Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

ESC 2006 -arkisto.

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Äänestys on voimassa 21 Joulu 2041, 03:45 asti

*****
3
5%
****
3
5%
***
17
28%
**
19
32%
*
18
30%
 
Ääniä yhteensä: 60

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

Todellinen ammattitaito on sitä, että osaa esittää esitettäväksi annetun biisin täysillä, olipa se mitä kukkuluurua tahansa.
Mun mielestä Hanna-Riikka & Nina esiintyivät ihan häkellyttävän mahtavasti, samanaikaisesti kieli poskella ja tinkimättömällä ammattitaidolla. Kova pokka, hyvä huumorintaju, absoluuttinen sävelkorva, lavaesiintymisen ammattikoulutus. Timanttinen yhdistelmä!
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

TipiBi :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

:peukku: :peukku: :peukku:
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Albatrossi

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Musta tuntuu kuin tässä biisissä laulettais koko kappale huutamalla. :shock:

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

Ai. Musta taas tuo Eternally kuulostaa siltä kuin se nainen huutais monotonisesti alusta loppuun...
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Tiana »

TipiBi kirjoitti:Musta taas tuo Eternally kuulostaa siltä kuin se nainen huutais monotonisesti alusta loppuun...
Joo, tuolta se minustakin kuulosti ja siksi en ymmärrä kun täällä kehutaan sitä Christaa niin hyväksi laulajaksi.


Who I Am kappaleessa eivät mielestäni huutaneet missään vaiheessa. Vaan välillä lauloivat asenteella, jolloin ehkä pelkkiä kasvoja katsomalla saattoi tulla tunne huutamisesta.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Sanoisin vielä että ihmetyttää tuo asenne, joka leidien faneilla täällä kuppilassa on ollut. :(

Ninalla ja Hanna-Riikalla kun sattui olemaan oikeasti hyvä kappale niin sitten itkevät ja haukkuvat lyttyyn!? Ilmeisesti eivät pysty kannustamaan artisteja, jos tekevät jotain uutta ja erilaista. Tai sitten fanien musiikkimaku on niin jumiutunut koskemaan tiettyä genreä..?

No itse en edelleenkään tykkää artisteista, mutta tämän kappaleen avulla saavat minun tukeni ja voisivat jopa edustaa Suomea Ateenassa. :peukku: Kappale on kuitenkin paremmasta päästä tänä vuonna. :clap:

Albatrossi

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Huusivat asenteella. :mrgreen:(eurooppa näki jo mieskuorohuutajat, tarviiko niiden kärsiä vielä tämäkin.) Ok, ei tämä karsintojen huonoin ole, mutta ei läheskään parhain.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Tiana kirjoitti:Ninalla ja Hanna-Riikalla kun sattui olemaan oikeasti hyvä kappale niin sitten itkevät ja haukkuvat lyttyyn!? Ilmeisesti eivät pysty kannustamaan artisteja, jos tekevät jotain uutta ja erilaista. Tai sitten fanien musiikkimaku on niin jumiutunut koskemaan tiettyä genreä..?
En voi sille mitään, että tämä kipale ei lämmitä yhtä tähteä enempää. Valitan. Mutta Hanna-Riikasta ja Ninasta pidän paljonkin. Täydellä sydämellä mukaan lähteminen jonkin puolesta ei meikäläiseltä väkisin luonnistu, jos ei nappaa - kannustusta voi silti löytyä ;)

Tuon genreen jumiutumisen suhteen totean, että olen toivonutkin kaikkea mahdollisimman erilaista :mrgreen:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä taas en lämmenny ensin idealle Ninasta ja Hanna-Riikasta, mutta tästä biisistä tykkään helkutin paljon ja naikkoset vetää biisin läpi loistavasti. Nina toki paremmin tästä kaksikosta, mutta en panis pahakseni vaikka tää Ateenassa nähtäiskin, mutta en kyllä usko Suomen finaalin voittoon kuitenkaan..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mä olen vieläkin katkera siitä, ettei duon arkielämästä etääntynyttä muotoa ja tyyliä taiteessa ja käyttäytymisessä sisällön kustannuksella loistavasti korostava kappale ja esitys päässyt läpi. Tämä jatkoonmennyt biisi kun on pelkästään tylsä. :( Esittäjät itsekin olisivat selvästi halunneet TIWWCF:n jatkoon.

