Liput

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JVN kirjoitti: Lipuista puolet myydään neljän lipun paketteina ja toiset puolet yksittäislippuina. Paketteina myydään ns. ykköskategorian liput ja yksittäislippuina ns. kakkoskategorian liput. Sekä paketteja että yksittäislippuja myydään korkeintaan viisi kappaletta asiakasta kohden. Kaiken kaikkiaan myyntiin tulee yli 70.000 lippua.
Mä sain tästä käsityksen, että "ns. ykköskategoria" olisi "ns. paremmille paikoille" ja "ns. kakkoskategoria" olisi sitten "ns. sinne vähän sivummalle". Eli paketin ostajat saisivat paremmat paikat? Minä mistään kuitenkaan tiedä...  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Lippujen hinnat ovat tosiaan halvemmat, mitä mä (kauhulla) odotin. Mutta nyt se paniikki sitten siirtyykin tuohon saatavuuteen. :eeek: Varsinkin, kun pitäisi saada vierekkäiset paikat seuralaisten kanssa ja mieluummin vielä joltain sellaiselta paikalta, josta näkee edes jotenkuten lavalle. :/

Ja voiko muka oikeasti olla mahdollista, että kaikki muut paitsi "tolpantakaiset" liput maksavat tuon 195 euroa?  ??? Todella omituista, ei mene mun jakeluun tämä vielä ollenkaan... ??? Ja tuo pakettiratkaisu ei kyllä sovi mulle ollenkaan... :niinpa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
petri
Hovimestari
Hovimestari
Viestit: 396
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:49
Paikkakunta: Berlin

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja petri »

Myös Viisukuppilalle on näillä näkymin tulossa lippukiintiö, joten hätä ei ole tämän näköinen. Lisää lipuista voimme tiedottaa kun kaikki tarpeelliset sopimukset yms. on tehty. Fanilippujen hinnoistakaan ei ole vielä tietoa.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Naali »

tonywerner kirjoitti: Mä sain tästä käsityksen, että "ns. ykköskategoria" olisi "ns. paremmille paikoille" ja "ns. kakkoskategoria" olisi sitten "ns. sinne vähän sivummalle". Eli paketin ostajat saisivat paremmat paikat? Minä mistään kuitenkaan tiedä...  :eiei:
Kai se on niin laskelmoitu, että hyvien paikkojen kyljessä saadaan helposti myytyä vähemmän kiinnostavia harkkalippujakin. Siksi systeemi tuntuukin niin epäselvältä.  :/
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Lipunmyyntijärjestelyt vaikuttaa juuri sellaiselta kuin suuressa tapahtumassa pitääkin olla.

Ensireaktioni lippujen hintoihin oli, että halvempia kuin odotettiin.
Mutta jos finaalin näkörajoitteiset liput maksaa 95 juroa, niin...

Suomentamista kaipaa tuo tuo ykkös- ja kakkoskategoria. Mitä se tarkoittaa?

Lippupaketeista ei selviä yksittäisten lippujen hintaa.
Onko ne eri hintaisia kuin kakkoskategoian yksittäisliput?
Viimeksi muokannut Cyrano, 03 Joulu 2006, 02:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ykkös- ja kakkoskategoria tosiaankin mietityttävät minua. Ja sen tahtoisin tietää, mitä nuo ennakot tarkoittavat - siis ollaanko noissa kaikissa harjoituksissa "oikeissa" kostyymeissa?

Mietin myös, onko OGAElla jokin monopoliasema lippujen suhteen.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ohhoh, onpas halpoja lippuja, Ateenassahan finaalilippu maksoi 250 euroa. Toisaalta tuo lippupakettien pakkomyynti ihmetyttää. No, jos sellaisen joutuu ostamaan niin kaipa ne ylimääräiset liput saa myytyä jollekulle. Minulle riittää, että näen itse varsinaisen kisan livenä paikan päällä. Lippujen hankinnassa aion luottaa faniyhdistyksen voimaan, ei tää mitään jonottelua jaksa. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kaikissa harjoituksissa on kaikki kuten itse lähetyksessä (paitsi äänestys). Edellisen illan harjoitus on pääharjoitus, joka myös tallennetaan siltä varalta, että varsinaisessa lähetyksessä esiintyy jotain ongelmia. Jotain pieniä muutoksia toki voi tapahtua, kuten esim. vuonna 2004, jolloin Suomen Jari Sillanpää vaihtoi esiintymisasunsa itse semifinaaliin.


