Lordi - Hard Rock Hallelujah

ESC 2006 -arkisto.

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Äänestys on voimassa 21 Joulu 2041, 03:26 asti

*****
29
29%
****
29
29%
***
13
13%
**
9
9%
*
19
19%
 
Ääniä yhteensä: 99

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

oon itteeni yrittäny totutella tämän mahdolliseen voittoon Turussa, kun suomalaisten tyhmyyteen on jo niin tottunut. Itse kuitenkin äänestän reilusti omaa suosikkiani. Jos käy niin huonosti, että tämä voittaa Turussa niin on mulla iso kasa muita maita, joita sitten Ateenassa kannattaa..harmi vaan, ettei oma maa ole sitten kannattamisen arvoinen, mutta sillepä ei sitten mitään voi :roll:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja tomato »

Mä olen useamman vuoden joutunut olemaan kannattamatta somen viisua koska ne on olleet niin huonoja!

Tänä vuonna on vain 2 viisua joilla on jotain mahdollisuuksia päästä finaaliin ja ne on Lordin ja Tomin viisut.
Toivon tosiaankin, että Lordi pääsee edustamaan suomea!
Was tomi...

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

JeSSSe kirjoitti:oon itteeni yrittäny totutella tämän mahdolliseen voittoon Turussa, kun suomalaisten tyhmyyteen on jo niin tottunut. Itse kuitenkin äänestän reilusti omaa suosikkiani. Jos käy niin huonosti, että tämä voittaa Turussa niin on mulla iso kasa muita maita, joita sitten Ateenassa kannattaa..harmi vaan, ettei oma maa ole sitten kannattamisen arvoinen, mutta sillepä ei sitten mitään voi :roll:
Oletko koskaan ajatellut, että Lordin kannattajat pitävät Lordin kappaletta oikeasti parhaimpana, eikä vain sen takia, että he pärjäisisivät parhaiten Ateenassa?

Eiköhän jokainen äänestä "reilusti" omaa suosikkiaan, olkoon se sitten Lordi tai kuka tahansa!

Itse olen toki sitä mieltä, että Lordi Ateenaan! :rok: :rok: :voitto: :suomenaikavoittaa:
Viimeksi muokannut JackFrost, 08 Maalis 2006, 02:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Noh, noh. Tuskin JeSSSe ihan sananmukaisesti tuota tarkoitti noin. JeSSSe, mä tiedän tunteen, vaikken olekaan samaa mieltä sun kanssa Lordista.

:offtopic: Vuonna 2000 kävi nimittäin ihan samoin, kun Nina Åström oli Suomen edustaja. Voi niitä raivonpurkauksia silloisella tomtomtom-palstalla ja sitä jatkui pitkään vielä valinnan jälkeen. Kovasti suunniteltiin Tukholman reissua, mutta ketutti moinen valinta. Näitä versioitakin kuultiin ja luettiin, että minä en kele Suomea kannata. Taisi olla kuitenkin Ludwig, joka sanoi sen oleellisen pari päivää ennen Globenin finaalia: "Vaikka meidän sappi kuinka kiehuu Ninan valinnasta, niin suomalaisina meidän pitää reilun pelin hengen mukaan mennä ja kannustaa omaamme." Ja me tehtiin se, vaikka se pahalta tuntui. Ja vaikka olenkin Ninan biisistä samaa mieltä kuin useimmat, niin surkeasta biisistä huolimatta Nina teki minkä pystyi ja hoiti edustuksensa kunnialla Tukholmassa. :offtopic:

Mutta Lordi on LOISTAVA, KrisB soitti monia tän vuoden Suomen finaalin biisejä Diggil-ej:ssä, mm. Lordin.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja lharju »

Katten-Gustaf kirjoitti:"Vaikka meidän sappi kuinka kiehuu Ninan valinnasta, niin suomalaisina meidän pitää reilun pelin hengen mukaan mennä ja kannustaa omaamme." Ja me tehtiin se, vaikka se pahalta tuntui.
:offtopic: jatkuu

Aiku mulla on ollut Globenin finaalia katsoessa aina niin hauskaa, kun Ninan esityksen jälkeen seisomaan nousseilla suomalaisfaneilla on niin vilpittömän iloiset ja kannustavat ilmeet lol :mrgreen:

