Annika Eklund - Shanghain valot

ESC 2006 -arkisto.

Annika Eklund - Shanghain valot

Äänestys on voimassa 21 Joulu 2041, 03:07 asti

*****
62
57%
****
26
24%
***
10
9%
**
5
5%
*
6
6%
 
Ääniä yhteensä: 109

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minusta se pärjääminen ei ole niin tärkeää kuin osallistuminen rohkeasti omannäköisellä ja persoonallisella kappaleella, josta suomalaiset itsekin pitävät. Eipä olisi mitään menetettävää eikä mitään hävettävääkään, toisin kuin ehkä tönkköenglanniksi :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Shanghain valot nousee kyllä "pelottavalla" vauhdilla omassa chartissani... :shock: Kohta ovat jo rinta rinnan Jennien kanssa! :peukku:

SV on kyllä niin Ultra Bra:ta parhaimmillaan! Vaikka mua edelleenkin viehättäisi enemmän jokin naisellisempi hiustyyli Annikalla... tulee niin ATY mieleen... :puna: Vaikka Annika on toki olemukseltaan ja ilmeeltään jotakin aivan muuta kuin Laura, mutta silti.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Jos SV edustaa Suomea englanniksi, mä muutan Barcelonaan ja haen Andorran kansalaisuutta! :mrgreen:
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Roope kirjoitti:Shanghain Valot on Euroviisu, Las Vegas ei.
BUAHHAHHAHHAHHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Päivän vitsi... :rofl2: :repeilee: Las Vegas (kauheudestaan huolimatta) on loistoviisu tähän verrattuna.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Allekirjoitan kaiken Kattenin kommentissa paitsi sanan kauheudestaan. Las Vegas kun ei ole kauhea ollenkaan. Tosin ei tämä Shanghaikaan kauhea ole, paljon huonompi vaan kuin Las Vegas.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

En niin kauheasti pidä kummastakaan.

Ei Ateenaan kiitos tätä Annika viritelmää.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Sinussa on jotain on kyllä niin upea. Olen kuunnellut sitä ehkä kaksi vuorokautta putkeen.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JeSSSe kirjoitti:Ultra Bra on hirveetä kakkaa ja tää biisi rökittää koko UB:n tuotannon mennen tullen. Aluks olin epäileväisin mielin, kun tiesin, että Kerkko on ollut Ultra Bran jäsen, mutta kun sain UB-yökötys-ajatukset pois päästä niin tykästyin tähän helkutisti. Tätä oon nyt soitellu moooonta kertaa peräkkäin ja puntarin ykköseks meni niin että hujahti!
Mitä hittoa se oikeen höpisee?
Onko joku kaapannut JeSSSen nimimerkin itselleen! Ei tollasta TÄYSKÄÄNNÖSTÄ VOI tehdä näin nopeesti. Vielä Tohlopissa se kiros miekkakalat ja Shangain valot alimpaan helevet.... :roll: lol

Sanoisinko itse näin, SV on hyvä kappale, mutta LIEVÄSTI LIIOITELTUA on monien kehut! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Onneks vaan lievästi liioiteltuja... :niinpa:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Jotenkin alko kiristää piposta ,että tämä edustaisi Suomea ,mutta ensi viikolla fanit jo hössöttää Marita Taavitsaisesta ja sen loistavasta erottuvasta viisusta :mrgreen:

Avatar
Mysterio
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Elo 2004, 22:36
Paikkakunta: Forssa
Viesti:

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Mysterio »

Mun mielestä tuossa Shangain valot- biisissä ei ole mitään erikoista. Kertosäettäkään ei meinaa erottaa normaalista jatkeesta. Onkohan mussa vikaa, kun en näe tässä mitään hyvää? :shock:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ei muuta vikaa kuin puhtaat korvat, jotka kuulevat oikein. :D
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Kappaleessa on mukava kertsi, mikä tarraa mukaan. Mutta tärkein elementti on mun mielestä Annikan hyvä artikulaatio ja palo laulaessa. Se tekee tän biisin. Lavalla myös ilmeet hyvät mutta koreografiaa voisi olla enemmän. Jos ei Annikalla niin sitten taustatytöillä :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

aluks mua taas pisti ärsyttämään Annikan isot suunliikkeet, mutta ei se suutaan isosti sit aukonutkaan ku alussa..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Shanghain valot on mahtava kappale! UB:ta ilman UB:ta ;) Kerkolle siitä hyvästä :clap:

