella" - sehän taitaa olla suomalaisten perisynti...! Tähän sopii ainoastaan pelkistetty tyyli, koskien sekä taustakuoroa, että Geiriä itseään...! Toivoisin miehen kuitenkin pukeutuvan Kiovassa muuhun asuun kuin farkkuihin...! Täysin ansaittu voitto...!
cheerleader04: party-smiley-027: cheerleader04:

4. A & N: Tämä biisi oli jotenkin huonontunut semin esityksestä, Anne lauloi ihmeen vaisusti, mutta Nalle revitteli kitaraansa ihan mallikkaasti. Sävelmä ei kuitenkaan kantanut ihan loppuun asti ja oli hieman yksitoikkoinen. Kamppaili pääsystä finaaliin, mutta Crisu veti pidemmän korren...! :-k

5. Firevision: Esitys oli suunnilleen samanlainen kuin semissä, joten biisi toimi, mutta laulu ei. Mä pidin kuitenkin kohtuullisesti ja oletin raatien valitsevan tämän superfinaaliin, toisin kuitenkin kävi - enkä sitä kovin paljon sure. Ihan pirteä esitys kuitenkin...! 8-[

6. Anna Stenlund: En voi sillekään mitään, mutta mun viimevuotinen suosikkini, ihana Anna ei säväyttänyt tällä kertaa - vikana pääasiassa biisin keskinkertaisuus. Se ei koskaan noussut "siivilleen" ja oli sävellyksenä innoton ja vaisu - siis ilmiselvä "pakkopullatilausteos" Sipe Santapukilta...! Kaiken lisäksi Anna lauloi hämmästyttävän epävireiseti ihan biisin loppuvedossa...! Ei asiaa superfinaaliin...! [-(

7. Kentala: Finaalin todellinen superyllättäjä, mutta oli esityskin illan parhaita...rento ja karismaattinen esitys Harrilta, laulukin sujui erittäin mallikkaasti...! Raatien suuri suosikki ja myös meikäläinen huomasi viihtyvänsä rattoisasti tämän kotimaisen soul-funk-viritelmän parissa...! En olisi ollut valmis lähettämään tätä Kiovaan, mutta ansaitsi kiistatta paikkansa superfinaalissa...hyvä Kentala...! y_e:s:

8. Elena Mady: Illan taidetuokio...esitys oli onnistuttu kuin ihmeen kaupalla siirtämään live-tilanteeseen muuttamatta kokonaisuuden taikaa...todella ammattitaitoinen suoritus...! Henkilökohtaisesti koin tämän hieman liian "steriilinä" ja säröttömänä, mutta esityksellä oli kiistatta ansionsa...raadit hieman karsastivat, eikä etenkään kansa oikein kuitenkaan lämmennyt Elenalle, joten Kiovan matka jäi haaveeksi...ei ehkä kuitenkaan ollut tarpeeksi Euroviisumainen - en sitten tiedä oliko hyvä tai huono juttu...! Kisan parhaimmistoa kuitenkin...! appl:

9. Teddy vs. Ms Chriss: Letkeä esitys Ressun poppoolta, mutta sävellyksenä kohtalaisen köykäinen...! Teddyn äänestä en pidä, enkä varsinkaan englannin ääntämyksestä...mutta viihdyin ihan mukavasti tämän hyväntuulisen kesäbiisin parissa. Ei asiaa superfinaaliin. sport-smiley-018:

10. Jennie: Ihanainen Jennie oli kuin nuori Olivia Newton-John (nuorimmat teistä kysyvät varmaan että: HÄH...?) ja veti hyvän diskoprinsessa-shown...esityksestä täydet pisteet Jennielle...! Biisissä on kuitenkin puutteensa, varsinkin alkuhetket olivat käsittämättömän vaisut, mutta käyntiin päästyään meno oli aika vastustamatonta...kertosäe on ihastuttava...! Jennie on tulevaisuuden toivomme, kunhan tarpeeksi iskevä biisi on tukena - "Kiss Me" ei aivan sitä ollut...! Sen verran kuitenkin menetin sydämeni Jennielle että tämä esitys oli ihan samalla viivalla Geirin kanssa loppuun asti mun arvioinneissa...! En olisi vastustanut tämänkään esityksen Kiovan matkaa...! party-smiley-027: cheeky-smiley-033: party-smiley-027:

