Laura

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Lauran kappaleista

Kosketa mua
78
67%
Take a chance
39
33%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mutta MIKSI julkaistaan juuri viisujen alla eri biisejä hiteiksi, kuin niitä viisubiisejä? En tajua, en. Muuten kuin siten, että viisuja pidetään jotenkin erillisenä juttuna, josta ei hittejä tule  :eiei:
Hello Hi!

Albatrossi

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Tylsältä iskelmältä kuulosti, toivottavasti viisubiisit ovat parempia, paljon parempia.

Avatar
Jan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:05

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Jan »

Lauran vuoden 2002 edustuksesta on hauska dokkari katsottavana Ylen sivuilla osiossa elävät arkistot. Löytyy googlen kautta helposti.

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Toivottavasti Laura räjäyttää potin sillä tämän vuoden karsintatarjonta on ollut surkeaa.  Toivottavasti Maki on onnistunut luomaan kaikkien aikojen biisinsä. Take a chance vaikuttaa todelliselta tanssilattian räjäyttäjältä  :bileet: kyllähän tältä vuodeltakin pitää löytyä edes yksi tanssivarpaan heiluttaja.  Siispä ei kun ensi maanantaita odottamaan.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jan kirjoitti: Lauran vuoden 2002 edustuksesta on hauska dokkari katsottavana Ylen sivuilla osiossa elävät arkistot. Löytyy googlen kautta helposti.
Tuo Ajankohtaisen kakkosen dokkari onkin tullut katsottua monen monta kertaa.  :peukku:
Ihana Lauran velmuilu Maltalta ostetuilla kengillä. Kiva pätkä täynnä viisuista tuttuja ihmisiä!  :mrgreen:

Superkiitokset Janille tuosta linkistä.  :hali:
Sieltähän löytyi ihan mahtava pätkä myös VICKYN
viisureissulta 1987!!!    :riemu:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

JEPS; KIITOKSIA nimimerkille JAN kovasti!  :hali:  Mullakin tuo ko. pläjäys taitaa vielä nauhalla olla.. Ihania muistoja tulvahti mieleeni.  :tapu: 

IHANAA; kohta kuullaan ne kauan odotetut LAURA-Jumalattarenkin viisuehdokkaat!!!  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:05

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Jan »

AI jai. Kiitos, mulle tuli oikein hyvä mieli. Mul on ollu nauhalla enemmänkin materiaalia Laurasta vuodelta 2002, kun oli supervuosi. Erilaisia TV-esiintymisiä ja dokkareita. Mihin ne on joutunu? Addicted to you oli vasta jotain.

Laura sanoi, että on oikein tyytyväinen biiseihin ja koregrafiaankin. Miksi, voi miksi Laura on siinä viimeisessä erässä. hö! Kaikki puhuu jostain Katrasta koko ajan. Biisit saa arveluttavaa huomiota. Täs vaiheessa kuitenkin kaikki huomio on hyväksi edustajille. /color]

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Tuota noin... olin siellä paikalla ja voin kertoa, että Laura todellakin suri Kirkaa oikeasti.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Jan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:05

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Jan »

Uskon, että Laura oikeasti suree Kirkan poismenoa.  Ja mitä tulee väitteisiin Lauran viisuallergiasta, niin ehkä on olemassa mahdollisuus, että Laura vitsaili ja osoitti päässeensä yli hänelle varmasti vaikeasta pettymyksestä. Kyllä Laura lähtee kisaan nyt erilaisella, rennommalla asenteella. Voittoa haetaan, mutta kisailua ei oteta liian vakavasti. Voittoreseptiä ei ole olemassa, joten miksi yrittää tehdä voittobiisi ja esitys. Tekee vain omannäköisen euroviisuesityksen ja sillä siisti. Mä en usko, että Laura olis niin aktiivisesti mukana euroviisuaiheisissa jutuissa, jos hän olisi niille allerginen. Esimerkkinä Lauran Siljalla maaliskuussa pyörivä euroviisumania -show. pakko muuten mennä!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JukkaV kirjoitti: Tuota noin... olin siellä paikalla ja voin kertoa, että Laura todellakin suri Kirkaa oikeasti.