Ja sitten: Ateenaan? Tiukka paikka. Hmm. Erittäin kahden vaiheilla olen nyt kolmannen semin jälkeen. Saattaapa olla, että kannatan SV:tä Eternallya enemmän. Kovaa painia vielä käyn, ja onhan yksi erä jäljellä. Caribia sen näyttää lopullisesti... Mutta siis tykkään kovasti SV:stä, ja sen jo voin nähdä mielessäni Ateenan viisulavalle sopivana pakettina. (Eternallysta minulla on omat perversioni, mutta edelleen Ville Pusan osuus arveluttaa kovasti. Kappaleena se tulee mitä luultavimmin olemaan silti ykköseni tämän vuoden karsinnoista, mutta nyt täytyy ajatella sitä Ateenaa jo aivan tosissaan! Jännäksi menee! SV ja E ovat niin erityyppisiä... Olen vanha UB-diggari ja sitten toisaalta E iski niin paljon, ettei mikään kappale aikoihin... Uskomatonta, Ville Pusa ja Annika Eklund mun kahden kärki :shock: ;))

Pienen pieni miinus tulee kertosäkeen "heikkoudesta". Kohta: "Siis loistakoon Shanghain valot! Tai valaiskoon yötä New Yorkin talot!", on hieman hankalahkon kuuloinen, mutta mennee sellaisenaan toki. Shanghain valot kappaleessa sekä sen nimenä on loistava keksintö :)

Ehdoton EI englannille, tätä EI saa mennä tuhoamaan kääntämällä, mikäli Ateenan liput kilahtavat kassaan! Yleensä en ole kieliaktivisti, mutta Shanghain valot saa ainoastaan tuhottua kääntämällä, ei parannettua. Sillä oma kaunis kielemme on tässä aivan olennaisessa osassa, loistavine kielikuvineen! Kruununjalokiviä tai miekkakaloja... sademetsän aamua... minareettihuutoja tai alppitorvia... Ihania sanoja <3 Hus, näpit irti niistä! Kovasti miellyttää myös se, että sanoitus on muutenkin rentoa, kuten: mä/mulle, sun, eikä kankeaa minä/minulle, sinun. Kyösti Salokorvelle 10+ tästä sanoituksesta :clap:

Lisää plussaa tulee tietenkin bondmaisuudesta, taustatypyt sopivat oikein hyvin lavalle, ja liikkeet sulautuivat luontevasti kappaleeseen. Ensin ajattelin että kuinkahan kokonaisuus mahtaa onnistua, mutta positiivinen fiilis jäi siitäkin.

Annika on pirteä, ja ei ainakaan livevedon, videoltakatsomisen, eikä radioversion perusteella ole valittamista. Luotan kyllä että ääni kestää vähintään Shanghain valojen verran :mrgreen:

Caribiaa odotellessa!

:biskop:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Kappaleeseen voisi mun puolesta tehdä englanninkielisen kertsin, mutta jättää muun osan suomeksi. Käännös pitäisi ehdottomasti antaa englantia äidinkielenään puhuvalle taitavalla sanoittajalle. Mutta suomi käy kyllä myös hyvin. Jos kappale voittaa niin mahd. promosinkulle ois kiva saada eri versioita, instrumentaali, joku kiva remix ja versiot ainakin suomeks, ruotsiks ja englanniks. :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Roope »

Soppis kirjoitti:Pienen pieni miinus tulee kertosäkeen "heikkoudesta". Kohta: "Siis loistakoon Shanghain valot! Tai valaiskoon yötä New Yorkin talot!", on hieman hankalahkon kuuloinen.
...
Sillä oma kaunis kielemme on tässä aivan olennaisessa osassa.
Sehän on just paras kohta, on kauniin kuuloista ja eksoottista :p
GiveMeWings kirjoitti:Kappaleeseen voisi mun puolesta tehdä englanninkielisen kertsin, mutta jättää muun osan suomeksi.
No ei.

