Liput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Toivon että tulisit tanssimaan "Twistiä" :tanssi: kanssani Hazel sitten kun ESC-juhlat ovat Helsingissä tuokokuussa 2007.  :peukku:

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Milloin liput tulevat myyntiin......vai onko ne jo myynissä?......majoitus (koko viikko) minulla on jo valmiina Helsingissä.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

JuhaUK kirjoitti:

Muutaman kuukauden kuluttua olemme viisaampia, eikä niitä lippuja todellakaan varmaan ennen marras- joulukuuta tule myyntiin kuitenkaan.
Eli ei vielä piiiitkään aikaan...
Hello Hi!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Jasså-Jaha.....Kiitos JuhaUK. :peukku:....että niin pitkään saamme odottaa....toivotaan että ei ne parhaat paikat menevät loppuun ennenkuin ne on myynnissä

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kamala on kysyntä, OGAE UKn uudessa lehdessä luki, että jo 90 jäsentä on lähdössä, joten menee arvonnaksi sielläkin :( Yleensä ovat kuulemma saaneet noin 40 lippua, Ateenaan saivat 65. Mutta kyllähän niitä kaikkia kategorioita myyntiinkin tulee, mutta menevät yleensä minuuteissa loppuun... "mä varkain vien taikka lainaan"  :eeek: Mä saisin omille kavereille myytyä varmaan 50 lippua, KAIKKI on niin lähdössä Helsinkiin... kun sais edes itselle  :eeek:
Hello Hi!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Tällaista tämä on....minä en ainakaan halua istua "200 metriä" estraidlta.......mielluummin istun sitten telkkarin vieressä....mutta ei kyllä tämä ukko tulee Hesaan :heh:

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja aksim »

herranjumala, kylla sinne on pakko lippu saada. Ei tassa muuta vaihtoehtoa voi ajatellakaan.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä en vieläkään ole saanut itsestäni päätöstä, lähteäkö viisuihin vai ei :raaps: Todennäköisesti kuitenkin siellä mahdollisimman kaukana varmaan joutuisi istumaan, kun en mihinkään faniklubiin kuulu. :raaps: 
Raipatirai

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Mä vähän funtsasin, että jos yrittäis saada lipun sinne finaaliin ja semifinaalin kattois telkkarista. Varmaan aika moni muukin ajattelee näin, luulisin. Semifinaaliin voisi kyllä saada vähän helpommin lippuja kun se on viikolla. ???
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Jops... se on vissi (Ei Anna Vissi :mrgreen: ) etten molempiin ainakaan mene. Finaali olis siitä mieluisampi vaihtoehto, kun se on finaali, ja siellä on Suomikin mukana. Talouden mukaanhan tässä pitää mennä... en kyllä edes tiedä raaskinko hankkia edes finaaliin lippua mutta se jää nähtäväksi.
Raipatirai

Avatar
Kimmoke
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 22 Marras 2003, 12:37

Vs: Re: Liput

Viesti Kirjoittaja Kimmoke »

JuhaUK kirjoitti: Kamala on kysyntä, OGAE UKn uudessa lehdessä luki, että jo 90 jäsentä on lähdössä, joten menee arvonnaksi sielläkin :( Yleensä ovat kuulemma saaneet noin 40 lippua, Ateenaan saivat 65. Mutta kyllähän niitä kaikkia kategorioita myyntiinkin tulee, mutta menevät yleensä minuuteissa loppuun... "mä varkain vien taikka lainaan"  :eeek: Mä saisin omille kavereille myytyä varmaan 50 lippua, KAIKKI on niin lähdössä Helsinkiin... kun sais edes itselle  :eeek:
Voisiko Ukki valaista mikä on nostannut brittien euroviisu innostusta ??? Lordin voitto vai? Vai sekö että kisat pidetään Helsingissä? Luulisi että Englantilaisten euroviisuhuuma ei johdu ainakaan maan omasta viisumenestyksestä viimevuosina...

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No tavikset kyllä innostuivat Lordista, kun ne olivat kaikissa medioissa jo ennen kisaa... mutta täällä median (ja kansan) muisti on kovin lyhyt, että saas nähdä miten se jatkuu.

Mutta fanien keskuudessa luulisin että ihmiset ovat vaan niin innostuneita siitä, että Suomi vihdoinkin voitti ja Suomi ja Helsinki innostavat matkakohteena. Saapa sitten nähdä, kuinka moni lopulta sitten tulee sinne! Suomella on kyllä hyvä maine täällä ja kiinnostaa brittejä.
Hello Hi!

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Voi kun sais liput tuleviin viisuihin ,mutta oon kyllä ajatellu yrittää meikkaajaksikin  kisoihin.(sitten ei lippua tarvitsisi)

Avatar
Hartza
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 676
Liittynyt: 15 Heinä 2006, 18:52
Paikkakunta: Karhula

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Hartza »

