Järjestelyt

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Nimenomaan, muutenhan tilanne on valokuvaajien kannalta aivan absurdi. Sellainen lupa pitäisi ehdottomasti olla, toivotaan että YLE sallii edes lehdistölle ottaa kamerat mukaan kenraaleihin. Toivottavasti tulee asiasta lisätietoa keskiviikkona  :p
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja tomato »

Entäs kännykät kun niissäkin on nykyään kamerat?
En usko, että kameroitakaan otettais pois.
Was tomi...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tässä kun noita sieltä täältä löytyviä harjoitusnauhoitteita katselee, tulee mieleen, että mitähän YLE oikein sitten kokee saavuttavansa sillä, ettei anna tavallisen kansan ikuistaa omilla kameroillaan näkemäänsä  :miettii: Sillä, jotenkin vaan tuntuu, että joka tapauksessa pukuharjoituksista ja televisioitavista ohjelmista leviää vähintään noita screen-nauhoitteita Youtubeen tms.  No joo, tää nyt oli vaan yhden pettyneen purkaus, kun viedään tilaisuus näyttää aikanaan jälkipolvilleen olleensa Euroviisujen katsomossa paikan päällä... Nykytekniikka vaan nyt on sitä, että en mä ainakaan näe mitään ideaa, tuossa kamerakiellossa  :draamaa: mutta minkäs teet, muuta kuin kamerakännykän ostoon...

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja minnie »

Finnish kirjoitti: Nykytekniikka vaan nyt on sitä, että en mä ainakaan näe mitään ideaa, tuossa kamerakiellossa  :draamaa: mutta minkäs teet, muuta kuin kamerakännykän ostoon...
Nii-i, sasse. On se väärin ettei tavallisen kameran käyttäjä -jossa ei oo edes zoomii- niin voi ottaa muutamaa kuvaa ittelleen muistoksi. Mutta kamerakännykkäläiset voivat ja jopa livetallennetta... :niinpa:

Tää koskee sisä-kuin ulkokonsertteja. Niin halleissa kuin festareissa. Mulle on tultu huutamaan "et se kamera sitten heti pois" ja melkein revitty väkisin kädestä. Kyse oli Fujin punaisesta pokkarista. :( Jossa ei tarkennus -eikä muitakaan hienouksia...ja kuvattava kohde tuli kuvaan pari metriä taaempana mitä oikeasti oli! (Ihan kakka kamera, mut sillä kuvasin yli kymmenen vuotta kaikkia mahdollisia tapahtumia, jota sai ja vaikkei saanutkaan kuvata).
:valokuva:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Viisufanien närkästyneisyydelle kuulostaa olevan aihetta...
http://www.yle.fi/eurovision/mediaplaye ... 273&show=n
YLEn toimitusjohtaja Mikael Jungner on pahoillaan, että viisufanit ovat loukkaantuneet kohtelustaan. 
- Harmillista, jos tällaista mielikuvaa on. Nimittäin näitä faneja on alusta asti haluttu pitää mukana, tehdä yhteistyötä ja järjestää myös pääsyä paikan päälle, mutta valitettavasti halli on niin pieni, ettei sinne kaikki halukkaat pääse, Jungner vastaa.
YLE

:roll: Jungner kommentoinee lippujen saatavuutta, mutta eihän se ole se ainoa asia...
Viimeksi muokannut Kollega, 04 Touko 2007, 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ja höpö höpö, taas niputetaan kaikki viisufanit yhteen  :niinpa: Voinpa väittää, ettei Viisukuppilalla ainakaan ole mitään valittamista yhteistyöstä YLEn kanssa ja teemme sen myös selväksi.
Hello Hi!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Sinänsä hassua, että YLEkin omalla sivullaan käyttää vain ylimalkaista määritelmää "viisufanit närkästyivät".
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mä olin yllättynyt, että ylipäätään oli YLEn omilla sivuilla, mutta  :peukku: siis että oli.

Ton Accre-sähläyksen suhteen mietityttää, että onko se edes YLEn vastuulla vai ovatko palkanneet jonkun tahon hoitamaan sen ? Eihän turvallisuuspuolikaan ole YLEn vaan sen Palmian vastuulla.

Finaalilippujen myynti kuulostaa olleen aika mielenkiintoista, mutta onko se sekään sitten niinkään YLEn kuin Lippupalvelun aiheuttamaa möhlintää... Itse en ole finaalilippuja edes yrittänyt hankkia, mutta olen saanut pettymyksentäytteisen kuvan kuppilan kommenttien perusteella.

