Liput

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
Marinella
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 21:46

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Marinella »

Tosi juttu tuo minun tulokseton lipunostoreissuni.    :'(

Kysyin vielä Lippupalvelun myyjältä onko klo 8:00 myynnissä olevat liput eri kiintiöstä kuin klo 9:00 alkava lipunmyynti. Myyjä vastasi, että hänen käsittääkseen kaikki Finaaliliput tulevat yhdestä ja samasta kiintiöstä. 

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11993
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja sziget »

Finnish kirjoitti: Mistä sä oot kattonut, kun olet saanut kuvan, ettei olisi aiemmin ollut lippuja tarjolla  :miettii:
Toi linkki, jota olen itse käyttänyt on se, joka tulee kun hakee Lippupalvelun etusivulla "Valitse kausi"->"Valitse päivämäärä" jne ja laittaa tiedoiksi Helsinki 9.5 - 13.5.
Silloin kun viimeksi tuli uusia lippuja, kokeilin iltapäivällä linkkiä "Musiikki -> Eurovision Song Contest", ja vain semipaketti tuli ruutuun. Luulin, että finaalin kolmannen ennakon liput olivat menneet, ja luovutin. Nyt näyttää samalla linkillä löytyvän muutakin.

Hauskaa jos muutkin ennakkoihin ja semiin tahtovat ovat saaneet lippunsa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

Marinella kirjoitti: Puhelinmyynti alkoi klo 8:00.
Tämäpä mielenkiintoista. Minulle kerrottiin Helsingin Stockmanin Lippupalvelussa edellisenä päivänä, että liput tulevat seuraavana päivänä myyntiin klo 9 sekä tiskillä että puhelinmyynnissä. Minulla on tästä vielä todisteena myyjän käsin kirjoittama tieto paperilla. Joten, menin seuraavana päivänä lippupalveluun klo 9 enkä saanut lippua. Maanantaina tulen vaatimaan Lippupalvelulta hyvitystä siitä, että heidän mokansa takia en saanut lippua finaaliin.

Tämä Euroviisujen finaalin lipunmyynti laittomuuksineen ja sähläyksineen on ollut kyllä vertaansa vailla. Vaikka täällä on muutakin puhuttu niin eikös se ollut niin, että alkuun finaaliin ei saanut lippua muuta kuin ostamalla kalliin lippupaketin? Eikös sen paketin hinta ollut jotain 390 euroa?

Itse tekisin niin, jos olisin erehtynyt pakko-ostamaan lippupaketin niin palauttaisin muut kuin tarvitsemani liput Lippupalveluun ja vaatisin niistä rahat takaisin koska ainakin minun kuluttajasuojalain tulkintani mukaan tällainen pakkomyynti paketteina on laitonta. Jos joku pyytää niin voin laittaa tänne ne lakipykälätkin.
Viimeksi muokannut heimohilse, 29 Huhti 2007, 02:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11993
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja sziget »

heimohilse kirjoitti:
Marinella kirjoitti: Puhelinmyynti alkoi klo 8:00.
Tämäpä mielenkiintoista. Minulle kerrottiin Helsingin Stockmanin Lippupalvelussa edellisenä päivänä, että liput tulevat seuraavana päivänä myyntiin klo 9 sekä tiskillä että puhelinmyynnissä. Minulla on tästä vielä todisteena myyjän käsin kirjoittama tieto paperilla. Joten, menin seuraavana päivänä lippupalveluun klo 9 enkä saanut lippua.
Lipunmyynnin automaattivastaaja ehkä tarkoitti, että finaali oli kello 8.00 loppuunmyyty, koska silloin myytiin vain vanhoja lippuja. Uudet liput tulivat myyntiin kello 9.00 ja menivät saman tien. Ottakaa huomioon, että lippuja oli vain muutama ja koko Eurooppa tavoitteli niitä samalla hetkellä.

