Äänestä Tornerò -käännöksiä

Sanoituskilpailukausi 2006
Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä Tornerò -käännöksiä

Viesti Kirjoittaja itikka »

:romania: :romania: :romania: :romania: :romania: :romania:

Tornerò -käännöskisan äänestysaika alkanut!

Kuva

Mihain tulkinta Romanian tämän vuotisesta edustuskappaleesta inspiroi kuutta kääntäjää rustaamaan suomenkielisiä sanoja Torneròon. Nämä kisäkäännökset on arvottu seuraavanlaiseen järjestykseen:

1. TANSSIMAAN?
2. TURHAANKO?
3. LINTUNEN
4. OLET MUN
5. KESTÄN SEN
6. SIITÄ ON AIKAA

Kokonaisuudessaan kisakäännökset löytyvät osoitteessa http://kotisivu.mtv3.fi/itikka/rom06.txt

Pisteitä annetaan järjestelmällä 8 - 6 - 4 - 3 - 2 - (1), eli tuttuun tapaan parhaalle tuo suurin pistesaalis, toiselle 6 pistettä, kolmannelle neljä... Ja luonnollisesti omilla käännöksillään mukana olevat jättävät tuon yhden (1) pisteen jakamatta, koska eivät omaa käännöstään saa äänestää. Kaikki muut äänestäjät jakavat myös sen. Kun olet olet saanut kisäkäännökset mieleiseesi järjestykseen ja jakanut pisteet, niin toimita ne minulle privaattiviestillä.

Jokaisella omalla käännöksellään mukana olevalla kääntäjällä on äänestysvelvollisuus, jonka laiminlyönti johtaa kahdeksan pisteen vähentämiseen omasta pistesaalista. Muitakin kuppilalaisia suositellaan vahvasti äänestämään tässä kisassa, vaikka mitään sanktiota äänestämättä jättämisestä ei heille olekaan vielä keksitty... ;)

Ja taas äänestyksen jälkeen olisi mukava kuulla kommenttejanne käännöksistä erillisessä kommentointiketjussa, jonne EI TIETENKÄÄN mennä kurkkimaan, vasta kun omat pisteet on lähetetty minulle.

Aikaa äänestää on tuttuun tapaan YKSI VIIKKO, eli ensi sunnuntaihin (11.6.) klo 12 asti. Jos jollekin innokkaalle äänestäjälle tämä deadline on mahdoton, niin lisäaikaakin myönnetään pyydettäessä.

Eli nyt kaikki innolla lauleskelemaan Torneròa suomalaisilla sanoilla, ja asettelemaan nämä käännökset järjestykseen.

Arvosteluintoa! :peukku:

:romania: :romania: :romania: :romania: :romania: :romania:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Äänestä Tornerò -käännöksiä

Viesti Kirjoittaja itikka »

Enpä tiedä, laskinko oikein, mutta käsittääkseni vielä 94 tuntia aikaa lauleskella ja laitella käännöksiä järjestykseen.

Siitä olen kuitenkin varma, että äänestäneitä on 7 tällä hetkellä. :peukku:

Mutta lisää kaivataan, joten kaikki kesäfiiliksellä olijat (ja miksei kaikki synkistelijätkin) HOP, HOP ja arvostelemaan käännöksiä! ;)
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Lukittu