Jos mä saisin virallisemman puheenvuoron, kysyisin YLEltä, että mitä ne ihan oikeasti luulee saavuttavansa sillä, ettei tavallinen tallustaja saa kameraansa katsomoon viedä... kun kuitenkin ne esitykset päätyy tavalla tai toisella nettiin joka tapauksessa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33190
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vuoden draamaqueen -titteli taitaa kuulua Martti Immoselle! :voitto:
Huhhuh. :eiei:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30566
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Pohjanoteeraus Immoselta. :eiei: Todella ikävää, että yksittäinen kaikesta marisija kertoilee omia mielipiteitään koko faniyhteisön mielipiteinä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja tomato »

Onkohan Tarja Halonen kutsuttu finaaliin?
Onkohan edes suomessa silloin?
Was tomi...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TURHAA MARINAA, SANON MINÄ!!!  :megafoni:

Seitsemät euroviisut läpikäyneenä on sanottava, että SUOMEN kisajärjestelyt eivät kalpene ollenkaan muiden vuosien rinnalla!!!! KYLLÄ NÄIN ON!!

Sitä paitsi mä olin Tallinnan euroviisuissa OFFICIAL REPRESANTIVE!!!! Ja minä vain nauroin. Ai olen vai?  :rofl:

JÄRJESTELYT TOIMII!!

Kiitos  :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Suomen Euroviisuklubin presidentillä Martti Immosella ei ole lippuja viisufinaaliin, ei harjoituksiin, ei yhtään mihinkään...Fanilippujen kohdalla on sekoiltu, eikä pressa itse näe finaalia.
YLE/"Paula N"

:shock: Näin fanijärjestöjen outsider:na tulee mieleen, että onkohan tässä kyse muusta kuin YLEn sekoilusta, kun kyllä muistikuvani mukaan täällä kuppilassa on joku OgaeFin:n kautta saamaansa lippuaan myynyt... en tosin muista oliko finaalilippu. Anyway, pressalla ei ole lippuja mihinkään, mutta jollain "alempiarvoisella" jäsenellä on...  :miettii:

Ihmetystä herättää myös kommentti, "ettei ole lippuja mihinkään", sillä ei kai se ole kuin ottaa yhteys Lippupalveluun, herran jestas ! Vai jokos siellä on finaalin ohella kaikki muutkin liput on loppuunmyyty ?!

En tunne henkilöä, enkä tiedä tapahtumien taustoista mitään, mutta kyllä tulee fiilis, että tässä ruikutetaan enemmänkin asemansa etuuksien perään... voin tosin olla väärässäkin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Finnish kirjoitti:
Suomen Euroviisuklubin presidentillä Martti Immosella ei ole lippuja viisufinaaliin, ei harjoituksiin, ei yhtään mihinkään...Fanilippujen kohdalla on sekoiltu, eikä pressa itse näe finaalia.
YLE/"Paula N"
Mulla on edelleen yksi lippu semifinaalin ensimmäiseen ennakkonäytökseen,pitäisköhän sitä Martille tarjota kun kenellekkään ei näytä kelpaavan,ei edes ilmaiseksi,jos kiinnostaa ota yhteyttä Martti  :heh:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kollega »

YLE on näemmä tiukentanut otettaan taistellessaan esityksien nettilevityksiä vastaan:
So, YLE seems to go rather strong at the moment and do not allow to have full videos of the rehearsals. We'll be keeping them from now on limited for 1 minute each.
Helsinki ESCKaz blog

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Sen verran tässä kärhämässä on totta, että joidenkin akkreja on hyväksyminen jälkeen muutettu alempaan kategoriaan.
Eli kun henkilö on käynyt akkreditointikeskuksessa hakemassa pressiakkreaan niin hänelle onkin annettu faniakkre. Asia on valjennut vasta paikan päällä.

Lippuhässäkkää en enää kommentoi, mutta monissa "pienissä" asioissa tuntuu olevan parantamisen varaa.

HUOM! En valita, kaikki paikan päällä on tapahtunut odotetulla tavalla.
Olin tänään yksitoista tuntia Areenalla ja lehdistökeskuksessa.
Ei sellaista jaksaisi jos järjestelyt ontuisi pahasti.