:offtopic:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tota, tähän nyt täytyy oikaista. Kyllä, siinä videossa tosiaan näytetään Suomen lippua heiluttavia viisufaneja Suomen esityksen jälkeen. Mmutta muistaakseni sen katsomo-osan, missä suurin osa vajaan sadan hengen suomalaispoppoosta oli, kuvia näytettiin vasta Itävallan biisin jälkeen. Oliko peräti niin, että Anna_M ystävineen vilahti Itävallan biisin jälkeen kuvissa. En valitettavasti pysty tarkistamaan, mutta näin muistelen kuulleeni ja lukeneeni jostain kommenteista. (Olen nähnyt ko. finaalin vain kerran, enkä vapaaehtoisesti suostu katsomaan uudestaan - syystä jos toisestakaan...) :niinpa:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Tässä vähän video pätkää siitä kun juontaja Pelkonen tulkkaa Mr.Lordin yskimistä...

http://www.monsterdiscohell.com/multime ... _tulos.mpg

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katten-Gustaf kirjoitti:Oliko peräti niin, että Anna_M ystävineen vilahti Itävallan biisin jälkeen kuvissa.
Kyllä siellä huilarikin näkyy ja meikäläinen ja monia muita jos oikeen kunnolla tihrustaa! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Leena »

JeSSSe kirjoitti:Euroviisuvoittajia :rofl: :rofl: ja paskat..euroviisufloppi on lähempänä :peukku:
Suloista kun mulla on viisupoika joka noin kipakasti ottaa kantaa :peukku:
Bra vibrationer!

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olen miettinyt tätä niinkin päin, että Lordin kanssa olisi hyvä hävitä. lol Onhan tässä jo monta kertaa oltu häviämässä mitäänsanomattomilla ja pliisuilla kipaleilla, jos tämän kanssa mennään metsään, niin ainakin mennään rytinällä! :mrgreen:

Mutta silti mä uskon, että Lordilla olisi aivan realistiset mahdollisuudet päästä finaaliin ja sielläkin sitten siihen parempaan puoliskoon. :D
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Juuri näin Halla, Lordin kanssa kaaduttaisiin saappaat jalassa :peukku: ;) (miltein kirjaimellisesti) ;)

Täytyy sanoa kyllä että sitä finaalissa puhaltavaa tuulta ei kai ikinä voi näin kaukaa ennustaa, saati sitten sitä että kenen purjeisiin se tarttuu.
Mutta olen kyllä sitä samaa mieltä että valitaan sinne kuka vaan niin velvollisuutemme on suomalaisina sitä kannustaa.
Lauraakin aikanaan kannustin vaikka, tiedättehän te..... lol
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

eepu4 kirjoitti:Lauraakin aikanaan kannustin vaikka, tiedättehän te..... lol
Minä en, edes diplomaattisista syistä. Mutta se johtuikin siitä, että näin kv-finaalin vasta reilu vuosi myöhemmin. Sen kisan tulokset luin teksti-tv:ltä myöhään sinä yönä, kun oli parempaakin tekemistä. ( :repeilee: muistaessaan tuon viikonlopun...)

Mutta Lordiin palatakseni, tuo mitä kirjoitit, Halla. Siinä on vinha perä. Ainakin Suomi kaatuu saappaat jalassa ja ihan kirjaimellisesti, jos Lordi edustaa Suomea. Samoin genten kommentissa on perää... Nyt Lordin tietävät jo kaikki ja siitä puhutaan ympäri Eurooppaa, meidät on huomattu, eikä Suomi ole vain se "anteeksi, että olemme olemassa"-sakki siellä. Lisäksi Lordilla on jo video valmiina, mikä on positiivista sekin. Yksikään Suomen 2000-luvun video ei ole ollut valmiina jo ennen Suomen finaalia, vaan ne on koottu jostain finaaliesityksen pätkistä ym. materiaalista paperisilppuineen ja hulluina heiluvine viisufaneineen. No, sinänsä siinäkään ei ole vikaa, mutta pointti on se, että siihen esikatseluvideoon ei ole vaivauduttu panostamaan. Mutta nyt on ja hyvä niin, todella hyvä.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:Ainakin Suomi kaatuu saappaat jalassa ja ihan kirjaimellisesti, jos Lordi edustaa Suomea.
Siitä nähtiinkin jo ennusmerkkejä alkukarsinnassa, kun mr. Lordi meinasi römähtää rumalle naamalleen niissä korokepohjakengissä hoiperrellessaan :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

tonywerner kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti:Ainakin Suomi kaatuu saappaat jalassa ja ihan kirjaimellisesti, jos Lordi edustaa Suomea.
Siitä nähtiinkin jo ennusmerkkejä alkukarsinnassa, kun mr. Lordi meinasi römähtää rumalle naamalleen niissä korokepohjakengissä hoiperrellessaan :mrgreen:
Totta... :repeilee:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Katten-Gustaf kirjoitti: Minä en,...
Sä tietty ymmärsitkin evakuoida itsesi länsirajan yli :rofl:
Olitko sä siellä Norjanrajan tuntumassa, vuoristossa, piilossa muutaman kuukauden. ;) :rofl:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Albatrossi

