TV2:n viisuselostajat 2005

ESC 2005 -arkisto.

Paras viisujuontaja

Äänestys on voimassa 23 Syys 2040, 08:40 asti

Maria Guzenina
11
17%
Markus Kajo
19
29%
Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen
36
55%
 
Ääniä yhteensä: 66

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mun mielestä juontajat oli parhaat aikoihin! :D Katsottiin viisuja tosiaan kaveriporukalla, niin suurin osa kyllä nauroi niiden jutuille. Ei niitä tarvi turhan vakavasti ottaa :)
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja tomato »

kaivanto kirjoitti:Mä voisin yksin kyllä hoitaa koko homman ja säästyisivät kahden ihmisen matkarahat Suomen esikatseluvideoon.

Valittettavasti siellä on porukkaa enemmän kuin tarpeeksi.
YLE TV 2 juontajaa
FST 2 juontajaa (olikohan radiolle omansa)
Radioon 2 juontajaa

+ sitten tietty joku isoherra kanssa?
Mikä lie delegaation koko.
Was tomi...

Albatrossi

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Katselin äsken uudestaan pisteiden antoa.Heikin laukaisu
Venäjän pisteiden antajasta oli kyllä törkeä. Ei tainnut ajatus
oikein enää kulkea. Jaanan kommentti Heikin nukkumaan
meno ajasta oli kyllä paikallaan.

Tämän jälkeen Heikki oli pitkään hiljaa,kuten
myös Jaana jonkin aikaa. Asko kertoi jonkin aikaa pisteet
yksin. Käytiinköhän studiossa vähän keskustelua?

Täytyypä kuunnella vielä pari kertaa,ihan vaan varmistaakseni,
sammalsiko Heikki hiukan.

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Kyllä tykkäsin, Pelkonen keräsi kommenteillaan jopa lisäpisteitä ja roimasti. Tykkäsin kyllä Kajostakin viime vuonna, että ei se nyt niin ole justiinsa. Hyvä kuitenkin, että Guzenina on saatu pois kopista. En oikein ymmärrä, miten se Heikki-poika on noin monen sukat saanut puristamaan. Ei nuo jutut nyt minun korviini niin hurjia olleet. Mutta omasta puolestani voin todeta, että saavat jatkaa. Minä annan luvan :mrgreen:
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Jatkolupa myönnetty myös täältä. Jaana, Heikki ja Asko kehiin vuonna 2006, ki-toos. :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Naali »

Kolme ihmistä oli liikaa kopissa. Asko sai liian vähän puheenvuoroa. Heikin epämääräiset kommentit olivat lapsellisia, eikä niitä olisi jaksanut kuunnella. Heikkiä on todellakin kivempi katsella kuin vain kuunnella. :evil:

Täälläkin mietittiin, oliko Heikki kännissä vai miksi hänen juttunsa olivat mitä olivat. Myös pitkä hiljaisuus venäläisen pisteidenantajan kommentoinnin jälkeen pantiin merkille. Hieman omituista touhua :shock:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja lharju »

Minun täytyy nyt tunnustaa, että olen todella hämmentynyt viisufanien mieltymyksistä. Minä luulin, että Guzeninasta haluttiin joukolla eroon sen takia, että hän antoi omien mielipiteidensä vallata liikaa kommenttejaan, jota nähtiin (kuultiin) erityisesti v. 2002 kun Laura ei saanutkaan pisteitä ja v. 2003 kun hänellä oli jo selkeästi halveksiva asenne viisuja kohtaan ja hän jaksoi kehua t.A.T.u:a myös hyvin epäasiallisella tavalla. Mutta ilmeisesti Guzeninan olisikin pitänyt viljellä kaksimielistä huumorivarastoaan (ja nimenomaan HUONOJA kaksimielisiä vitsejä, liian nerokkaat olisivat varmaan olleet monille kuppilalaiselle turhan monimutkaisia) ja kritisoida lauluja vielä enemmän. Sitähän tässä nyt toivotaan, kun täällä monet ovatkin sitä mieltä, että sen kun selostajat kertoisivat vaan enemmän mielipiteitään lauluista. Ja mitä enemmän hän haukkuu, nälvii ja nöyryyttää, niin sitä helpommin hänestä voi tulla vaikka JUMALATAR... Ja kommentaattoreiden mielipiteellä saattaa olla suurikin vaikutus, esim. jos joku miettii puhelinäänensä antamista usean laulun kesken.

