Vs: Iso-Britannia 2007

ESC 2007 -arkisto.

UK 2007: Scooch: Flying The Flag (For You)

*****
20
17%
****
25
21%
***
23
19%
**
21
18%
*
31
26%
 
Ääniä yhteensä: 120

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja WandA »

Suosta tosiaan!  :repeilee:
Kyllä Will ainakin minulle kelpaa! Garethista en nyt oikein tiedä..  :miettii:

Ainakin lakkaa hiuksensä hyvin videoihin.
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Näköjään se Garethin comeback-dokumenttikin on tubetettavissa... Siis "Whatever happened to Gareth Gates" oli se ohjelma.
Hello Hi!

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

JuhaUK kirjoitti: Garethin comeback-dokumenttikin on tubetettavissa... 
Katsoin ensimmäiset viisi minuuttia ja se riitti meikäläiselle. 

Ei minun kuppini teetä. :/ 
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Aiku se on katkera siitä Jordan-episodista  :heh: Siitäkin kuullaan nyt Garethin oma versio tuossa diokkarissa, Jordan on kamala ämmä  :evil: Ja uskomatonta, miten se on oppinut puhumaan täysin sujuvasti! Hän myös opettaa nykyään muita änkyttäjiä puhumaan.
Hello Hi!

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

JuhaUK kirjoitti: Aiku se on katkera siitä Jordan-episodista 
Eikös jossakin laulussa sanota, että "en ole katkera, mutta kuitenkin..."   :roll:

~~~~  Käyttäisin mielu(u)mmin sanaa "pitkävihainen" tässä tapauksessa.  ~~~~

Sen verran Gareth on kuitenkin herättänyt keskustelua Kuppilassa, että voisi
olla ihan piristävä lisä Helsingin toukokuun artistinimilistaan.

pst. ... ja ilokseni huomasin sujuvan puhetavan.  :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja itikka »

The Sun tietää kertoa, että Morrissey olisi sitten todellakin kiinnostunut viisuilusta, ja BBC olisi jo ollut keskusteluväleissä hänen kanssaan edustuskappaleesta. Tosin hän luultavasti vain tekisi biisin, eikä esittäisi...

:peukku:
Viimeksi muokannut itikka, 09 Tammi 2007, 07:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Morisseyn mahdollinen viisuedustus oli myös YLEXin Pop-uutisten ykkösaihe!  :peukku:
Juontajat olivat ihan innoissaan ja varmoja, että jos Morissey lähtee mukaan
Brittien karsintaan, voittaja on siinä. Toivottivat jo artistin tervetulleeksi Helsinkiin.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

itikka kirjoitti: The Sun tietää kertoa, että Morrissey olisi sitten todellakin kiinnostunut viisuilusta, ja BBC olisi jo ollut keskusteluväleissä hänen kanssaan edustuskappaleesta. Tosin hän luultavasti vain tekisi biisin, eikä esittäisi...

:peukku:
:kups: Tämähän olisi parasta ikinä. Mieluiten tosin M myös esittämässä ne biisinsä. <3
Just sattuu olemaan soittimessa Ringleader of The Tornamentos
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Albatrossi

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Morrissey olisi mahtava juttu jo pelkästään viisujen julkisuuden kannalta. :peukku:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mulle tuli hieman déja vu -fiilis tästä uutisesta ja musa-altaasta löytyikin JuhaUK:n heitto:
JuhaUK kirjoitti: Morrisseylle ei taida olla omaa ketjua? Fanaattinen Morrissey-faniystäväni juuri tekstasi, että herran uusi video, jonka premiääri on TV:ssä tänään, on 70-luvun euroviisutyylinen :eeek:  Mitä vielä, Morrissey Euroviisuihin?  :rofl:
Ja tähän barba tietysti ilahtuneena vastasi, että juuri näin!

No, saapi nähdä, miten käy.  :D
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Morrisey olisi hieno! Saisi itse esittää biisinsä niin olisi vielä mahtavampaa. Sillä miehellä on karismaa.

Tuossa on BBC:n juttu asiasta. "Mitään ei ole vielä vahvistettu" http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6244153.stm

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Täähän alkaa mennä jo ihan mahdottomuuksiin::: :jihuujippii: Dervishiä, Edsiliaa, Evridikiä ja Morrisseytä  :kups: Tuleekohan Ruotsista Abba...? Brittiaiheessa pysyäkseni: viimevuotisesta on kyllä profiilinnosto enemmän kuin paikallaan.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja daa »

