2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

ESC 2006 -arkisto.
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No samaa katon minäkin. SIIS YKS OLEMATON SINKKU ja kehtaa laittaa lähtöhinnaksi 8€!!! :niinpa:

SIIS YHDESTÄ SINKUSTA!!!!!!!!!

Toivottavasti ei ole kukaan meidän kuppilasta! :(

EDIT: Ja euroviisupinssi 4€, siis se olematon millin kokonen pinssi!!! :twisted: Nyt kyllä tulee huutia jos on joku täältä kuppilasta! :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Pitää vielä miettiä...

Minua kyllä kiinnostaisi tuo paita, olkalaukku ja Anna Vissin cd+dvd :puna:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ja toi Amstel-pinssi on jo naurettavuuden huippu... lol
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Jo on pinssillä hintaa! :twisted:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä olen monesti miettinyt, kuka tuo tyyppi oikeasti on. Tämä ei nimittäin ole eka kerta, kun hän viisuaiheista kamaa tuolla myy. Vähän aikaa sitten oli myynnissä eri vuosien viisu cd:t. Oletan ainakin, että kyseessä on sama tyyppi, Tampereelta oli silloinkin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30576
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Siitä vaan huutaa sitten tuopinaluset ja sopii noutavansa ne, "ettei tule kuluja", niin silläpähän selviää. ;)
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ei jaksa niin paljoa kiinnostaa :D .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Treno »

Kyllä se on jokaisen oma asia, mitä Ateenasta tai muista viisukaupungeista saaduilla levyillä ja muulla viisumateriaalilla tekee. Eikä toisten pitäisi sitä alkaa täällä julkisesti kritisoida! Ebayssa on jo myyty muutaman maan levyjä noin sadalla dollarilla, joten 8 euroa on pieni hinta promosinglestä, jota ei kaupoista saa. Ainahan mukavinta tietysti on, jos saa levyn vaihdettua ilman kuluja johonkin mitä itse etsii.

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Robby »

Treno kirjoitti:Kyllä se on jokaisen oma asia, mitä Ateenasta tai muista viisukaupungeista saaduilla levyillä ja muulla viisumateriaalilla tekee. Eikä toisten pitäisi sitä alkaa täällä julkisesti kritisoida! Ebayssa on jo myyty muutaman maan levyjä noin sadalla dollarilla, joten 8 euroa on pieni hinta promosinglestä, jota ei kaupoista saa. Ainahan mukavinta tietysti on, jos saa levyn vaihdettua ilman kuluja johonkin mitä itse etsii.
Oon kyllä Trenon kanssa täysin samaa mieltä. Ihmettelin itsekin mitä se kenellekään kuuluu mitä ihmiset myy/ostaa. Itse ainakin maksaisin mielihyvin promosinkusta 8 egeä (joka mielestäni on vielä halpaa), jos kyseessä on sinkku jonka haluan enkä sitä muualta saa. Ei minua ainakaan ostajana kiinnosta paljonko myyjä on sinkusta itse maksanut.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Olen ehdottomasti eri mieltä nimimerkkien Treno ja Robby kanssa. Promomateriaali on tarkoitettu nimenomaan promokäyttöön ja itse asiassa sen myyminen on jopa lainvastaista.
Tässä kyseisessä tapauksessa haiskahtaa jopa räikeä väärinkäyttö, kun henkilö myy näin runsaasti tavaraa näin pian viisujen jälkeen. Liekö ihan rohmunnut useampia kappaleita kutakin tuotetta bisnesmielessä?
Totta kai kysynnän ja tarjonnan laki määrittelee osaltaan sen, mikä on suotavaa ja mikä ei. Ja itsekin mietin tarjouksen tekemistä jostakin tuotteesta. Tosin ostamista en pidä niin vääränä kuin myymistä :)
Trenon mainitsema vaihtokauppa on näin fanipiireissä erinomaisen hyvä ratkaisu - vaikka mulla ei luonnollisestikaan ole mitään vaihtotavaraa, kun en Atteenassa ollut. :(
Onpahan divareistakin tullut hankittua paljon "promotional copy - not for sale" -tarralla varustettuja levyjä jo ennen kuin ko. levyt ovat edes kaupan uutuushyllyssä. Veikkaanpa, että promomateriaalin jakajat eivät katsoisi tällaista toimintaa kovinkaan suopein silmin...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja JVN »

Ei, radiojen/lehdistön/yms. täytyy periaatteessa jopa palauttaa promomateriaali levy-yhtiölle, jos sitä pyydetään. USA:ssa on ruvattu laittamaan promo-CD:isiin ns. "vesileima", jokainen kappale on uniikki, jotta ne pystytään tarvittaessa jäljittämään. Esim. eBayssa Enyan uutta promomateriaalia myynyt englantilainen henkilö sai Warnerilta varsin kovat sakot.... Eri asia sitten, alkaako pienten viisumaiden levy-yhtiöt/tuottajat uhata oikeustoimilla, eiköhän heille ole ihan hyvää mainosta tämä promolevyjen leviäminen ympäri maailmaa.