Kyllä mä sen ymmärrän, että nuoret ja nuorekkaat pitivät noista selostuksista, mutta entä se vanhempi yleisö, joka kuitenkin vielä katsoo euroviisuja ja tuo suurimman osan katsojaluvuista. Nekin ovat kuitenkin olleet viisufaneille tärkeitä ja aina on haukuttu suomalaisia jos esim. puolen miljoonan katsojan rajaa ei ole ylitetty. Alan olla ihan kohta samaa mieltä Kaivannon kanssa, että YLE harrastaa aikamoista ikäsyrjintää uudella viisupolitiikallaan. Olisi toki kiva kuulla tavallistenkin katsojien kommentteja (tulisikohan esim. IS:n Kauko Säätimeltä jotain mielipidettä, sillä hän on yleensä ottanut viisuselostajat puheeksi), kuinka moni suomalainen ihan oikeasti lämpenee tällaiselle jutustelulle

- Tuo artisti katsoi minua pitkään eilen bileissä
"Mut sähän menit eilen ysiltä nukkuun"
- Et olis kertonut. Kerrankin mä yritin olla kova...

Onpa nerokasta ja hauskaa kommentointia. Ja niin verbaalisesti lahjakasta :niinpa:
Guzeninakaan ei ikinä alentunut (v. 98 kiroiluja lukuunottamatta) näin ala-arvoiselle tasolle.

Minä olen aina halunnut vain katsoa viisulähetystä YLE:ltä, niin että kommentaattorit olisivat vain ikään kuin sivuseikka, jotka eivät vaikuttaisi mitenkään.

Huh! Ihanaa päästä vähän avautumaan :)
Viimeksi muokannut lharju, 23 Touko 2005, 07:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

lharju kirjoitti: (ja nimenomaan HUONOJA kaksimielisiä vitsejä, liian nerokkaat olisivat varmaan olleet monille kuppilalaisillekin turhan monimutkaisia)
:repeilee:

No mutta, eiväthän viisut mitään korkeakulttuuria ole. Oliko niitä nyt tosiaan niin paljon niitä vitsejä? Katsoin ja kuuntelin koko ajan YLEä enkä kuullut moisia kuin pari kolme. Ja kuten täällä ovat jo muutkin todenneet, mitä voi odottaa selostukselta, jos lavalla tapahtuu sitä mitä tänäkin vuonna esim. Kreikka, Israel, Iso-Britannia ja Makedonia tarjosivat. Ja en todellakaan tarkoita että olisin moisen tyylisuunnan kannalla, totean vain sen mitä havaitsen.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

joan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Helmi 2005, 19:30

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja joan »

lharju kirjoitti: Kyllä mä sen ymmärrän, että nuoret ja 15-vuotiaan tasolle jääneet pitivät noista selostuksista, mutta entä se vanhempi yleisö, joka kuitenkin vielä katsoo euroviisuja ja tuo suurimman osan katsojaluvuista. Nekin ovat kuitenkin olleet viisufaneille tärkeitä ja aina on haukuttu suomalaisia jos esim. puolen miljoonan katsojan rajaa ei ole ylitetty. Minä olen aina halunnut vain katsoa viisulähetystä YLE:ltä, niin että kommentaattorit olisivat vain ikään kuin sivuseikka, jotka eivät vaikuttaisi mitenkään. Mutta jos nämä kaksi jatkavat vielä ensi vuonna samaa linjaa, niin täytyy ihan tosissaan siirtyä sinne SVT:n puolelle.
Aivan samaa mieltä. Valtakunnallisen yleisradioyhtiön on pystyttävä ottamaan huomioon koko yleisö. Se on vaikeaa, mutta ei mahdotonta, ja ammattilaisten pitää kyllä kyetä siihen olematta silti tylsiä ja kuivakoita. Lähetys oli tarkoitettu kaikenikäisille ja katsojien joukossa oli myöhäisestä ajankohdasta huolimatta sekä lapsia että vanhoja ihmisiä, vaikka osaa esityksistä ei kyllä enää voinut oikeastaan pitää lapsille sopivana katsottavana. Juontajien tarkoituksena lienee ollut ivata koko euroviisuinstituution nykytilaa, mikä ei sinänsä välttämättä ole vastustettava asia, mutta ajoitus ja varsinkin keinot olivat vääriä.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Violette »