Vertaan MM-kisoihin: Urheilutapahtumat Stadionin kentällä oli ymmärtääkseni hyvin järjestetty, mutta se muu, niinkuin palvelut stadionilla, lippupaketit jne jätti toivomisen varaa.

Viimeksi muokannut Cyrano, 05 Touko 2007, 01:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Juttelin eilen Euroclubilla monien ulkkareiden kanssa ja kohun takia kyselin suoraan että onko kaikki järjestelyt toiminut ja että ovatko he tyytyväisiä. Sää oli ainoa asia mikä ei niin kauheasti saanut kehuja mutta suurin osa oli siihenkin osannut varautua. Onneksi tänään paistaa jo aurinkokin.  :tapu:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tämä totta, mita kais(t)a sanoo. Juttelin itsekin joidenkin ihmisten kanssa samasta asiasta pikavierailullani Euroklubilla ja tyytyväisiä olivat säätä lukuunottamatta.

Hyvät kisat näistä tulee!  :peukku:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Järjestelyt ovat hyvä!  :tapu: En valita, vaikka akkreni oli alennettu P2:ksi. Pressikeskuksessa ja täällä areenalla on tosin langaton verkko, mikä toimii nyt koneeni kanssa moitteettomasti (kiitos kahdelle komealle Soneran pojalle täällä avusta!). Hyvin YLE on kaikki tähän asti järjesteänyt, loistavaa työtä!  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Useatkin ulkkarifanit kehuivat eilen, että Helsingissä on parhaat järjestelyt IKINÄ  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Uudenmaanuutisissa haastateltiin sitä Immosta :heh:

trex
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 439
Liittynyt: 16 Tammi 2004, 20:42

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja trex »

Kun noista akkreista puhutte, olisiko mitään antaa pikakertaus eri akkrejen eroista... Saisi hiukan näkökulmaa, kuinka "vakavasta" asiasta on kyse... :)

Siis P1 vs. P2? Missä ero? (Miksei F:kin samaan soppaan...)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

P1, P2 ja F (faniakkre) kaikki pääsevät presseihin ja harkkoihin

P1 ja P2 saa omat pigeonholeit eli sellaset lokerot mihin tulee kaikkea promokrääsää ja ilmotuksia

P1 mahdollisuus päästä myös tänne koneille
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

trex
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 439
Liittynyt: 16 Tammi 2004, 20:42

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja trex »

Kiitos! :) Asia tuli selväksi.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ja osan tästä älämölöstä on aiheuttanut nimenomaan se, että noita akkreja on alennettu P1:sta jopa F:ään sellaisilla ihmisillä, jotka tekevät nettiin blogia lehdistökeskuksen ja areenan tapahtumista. Mielenkiintoinen alentamisjuttu, kun sattuu olemaan webmasterista kyse.  :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Onko tää Akkre-sekoilu tuttua aiemmilta vuosilta vai onko tää nyt vaan tänä vuonna ilmennyt dilemma ? Onko tietoa, onko "kohteeksi" joutunut muun maalaisia kuin suomalaisia ?

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

No, mulla ei ole muualta kokemusta kuin Ateenasta. Siellä tiedän vain yhden tapauksen, suomalainen, jolle oli vastaava juttu käynyt. Tosin sitä en tiedä, oliko kyse vain inhimillisestä virheestä tiedonkulussa, mutta asia korjaantui heti, kun Aila-enkeli ilmaantui paikalle.

Mun tietojen mukaan (mikä ei välttämättä ole ajantasaista tietoa) tätä ei ole ollut muiden kuin suomalaispressin osalta tänä vuonna.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Ajattelin vaan, kun se Immonen oli niin tuohtuneen oloinen siinä videolla, että onko tää nyt ihan omaa laatuaan oleva ongelma vai enemmmänkin tuttu aiemmilta vuosilta.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Katten-Gustaf kirjoitti: Mielenkiintoinen alentamisjuttu,
Minä kuulin ennen vappua että jos akkreille tapahtuu jotain,
niin niitä lähinnä upgradetaan. Mutta kävi toisin.

Joulukuussa kohistiin siitä, että faneille suunnattuja / varattuja lippuja  oli vähemmän kuin aikaisempina vuosina.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Järjestelyt

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Suattaapi tuo olla tottakin lippujen lukumäärän kohdalla, mutta mikäköhän mahtaa olla lippujen suhteellinen osuus kaikista lipuista?
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Lukittu