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Nysa »

http://www.cd.ro löytyisi Mihai Traistariun kokopitkä cd "Tornero"--- ai, kun sitä olisi "eurovicius luottokortticus" :hak:
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mitähän tuo $ 8.22 on euroissa..hmm...
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mikäli kyse on USA:n dollareista, kuten on loogista olettaa, sanoisin sen olevan 8,22/1,2295 eli noin 6,68 euroa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Treno »

Joko se Mihai julkaisi sen uuden albuminsa? Vielä Ateenassa kertoi, että se ilmestyy vasta kesäkuun puolivälissä. Jos joku sen Romaniasta tilaa, niin olisi kiva kuulla kommentteja :)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Violette kirjoitti:Mikäli kyse on USA:n dollareista, kuten on loogista olettaa, sanoisin sen olevan 8,22/1,2295 eli noin 6,68 euroa.
:shock: siis niinku noin halpa? :shock: :shock: :shock: Siis niinku että HUI!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:Olen ehdottomasti eri mieltä nimimerkkien Treno ja Robby kanssa. Promomateriaali on tarkoitettu nimenomaan promokäyttöön ja itse asiassa sen myyminen on jopa lainvastaista.
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!! :peukku:

vieläkin tunne syyllisyyttä kun aikanaan vanhalla foorumilla pistin myyntiin kasan omia extrakappaleita viisusinkuista mitä oli välillä 2000-2003 kertynyt! + muutaman muun materiaalin. Kyseiselle paketin ostajalle veinkin sitten ylimääräiset sinkut ja muut sälät Istanbulista ja Kiovasta ilman mitään maksua..... ja olisin Ateenastakin raahannut, mutta nykyään on vähän tiukassa noi sinkut sun muut
HYVÄ TAVATON KUN HÄVETTÄÄ!!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Minä taas olen aivan samaa mieltä kuin Robby ja Treno. Mä luovuin omista ylimääräsistä jo Ateenassa niille, joilla ei ollut mahdollista päästä esim. Viking partyihin. Jos mulla olis useampi ylimääränen tai mua ei kiinnostais säilöä itse hankittua krääsää hyllyissä niin kyllä varmasti yrittäisin saada kaupaks huuto.netissä.

Hyvin mahdollista, että tuokin myyjä on ollut Ateenassa ihan työtä tekemässä ja saanut sen krääsän aivan kuten me muutkin, eikä sitten halua niitä pitää, mutta haluaa niistä saada kaiken hyödyn irti kuitenkin. Antaa jokaisen tehdä tavaroillaan mitä tahtoo!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jokainen saa tehdä tavaroillaan mitä tahtoo, mutta rajansa kaikella. JOS tuo tyyppi tahtoisi vaan päästä kamastaan eroon niin sillä ei ois noissa sinkuissa mitään minimihintaa ja suostuisi siis myymään ne vaikka 20 sentillä! :tosion:
Mulla ei IKINÄ ois pokkaa pyytä YHDESTÄ olemattomasta sinkusta tollasia hintoja! Hyväuskoinen ostaja vielä luulee, että kyseessä on joku TOSI HIENOkin kokonaisuus! :twisted:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

gentedimare kirjoitti:HYVÄ TAVATON KUN HÄVETTÄÄ!!!
Ystävä hyvä eli sinulla ei ole mitään syytä hävetä. :puna:
Miksi ihmeessä varastoida + arkistoida ylimääräisiä pressipaketteja,
jos niistä on iloa toisille ja ovat valmiita niistä jopa maksamaan.

Itse ainakin olen tosi kiitollinen kaikesta promomateriaalista ja
niistä on ollut paljon piristystä elämään. Olen siis täysin samoilla
linjoilla Trenon, Robbyn ja JeSSSen kanssa. :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Tottakai jokainen saa tehdä laillisesti saamallaan omaisuudella mitä lystää. Mutta tuntuuhan se näin kateellisen silmillä vähän hassulta, että joku toinen haluaa vain rahastaa mahdollisimman paljon samalla materiaalilla, jota toiset yrittivät metsästää tuloksetta itse paikan päällä. :roll:

Mutta - eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja JVN »

Omaisuudellaan saa toki tehdä mitä tykkää, tosin LAIN mukaan promomateriaalia EI VOI laillisesti myydä, se kun on levy-yhtiön omaisuutta laillisesti silloinkin, kun se jollekin on annettu. Levyissä vielä usein lukeekin "for promotional purposes only - NOT FOR SALE".

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

2006 viisusinglet ja -pitkäsoitot

Viesti Kirjoittaja Michelle »

Treno kirjoitti:Joko se Mihai julkaisi sen uuden albuminsa? Vielä Ateenassa kertoi, että se ilmestyy vasta kesäkuun puolivälissä. Jos joku sen Romaniasta tilaa, niin olisi kiva kuulla kommentteja :)
Juuri tein tilauksen... Saa nähdä kuinka kauan kestää tulla ;) Tilasin sitten samalla Sanda Ladosin 2p levyn :mrgreen:
Tukkoo en ainakaan pese!

Lukittu