Näitä kommentteja lukiessani olen kyllä tyytyväinen, etten tänä vuonna edes yrittänyt seurata kisaa YLEn puolelta :roll: Apua, mitä mä sitten teen jos muutan joskus taloyhtiöön jossa ei näy SVT :shock:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ESC
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 889
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 21:45
Paikkakunta: Helsinki-Frankfurt

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja ESC »

Mielestäni Askolle enemmän puheaikaa ja asiat saisivat liittyä enemmän Askon tietämiin taustoihin elikkä asialinja.
Varsinkin jos muu sanottava liittyy ainoastaan siihen että kaunis esiintyjä (tais Jaana toistaa jokaisen naislaulajan kohdalla) tai hirveä biisi ottais nyt vaikka laulutunteja jne. Jokaisella katsojalla on kyllä silmät päässä ja korvat ja makuasiat on aina makuasioita. Saavat tietenkin kehua omia suosikkejaan. Ei mulla mitään myöskään huumoria vastaan ole, mutta joku raja sentään vai oliko toi Venäjän pisteiden antajan (joka muuten sattuu olemaan ko.maan kuuluisin ja ammattitaitoisin juontaja tällä hetkellä) haukkuminen mukamas hyvää huumoria ? Miten siis kollega Suomesta keksikin haukkua omaa kolleegaansa Venäjältä ? Summa summarum Askolle pariksi esim. Marion niin hyvä tulee..

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minusta taas liian asiantuntijamaiset juonnot ovat vain haitaksi. Jaksaako tavallinen musiikinystävä kuunnella pelkkää nippelitriviaa viisuhistoriasta? Ja me viisufriikithän tiedämme jo nuo samat asiat.
Tavalliset toimittajat vain kommentaattoreiksi jatkossakin. Myönnän, että minuakin ärsytti asiantuntemattomat arvelut, että esim. "Tuskinpa Kypros enempää pisteitä saakaan" - vaikka Kreikan pisteet olivat vielä antamatta. Asko olisi voinut korjata mm. tämän, mutta hänen juonto-osuutensa kuulostivat siltä, kuin hän olisi kirjoittanut kaiken paperille ja luki tietopakettinsa suoraan muistiinpanoista. Puhekielenä se kuulosti varsin tönköltä, vaikka luettuna saattaakin vaikuttaa ihan eläväiseltä kieleltä. Kuka esim. käyttää sanamuotoa "viime vuoden kolmossija synnytti helleeneissä ennennäkemättömän viisuhuuman" spontaanissa puhekielessä? Asko oli näköjään kirjoittanut triviamuistiinpanoja myös Heikille ja Jaanalle, mutta he osasivat käyttää niitä siten kuin muistiinpanoja tuleekin käyttää eli muotoilivat tekstin omaan puheeseensa sopivaksi ja poimivat sieltä vain tärkeinä pitämänsä asiat.
Myönnän että Heikillä oli muutamia alatyylin vitsejä, mutta minuun tuo alapäähuumori kyllä upposi - kuten "pieruhuumori" yleensäkin.
Ja myös kappaleista saa sanoa mielipiteensä, eikös Iso-Britannian Wogankin ole jo vuosikaudet arvioinut kappaleita ankaraankin sävyyn.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä kyllä tykkäsin tän vuoden selostajista ja mieluusti kuuntelisin heitä jatkossakin. Välillä kyllä ärsytti jotkut kommentit kuten "siinäpä oli yliyrittämistä kerrakseen", "olipa tylsä biisi", jne... mutta ei ne suuresti haitanneet.