MTV3:n nettisivuilla taas oikeaa tietoa..  :grr:

" Morrissey päärri ryhtyä toimeen, kun viimevuotisissa kisoissa Daz Sampsonin kappale Teenage Life sijoittui viidenneksi.Morrisseyn kerrotaan päivitelleen sitä, että häntä ei oltu pyydetty sävellyspuuhiin.

Aluksi tähden aikeita pidettiin vitsinä. "

Hyvä homma oisi.  :peukku:
Life Looks Better in Spring

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Anna_M kirjoitti: Brittiaiheessa pysyäkseni: viimevuotisesta on kyllä profiilinnosto enemmän kuin paikallaan.
Tiedän ja tiedostan olevani varsin yksin mielipiteeni kanssa, mutta minä pidän vieläkin kovasti viimevuotisesta hassutuksesta..  :stupido:  Onx tää niitä  Noloimmat viisusuosikkini - ketjun lauluja, joista pitäisi pysytellä vaiti..  :heh:  En vain osaa.  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Pete »

Miten minä en ole kuullut tuosta Morrisseysta koskaan mitään (ennen viisu-uutisointia viime keväänä). ??? Onko hän ollut koskaan Suomen virallisella Top40-listalla? Minkälaista musiikkia hän esittää?
Riskinä seniorilaumat

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mahdatako olla tosissasi?  :eeek: Voi lapsoseni :lohtu:

Vastaan nyt varmuuden vuoksi, jos nuori polvi ei tunne. Onhan tuo soolotuotanto saattanut listoillakin olla. :miettii: Luulisin, että jompikumpi noista kahdesta uudemmasta levystä (2004 ja 2006), mutten ole varma, kun en listoja seuraa enkä tiedä, millaista kamaa sinne nousee. :sorivaan:
Morrissey tuli tunnetuksi 80-luvulla The Smiths -nimisen poppoon laulajana ja on sittemmin ollut soolouralla. Melodista ja synkkää, ennemmin kai "vaihtoehtomusaa". Mun mielestä Smiths on kokonainen tyylisuuntaa, joten en osaa sitä oikein muuhun verrata. Kyllä esim. Suede tietty on tuolta suunnalta vaikutteensa ottanut pitkälti. :joojoo:

Morrissey on siis 47-vuotias tyylikäs herra, eli mistään kimaltavapöksyisestä teini-idolista ei ole kyse. :mrgreen:
Viimeksi muokannut barbarossa, 09 Tammi 2007, 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja minnie »

Pete kirjoitti: Miten minä en ole kuullut tuosta Morrisseysta koskaan mitään (ennen viisu-uutisointia viime keväänä). ??? Onko hän ollut koskaan Suomen virallisella Top40-listalla? Minkälaista musiikkia hän esittää?
:shock: :kups:

Smiths:ä voin kuunnella mutten oo oikein jaksanu innostuu Morrissey:n kappaleista. Joten en innostu viisu-uutisestakaan eli ihan sama.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Timo Pennasen Sisältää hitin -opuksen mukaan Morrisseylta on Suomen listoille noussut viisi sooloalbumia (ja yksi single), viimeisin oli korkeimmillaan neljäntenä. The Smithsin albumeista niinikään viisi nousi sitä ennen Suomen listoille.

IMO uutinen Morrisseysta biisintekijänä on hyvä ainoastaan, jos kappaleelle saadaan myös hyvä esittäjä, siis ihan _oikeasti_ hyvä, ei vain vähän sinnepäin -"hyvä" eikä varsinkaan mikään kävelevä katastrofi, joita Britannian edustajat tapaavat olla. Kuvitelkaa nyt joku jeminijavinedaz raiskaamassa Morrisseyn biisiä viisulavalla. :eiei: Morrissey säveltäjänä ei riitä Britannian viisumaineen pelastamiseen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Minä olen sen verran nuorta sukupolvea, että nuista Smithseistä en muista mitään, mutta kyllä minä silti itse Morriseyn tiedän :)

Ihana biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=BkOn3w9L9ss

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Nyt Hesarikin uutisoi, että Britannia sijoittui viime vuonna viidenneksi.  :niinpa:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Jopa olisi ihmeellistä saada Briteistä jotain näin hyvää viisuihin.  :shock:    ;)

Jos osallistuu myös esittäjänä niin hänestä tulee tämän vuoden hypetys, seuratuin ja puhutuin artisti.