Promosinkulle versiot kiinaksi ja englanniksi lol
Viimeksi muokannut Roope, 29 Tammi 2006, 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja itikka »

Hauska huomata, että SV todellakin jakaa mielipiteet näin rankasti. Se ei siis todellakaan olisi mikään kompromissivalinta Ateenaan. Sellaisiinhan Suomi on niiiiiin monesti sortunut. Itse en vielä olisi tätä kuitenkaan valmis Ateenaan lähettämään, esityksessä pitää tapahtua paljon muutosta. Bondmaista glamouria on tuotava vielä reilummin esitykseen, samoin kuin kohtalokkuutta. Mutta biisinä tämä taitaa olla jo 2000-luvun suosikkini Suomen karsintakappaleista. Kiitos Kerkko siitä! :peukku:

En kyllä vertaisi tätä Las Vegasiin, enkä ymmärrä miksi täällä sitä tehdään. Las Vegas on tyylipuhdas show-biisi ja fiilistelybiili, kun taas SV nojaa dramaattisuuteen ja melodiakulultaan on paljon omaperäisempi ja hiomaton.
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Roope »

itikka kirjoitti:En kyllä vertaisi tätä Las Vegasiin, enkä ymmärrä miksi täällä sitä tehdään. Las Vegas on tyylipuhdas show-biisi ja fiilistelybiili, kun taas SV nojaa dramaattisuuteen ja melodiakulultaan on paljon omaperäisempi ja hiomaton.
Sitähän mä just tuolla edellisellä sivulla yritin sanoa :roll:

Shanghain Valot on EUROVIISU :p

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

itikka kirjoitti:Hauska huomata, että SV todellakin jakaa mielipiteet näin rankasti. Se ei siis todellakaan olisi mikään kompromissivalinta Ateenaan. Sellaisiinhan Suomi on niiiiiin monesti sortunut.
Ai ei olisi? Niin, no, jos kompromissivalinnalla tarkoitetaan Nina Åström - tyyppistä "ei kenenkään suosikki" -valintaa, niin sitä riskiähän ei tämän karsinnan äänestysmallissa edes ole. Kompromissi tämä paketti kuitenkin on, esittäjä ja biisi eivät osu yksi yhteen eivätkä tue toisiaan. Annikan valinnalla tehtäisiin tässä suhteessa sama virhe kuin vaikkapa vuosina 2002 ja 2004, vieläpä jossakin määrin pahempi. Laura ja Jari ovat sentään osoittautuneet melko mukautumiskykyisiksikin artisteiksi mutta Annika? Ei vakuuttanut sitten laisinkaan perjantaina...

Ja mielipiteiden jakaminenkin kaiketi tapaa tarkoittaa sitä, että kappale herättää jyrkkiä reaktioita kumpaankin suuntaan. Kappaleen vihaajaksi ei täällä kuitenkaan ole tainnut ilmoittautua kuin Katten. Monet muut ketjussa vähemmän äänekkäät kappale on yksinkertaisesti jättänyt kylmäksi ja jos jokin on reaktioita herättänytkin, se ei suinkaan ole biisi, vaan joukkohysteria. Paketti on juuri sitä samaa toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, kukaan ei muista seuraavan esittäjän tullessa lavalle -perusviisuhuttua, jota Suomi on suoltanut viisuihin La dolce vitan jälkeen käytännössä joka kerta. Ellei esityksessä ja esittäjässä tapahdu huimia muutoksia, niin ei tästä Suomen edustajana jäisi paljoa jälkipolville kerrottavaa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Colby »

Annikan kohdalla joukkohysteria on ilmeisesti siis huono juttu, mutta Lordin kohdalla ei? :roll:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Roope »