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

eepu4 kirjoitti:

Täytyy sanoa kyllä että sitä finaalissa puhaltavaa tuulta ei kai ikinä voi näin kaukaa ennustaa, saati sitten sitä että kenen purjeisiin se tarttuu.
Mutta olen kyllä sitä samaa mieltä että valitaan sinne kuka vaan niin velvollisuutemme on suomalaisina sitä kannustaa.
Tästä olen samaa mieltä. Vaikken todennäköisesti tulevana perjantaina Lordia äänestäkään, mutta jos möröt voittaa Turussa, sit ne edustaa Suomea ja jännitän niiden puolesta. Ateenan jälkeen on ihan eri juttu jos Suomi jää hännänhuipuksi...

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

eepu4 kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti: Minä en,...
Sä tietty ymmärsitkin evakuoida itsesi länsirajan yli :rofl:
Olitko sä siellä Norjanrajan tuntumassa, vuoristossa, piilossa muutaman kuukauden. ;) :rofl:
Ehei, ihan Suomessa olin. Mutta kun oli tosiaan paaaaaaaaaaaljon parempaa tekemistä ja paaaaaaaljon mielenkiintoisempaakin ohjelmaa kuin viisut. Tunnustan, unohdin ihan tietoisesti sinä iltana koko karaokekisan. :vitsaa: mulle, huono viisufani kerrassaan. Unohtaa tahallaan viisut ja löytää parempaakin tekemistä? Onkohan mulla sittenkin ihan muutakin elämää? :rofl:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Jestas, muuta elämää ja noin pitkään :shock: :rofl:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Maikkarin viihde osastolla on äänestys jossa kysytään tietenkin, että kuka Suomen viisuedustajaksi 2006...

Käy äänestämässä suosikkiasi...

http://www.mtv3.fi/viihde/

Tämä hetken äänestystuloksen mukaan Lordi johtaa ylivoimaisesti ja on saanut 45.1 prosenttia kaikista äänistä kun taas toisena oleva Tomi Metsäketo on saanut 11.6 prosenttia kaikista äänistä ja ääniä on annettu vähän yli tuhat kappaletta....

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Onpas tasaista muuten :shock:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

On, mutta Lordi johtaa ja se on hyvä juttu.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Leena »

Jos YLEkin nyt räjäyttäis katsojapotin ja saatais ihmiset äänestään euroviisuissa :peukku:
Bra vibrationer!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Nimenomaan! Mitä enemmän äänestäjiä, sen parempi - olisipahan voittaja sitten aidosti ison joukon haluama edustuskappale eikä vain pienen katsojaryhmän suosikki.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Tuli muuten mieleen, että tänäänhän julkaistaan uusi albumilista. Milleköhän sijalle The Arockalypse ensimmäisellä viikollaan nousee? Nähdäänköhän uusi musiikkivideo Lista-ohjelmassa TV2:ssa?
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Jari
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 652
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 02:39
Paikkakunta: espoo

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja Jari »

HYvä! LORDIn pitää voittaa, kaikki on nyt meistä kiinni.
Rhapsody! Gloria, gloria perpetua!!!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Tuo MTV3:n äänestys ainakin povaa hyvää tulosta Lordille. Jännä mun hirviä/ö. Voip vaik voittaakki sanos turkulainen :mrgreen:...
Ihanaa Lordista tuli mun 4000:s viesti :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja tomato »

JackFrost kirjoitti:Maikkarin viihde osastolla on äänestys jossa kysytään tietenkin, että kuka Suomen viisuedustajaksi 2006...

Käy äänestämässä suosikkiasi...

http://www.mtv3.fi/viihde/

Tämä hetken äänestystuloksen mukaan Lordi johtaa ylivoimaisesti ja on saanut 45.1 prosenttia kaikista äänistä kun taas toisena oleva Tomi Metsäketo on saanut 11.6 prosenttia kaikista äänistä ja ääniä on annettu vähän yli tuhat kappaletta....
Pitäskö käydä mainostamassa Janen fanifoorumillä tota galluppia niin saadaan vähän muutoksia tilastoihin ;)

Lordi Ateenaan!
Was tomi...

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja r0b »

EIEIEIEEIEIEIEIEIEIEIIEIEEIEIEIEI LORDIA ATEENAAN!
SIIS YKSINKERTAISESTI EI! :D

kamalaaaaaa jos voittaa suomen karsinnan. :SS sitten en kyllä tunnusta olevani suomalainen. :mrgreen:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Suomen virallinen lista TV2. Monentenakohan Lordin kokopitkä? Vai onko noussut listalle ollenkaan? :roll:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Lordi - Hard Rock Hallelujah

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

5. :peukku:

Lukittu