Joulukuussa yksittäislipun finaaliin sai, jos oli oikein nopea ja onnekas. Esimerkiksi Helsingin Itäkeskuksen Stoassa ei onnistunut, keskustan Stockalla kyllä. Finaalipaketin sai hitaampikin, jos oli varautunut siitä maksamaan. Toistan: ennakoissa ja semissä on ihan yhtä hyvä show kuin finaalissa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Kyllä tämä Lippupalvelun touhu tosiaan tuntuu aika erikoiselta. Hirmuinen rummutus ja mediahyöky laitettiin niistä myyntii tulevista finaalilipuista, joita ei sitten oikeesti juuri ollutkaan. Mistään  tiedotteista tai nettisivulta ei ollut saatavilla tietoa siitä moneltako myynti alkaa ja onko puhelinmyynnin ja luukulta ostettavien lippujen kanssa jotakin erikseen huomioonotettavaa. Lisäksi vielä tälläkinhetkellä, jos yrittää Lippupalvelun nettisivujen kautta hankkia yksittäistä lippua vaikka harjoituksiin, niin ei onnistu. Lippupalvelun sivuilla on edelleenkin myynnissä vain 290 euroa maksava lippupaketti??

Täälä Kuppilan englanninkielisen linkin kautta "Travel and tickets" pääsee sellaiselle sivulle, mistä voi erillisiäkin lippuja varata. Outoa  :raaps:

Ajattelin minäkin, ihan asialinjalla, huomenna soitella Lippupalveluun ja antaa palautetta tästä - ihan noin niinkun lippupalvelun oman laadunkehittämisen kannalta.
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Kollega »

helmi7 kirjoitti: Lisäksi vielä tälläkinhetkellä, jos yrittää Lippupalvelun nettisivujen kautta hankkia yksittäistä lippua vaikka harjoituksiin, niin ei onnistu.


:raaps: Kyllä siellä mulle näyttää tulevan lippuja tarjolle, kun yrittää tilata. Testasin pari min sitten ihan satunnaisesti finaalin ekaan harjoitukseen, niin tyrkytti kahta paikkaa katsomosta 118  :miettii: En viitsi enempää testata lipun ostoa tarjolla oleviin viisusessioihin, ettei tuu banneja lippupalveluun.

Outoa touhua !

Unohtui mainita, että tää siis siten, että käytin etusivulla olevaa hakua, jossa hain aikajaksolla 9.5-13.5 olevia musiikkitapahtumia HKI:ssä. Sivu, jonka haulla saa on koneellani "Suosikit"-listalla ja kyllä sillä sivulla on lippuja ollut tarjolla ties miten pitkään... paitsi siis finaaliin.
Viimeksi muokannut Kollega, 29 Huhti 2007, 10:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Milla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 69
Liittynyt: 02 Joulu 2006, 10:54

Viisukuppilan liput

Viesti Kirjoittaja Milla »

Eikös se Lasipalatsin fanikeskus aukea huomenna? Voiko siis jo huomenna (=vapunaattona) käydä hakemassa Viisukuppilan kautta tilatut liput? :miettii:
True Fantasy - totta mutta harhaa kuitenkin

Avatar
_bj0ttttu
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 22:06

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja _bj0ttttu »

voi että olis kiva päästä kahtoo, mutta on tuo rahatilanne vähä heikko..  :eiei: harmittaa
kyllä nii hirveesti! pittää tyytyy telkkariin.  :/
sick of crying
tired of trying
yea i'm smiling
but inside
I'M DYING..

Laardia
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 13:35

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Laardia »

