Vs: Suomi 2007

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Siis kolme biisiä vain superfinaaliin no, niin on ollu mm Sloveniassa ja en laittais pahitteeksi jos, Hanna veis potin :D

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Viikon äänestysaika johtuu siitä, että
- Sonera saa omansa takaisin, kun mahdollisimman moni äänestää
- Jotta levy-yhtiöt ehtisivät äänestää omaa ehdokastaan riittävän monta kertaa "kansan valinnan" varmistamiseksi

Mitä tulee YLEn toistuvaan kompuroimiseen järjestelyjen joka vaiheessa, johtuu kahdesta seikasta
- Kun tekee jotain ekaa kertaa, ei välttämättä ole mestari siinä asiassa
- Suomen Euroviisuvoitto tuli "yllättäin ja pyytämättä",
eivät olleet valmistautuneet siihen, että pitää ryhtyä tällaiseen hommaan tällaisella aikataululla

Tärkeintä on kuitenkin se, että YLE on joka kerta noussut takaisin jaloilleen ja ottanut opiksi ja jatkanut eteenpäin.
Tärkeintä on, että ottaa opiksi, vaikka sitten kantapään kautta.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja minnie »

:tapu:
Cyrano kirjoitti: Viikon äänestysaika johtuu siitä, että
- Sonera saa omansa takaisin, kun mahdollisimman moni äänestää
- Jotta levy-yhtiöt ehtisivät äänestää omaa ehdokastaan riittävän monta kertaa "kansan valinnan" varmistamiseksi
Riittää että yks levy-yhtiö. :joojoo:
Mitä tulee YLEn toistuvaan kompuroimiseen järjestelyjen joka vaiheessa, johtuu kahdesta seikasta
- Kun tekee jotain ekaa kertaa, ei välttämättä ole mestari siinä asiassa
- Suomen Euroviisuvoitto tuli "yllättäin ja pyytämättä",
eivät olleet valmistautuneet siihen, että pitää ryhtyä tällaiseen hommaan tällaisella aikataululla
Hämäläinen ja L.Hipposmainen hitaus taitaa vaivata vähän kaikessa siellä Ylen päässä.
:banskunyyh: :teknoraivo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Aamu »

LAdbrokersin kertoimet tällä hetkellä:

27.01.07
Hanna Pakarinen 3.50
Thunderstone 6.00
Beats and Styles 7.00
Humane 7.00
Lovex 7.00
Jann Wilde and Rose Avenue 8.00
Laura 8.00
Katra 10.00
Kentala 15.00
Jani and Jetsetters 17.00
Johanna Kurkela 17.00
Jukka Kuoppamaki 17.00


Nordicbetin kertoimet

17.02.2007 12:00
Hanna Pakarinen  3.00 
Thunderstone 4.00
Lovex 6.00
Beats and Styles 6.00
Laura 8.00
Humane 8.00
Katra 10.00
Jann Wilde & Rose Avenue 10.00
Kentala 15.00
Jukka Kuoppamäki 15.00
Johanna Kurkela 15.00
Jani & Jetsetters 25.00
Viimeksi muokannut Aamu, 24 Tammi 2007, 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Herrjee, lyödäänkö Suomen karsinnoista jo vetoakin?  :draamaa: Vai oliko viime vuonnakin jo näistä vedonlyöntejä, en muista...  :hiips:
Hello Hi!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

En mä ainakaan muista nähneeni Suomen karsintaa vedonlyöntikohteena missään tätä ennen. :draamaa:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Hihhih. Siitä vaan veto vetämään. Onkohan noissa kertoimissa huomioitu jo tämä muuttunut superfinaali? Tuskinpa. Nyt voiskin pistää vedon poikimaan ja Kuoppikselle ääniä. Voisi saada kohtuuhyvät rahat takaisin. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Thunderstone:a ei ainakaan kannata pelata noilla kertoimilla. :roll:
Toivottavasti myös kotimainen Veikkaus Oy ottaisi finaalin vedonlyöntikohteeksi.
www.sodadream.is
Dare to Dream

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Vai lyödään kotimaan finaalista oikein vetoa... No enpä kyllä viitti laittaa sinne pennejä, mulle kelpaa ihan Lotto vaa...  :hiips: 

Mutta ihan hyvä keksintö tää on... Melko varmaan sijottaisin Katralle... Sais vielä kivasti takasin ku ei näytä Katra olevan edes kärkitaistossa mukana, mutta tulee varmasti yllättämään :elakoon:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kaksi semifinaalia nähty ja alkaa tulla sellainen fiilis, että suomalaiset(kaan) ei oikein hallitse sivistyssanoja, meinaan että finaali ja fiasko on niin lähellä toisiaan...
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja sziget »