Lippujen tulisi olla kohtuu hintaisia toisin kuin Ateenassa. Lippuja voisi myös myydää suomalaisille ja vaikki Virolaisille halvemmalla vähän niin kuin isännän oikeudella.
Eva flies aways. Dreams the world far away...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Eiköhän finaali ole loppuunmyyty muutamassa tunnissa tai päivässä kun liput tulevat myyntiin, oli hinta (lähes) mikä hyvänsä. Pelkät ulkomaiset fanitkin jo ostavat sellaisia määriä että kyllä niitä lippuja myytyä tulee. Yksi mahdollisuus on että finaali myydään siis loppuun erittäin nopeasti. Pahin virhe olisi laittaa joku 300 euroa lipun hinnaksi jolloin hallia ei saada mahdollisesti edes täyteen. Silloin YLE:n tietenkin kannattaa laittaa sopivat hinnat joilla saa hyvän tuloerän mutta varmasti myös kaikki myytyä. Semiin kannattaa laittaa halvemmat liput, että mahd. moni pääsee mukaan tunnelmaan. Sitä kai YLE haluaakin. Järkevää olisi tietenkin jossain määrin kohtuuhintaiset liput myös itse finaaliin, mutta tyypillisen "suomalaisen hintaisia" lipuista ei varmasti voida tehdä, eli jotain 70-90 euroa kappale kuten usein tähtien suurkonserteissa on areenalla tapana. Sillä summalla ei paljoa rahaa tule kasaan yhdestä areenasta jos budjetti on 13 miljoonaa. Mutta joku 250 euroa tuntuu myös utopistisen kalliilta, silloin varmasti moni mattimeikäläinen jättää lipun ostamatta hinnan takia. Joku 90(100)-170 euroa voisi olla ihan hyvä haitari, parhaille paikoille kalliimmat hinnat ja taakse hieman edullisempia lippuja. Jonkun 150 euron kertamaksun pystyy moni maksamaan jos on kyse tapahtumasta minne todellakin haluaa - hinnasta mistä hyvänsä - kerran elämässään! :cool:
Viimeksi muokannut GiveMeWings, 08 Elo 2006, 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Hazel kirjoitti:
Jaalo kirjoitti: Kuka mun liput maksaa? Mä oon ihan köyhä ja vielä kun vanhemmat ovat luvanneet ajokortin 18v. - lahjaks, niin ei niiltäkään taida rahaa tippua  :eiei:
Älä välitä, en mäkään pysty lippuja ostamaan pienestä työttömyyskorvauksestani. Kun yksin elää ja kaikista peruskuluista itse vastaa ja siinä sivussa elättää nuo elukat, niin ei siitä jää säästöön. Kun pitäisi se digiboxikin pystyä ostamaan, tai loppuu telkkarin katsominen ensi kesänä.

Mutta mä olen sopeutunut ja hyväksynyt sen, että lippuihin ei ole varaa. Asiat on pantava tärkeysjärjestykseen ja niin rakkaita kuin viisut mulle onkin, niin nyt ne jää jonon hännille. That's it!
Voi Hazel... :hali: Tiedän todella, mitä tarkoitat. Itsekin jään varmasti ilman lippua, kuuluisinpa mihin tahansa fanijärjestöön.  :niinpa:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Nyt pitää alkaa säästämään jos haluaa viisuihin. Pari kymppiä kuussa tekee ihmeitä ensi kevääseen mennessä  :p
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Tuskin tekee. Luulen, että liput on maksettava ennen kevättä. Ja kaikilla ei ole mahdollisuutta säästää sitä kahtakymppiä...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Sitten pitää pyytää rahaa joltain muulta tai katsoa viisut kotona. Ei YLE niitä lippuja kuitenkaan ilmaiseksi anna, mikä lienee ymmärrettävää. Kalliita tulevat varmasti olemaan!  :(
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ajattelin kidnapata yhden lääkärihenkilön ja vaatia lunnaita...  :repeilee:

No, ehkäpä jään katsomaan kisat kotiin. :niinpa:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Höpö höpö! Tottakai tulet paikan päälle  :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33297
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mä olen ajatellut, että menisin katsomaan kenraalit, ja sitten siskon kotiin katsomaan itse päälähetyksen. Niillä on mahtavat kotiteatterilaitteistot. :tapu:
Näin pääsee halvemmalla, mutta kuitenkin näkee shown myös paikan päällä. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Peten idea ei ole huono alkuunkaan! :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Idea on tosi hyvä! Niin tosiaan säästää pitkän pennin. Voisiko joku Ateenassa ollut valaista mitä kenraalien liput maksoivat siellä? Kenraaleissahan näkee saman shown (paitsi Carolan laulua ei tainnut kuulla...)  :p
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

finaaliin makso ainakin kenraalilippu 90e. Lehdistön jäsenethän sen ilmaseks saivat ja mä en finaalikenraalia ollut menossa katsomaan, joten yritin kadulla sitä ilmaiseks antaa mutta ei kellekään kelvannu  :roll: (no okei, eipä ollu kun muutaman tunnin varotusajallakaan)
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

niiin ja kyllä Carolakin kenraaleissa oli, mutta veti vähän vaisummin, ääntänsä säästellen...jätti kaikki korkeemmat huudot pois.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ja semmonen lisäys vielä, että nuo kenraaliliput, jotka sen 90e makso niin oli kyllä aikas hyville paikoille..eiköhän niitä halvemmallakin saa.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Horvath »

90 € kenraalilipuista on minusta aika paljon...
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Lainaan Barban viestiä tuolta järjestelyt ketjusta:

Euroviisujen päätuottaja Yleisradiossa, ohjelmistojohtaja Heikki Seppälä kertoi, että euroviisujen finaalin ja semifinaalin liput toivotaan saatavan myyntiin ennen joulua.

Suomalaista tehokkuutta jos lipunmyynti alkaa tosiaan jo ennen joulua!  :peukku:

Toisaalta tulee mieleen, että eivätkö suomalaiset järjestäjät usko lipunmyynnin vetävän kun ovat noin ajoissa... (Siis aikaisempiin vuosiin verrattuna) :roll: :heh:
Veikkaan, että ainakin finaali myydään loppuun ennätysvauhdissa. Moni finaaliin halajava tulee nuolemaan näppejään. :/
Toivottavasti ainakin kaikille faneille riittää lippuja ja fanikatsomot nähdään Helsingissäkin.  :peukku:

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Joululahjaksi mulle sitten yksi lippu  :p

Lukittu