Marinella kirjoitti: Minäkin halusin päästä Finaaliin. Tällä kertaa rahallisesti hinnalla millä hyvänsä.
Olin klo 8:00 aukeavan Lippupalvelun oven takana jo 7:30 ja todellakin se ensimmäinen asiakas. LUULIN, että Lippupalvelun liput tulivat myös myyntiin klo 8:00. Eivät tulleet. Tulivat vasta yhdeksältä. Puhelinmyynti alkoi klo 8:00.
Ylen tiedotteessa oli Lippupalvelun yhteyshenkilön sähköpostiosoite, joten tiedustelin jo edellisenä päivänä, mihin aikaan uudet liput tulevat myyntiin. Minulle vastattiin, että klo 9.00. Näin myös tapahtui. Lippupalvelun puhelinmyynti kuten myös moni myyntipiste avautui jo klo 8.00, mutta näitä uusia lippuja ei siinä vaiheessa ollut vielä myynnissä.
Marinella kirjoitti:8:01 Lippupalvelun numero tuuttasi varattua kerta toisensa jälkeen. 8:09  Lippupalvelusta vastasi automaatti "Olette jonossa, teitä palvellaan hetken kuluttua. Finaalinäytös on jo LOPPUUNMYYTY!"   :(
Finaali oli klo 8.09 vielä tilassa "loppuunmyyty", koska uudet liput olivat tulossa myyntiin vasta klo 9.00. Näin ollen vasta klo 9.00 syntyi hetkellisesti sellainen tilanne, että finaalilippuja oli myynnissä. Finaalilippuja tuli myyntiin vain parisataa, joten noin sadan myyjän voimalla ne tietysti menivät yhdessä hujauksessa.
Marinella kirjoitti:DAMNIT jäin TAAS ilman lippuja. Jäi harmittamaan tämä lipunmyynnin politiikka. Käytännössä ilmeisesti siis kaikki uudelleenmyyntiin tulleet Finaaliliput myytiin siis puhelimitse...
Tuo ei pidä paikkansa. Ostin kaksi lippua finaaliin Lippupalvelun myyntipisteestä tasan klo 9.00. Muutamaan kertaan myyjä ehti klikata paikkaa, jonka joku muu myyjä toisaalla oli jo ehtinyt valita kenties sekunnin murto-osaa aikaisemmin. Onneksi tärppäsi kuitenkin ennen kuin paikat loppuivat.

Et kai vain poistunut jonosta tuon jonotusviestin kuultuasi? Jos olit ensimmäisenä myyntipisteen jonossa ja myyjä oli valmiiksi kirjautunut Lippupalvelun järjestelmään oikealle sivulle, sinulla olisi ollut ihan kohtuulliset mahdollisuudet saada haluamasi liput.

Jos uusien lippujen myyntiintulosta oli epäselvyyttä, olisit voinut pyytää myyjää soittamaan Lippupalveluun ja varmistamaan asian. Heillä kun on omat numerot Lippupalvelun kanssa kommunikointiin, eivätkä joudu asiakasjonoon. Sitten olisit tiennyt, onko liput jo myyty vai olivatko ne vielä tulossa klo 9.00.
Viimeksi muokannut Laardia, 29 Huhti 2007, 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Marinella
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 21:46

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Marinella »

KIITOS Laardia seikkaperäisestä vastauksestasi.

Nyt H-A-R-M-I-T-T-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-!-!-!-!-!-!  :stupido:

Todellakin poistuin jonosta sen automaatin viestin jälkeen "FINAALILIPUT OVAT LOPPUUNMYYTYJÄ!"  :stupido:

Tarkistin edellisenä iltana Teksti-TV:n sivulta 391, että Euroviisujen lipunmyynnin puhelinmyynti alkaa 8:00. Sitä tiedote ei kertonut, että uudet finaaliliput tulevatkin myyntiin vasta klo 9. Koska olin siinä uskossa, että liput tulivat myyntiin jo klo 8:00 ja klo 8:09 liput olivat jo loppu, luovutin pelin ja menin kotiin loppupäiväksi potkimaan harmistuneena tiiliseinää.

Nyt kun kerrotkin, että olisin saattanut saada lipun, jos olisin edelleen roikkunut klo yhdeksään asti Lippupalvelun tiskillä, saan ehkä sydänkohtauksen...  Saa ainakin se samainen tiiliseinä taas kyytiä!

Ajattelen Lippupalvelua ja heidän vedenpitävää tiedotepolitiikkaansa joka kerta kun mono raapaisee tiiliseinää. (Ja kai joka 20.kerta voisin ajatella omaa tyhmyyttänikin. Minä kun olin varma, että NYT se lippu heltiää, kun olen niin hyvin varautunut...)  :roll: :stupido:

Laardia
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 13:35

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Laardia »

Marinella kirjoitti: Ajattelen Lippupalvelua ja heidän vedenpitävää tiedotepolitiikkaansa joka kerta kun mono raapaisee tiiliseinää. (Ja kai joka 20.kerta voisin ajatella omaa tyhmyyttänikin. Minä kun olin varma, että NYT se lippu heltiää, kun olen niin hyvin varautunut...)  :roll: :stupido:
Lippupalvelun heikkoa tiedotusta voisi kritisoida kahdestakin asiasta. Ensinnäkin julkaistussa tiedotteessa olisi pitänyt kertoa uusien lippujen myyntiintuloajankohta, jotta sitä ei olisi tarvinnut erikseen kysyä tai arvailla. Toiseksi kuulemassasi Lippupalvelun puhelinviestissä olisi myös pitänyt kertoa, että uudet finaaliliput tulevat myyntiin klo 9. Pelkkä loppuunmyydystä tilaisuudesta kertova viesti on pahasti harhaanjohtava.