Perheeni oli muutenkin sitä mieltä, että Jaanaa ja Heikkiä oli hauskaa kuunnella. Kaikki nippelitieto esim. vanhoista esiintymisnumeroista tyyliin "tämä maa muuten esiintyi vuonna 1803 samalla numerolla ja voitti silloin. toistuuko sama nyt." on ihan turhaa. Ei ketään kiinnosta. :roll:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
ESC
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 889
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 21:45
Paikkakunta: Helsinki-Frankfurt

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja ESC »

tonywerner kirjoitti:.
Myönnän että Heikillä oli muutamia alatyylin vitsejä, mutta minuun tuo alapäähuumori kyllä upposi - kuten "pieruhuumori" yleensäkin.
Ja myös kappaleista saa sanoa mielipiteensä, eikös Iso-Britannian Wogankin ole jo vuosikaudet arvioinut kappaleita ankaraankin sävyyn.
Meikäläinen ainakin lopettaa viisujen katselun TV2:lta jos mitään muuta sanottavaa ei viisuselostukseen enään saada kuin alapäähuumori ja erittäin loukkaava haukkuminen. Woganin takia viisujen seuraaminen onkin briteissä pysynyt vähäisenä. Saa viisut kuullostamaan joltain suurelta vitsiltä ja tätä mieltä tosin britit myös viisuista ovatkin (ainakin mun tutut brittien saarilta). Taitaa vain Woganin piikit mennä hukkaan kun "samanmieliset" eivät edes katso ko. tapahtumaa siellä.

Avatar
Aune
Siemailija
Siemailija
Viestit: 113
Liittynyt: 20 Touko 2005, 08:52
Paikkakunta: Kuopio

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Aune »

Omana mielipiteenäni sanon, etten pitänyt Heikin tavasta juontaa. Hessu kun tuntui olevan väärässä paikassa latelemassa juttujaan. Oliko motivaatiokaan juontokeikalle ihan kohdallaan? Jaanan miellyttävää ääntään oli toki ilo kuunnella, hänellä sentään oli yritystä. Asko luki monotonisesti tietoa ja historiaa, kaipasin vähän elo ja huumoria mukaan! Lähetyksen edetessä ajattelin välillä, että pistän äänen pois tv:stä ja kuuntelen radion puolelta selostusta, mutta musiikin toisto oli parempi tv:stä kuultuna. Näin tuli kuunneltua tv:n kautta koko juontokeikka. Eli toivon ensi vuonna ohjelman juontajiksi ihmisiä, jotka ymmärtävät viisukisojen luonteeen ja idean, ovat niistä aidosti kiinnostuneita ja osaavat homman niin että kaikki tämä vielä välittyisi meille katsojillekin! :/

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä en ymmärrä tätä älytöntä haloota Heikin juontamisesta. Ei se nyt niin hirveää ollut! Pieni kaksimielisyys ja pilke silmäkulmaan kuuluu nyt peliin ;). Juonto oli paljon parempi kuin aikanaan Guzeninalla tai Markus Kojolla. Hieman hauskuutta mukaan, toivottavasti Heikki ei lannistu kritiikistä vaan jatkaa ensi vuonnakin viisujen merkeissä. :D
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Koko viisukisa on mennyt suurimmaksi osaksi tahattoman komiikan ja vitsin puolelle, ihan hyvin sinne sopii samantasoinen juontokin.

Anteeksi, mutta mulla on viisurapula :niinpa: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
morelenbaum
Maistelija
Maistelija
Viestit: 29
Liittynyt: 19 Huhti 2005, 10:32

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja morelenbaum »

Heikki ja Jaana olivat ihania, pirteitä ja nuorekkaita! Milestäni YLE:llä oli hyvin järjestetty juttu, kun vanhemmalle väelle oli myös Hiladerin jutut tarjolla. Mitä voi enempää vaatia kuin kaksi selostusta tv:ssä. Okei kaikilla ei ole digi-tv:tä käytössään, mutta se nyt vaan on kestettävä vielä. Yhtään enempää asiantuntijoita ei selostukseen tarvita. Joku voisi koota Jaanalle ja Heikille tärkeimmät knopit ensi vuonna ja hyvin pärjäisivät kahdestaan!