OGAElla on aina ollut kiintiö lippuhin (paitsi Kööpenhaminassa, johon ei annettu lainkaan OGAE-kiintiötä.) Ja kuten Petri jo kertoi, tänä vuonna myös Viisukuppila saa lippukiintiön.
Viimeksi muokannut JuhaUK, 20 Marras 2006, 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello Hi!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tosi hienoa, että Viisukuppilan kautta saa lippuja! Toivotaan, että kiintiö on sen verran iso että kaikille halukkaille riittää.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Viisukuppilalla kiintiö? LOISTAVA homma!  :tapu: :peukku: Miten OGAEn kanssa toimitaan; ilmoitetaanko lipuista virallisilla sivuilla vaiko täällä? Sori, mulla on kauhea kyselykausi, mutta tää on vaan niin elintärkeätä...
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

OGAE ilmoittaa omista asioistaan omilla kanavillaan, täällä he eivät tiedota lainkaan.
Hello Hi!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Re: Liput

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

JuhaUK kirjoitti: OGAE ilmoittaa omista asioistaan omilla kanavillaan, täällä he eivät tiedota lainkaan.
Selvä, kiitos tiedosta!  :D Oon vielä vähän noviisi OGAEn toiminnan suhteen  :puna:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Liput

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

JukkaV kirjoitti:
Kylmä vastaus.  :brr:
Älä huoli, Jukka. Kun me kesään päästään vapautuvat jäästään...
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re : Liput

Viesti Kirjoittaja male »

Ensireaktio: Huh, ei niin kalliita kuin pelkäsin. :peukku:

Sitten iski ahdistus. Mä olen niin yksinkertainen ihminen että jotenkin vaikuttaa hankalalta. Täytyy miettiä mikä olisi helpoin tapa saada lippu... :/
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Juu, ei niin kalliita nuo yksittäisliput, JOS niitä nyt sattuu saamaan eikä ole pakko ostaa tuollaista pakettia... Luulisin että yksittäisillä lipuilla tulee olemaan kova kysyntä.  :/
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

petri kirjoitti: Myös Viisukuppilalle on näillä näkymin tulossa lippukiintiö, joten hätä ei ole tämän näköinen. Lisää lipuista voimme tiedottaa kun kaikki tarpeelliset sopimukset yms. on tehty. Fanilippujen hinnoistakaan ei ole vielä tietoa.
:bileet:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Eiköhän ne liput suurimmalle osalle halukkaista järjesty. 190 euroa karkottaa osan taviksista ja monikaan firma ei varmasti osta 390 euron paketteja kun muihin konsertteihin yms. pääsee selvästi halvemmalla. Tiedotus oli kyllä sekava. Mitä ovat ykkös- ja kakkoskategoriat? Paljonko salissa on istumapaikkoja missäkin esityksessä? Miksi tehtiin hankalia lippupaketteja, jolloin esim. finaaliin haluavan pitää ostaa semin harjoituslippuja koska todennäköisesti edullisimmat finaaliliput (195e) myydään nopeiten loppuun. Idea lienee saada harjoitukset täyteen ja samalla hieman hidastaa finaalin myyntiä (jo maksimoida raha). Aika sekavaa on...  :shock:
Viimeksi muokannut GiveMeWings, 20 Marras 2006, 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ja tarkoittaako varaaminen samaa kuin ostaminen? Jos lippuja voi kerta ostaa vasta 10.12. alkaen niin miksi puhutaan etukäteen varaaamisesta ja laitetaan puhelinnumerokin näkyviin? Voiko näitä lippuja siis jo nyt varata?  ???
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Eiköhän tuo nyt kuitenkin tarkoita sitä, että puhelimitse voi lipun ostaa 10.12. alkaen, ja sitten ne liput voi noutaa R-kioskeista ja Lippupalvelun pisteistä?
Hello Hi!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Todennäköisesti. 195e on jotenkin odotettua hintatasoa, mutta jos niitä lippuja finaalin on vain puolet niin nehän menevät heti ja loput joutuvat maksamaan 390e siitä jos haluavat nähdä finaalin. Miksi finaalissa eturivin paikat ovat samanhintaisia kun jotkut takakatsomon (josta näkee lavalle). Eikö olisi järkevää vaikka pyytää 250e aivan edestä ja 120e takaa? Ja kuka haluaa maksaa 95e siitä ettei näe edes lavaa mutta saa olla areenalla? Ei ole halpa hupi kyseessä...  :eeek:
Viimeksi muokannut GiveMeWings, 20 Marras 2006, 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Mitenkäs aiotte kukakin lippunne hankkia? Menettekö jonottamaan jonnekin paikan päälle, vai odotatteko mieluummin sisällä puhelin kourassa? Itseäni mietityttää vähän, että moneltakohan se pitää täällä Joensuussakin raahautua tuonne ulos jonottamaan, jos lipun haluaa. Jo edellisenä päivänä, kenties?:D