:raaps: :raaps: :raaps: :raaps: Mä yritän löytää tästä ketjusta viestiä jossa joku sanois jotain sen suuntaista mikä oikeuttaisi tuon KIN päätten käytön.....  :raaps:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jan kirjoitti: väitteisiin Lauran viisuallergiasta, niin ehkä on olemassa mahdollisuus, että Laura vitsaili
Vitsaili missä?
"Euroviisuilla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa, naapurit antavat pisteitä vain toisilleen, itämafian jyllää, vuoden 2002 voittobiisi on paska, euroviisut on paska kisa, SUOMI EI VOI KOSKAAN PÄRJÄTÄ!!"
Einiin....  :repeilee:

Tuo ei kyllä vitsailulta kuulosta.....
mutta kisailua ei oteta liian vakavasti.
Aijaa? Tämä ei kyllä päde Lauraan Tallinnassa 2002  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

gentedimare kirjoitti:
JukkaV kirjoitti: Tuota noin... olin siellä paikalla ja voin kertoa, että Laura todellakin suri Kirkaa oikeasti.

:raaps: :raaps: :raaps: :raaps: Mä yritän löytää tästä ketjusta viestiä jossa joku sanois jotain sen suuntaista mikä oikeuttaisi tuon KIN päätten käytön.....  :raaps:
Siinähän mietit ja etsit. Mä en tämän enempää asiaan kommentoi, vaan voin vakuuttaa tämän artistin olevan todella aito ihminen tässä asiassa. Saat uskoa tai olla uskomatta.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tuota noin.... olin SIELLÄ paikan päällä  :raaps:
Siellä MISSÄ? Kun kukaan ei ole täällä puhunut SIITÄ paikasta!!
(tiedän kyllä mitä paikaa tarkoitat, mutta kukaan täällä ei ole paikasta maininnut!  :roll:

Enkä mä ole sanonut missään vaiheessa, että Laura EI surisi Kirkan poismenoa. Olen varma, että JOKAINEN Suomen artisti suree Kirkan poismenoa aidosti, ei vain Laura!
Jos kuitenkin sanot KIN.... niin se viittaa siihen, että JOKU tässä ketjussa on kyseenalaistanut Lauran suremisen. Ja KUKAAN ei ole tässä ketjussa niin tehnyt!

Eli joko tästä ketjusta on poistettu jonkun viesti tai sitten olet laittanut itse oman viestisi väärään ketjuun! Ihan turha ruveta mulle ryppyilemään, että siinähän mietit
ja etsit

Esitin asiallisen kysymyksen, ilman ilkeyttä. johon oletin saavani asiallisen vastauksen, mutta ilmeisesti se on sinulle liian vaikea toiminto, kun on pakko vain ilkeillä! :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Täältä tosiaan näyttäisi joku viesti olevan poistettu. Ja se oli napakka vastaus siihen viestiin, sillä en olisi muuten noin edes kirjoittanut.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Noniin, olisiko ollut liian vaikea tuo sanoa ensin. Ilman tota ilkeilyä. :roll:

Olen mä sitten mitä mieltä itse Laurasta ja sen mediapersoonasta ja musiikista tahansa, niin en ole koskaan kieltänyt, ettei senkin kuoren alla olisi ihan oikea  ihminen joka osaa tuntea ja surra kun jotain näinkin ikävää tapahtuu kuin Kirkan kuolema.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Elo 2006, 18:05

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Jan »

Moi! Tästä tosiaan on otettu yksi viesti pois ennen Jukka V:n "olin siellä" kommenttia. Minäkin reagoin omassa viestissäni siihen viestiin, jossa esitettiin, että Laura ei olisi oikeasti surrut Kirkaa ja että keikalla siellä (eli yökerho LUXissa Helsingissä, jossa ensi torstain viisukonsertin esiintyjiä oli promoamassa konserttia.) Lisäksi eistettiin, että Laura olisi siellä osoittanut edelleen olevansa allerginen viisuille. Tähän sanoin, että ehkä Laura vitsaili, oli itseironinen. Oon kiertänyt paljon Lauran keikoilla ja hänellä on ollut tapana tehdä vuoden 2002 Tallinnan tapahtumista surkuhupaisa juttu. Siksi uskon, että Laura nytkin vitsaili. Älkää ny ihmeessä hikeentykö!