Lippupalvelulla on ollut aika vakiintunut käytäntö, ettei uusia lippuja yleensä tuoda myyntiin aamukahdeksalta, koska niin suuri osa myyntipisteistä avaa ovensa vasta yhdeksältä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8310
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja hra47 »

heimohilse kirjoitti: Lippujen myynti finaaliin alkoi klo 9.00. Olin Helsingin Stockmanilla toisena jonossa. Kello 09.02 minulle kerrottiin että finaaliin ei ole lippuja jäljellä. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Et kysyny mihin v*ttuun ne liput sitten katosivat? Ilmeisesti olis tarve jonkinlaiselle Lippupalvelun sisäiselle kiintiöinnille eri myyntipisteiden kesken. Naurettavaa seisottaa ihmisiä tuntitolkulla jonottamassa jos tiedetään varmasti, ettei edes ensimmäinen saa lippuja...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8310
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja hra47 »

miks sivulla 116 kirjoitusten oikea reuna leikkautuu pois? (selaimeni on Firefox)
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Viisukuppilan liput

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Milla kirjoitti: Eikös se Lasipalatsin fanikeskus aukea huomenna? Voiko siis jo huomenna (=vapunaattona) käydä hakemassa Viisukuppilan kautta tilatut liput? :miettii:
Aukeaa. :joojoo: Voi. :joojoo: Tervetuloa. :cool:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

hra47 kirjoitti: miks sivulla 116 kirjoitusten oikea reuna leikkautuu pois? (selaimeni on Firefox)

Tämä on tiedetty vika Kuppilan softan asetuksissa. Tekniikassa siitä on jo keskusteltu, korjataan kun ehditään.
Hello Hi!

Laardia
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 13:35

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja Laardia »

Lipunmyynnin perusongelma näissä kekkereissä on, että Hartwall Areena on kapasiteetiltaan aivan liian pieni paikka näin suuren kiinnostuksen saaneelle tapahtumalle. Moni, joka olisi ollut valmis maksamaan lipuista Ylen pyytämän hinnan, jäi ilman lippua.

Jos kysyntä ja tarjonta olisi haluttu saada kohtaamaan, olisi pitänyt joko lisätä tarjontaa tai vähentää kysyntää. Tarjontaa olisi voinut lisätä järjestämällä Euroviisut Olympiastadionilla ja kysyntää vähentää nostamalla hinnat niin korkeiksi, että kaikki maksuhaluiset mahtuvat Hartwall Areenalle. Molemmissa toimenpiteissä olisi ollut sellaisia riskejä, joita ei ilmeisesti haluttu ottaa.

Mitkään itse lipunmyyntijärjestelyihin liittyvät toimenpiteet eivät poista itse perusongelmaa eli tarjonnan niukkuutta suureen kysyntään nähden, ellei nimenomaan kysyntään ja/tai tarjontaan vaikuteta.
Viimeksi muokannut Laardia, 29 Huhti 2007, 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Olympiastadionilta olisi sitäpaitsi jo hyödyllistä kokemusta Yleisurheilun MM-kisojen loistavista avajaisseremonioista...  :repeilee:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Jos viisut järjestettäisiin Stadionilla,
niin olisko siellä samanlainen ilma kuin MM-kisoissa ?  :hiips:
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Laardia
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 13:35

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja Laardia »

No kun toukokuusta puhutaan, ulkoilmatapahtumassa sataisi tietysti lunta.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2320
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Liput lunastettu Kuppilan pisteestä! Kiitoksia vaan  :D
Was tomi...

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Naali »

Samoin. Nyt pitäisi vielä keksiä hyvä jemma niille. :)
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja blackburn »

HEI TONYWERNER!!!!!!!!!!

HEI JVVV!!!!!!!!!!!!!!!!!


HEI GIVE ME WINGS!!!!!!!!!!!!