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Nyt on kuulemma iltasanomien mukaan syntynyt viisuskandaali ja Heikki joutui puhutteluun. Ei taideta nähdä ensi vuonna, tervetuloa taas jotkut kuivat selostajat.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

GiveMeWings kirjoitti:Mä en ymmärrä tätä älytöntä haloota Heikin juontamisesta. Ei se nyt niin hirveää ollut! Pieni kaksimielisyys ja pilke silmäkulmaan kuuluu nyt peliin ;). Juonto oli paljon parempi kuin aikanaan Guzeninalla tai Markus Kojolla. Hieman hauskuutta mukaan, toivottavasti Heikki ei lannistu kritiikistä vaan jatkaa ensi vuonnakin viisujen merkeissä. :D
Täsmälleen, kiitos GMW! Olin tulossa saman kirjoittamaan...

Kerrankin EI OLE yhtään pahaa sanottavaa juontajista - tosi harvinaista multa. :cool:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Voi kun saisin näyttää miten homma hoidetaan... Yksin.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Katten-Gustaf kirjoitti:Kerrankin EI OLE yhtään pahaa sanottavaa juontajista - tosi harvinaista multa. :cool:
Samoin ja siksi toivon saman kolmikon jatkavan myös ensi vuonna...
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Olen katsellut nyt finaalia. Kylläpä minua ainakin sieppaa Jaana Pelkosen ja Heikki Paasosen kommentit. Asko taas on hoitanut kommentit kunnolla. Hauska voi olla niin monella tavalla. Esim. Heikin heitto "Ensi vuonna voisi kysyä Matti Vanhaselta..." oli minusta oivaltavaa huumoria.

Katten-Gustaf ei selkeästi kuullut esimerkiksi sitä, kuinka Jaana ja Heikki haukkuivat Unkarin laulajan laulutaitoa. Tällainen menee minun ymmärrykseni yli.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Mutta kun se Unkarin laulaja ei todellakaan ollut livenä kamalan hyvä.... :/

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Miik »

JukkaV kirjoitti:--- Jaana ja Heikki haukkuivat Unkarin laulajan laulutaitoa. Tällainen menee minun ymmärrykseni yli.
Minäkin pidin Unkarin biisistä - levyltä kuunneltuna. Aiheestahan tuota kritiikkiä annettiin siitä laulutaidosta. Vai väitätkö, että se kuulosti livenä siltä mitä piti?? :shock:

Ja erehdynkö kauheasti, jos väitän, että nämä kaikki biisit ja esitykset on lähetetty arvosteltaviksi tähän KILPAILUUN? ??? ??? ???
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

No nyt on Heikki saanut läksytyksensä. Tämä tarkoittanee sitä, että mikäli Heikkiä huolitaan ensi vuoden kisoihin, mitä uskallan epäillä, on vitsit pannassa.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Jaanakin voitaisiin heittää samalla ulos. Asko saa pitää paikkansa!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Siltikin, vaikka laulaisi kuinka nuotin vierestä, niin antaa kuulijoiden tehdä omat päätelmänsä itse.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ESC
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 889
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 21:45
Paikkakunta: Helsinki-Frankfurt

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja ESC »

Kun Yana Churikova ja työnantajansa Channel One saapi Heikin kommentin itsestään piakkoin niin voipi olla että YLE joutuupi Heikin puolesta esittämään julkisen anteeksipyynnön nimittelystään Yanalle.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

TV2:n viisuselostajat 2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

No, voi elämä teidän juttuja!

Kädet ristissä rukoillen ja virsiä veisatenko sitä lähetystä pitäisi kuunnella ja katsella?

Monikin täällä kirjoittava heittää itsekin aika paksua herjaa selostajista ja monesta muustakin asiasta, mutta kun selostajat KERRANKIN ovat ihan aidosti hauskoja, niin jo iskee taas pyhäkoulumeininki päälle.

Aina ei voi kaikkia miellyttää, mutta ihan oikeasti, Jaana & Heikki olivat piiiiiiiiiiiiitkään aikaan parhaat selostajat. Ja kuten sanottu, niin kyllä omasta suusta ja kuppilassa pienet seksistisetkin ilkeydet menevät läpi ilman itkuvirsiä, mutta varjele, jos joku laukoo niitä tv:ssä.

Voi hyvänen aika sentään, eikö teillä ole muuta ajateltavaa?

Tämä tästä!

Lähinnä huvittunut Katten
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Lukittu