Minulle ei ole mitenkään hirveän tuttu tämä tälläinen lippujen ostaminen, vieläpä tälläisiin tapahtumiin, mutta kun ostaa lipun niin siinähän lukee sitten se paikan numero? Elikkä jos paikka on esim. 10 rivi paikka 77, niin se on sitten varma kanssa? Ja kun jos käy noista Lippupalvelun pisteistä ostamassa liput, niin saako paikan itse valita esim.tietokoneelta?

Minua kiinnostaisi tämä Viisukuppilan kiintiö tai siis että miten tämä käytännössä toimii, esim.onko aktiivisilla keskustelijoilla etuoikeus lippuihin tms.? :puna:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

en mä usko, että noita kuppilan lippujakaan sitä mukaa myydään mitä aktiivisempi kirjoittaja on. Uskoisin, että ihan varausjärjestyksessä..nopeat syövät hitaat jne. Hiukan tosiaan on sekavaa, kun on niin paljon mahdollisuuksia mistä ostaa ja sit taas loppujen lopuks ei tiedä mistä se lippu kannattaa ostaa  :/ OGAE:en kuulun, joten sieltä vois yrittää..sitten taas kuppilan kautta tai ihan ite ostamalla  :/

ja kun mistään ei oikein vielä mitään tiedä vaikka vaan muutama viikko aikaa..Ja sekin sitten mietityttää, että pitääkö rahat olla heti 10.12 kourassa lippuja varten vai mitähäh?  :/ :/
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Noihin fanilippuihin on laitettu joku kansallisuusehtokin. Eli jos mä olen vakituisesti kirjoilla Isossa-Britanniassa, mutta kannan Suomen passia, niin OGAE UK ei saa muka myydä mulle lippua. Ei taida ihan olla EUn lakien mukainen järjestely tämä...  :niinpa:
Hello Hi!

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Ymmärsinkö oikein, että 95€ maksaa finaaliin liput paikoille joista näkee huonosti lavalle?
Koska mulla ei oo varaa noihin kalliisiin lippuihin, tyhmä olen kun en ajoissa säästänyt  :puna:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kerro mielipiteesi etusivun äänestyksessä lippujen myyntijärjestelyistä! Ja nyt ei voi enää äänestää joka päivä uudelleen.
Hello Hi!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mitä järkeä on maksaa 95e siitä ettei näe lavaa kun voi mennä harjoituksiin huomattavasti halvemmalla ja näkee lavan  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

GiveMeWings kirjoitti: Mitä järkeä on maksaa 95e siitä ettei näe lavaa kun voi mennä harjoituksiin huomattavasti halvemmalla ja näkee lavan  :mrgreen:
Koska se on ihan eri juttu.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Eikös nää rehearsalit sisällä aivan saman shown?  :shock:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

GiveMeWings kirjoitti: Eikös nää rehearsalit sisällä aivan saman shown?  :shock:
No joo, mutta tunnelma on eri. Haluun päästää tunnelmaan  :mrgreen: Tosin en tiedä haluanko siitä noin kalliisti maksaa...

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

No aika monimutkaiselta kyllä näyttää lipunmyynti!  :eeek: Miten toimisto/puhelinmyynti voi alkaa kaksi päivää aiemmin kuin nettimyynti? Eiköhän kaikki liput mene kuitenkin kaupaksi jo sunnuntaina kun lipunmyynti alkaa, vai onko sillekin joku kiintiö? Kenties ykkös/kakkoskategoria kiintiö? Mie en niiku kestä! :stupido:

Ja entä sitten nämä fanikiintiöt: kuppila/Ogae/Viisufanit.... Kanavia on monta, ehkä liikaakin... Hjeeeelp!  :eeek:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Lukittu