Tämä duo olisi kylläkin ansainnut kaikin puolin paremmat kappaleet mutta eipä mahda mitään, näillä... tai siis tällä :(... nyt mennään.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Mää oon taas varmaan ainut tämän mielipiteen takana, mutta:

Mun mielestä tytöt oli äärimmäisen tyylikkäitä (ulkonäkö, koreografia) WIA:ssa. Mua jotenkin ihan lämmitti ne meikit ja ilmeet ja tarpeeksi yksinkertaset mikkitelineitten kääntelyt, ja täysillä mukana oleminen (TIWWCF:ssa sama ei todellakaan lämmittänyt, kylmät väreet se aikaan sai). Ja ehdottomasti mun korvaan parhaat laulajat kaikista semeistä. Oikeestaan WIA on mun ykkösenä, muita sijoja en osaa jakaa. I didn't see this coming... lol
Kymmenen sientä.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Katselimme muutaman britin kanssa Suomen semit putkeen tuossa viikonloppuna, ja kyllä se Who I Am oli vaan kamalaa kuunneltavaa. Eihän se sovi noille tytöille lainkaan, täysin huutamiseksi meni lopussa. Kaverit eivät uskoneet korviaan, kun sanoin että kysessä on laulunopettaja ja Idols-tuomari :mrgreen: Siis ei ole rokkimimmeiksi taikapeileistä, ei. Se ensimmäinen lällätys tosiaan on enempi tyyliään, mutta WIA olisi todella sen Hanna P:n tarvinnut :niinpa:
Hello Hi!

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

PikkuGwyneth kirjoitti:Mää oon taas varmaan ainut tämän mielipiteen takana, mutta:

Mun mielestä tytöt oli äärimmäisen tyylikkäitä (ulkonäkö, koreografia) WIA:ssa. Mua jotenkin ihan lämmitti ne meikit ja ilmeet ja tarpeeksi yksinkertaset mikkitelineitten kääntelyt, ja täysillä mukana oleminen (TIWWCF:ssa sama ei todellakaan lämmittänyt, kylmät väreet se aikaan sai). Ja ehdottomasti mun korvaan parhaat laulajat kaikista semeistä. Oikeestaan WIA on mun ykkösenä, muita sijoja en osaa jakaa. I didn't see this coming... lol
Et ole yksin, et. Allekirjoitan joka sanan.
:peukku:
JuhaUK: Kiva, jos britit jaksavat ilahduttaa sinua. Millonkas he ovatkaan osanneet valita oman biisinsä... tai laulajansa...? lol
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

TipiBi kirjoitti: JuhaUK: Kiva, jos britit jaksavat ilahduttaa sinua. Millonkas he ovatkaan osanneet valita oman biisinsä... tai laulajansa...? lol
En nyt ole ihan varma, miten tämä tähän liittyy.... kyllä mun kaverit varmaan osaisivat valita hyvän kappaleen ja laulajan, jos sellaisia olisi tarjolla :peukku:
Hello Hi!

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

JuhaUK kirjoitti:
TipiBi kirjoitti: JuhaUK: Kiva, jos britit jaksavat ilahduttaa sinua. Millonkas he ovatkaan osanneet valita oman biisinsä... tai laulajansa...? lol
En nyt ole ihan varma, miten tämä tähän liittyy.... kyllä mun kaverit varmaan osaisivat valita hyvän kappaleen ja laulajan, jos sellaisia olisi tarjolla :peukku:
Sori, mua vaan aina naurattaa se kun näillä palstoilla niin usein vedotaan siihen, että "ULKOMAALAISTEN ystävien/fanien/keskustelupalstojen mielestä tää ja tää on ihan huonoja". Ikään kuin ulkomaalaisuus tekisi ihmisestä heti fiksumman ja tietäväisemmän. :rofl:
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tuskin JuhaUK tai kukaan muukaan tarkoittaa, että ulkomailla oltaisiin jotenkin fiksumpia. Itsekin olen varmasti tuota fraasia käyttänyt, mutta lähinnä tuodakseni vain toisenlaisen näkökulman mielipiteisiin.
Omat mielipiteeni ovat omiani ja muiden - myös ulkomaalaisten - ovat heidän omiaan...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Ei ulkomaalaiset fiksumpia ole ,mutta näkee ainakin hivenen uppoaako määrätty biisi heihin ja se antaa jonkinlaista näkökulmaa. Mun ystävät on suurimaksiosaksi Latinoit ja Itä-Eurooppalaisia(Vain pari renksutusta on heitä kiinnostanut ja tämä ei ole niitten joukossa)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ja ehkä asuinpaikasta johtuen kaverini ovat ulkomaisia :roll: Ja kyllä ne muunmaalaiset arvostelevat Suomen biisejä eri korvin, meillä kun on kuitenkin sinivalkoiset rillit aina, vaikea olla objektiivinen itse oman maan biiseistä. En minäkään ole sanonut, että ne viisaampia olisivat.
Hello Hi!