Musiikki on makuasia.

Avatar
Valeri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 01 Marras 2004, 16:42
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Valeri »

Mykistävää, uskomatonta. Yksi rock-historian legendaarisimmista ja jäljittelemättömimmistä suuruuksista Helsingin Euroviisuihin? Vaikea uskoa tai edes kuvitella tässä vaiheessa, miten se voisi olla totta. Korkeintaan voisin kuvitella Morrisseyn säveltävän puolituntemattomalle esiintyjälle jonkinlaisen kompromissiviisun, jolla on hyvin vähän tekemistä The Smithsin alkuperäisen tyylin kanssa. Vaikka toisaalta, ovathan "Ask", "Bigmouth Strikes Again" ja vastaavat Smiths-hitit melkoisen iskelmällisiä - suurenmoisia iskelmiä!  

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

barbarossa kirjoitti: Vastaan nyt varmuuden vuoksi, jos nuori polvi ei tunne.
Minä tiesin. :ylppis: :violette:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä en ollut kuullutkaan eikä noiden kertomusten jälkeen kyllä kiinnosta tippaakaan.. :roll:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja kwak »

The Smithsien "How soon is now?" on llloistava biisi! :tapu: t.A.T.u on tehnyt siitä coverinkin ensimmäiselle levylleen. Jotain sen tapaista Morrissey voisi säveltää viisuihinkin! :peukku:
Keep your head high above the water

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kyllä The Smithsien ja Morrisseyn musiikin ihanuus on minusta perustunut aina ennen kaikkea sanoituksiin... Olenkin usein sanonut Leevi & The Leavingsia Suomen The Smithsiksi. Biisien ideat kumpuavat teksteistä, mutta muutamia tarttuviakin melodioita tuotannosta löytyy  :joojoo:

Vaikea on jotenkin kuvitella Morrisseyn biisi viisulavalla, ellei kyseessä olisi jotain "Panicin" tapaista halolla-päähän-hoilotusta: "Hang the DJ! Hang the DJ! Hang the DJ!"...  :heh: :stupido:

Sävelsikös Johnny Marr muuten The Smiths -biisit kaikki yksin, Morrisseyn keskittyessä sanoituksiin - vai tehtiinkö melodiatkin yhdessä?
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

tonywerner kirjoitti: Sävelsikös Johnny Marr muuten The Smiths -biisit kaikki yksin, Morrisseyn keskittyessä sanoituksiin - vai tehtiinkö melodiatkin yhdessä?
Mun käsittääkseni just tuollainen oli työnjako. Eli Marr sävelsi ja Morrissey sanoitti.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Albatrossi

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

AntSa kirjoitti:
Anna_M kirjoitti: Brittiaiheessa pysyäkseni: viimevuotisesta on kyllä profiilinnosto enemmän kuin paikallaan.
Tiedän ja tiedostan olevani varsin yksin mielipiteeni kanssa, mutta minä pidän vieläkin kovasti viimevuotisesta hassutuksesta..  :stupido:  Onx tää niitä  Noloimmat viisusuosikkini - ketjun lauluja, joista pitäisi pysytellä vaiti..  :heh:  En vain osaa.  :heh:
Minä muistaakseni kehuin Brittien viime vuotista, sijoittui aivan liian huonosti eli et ole yksin.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Toivottavasti tämä Morrisey uutinen toteutuu :jihuujippii: Näin viisuvuodesta tulossa todella täydellinen. :jihuujippii:
Smiths kitaristi Johnny Marr on tehnyt kolme albumia (+ best of) ton mun avatarmiehen kanssa nimellä Electronic.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Iso-Britannia 2007

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kannattaa tubettaa taannoisen sinkun You Have Killed Me:n video. Euroviisupastissi  :peukku: Morrissey myös soittaa 60- ja 70-luvun viisuja keikoilla lämppärimusana, olen yhdelle Morrissey-hullulle ystävälleni muutaman auttanut tunnistamaan. Mutta tosiaan miehen viisufanitus on 60- ja 70-luvuilta, ettei välttämättä maailman moderneinta musaa.

Jossain sanottiin myös Morrisseyn olevan rakastunut  :eeek: Hänhän on pitänyt sellaista salaperäistä imagoa rakkauselämästään. Jokohan hän rohkenisi tuoda poikaystävänsä Helsinkiin mukanaan?  :mrgreen:
Hello Hi!

Lukittu