Liput

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Liput

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Iskäni soitti minulle sunnuntaina tai lauantaina ja hän sanoi, että odottaa sitä kun liput tulevat myyntiin.

Jaoin omaksi aiheeksi kisaisäntäspekulaatioista /bm
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Liput

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Onko se sama iskä, joka "tiukan rahatilanteen vuoksi" jätti Suomen karsinnan väliin? ???
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Niin se mieli muuttuu... aiemmin viisuista välittämättömät haluavat nyt niitä paikanpäälle katsomaan... :raaps:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Liput

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Aivan! :)
Ja kyllä se mieli muuttuu takaisin jahka lippujen hinnat julkaistaan :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mäkin itse asiassa tulin tässä miettineeksi, että olisihan se sittenkin ihan hyvä, että lippujen hinnat pysyvät pilvissä. :twisted: Tuleepahan huomattavasti vähemmän niitä ihkupihkutrendifanittajia paikalle ja liput riittävät paremmin tosifaneille.

Oli miten oli, en usko että viisulippuja sekä semiin että finaaliin saa paljoakaan alle kahdensadan. Kiovassa molemmat maksoivat käsittääkseni yhteensä 160 euroa, Ateenassa hinta oli jo satasen enemmän (ja tähän sisältyi siis faniklubialennus).
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Samaa mieltä! Kunnon hinta vaan koska ulkomaiset fanit ostavat melkein mihin hintaan tahansa. Ihan hyvin voi pyytää 100-150 euroa finaalilipusta. Mä ainakin maksan mielelläni siitä ilosta että pääsee katsomaan :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Liput

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Samaa mieltä minäkin, ja odotan että saataisiin piakkoin, tai ainakin hyvissä ajoin tietää lippujen hinnat. Minuakin kyllä ennen Viisuja hirvitti, että jos Lordi voittaa ja jos Viisut pidetään Helsingissä, niin mistä saan näin opiskelijana revittyä rahat lippuihin, mutta lähes heti kun Lordin voitto oli varmistunut, niin sain isältäni tekstarin, jossa hän sanoi että ostaa minulle liput ensi vuonna. Ei tiennyt isukki mihin lupautui. :mrgreen:
Viimeksi muokannut kaappimörkö, 29 Touko 2006, 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Liput

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minä syön sitten vaikka kaurapuuroa kuusi kuukautta, mutta viisuihin on päästävä. :mrgreen:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Liput

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minulta ainakin jää lippu ostamatta noilla hinnoilla. Tuo n. 200 euroa on noin 2/3 kuukauden käyttövaroistani. Ei auta, vaikka söisi kaurapuuroa, kun nytkin sitä tulee syötyä loppukuusta.

Mutta onhan se hyvä, että rahalla taas karsitaan ne tosifanit pöllöistä taviksista. Tai siis köyhistä taviksista.

Juu, en minä ole katkera, ihan totta :) . Olen jo tähän köyhyyteen tottunut ja omat arvoni järjestykseen laittanut. Selvähän se on, että liput maksavat paljon, ovathan kulutkin melkoiset. Minä vaan en niin iso viisufani ole, että noilla hinnoilla lipun ostaisin. Tai mistä sitä varmaksi tietää, jos vaikka yllätysrikastuminen tapahtuisi :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Oliko Ateenassa lippuja myynnissä vielä kaduilla ennen finaalia?
Millä hintaa mahtoi saada jos oli?
Was tomi...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Eiks viimetingan liput kadulta oo yleensä vielä kalliimpia? Huilumies varmaan tietää tarkemmin :)
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tässä välissä vielä muistuttaisin, että ne meidän 260 euron arvoiset liput olivat hyvillä paikoilla siellä permannolla. Nk. piippuhyllylle saa varmasti paljon edullisempiakin lippuja. Ja ainakin Ateenan semissä niitä oli kai myynnissä vielä ovellakin.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Niin lukiko kukaan ylempää kun kerroin, että minun Ateenan finaalilipussa on painettuna €250 eli tuollainen 150 taitaa olla aika unelmaa edes piippuhyllylle. Ja antaa olla vaan kallis, vaatiipahan vähän enemmän vakaumusta :peukku:
Hello Hi!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

On se 150 kuitenkin melkein satasen halvempi, se on joillekin jo iso ero... ;)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

250 on PAAALJON :eeek:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Liput

Viesti Kirjoittaja Leena »