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Timoteus kirjoitti: Esittäjät itsekin olisivat selvästi halunneet TIWWCF:n jatkoon.
Missä ovat sanoneet halunneensa tuon TIWWCF:n mieluummin jatkoon. ???
On mennyt multa kyllä ohi.

Minulle vaikutelmaksi jäi juuri se, että tämän Who I Am:n halusivat jatkoon.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Eivät kai missään sanoneet mutta olivathan he tulosten julkistuksessa selvästi yllättyneen näköisiä. Ilmeet olisivat luultavasti olleet toisenlaiset, jos he olisivat halunneet WIA:n jatkoon. En muista, sanoivatko he siinä yhteydessä mitään mihinkään suuntaan vihjaavaa mutta eivät toki mitään niin ilmeistä kuin Safe Sixin "oltiin varauduttu, että näinkin voi käydä" ;).
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Tiana »

No katsopas Timoteus uudestaan neitojen haastattelu..

Heikki kysyy että " Oliko tämä yllätys?"
Hanna-Riikka ainakin sanoo "Oli, mutta ihan positiivinen yllätys".

Eli itse tulkitsin tämän niin, että olivat melkos varmoja suomalaisten äänestävän sen rallatuksen jatkoon. Mutta sitten yllättyivät, kun olivatkin äänestäneet oikeasti paremman kappaleen.. ja neitojen ilmeet ei näytä yhtään pettyneiltä toisin kuin esim. Safe Sixillä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mutta kuinka todennäköistä on, että esittäjä suoraan sanoisi kansan äänestäneen väärin, etenkin kun sillä jatkoonmenneellä kappaleella pitäisi vielä kuitenkin kilpailla? En katso tuon vastauksen välttämättä todistavan muuta kuin sen, että Nina ja Hanna-Riikka ovat Safe Sixin jäseniä tottuneempia antamaan haastatteluita. Minulle sekä reaktiosta tuloksiin että esityksistä jäi selvä mielikuva, että TIWWCF oli enemmän esittäjien mieleen, mutta toki toinenkin tulkinta on mahdollinen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

Minä tulkitsin samoin kuin Tiana: odottivat että helppo lällällieru menee jatkoon, mutt yllättyivät iloisesti kun jatkoon menikin se biisi, jossa on enemmän esitettävää.
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Eilinen Iltalehti uutisoi, että Hanna-Riikka Siitonen ja hänen miehensä Janne Virtanen odottavat esikoista! :peukku:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hanna-Riikka osaa pr:n. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Viikonvaihteen IS:ssä on myös aukeaman juttu Hanna-Riikasta ja odotuksesta ja vauvasta. H-R uskoo, että hänen raskautensa voisi olla Suomen salainen ase, sillä "kukaan ei ole aikaisemmin esiintynyt viisufinaalissa siunatussa tilassa" :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Just joo. :roll:
Olin tulossa päivittelemään, kuinka raskaus tuntuu olevan tämän kevään juttu viisuissa (VITSI), mutta muodostin käsitykseni tosiaan vain nettiversion pohjalta.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja lharju »

tonywerner kirjoitti:raskautensa voisi olla Suomen salainen ase, sillä "kukaan ei ole aikaisemmin esiintynyt viisufinaalissa siunatussa tilassa" :roll:
Hanna-Riikka vaikuttaa todella hauskalta :rofl: Mulla oli ainakin kovin hauskaa kyseistä Iltiksen juttua lukiessa... Sitten kun totuus valkenee sille, niin se voisi vähintään yhtä uskottavasti sanoa, että kun eräs toinen siunatussa tilassa ollut nainen sijoittui kolmanneksi, niin sitten varmaan mekin :roll:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Nina ja Hanna-Riikka - Who I am

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Hemmetin ovelasti nää viisulaiset ilmestyvät otsikoihin... Mitähän kaikkee paljastuu vielä ennen ensi viikon perjantaita :roll:

Lukittu