11. Kimmo Kouri: Tämä oli finaalin ainoa esitys jota katsoessa mun teki mieleni vaihtaa kanavaa, ylivoimaisesti huonoin...! Kimmo on varmaan omassa genressään ihan hyvä artisti, mutta oli kyllä tällä kertaa ihan väärässä paikassa...ihan kuten Danny viime vuonna. Ei tästä sen enempää...! n_o:

12. Urban Community: Yksi illan positiivisimmista yllätyksistä: Milla lauloi hyvin...! Esityskin oli huomattavasti parempi kuin semissä, joten ei tätäkään tarvinnut yhtään hävetä...ei kuitenkaan ihan superfinaalitasoa, joskin pidin kyllä aika paljon tästä "urbaanista" etno-hiphop-virityksestä...! Ihan kelvollinen. sport-smiley-001:


Loppujen lopuksi mulla oli kolme aika tasavertaista Kiovan-ehdokasta: Geir, Jennie ja Elena - kaikki toki eri tyylisiä ja siksi arvioin niitä eri lähtökohdista. Elenalla on tyylikäs ja korkeatasoinen kokonaisuus, mutta jakaisi taatusti äänestäjät Euroopassa kahteen leiriin - sitä joko rakastetaan tai ei tajuta ollenkaan...! Olisin vielä kaivannut aavistuksen enemmän voimaa Elenan lauluosuuksiin.

Jennie taas vetoaan nuorempaan äänestäjäkuntaan sekä miespuolisiin äänestäjiin, mutta biisi on ehkä kuitenkin hieman liian tavanomainen - Jennien suloisuus toki antaa siihen omat vastustamattomat lisämausteensa...! En muuten ollenkaan epäile sitä etteikö tyttö olisi selviytynyt loistavasti satojen miljoonien TV-katsojien ristitulessa, onhan rutiinia ja esiintymiskokemusta jo kertynyt Miss Saigonin pääroolista...!

Luulisin kuitenkin Geirin menestyvän näistä kaikista finalisteista parhaiten Kiovassa, biisi on sen verran vahva ja Geirin ääni ja esitys huipputasoa. On huomioitava että keskiverto äänestäjä Euroopassa on hyvin samankaltainen kuin keskiverto äänestäjä täällä Suomessa: niitä keski-ikäisiä "mummoja" ja "ukkoja" joita jotkut Kuppilamme jäsenet tuntuvat niin kovasti halveksivan...! :roll: On muistettava että viisufanit ovat vain pieni vähemmistö äänestäjien joukossa, heidän makunsa ei tule olemaan niin kauhean ratkaiseva...! Joten jos kaikkein vannoutuneimmat viisuhörhöt eivät niinkään Geiristä perusta, niin hätä ei ole tämän näköinen...norskipoikamme tulee taatusti keräämään mukavan potin ääniä Kiovan semissä...! Ainakin Norjasta on tulossa kiva potti...ja miksei Ruotsista, Tanskasta ja Islannistakin...! Kyllä tuo melankoolinen balladi iskee varmaan noihin itäisen Euroopan maihinkin - odotetaan ja katsotaan...! Tuetaan kuitenkin Suomen kansan valitsemaa edustajaa täysin rinnoin, eikö niin...? Geir on ansainnut meidän tukemme ja kannustuksemme...! Toivotaan tätä...mutta tyydytään vähempäänkin:

s_a_v:

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

salla kirjoitti:Ai että mua sitten risoo nuo spekulaatiot "norjalta tulee 12 pistettä kun Geir on norjalainen". Tai "venäjältä heruu pisteitä kun tietävät, mihin teksti perustuu". Fakta, mutta sääli.

Huoh! :o
Ihanko varmasti luulet että olin tosissaan.
Varmoja pisteitä, tuskin, mistään maasta voi kukaan ennustaa.
Viimeksi muokannut eepu4, 20 Helmi 2005, 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Chris kirjoitti:4. A & N: Tämä biisi oli jotenkin huonontunut semin esityksestä,
Sovitustahan oli hieman muutettu.... :?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Käykääpä lukemassa suomi24.fi:stä viisukeskusteluja. Samaa tasoa on kuin YLE:n sivuilla pahimmillaan, vaikka joukkoon mahtuu ihan fiksujakin kommentteja... 8)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Täälläkin on aikas mahtavia kommentteja :wink:
En ole ihan varma riittääkö pälli tänään noihin. :lol:
Purkautunutta euroviisu-stressiäkö kun vähän on sellainen tyhjä-olo joka kulminoituu tuhoutuneeseen finaali nauhoitukseen.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja lharju »