Minä ainakin haluan mennä vapaaehtoiseks töihin Suomen viisuihin jos näin kielitaidotonta vaan mukaan huolitaan :puna: Sain Ateenassa elämyksieni jättipotin ja nyt haluan kykyjeni mukaan auttaa kaikkia viihtymään täällä. En tarvitse mitään istumapaikkaa jos vaan töitä löytyy viisumammalle :peukku:
Bra vibrationer!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Aivan. Ja viisujen takia voi lähteä kielikursseillekin! :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Violette kirjoitti:On se 150 kuitenkin melkein satasen halvempi, se on joillekin jo iso ero... ;)
Toki, mutta tarkoitin että oliko sinne finaaliin edes saatavissa noin halpoja lippuja? Toki tuo on iso summa, mutta siihen kannattaa varautua, että maksaa :peukku:
Hello Hi!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

leena kirjoitti:Minä ainakin haluan mennä vapaaehtoiseks töihin Suomen viisuihin jos näin kielitaidotonta vaan mukaan huolitaan :puna: Sain Ateenassa elämyksieni jättipotin ja nyt haluan kykyjeni mukaan auttaa kaikkia viihtymään täällä. En tarvitse mitään istumapaikkaa jos vaan töitä löytyy viisumammalle :peukku:
Leenalle kunnon rutistus, oot ihana ihminen :hali:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Hymy, muutama sana englantia ja ystävällinen suhtautuminen tekevät ihmeitä :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Mutta tietenkin muutama muukin kieli on hyväksi. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Suosittelen kaikille kisaorganisaatioon haluaville saksan kielen opintoja. Saksaa puhuvia faneja ja delegaatioita tulee varmasti olemaan runsaasti ja monessä Itä-Euroopan maassa puhutaan myös yleisesti hyvää saksaa. :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Itse ajattelin harkita venäjää. :D
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Saksa on vanha eurooppalainen sivistyskieli. Ja ei se ole hankalaa jos osaa hieman ruotsia :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Liput

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Tämä keskustelu on saanut kyllä käsittämään, että tällaiset vähemmän fanittavat ja taloudellisesti haastetut henkilöt eivät ole tervetulleita teidän kerhonne kokouksiin. No mikäpä siinä, eiköhän YLE lähetä kisat vielä ensi vuonnakin televisiosta.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Rakas Maailmanloppu, eivät kerhot noita hintoja päätä - päinvastoin, Ogaelaiset ovat tähän asti saaneet alennuksen noist lipunhinnoista. Mutta niidenkin saaminen on vaatinut kovaa työtä ja järjestäjien painostamista, Kreikassa OGAE sai neuvoteltua niitä enemmän kuin koskaan, kukaan ei tiedä, miten Suomessa käy, Mutta mitä enemmän työnnetään keppejä rattaisiin, sitä vaikeammaksi neuvottelu tulee.

Ja kuten olen sanonut jo ainakin kolme kertaa, kenraaleihin on aina halvempia lippuja. Esim. Kiovassa useimmilla paikallisilla ei kai ollut varaa ostaa lippuja kuin niihin.

Noilla lipputuloilla rahoitetaan myös itse tapahtuman järjestelyjä ja taitaa olla kysynnän ja tarjonnan laki voimassa. Elämä on.
Hello Hi!

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Liput

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Aivan, siis en minä tietenkään tarkoittanut, että tässä lippujen osto tilanteessa erotettaisiin köyhät rikkaista. Itsellenikin 250 on aivan tajuton summa, mutta ymmärrän kyllä miksi liput maksavat mitä maksavat.

Muoks. Ai niin, sitten tuosta vapaaehtoisjutusta vielä. Itse olisin enemmän kuin halukas vapaaehtoinen, mutta asuinpaikkani rajoittaa jollain lailla asiaa. Pääsevätkö vapaaehtoiset ihan normaalisti katsomaan itse Viisuja?

Avatar
Eliisa
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 410
Liittynyt: 04 Maalis 2006, 22:36

Liput

Viesti Kirjoittaja Eliisa »

Oon melkein alkanu tulla siihen tulokseen että noi kenraalit olis mulle melkein parempi mulle kuin semifinaali tai finaali. Ihan senkin takia että ne liput on halvemmat ja.. niin.. :roll:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Muistakaa, että minäkin puhun vaan siitä, miten asiat ovat olleet muutamana viime vuonna. Nythän on tietysti liian aikaista tietää mitään, miten hommat tulevat Suomessa menemään, ja toivon syämestäni, että faniklubi kykenee saamaan kaikille halukkaille jäsenilleen edulliset liput, sillä tokihan sinne kaikki halutaan mukaan :peukku: Mutta hieman halusin ehkä tyynnytellä odotuksia, esim. hintojen suhteen, ettei sitten joskus tule ikävä ylläri. Muistaakseni tänäkin vuonna monet kauhistuivat, kun lippujen lopullinen hinta selvisi.

Muutaman kuukauden kuluttua olemme viisaampia, eikä niitä lippuja todellakaan varmaan ennen marras- joulukuuta tule myyntiin kuitenkaan.
Hello Hi!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Tottakai 250 euroa on tajuton summa ja kallis hinta konserttilipusta. Mutta jos on todellinen fani henkeen ja vereen niin aloittaa nyt säästämisen ja kymppikin kuussa kokoaa jo puolet tuosta summasta vuodessa joten parempi säästää ja nauttia sitten! Nythän on tiedossa että kisat ovat Suomessa ja lippujen hinnat ovat todennäköisesti kalliit, otaksuisin. Musta on vaan hyvä etteivät mene heti kuin kuumille kiville vaan että todellakin sellaiset jotka haluavat satsata viisunautintoon ja -kokemukseen pääsevät mukaan :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Lukittu