Mitä näytöksiä te menette katsomaan?

Minä menen semifinaalin suoraan läjetykseen sekä perjantaina klo 14 finaalin 1. ennakkoon iskän perheen kanssa.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

The_Sipi kirjoitti: Suattaapi tuo olla tottakin lippujen lukumäärän kohdalla, mutta mikäköhän mahtaa olla lippujen suhteellinen osuus kaikista lipuista?
Tuossa YLEn haastattelussa OGAEn presidentti sanoo aikaisempina vuosina kolmannes lipuista myytiin faneille mutta Helsingissä se on 8 prosenttia.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Sittenhän tuo on vielä vähemmän kuin kuvittelinkaan.  :shock:
Hyvä jos muutamia prosentteja vähemmän korkeintaan kuvittelin, mutta onhan tuo ero aika korkea.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tiistaiaamuna (8.5.) kello 9.00 vapautuu jälleen lippuja ulkomaisten delegaatioiden kiintiöistä myyntiin.
Viisukuppilan etusivu

Muistelen lukeneeni kommentteja, että jollakin lentokentällä olevasta lippupalvelun pisteestä on saatu hyvin lippuja... vai äh, muistankohan ihan väärin  :hiips:
Netissä voi ostaa kaikkia muita paitsi finaalin lippuja.

Eipäs muuten voi ! ! ! Lippupalvelun sivulla on tyhjää sellaisten kohdalla, joiden koetaan olevan liian lähellä, jotta voisi netin kautta ostaa... lähteeni on listaus, joka tulee, kun lippupalvelun etusivulla hakee 9.5-13.5, musiikki - haulla tapahtumia.
Viimeksi muokannut Kollega, 07 Touko 2007, 12:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Hihkaistakoon vielä, että Kuppilan kautta lippuja hankkineet voivat jättää mahdollisesti tarpeettomaksi jäävät harkkalippunsa välitykseen Infopisteeseen. Sieltä siis kannattaa myös tiedustella edullisia lippuja parhaille paikoille ennakkonäytöksiin.

Lippupörssi on siis tarkoitettu vain Kuppilan permantopakettien lipuille, ei Lippupalvelusta ostetuille lipuille ja paketeille.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Onko tietoa missä nämä G/H-permannot sijaitsee ? Ajattelin vaan, että kun ovat VIP-permantoaluetta, niin lieneekö jossain edessäni (A,r.13) eli etten ehkä sittenkään olisi lavasta laskettuna kolmennessatoistarivissä...  :draamaa:
permantopaikat VIP-katsomassa (Permanto H, rivi 7, paikka 12 tai 13)
Huuto

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tuolla Olemmeko tyytymättömiä? ketjussa on keskusteltu Euroviisu-lippujen myynnistä ja jakamisesta ja niiden perusteista.

Ottamatta kantaa siihen mikä on oikein tai väärin, niin sikäli kun olen ymmärtänyt, niin alkuperäinen ideahan lienee ollut tämä:
- permannolle delegaatiot, fanit, vipit
- alakatsomo sponsorit, lippupaketit
- yläkatsomo muut

eli yksittäisiä lippuja omalla rahalla ostaville ei joulukuussa ollut olemassakaan muita vaihtoehtoja kuin vain yläkatsomo.
Sitten niitä peruutuspaikkoja, lunastamattomia lippuja, paketteja jotka ei menneet kaupaksi, tarpeettomia vip- ja delegaatio-lippuja tippui pikkuhiljaa.
kunnes lopulta saattoi ostaa yksittäislippuja alakatsomoon ja permannollekin.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jo joka vuosi kaikki tietämäni todella halukkaat ovat lopulta saaneet lippunsa finaaliin tavalla tai toisella, vaikka ensi hässäkässä jäisikin jalkoihin. Aivan liikaa draamaa koko lippurumban ympärillä ja aivan turhaan.
Hello Hi!

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Niinpä... itsekin onnistuin "hankkimaan" finaalilipun finaalipäivänä -- kiitos Maltan delegaation. Joten pääsin katsomaan finaalin livenä paikan päällä, ja vielä niinkin kätevästi, että autonkin sai areenalle parkkiin, kun kerran tuli ajettua euroviisuautoa... :)
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Lukittu