Huomenta!
Gentedimare kirjoitti:
salla kirjoitti: Kuka kantoikaan kylttiä "suurin oikeusmurha viisuhistoriassa"? Sen missasin....
Jvvv ja lharju!!!! :lol: Heillä myös kyltti...
Kyllä, ja Frederik itse tuli finaalin jälkeen oikein kysymään, että "kai toi ihan varmasti näkyi tv:stä". Ja näkyihän se monta kertaa :wink: Ja aina kun se vilahti ruudussa, niin Gente repeili eturivissä :D Kimmosta sanotaan taas sen verran, että vaikka sitä miestä ei missään nimessä olisikaan pitänyt lähettää Kiovaan (eikä myöskään alueraatien nolla pistettä tullut suinkaan yllätyksenä), niin se toi silti hauskan väriläiskän tämän vuoden karsintaan... Huvittavinta koko esityksessä oli se, että biisin aikana kaikki muut taputtivat tahtia, paitsi eturivit, jotka koostuivat vain ja ainoastaan viisufanien joukosta :lol: :lol: :lol: Ja paikan päällä olleena piti sanoa sen verran, että esitys ei ainakaan ollut huono (jos ei nyt mitenkään erityisen hyväkään...)

Finaalissa kävi kyllä niin ykköseksi I'Deesin ohi nousikin Jennie iloisella MF-rallatuksellaan. Aiku nää osoitti suosiotaan. Geirin voittokappale on ihan kiva. Meillä on varmasti hyvä paketti Kiovaan ja Geir on taitava artisti, mutta menestyksestä nyt ei voi sanoa vielä paljon mitään...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

viisumi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 15:32

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja viisumi »

Katten-Gustaf kirjoitti:Käykääpä lukemassa suomi24.fi:stä viisukeskusteluja. Samaa tasoa on kuin YLE:n sivuilla pahimmillaan, vaikka joukkoon mahtuu ihan fiksujakin kommentteja... 8)

Kiitos Katten-Gustaf vinkistä. Kävin kurkkaamassa suomi24.fi:ssä ja täytyy sanoa, että huh,huh. Joudun melkeinpä pyörtämään aikaisemmat ajatukseni, suomi24.fi:hin verrattuna viisukuppilan keskusteluissa on sentään tasoa. Hyvä niin! GEIR, GEIR, GEIR ONNEA. EN EDELLEENKÄÄN MENE TAMPEREELLE, VAAN KIOVAAN! :wink: :D :D :D :D

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Huomio



Nelosella kahdeksan uutisissa.






Geir Rönning
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

Olin ihan hikisenä ja kauhuissani, kun Kentala sai niin paljon ääniä. Retrofunksoul? Eikä edes hyvä semmoinen!
Ihan nastaa, että lähetetään vahva balladi, vaikka se alkaakin ihan Hotel Californian stemmoilla. Rönning on OK, ei mitenkään säteilevä, mutta ei onneksi myöskään pateettinen. Johnny Logan -kamaa, mikä ei oo ihan paha vaihtoehto. Olis toki ollu jännää nähdä, mitä Actreesistä olis irronnut Kiovassa... Sitä ei saada koskaan tietää.
Onnea matkaan! :D
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Cons
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 81
Liittynyt: 04 Helmi 2005, 20:13

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Cons »

Musta aika outoo että Geir on asunut 8 vuotta Suomessa eikä osaa silti puhua Suomee juuri yhtään. Ja niin odottaa pisteitä ja menestystä, tulee kyllä pettymään pahan kerran.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Violette »

Eikös Geir ole naimisissa suomenruotsalaisen naisen kanssa? Ruotsi taitaa olla hänen kotikielensä. Onhan niitä ihan Suomessa syntyneitä ja koko ikänsä asuneita suomenruotsalaisiakin, jotka eivät osaa suomea juuri lainkaan...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Violette kirjoitti:Eikös Geir ole naimisissa suomenruotsalaisen naisen kanssa? Ruotsi taitaa olla hänen kotikielensä. Onhan niitä ihan Suomessa syntyneitä ja koko ikänsä asuneita suomenruotsalaisiakin, jotka eivät osaa suomea juuri lainkaan...
Jännä mun hirveä....
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Roope »