The_Sipi kirjoitti: Hihhih. Siitä vaan veto vetämään. Onkohan noissa kertoimissa huomioitu jo tämä muuttunut superfinaali? Tuskinpa. Nyt voiskin pistää vedon poikimaan ja Kuoppikselle ääniä. Voisi saada kohtuuhyvät rahat takaisin. :heh:
:eeek: Ei ole hauskaa! Muistetaan vain Veikkausliigan ja Superpesiksen sopupeliskandaalit. Nyt alkavat vedonlyöntihuijarit soitella ja hokkuspokkus, kohta meillä onkin tarvitseeko-sanoa-kuka Suomen edustajana.  :puna:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Uusi vedonlyöntikertoimia:


Ladbrokers:

Hanna Pakarinen 3.50

Lovex 6.00
Thunderstone 6.00

Beats and Styles 7.00
Katra 7.00

Humane 8.00
Jann Wilde and Rose Avenue 8.00

Laura 9.00

Kentala 15.00

Jani and Jetsetters 26.00
Johanna Kurkela 26.00
Jukka Kuoppamaki 26.00


Nordicbet:

Hanna Pakarinen 3.00

Lovex 4.00

Thunderstone 5.00

Beats and Styles 8.00
Laura 8.00
Humane 8.00

Katra 10.00
Jann Wilde & Rose Avenue 10.00

Kentala 15.00
Jukka Kuoppamäki 15.00
Johanna Kurkela 15.00

Jani & Jetsetters 25.00

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Wilson »

En tiedä mitä te mietitte meidän Euroviisukarsinnoista…itse niin tykkään että tämän vuoden sävellykset/kappaleet ”keskitaso” on mennyt taaksepäin jos vertaa 2000-2006 karsintoihin.

Minusta meillä on tosi hyvä/loistava keskitaso kappaleista 2000,2002,2004,2005…sitten taas keskitaso laski hieman 2006 ja tämän vuoden keskitaso on vielä alempi.

Olisiko näin että keskitaso laskee kun artistit esiintyy kahdella kappaleella?

Sitä mitä nyt ajan takaa on että olisiko parempi keino ”päästä” kaikki säveltäjät karsintoihin säveltämään…..jos en nyt muista väärin niin eikö tänä päivänä kutsutaan säveltäjät osallistumaan karsintoihin.

Ei ole niin tarkasti lukenut säännöt miten…kuka saa lähettää sävellyksiä kilpailuihin.  :miettii:

Tämä on minun näkökulmani meidän Euroviisuista…en väitä että olen oikeassa.

Huomio….onko tämä väärä ketju tälle viestille? ..Modet voi siirtää jos näin on

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Jos tilastoja katsotaan, níin vuosina 1995-2005 Suomi oli Eurovision Laulukilpailun finaalissa vain neljä kertaa, joten...
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Toivottavasti Turun finaalissa muistetaan jollain tavalla Kirkaa  :(
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jaetaankos tänä vuonna myös Viisukuppilan fanipalkinto ja jos jaetaan, niin koska äänestys alkaa? Heti neljännen semin jälkeenkö?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Wilson kirjoitti: Tämä on minun näkökulmani meidän Euroviisuista…en väitä että olen oikeassa.
No höh  :hali:  ihan suotta sä omaa näkökulmaasi vähättelet. Koko ajanhan täällä kirjoitellaan ensisijaisesti siitä, miten itse asian kokee ja tulkitsee - ja on oikeus ilmaista itseään (kuppilan tms. sääntöjen rajoissa) juuri sellaisilla sanavalinnoillaan/hymiöillä, kuin itse parhaakseen kokee.

Tuohon kommenttiiisi sinänsä en osaa sanoa mitään, kun en ole havainnut kummoista muutosta suomiviiisujen tasossa - sekin on vain ja ainoastaan minun näkökulmani, enkä väitä olevani oikeassa  ;)

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Enmä vähentele omaa näkökulmani olleenkaan..….päinvastoin… :heh:... Olen vaan ”ehkä” kateellinen länsinaapurillemme… :mrgreen:…mutta on vaikea kilpailla heidän kanssa kun MF on ”helig ko” sielläpäin.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Wilson kirjoitti: Enmä vähentele omaa näkökulmani olleenkaan..….päinvastoin… :heh:...
:puna: ..pientä oikolukuhäiriötä...ja siis sehän on mun tietsikan, ei tiesikkaansa lukevan meikäläisen syy... ;).