Timoteus kirjoitti: jälkipolville kerrottavaa.
No vaikka Suomen ensimmäinen Euroviisuvoitto :tapu:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Colby kirjoitti:Annikan kohdalla joukkohysteria on ilmeisesti siis huono juttu, mutta Lordin kohdalla ei? :roll:
Lordin kohdalla ei toisaalta ole missään vaiheessa ollut vastaavaa joukkohysteriaa, ja se suurinkin joukkohysteria on ollut semin jälkeinen ja Lordi-vastainen. Tästä tulikin mieleeni, että missä ovat Annikan esityksen puutetta kauhistelevat fanit? Tässä paketissa ei niitä muitakaan mieleenjättämiskeinoja ole. Käännänpä siis kysymyksen: miksi Lordin semifinaaliesitys oletetaan lopulliseksi ja sen takia päätetään, ettei yhtyettä voi lähettää viisuihin mutta Annikan oletetaan petraavan? Annikalla sitä petrattavaakin olisi aikas paljon enemmän, jos meinataan Ateenasta tuoda tuliaisina pisteitä edes sen verran, mitä edelliset edustajamme toivat.
Roope kirjoitti:No vaikka Suomen ensimmäinen Euroviisuvoitto
Träum weiter.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Roope »

Timoteus kirjoitti:Träum weiter.
Wunder gibt es immer wieder :p

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kuva

"Doch wenn's kein Wunder gibt, bleiben wir allein"
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Roope »

Pitäiskö Annikan ottaa mallia hiusmallistoon Carmela Correnilta vai mitä yrität sanoa :mrgreen:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Eiköhän Timoteuksen viesti lähinnä ole...

Träume sind für alle da... :mrgreen:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Yksi havainneeni "ilmiö" ulkomaalaisilla sivuilla on ,että itä Eurooppalaisiin ja moniin keski Eurooppalaisiin tää ei oikeen uppoo ollenkaan. :roll:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Roope »

Saksassa ainakin pitävät :p

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Annika Eklund - Shanghain valot

Viesti Kirjoittaja Colby »

Timoteus kirjoitti:Lordin kohdalla ei toisaalta ole missään vaiheessa ollut vastaavaa joukkohysteriaa, ja se suurinkin joukkohysteria on ollut semin jälkeinen ja Lordi-vastainen. Tästä tulikin mieleeni, että missä ovat Annikan esityksen puutetta kauhistelevat fanit? Tässä paketissa ei niitä muitakaan mieleenjättämiskeinoja ole. Käännänpä siis kysymyksen: miksi Lordin semifinaaliesitys oletetaan lopulliseksi ja sen takia päätetään, ettei yhtyettä voi lähettää viisuihin mutta Annikan oletetaan petraavan? Annikalla sitä petrattavaakin olisi aikas paljon enemmän, jos meinataan Ateenasta tuoda tuliaisina pisteitä edes sen verran, mitä edelliset edustajamme toivat.
Ööh, mun mielestä Lordin "joukkohysteria" on ihan samaa luokkaa kuin Annikankin. Lordin oli moni valmis lähettämään saman tien edustamaan Suomea Ateenaan, vaikkei biisejä oltu edes vielä kuultu. Ja kun ne kuultiin, ja esitykset nähtiin, oltiin "mjaa... no eipä nuo nyt ollut kovin hyviä kuitenkaan... MUTTA TOTTAKAI LORDI ATEENAAN! AINAKIN EROTUTAAN!!"

Ja mä en kyllä käsitä Annikan esityksen dissausta. Ei se välttämättä täydellinen ollut, mutta huomattavasti keskivertoa parempi kuitenkin. Mä haluaisin, että Annika voittaa. Mua ei niinkään kiinnosta miten se loppupeleissä pärjäisi Ateenassa. Mulle pääasia on se, että Suomea edustaa biisi, josta mä tykkään. Tietty ois kiva jos se pärjää, ja uskonkin, että Annika pärjäisi, mutta mulle se menestys ei ole pääasia. Mukana ollaan kuitenkin joka vuosi. Mulle se itse biisi on pääasia, esitys vaan tukee sitä. Toki huono esitys voi pilata biisinkin, mutta mun mielestä Annikan kohdalla ei todellakaan voi puhua siitä. Johanna Pakosen kohdalla taas voi...

Eli, yhteenveto. Mä haluan, ettei ihmiset ajattelis niinkään sitä, että "millä erotutaan, millä menestytään varmasti", vaan äänestäis sitä biisiä/kokonaisuutta, josta tykkää eniten!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Lukittu