Gylleneskorissa on Geirin ja Jarin yhteiskuva sekä raporttia Tampereelta.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jari oli muuten eilen taas AIVAN MAHTAVA!!
Huikean hoikassa kunnossa ja mikä esitys. Ja tosi kivaa kameratekniikkaa oli käytetty kuvauksen tehosteena. PIDIN AIVAN KYBÄLLÄ!! sport-smiley-001:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ai juu, tuosta Jarista vielä: oli upean näköinen. Mä jo Tampereella naureskelin, että samanlainen fiilis kun Miss Suomi luovuttaa kruununsa, vuodessa on puhjettu kukkaan. :lol:
Mutta siis vakavasti puhuen näytti hyvältä ja se asu oli ihan loistava. Mieletön esitys! party-smiley-027:
Jarihan oli salin puolella muutaman ensimmäisen kilpailubiisin ajan, siellä vasemmalla puolella. Valospotit häntä nopeasti valaisivat kun nojaili seinään siellä. Aiku se oli cool. 8)
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

barbarossa kirjoitti:Mutta siis vakavasti puhuen näytti hyvältä ja se asu oli ihan loistava. Mieletön esitys! party-smiley-027:
Se kaula-aukko oli turhan avonainen. :wink: Kuten Chrisullakin.

Mutta kyllä se oli pakko nousta ylös taputtamaan minunkin. :oops:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Soppis »

barbarossa kirjoitti:Jarihan oli salin puolella muutaman ensimmäisen kilpailubiisin ajan, siellä vasemmalla puolella. Valospotit häntä nopeasti valaisivat kun nojaili seinään siellä.
Ehdin jonkinlaisen hämärän kuvan ottamaan Jarista, kun tarkkanäköinen äitini väläytti: "On kyllä muuten aika paljon Sillanpään näköinen tuo ovimies."

laughing-smiley-014:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Violette kirjoitti: Onhan niitä ihan Suomessa syntyneitä ja koko ikänsä asuneita suomenruotsalaisiakin, jotka eivät osaa suomea juuri lainkaan...
NIMENOMAAN!!! Musta on kyllä oudompaa että joku suomenruotsalainen, joka on ikänsä Suomessa asunut, tankkaa ja jankaa, eikä osaa meidän kieltä. Geir tosiaan taitaa vaimonsa kanssa puhua ruotsia...tai norjaa Geir ja vaimo ruotsia!!

GEIR ON IHANA!!! :D
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

lharju kirjoitti:Ja aina kun se vilahti ruudussa, niin Gente repeili eturivissä :D
Aiku tää repeile. Ihan riekaleiksiko? HUI HUI.... Missäs mä itte sitten oon jos niin monta kertaa repeilin?

V.V!!!!
O.V.V!!!! :lol:

Eli taidanpas mennä nukkumaan... HYVÄ YÖTÄ!! :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja lharju »

Oli muuten hienoa, että juontajilta ei tullut yhtään "Finland - zero points" -läppää. Jaana totesi, että olemme me jollain tavalla pärjänneet mutta se kirkkain mitali puuttuu. Erityiskiitokset sille, joka tajusi, että juontajat voivat kertoa ennen T2TT:tä, että se todellakin oli Suomen paras sijoitus 15 vuoteen!! Kiitos siitä! Ehkä nyt edes muutama ihminen niistä tuhansista lopettaa "Jari Sillanpää hävisi / jäi nollille/hännille" -kommentoinnin.

Vaan eipä tainnut olla suosittuja nämä euroviisukarsinnat jos Geir sai vain 30 000 ääntä, siinä missä Jari keräsi 100 000 puhelinääntä. Eli yhteensä ääniä annettiin tänä vuonna vain hieman enemmän mitä Jari Sillanpää keräsi yksin...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

lharju kirjoitti:Erityiskiitokset sille, joka tajusi, että juontajat voivat kertoa ennen T2TT:tä, että se todellakin oli Suomen paras sijoitus 15 vuoteen!! Kiitos siitä! Ehkä nyt edes muutama ihminen niistä tuhansista lopettaa "Jari Sillanpää hävisi / jäi nollille/hännille" -kommentoinnin.
Riippuu laskutavasta. Pitää kokeillakin sillä toisella.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja AntSa »

AIKU näill oli LYSTII!!!!! :lol: Vinde ku väsyttää vieläkin... :roll: Ne on rankkoja nuo "pikku retket"... :lol:

IHANAA TAMPERE IHANAA!!!!! :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Lukittu