Mulla on käynyt mielessä, kun noita IL:n viisuraadin kommentteja oon lukenu, että toi Jarkko Valtee ( tai muu showammattilainen) vois olla hyvä idea näille kanditaateille siinä, että palkkaisivat ideoimaan sitä showpuolta/tulkinnallista puolta siihen esitykseensä. En tiedä J.V:n kiinnostuksesta itse viisuiluun, mutta olen havainnut, että kommenteisssaan on hyvin tuonu esiin juuri tätä esityksen puolta. Mä en tiedä mikä vaje se on, joka jyllää, että suomessa ne useimmat artistit ei jotenkin ota sitä lavaa haltuunsa - mun mielestä. Ne tulee lavalle ja laulaa ja se on sit niinku siinä. Tai sit se on jotaki ihan hirveää, niinku ne Katran jumppa-asuiset tanssijat.
Enkä tarkoita, että rojua lisää lavalle vaan sitä tulkintaa sen esitettävän kappaleen eduksi esim. toi Jonsin esitys. Balladi ilman mitään ylimääräistä krumeluuria, mutta miten tehokkaan mielikuvan hän + taustalaulajat jättääkään sillä kuolemanvakavalla seisonnallaan. (joo, ne taustalaulajien asut onkin sit jo eri juttu...)
Äh, en mä saa sanoiksi sitä, mihin toivoisin suomessa petrannusta, joten vaikenen. Lumityöt oodttaa pihalla....

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Finnish kirjoitti: Mulla on käynyt mielessä, kun noita IL:n viisuraadin kommentteja oon lukenu, että toi Jarkko Valtee ( tai muu showammattilainen) vois olla hyvä idea näille kanditaateille siinä, että palkkaisivat ideoimaan sitä showpuolta/tulkinnallista puolta siihen esitykseensä. En tiedä J.V:n kiinnostuksesta itse viisuiluun, mutta olen havainnut, että kommenteisssaan on hyvin tuonu esiin juuri tätä esityksen puolta.
Pakollisilla (?) esiintymisvalmennuksilla on keksitty kykykilpailuformaatti uudestaan. Jee.

Ideahan tässä Suomen karsinnan formaatissa on se, että kilpailijat ovat jo ammattilaisia, joilla on levy-yhtiöt takanaan. Osallistuvien artistien tai ainakin levy-yhtiöiden pitäisi tietää, mihin ovat päätään tunkemassa, ja toimia sen mukaisesti. Jos joku nyt ei siitä huolimatta satu tietämään, niin c'est la vie, ei auta kuin jättää hänet valitsematta.

Väite esiintymisten huonoudesta on mielestäni ylireagointia. Tähän asti yksi (1) esiintyjä kuudesta on esiintynyt aidosti huonosti. Katran jumppailijoista en huolestuisi, koska niiden oli luultavasti tarkoituskin huonontaa esitystä. Yleistasoltaan lupaavimmat erät ovat vasta tulossa - vai odottiko joku oikeasti jotakin kakkoserältä?

Mutta joo, ensi vuodeksi jokaiselta esittäjältä vain yksi biisi ja untuvikot ja täyteartistit pois, niin johan kappaleidenkin keskitaso nousee eikä tarkoituksellisesti huonoja esityksiä nähdä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Timoteus kirjoitti:
Finnish kirjoitti: Mulla on käynyt mielessä, kun noita IL:n viisuraadin kommentteja oon lukenu, että toi Jarkko Valtee ( tai muu showammattilainen) vois olla hyvä idea näille kanditaateille siinä, että palkkaisivat ideoimaan sitä showpuolta/tulkinnallista puolta siihen esitykseensä. En tiedä J.V:n kiinnostuksesta itse viisuiluun, mutta olen havainnut, että kommenteisssaan on hyvin tuonu esiin juuri tätä esityksen puolta.
Pakollisilla (?) esiintymisvalmennuksilla on keksitty kykykilpailuformaatti uudestaan. Jee.
Hoh-hoijakkaa..  :megafoni: Jos tuosta joku tulkitsee, että olen pakottamassa suomen artisteja johonkin niin olkoon sitten niin... :hiips: .

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Siksi siinä se kysymysmerkki olikin, etten ollut täysin varma, mitä ajat takaa. Ehdotus sellaisena kuin sen tarkoitit ei vain erityisesti Humanen kohdalla ratkaise mitään.

Kaikilla esiintyjillähän on joka tapauksessa kaksi vaihtoehtoa: panostaa esitykseensä tai olla panostamatta siihen. Jos he päätyvät jälkimmäiseen, niin hehän sitten päätyvät eivätkä taatusti palkkaa ketään avukseen. Humane kuului tähän kategoriaan. Kim Heroldin mielestä ei aivan ilmeisestikään ollut mitenkään tarpeen tehdä mitään toisin kuin yleensä. Jos lähtökohta on se, miksi hän olisi pirauttanut Valteen apuun?

Anyway, edelleenkin kyse on vain yhdestä esiintyjästä. Suomen karsinnan akilleenkantapää tänä vuonna ei ole esiintymisten taso.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Timoteus kirjoitti:Mutta joo, ensi vuodeksi jokaiselta esittäjältä vain yksi biisi... ...niin johan kappaleidenkin keskitaso nousee eikä tarkoituksellisesti huonoja esityksiä nähdä.
Juu, samaa mieltä. Yksi biisi per ehdokas, niin jää nämä satunnaiset täytebiisit tulematta mukaan. Kun artisti/bändi oikein kehottaa äänestämään jotain tiettyä biisiä jatkoon, niin selväksi käy, että systeemissä on jotain vikaa, kun ilmeisesti kaikki tyrkyt eivät edes haluaisi kahta biisiä esittää.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Timoteus kirjoitti: Kaikilla esiintyjillähän on joka tapauksessa kaksi vaihtoehtoa: panostaa esitykseensä tai olla panostamatta siihen. Jos he päätyvät jälkimmäiseen, niin hehän sitten päätyvät eivätkä taatusti palkkaa ketään avukseen... mielestä ei aivan ilmeisestikään ollut mitenkään tarpeen tehdä mitään toisin kuin yleensä. Jos lähtökohta on se, miksi hän olisi pirauttanut Valteen apuun?
Juuri tuota asennoitumista siihen omaan viisuperformanssiin minä tuossa aiemmassa viestissäni nimenomaan peräänkuulutinkin  :peukku: (sinä tosin viittaat tuossa Humaneen). En ymmärrä mikä siinä on, että suomikanditaatit (ei toki jokainen) joko eivät ymmärrä tai eivät halua ymmärtää, että siihen performanssiin kannattaa ihan oikeesti nähdä vaivaa, silloin kun puhutaan euroviisuista. Jarkon mainitsin esimerkkinä siksi, että sillä vaikuttaa olevan ihan oikeaoppista silmää asialle.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Viisukulttuurin puutetta kenties? Tässä suhteessa on tosin menty vain eteenpäin. Muutama vuosi sitten ei esiinnytty senkään vertaa kuin nyt. Vuonna 2002 Suomen karsinnassa oikeasti esiintyi ehkä yksi artisti, joka sitten vähemmän yllättäen voittikin koko karsinnan.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja daa »

gentedimare kirjoitti: Toivottavasti Turun finaalissa muistetaan jollain tavalla Kirkaa  :(
Tuota minäkin tuumailin  :'( Edelleen niin käsittämätön juttu...
Life Looks Better in Spring

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Hei mikä se oli se saunajuttu siinä Simon uutisosiossa? Ei kai Suomen tulevat videopostikortit ole tuollasia?
"If the apocalypse comes, beep me." -- Buffy ;)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

:repeilee:

Sehän oli siinä juoruosiossa, jonka jutut ovat täyttä humpuukia.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Minusta noihin esityksiin on tänä vuonna ainakin yritetty panostaa. Eri asia miten hyvin niissä on onnistuttu. Kyllähän sitä lava-showta löytyy lähes joka esiintyjältä. Varmasti kaikki tosissaan mukana olevat tajuavat pistää kaikkensa peliin.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Suomi 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Näyttää siltä että vaikka Lovexilla on faninsa, niin vähintään yhtä paljon on Lovexin vihaajia. Jos perheenisä Vihaa Lovexia, voi olla että hän takavarikoi kakrujensa kännykät, jottei Lovexille menisi ääniä. Ainakin elän tämän toivossa...  :D Jotta kappale menestyisi äänestyksessä, sen pitää olla vähemmän polarisoiva.

Vaikka Plane Away ei häikäissyt vielä ensimmäisessä esityksessä, se osoitti että potentiaalia on: kappaleella on paljon ystäviä, ja silti suhteellisen vähän vihamiehiä. Loppupään esitysnumero auttanee.

Katra on oma lukunsa, sillä hänellä on suuri etu julkisuusarvonsa vuoksi. Turun esityksestä riippuu että voittaako Katra vai Humane vai Hanna. Hannan suurin valtti on hänen Idolsista tuttu nimensä -- esiintymisnumero on tosin aika huono.

Kentalalla on paras esiintymisnumero ja hän saattaa hyvinkin olla äänestyksen musta hevonen. Rehti ja aito musiikkimies uppoaa suomalaisiin.

Lauraa en usko ihmisten haluavan äänestää enää toista kertaa viisuihin, rappibändi B&S  tuskin kerää laajempaa suosiota ellei biisi ole Freestylerin luokkaa, ja Jann Wilden levyllä tuskin on neljää loistobiisiä-- vaikka olisikin, niin bändi työntää jo esteettisesti monia ihmisiä pois.

Lukittu