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Kosketa mua on tylsä. Siihen on pitänyt ämpätä joku italiaksi laulava ukkeli keräämään Metsäkedon viime vuoden ääniä.

Take a change on kai parempi, mutta just sen tyyppinen viisubiisi joita inhoan abba-vaikutteineen. Ja muutenkin tosi kliseinen (feel the heat of night). Huonompi kuin addicted to you, johon tätä kai on aika helppo verrata.
Viimeksi muokannut Aamu, 05 Helmi 2007, 12:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kosketa mua
-kaunistahan tämä on ja Laura laulaa oikein hyvin, mutta niin kauhean tavanomaista. Ei tämä erotu sitten mitenkään sadoista muista kaltaisistaan.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Komiastihhan tuo "Kosketa mua" kasvaa loppua kohden. Ihmeen vähän se Laura antoi tuon Italiaanon (?) tuossa laulaa.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Colby »

Kosketa mua:sta tulee joku muu biisi mieleen tosta kertosäkeestä. Tai ehkä monikin muu biisi, mutta en vaan saa päähäni mikä/mitkä. Kyllä mä tykkäsin ihan, mutta italiaanon ois saanu jättää pois.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

"Kosketa mua" on hyvä perusballadi. Ei mitään järisyttävää, mutta melodia toimii ja Laura laulaa sen hyvin  :peukku:

Edit. Ai siellä oli joku italiaano!  :shock: Mä yritin höristellä korviani, kun joku tylsä työkaveri tuli selittämään jotain jonninjoutavaa työasiaa tohon toiseen korvaan juuri sillä hetkellä. Mutta sitten Laura jatkoikin lauluaan ja luulin kuulleeni väärin...  :heh:
Viimeksi muokannut tonywerner, 05 Helmi 2007, 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Miik »

Molemmat laurat oli hyviä. Ei näillä voittoa viedä, mutta minä pidän! :joojoo:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Äänestys

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Äänestys lisätty.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Take a chance
-sori mutta ei  :eiei:. Siis huonohan tämä ei ole, ei toki, mutta miljoona kertaa kuultu perusjytke. Mä en tosiaankaan halua tällaista viisuihin, en meiltä enkä mistään muualtakaan. Näitä yrittää joka vuosi joka maasta vaikka kuinka monta  :heh:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Colby »

Take a chance... väkisin tulee mieleen, että on Addicted to you:n jatko-osa  :/ Ihan kiva biisi, mutta se ei todellakaan riitä. Biisi ei kasva.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Voi Laura minkä teit. Tai oikeastaan, voi Maki minkä  teit... Olipas tasapaksu discoilu! Melkein nostaisin sen balladin Lauralta jatkoon...  :raaps:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Oi ei.  :eiei: "Take a chance" ei alkuunkaan lunasta odotuksia. Liian hokeva ja funkahtava. Miksi yrittää entistä viisutyrkkyään tylsemmällä tekeleellä? En ymmärrä.
Siis eihän tuo huono ole, muttei mitään toivoa voitosta Turussa tai ainaskaan Helsingissä.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Kosketa mua iski, mukava biisi. Take a chance ihan kiva kanssa, mut vähän liian letkeä..

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Ei iske Lauran kumpainenkaan meikäläiseen. Kosketa mua -kappaleen sanoista tykkäsin jollain tasolla, mutta muuten laulu oli ihan Hyvää matkaa Höyhensaarille -materiaalia.

Take a Chancessa ei ole mitään, mistä saisi kiinni. No, kliseet tietennii. Sorry vaan, Laura.
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mikäs mies tuossa Kosketa mua:lla lauloi vierailijana? Tonygerbilin viestiin viitaten, italiaanon osuus oli niin nopeasti ohi, että minäkin luulin kuulleeni väärin  :heh:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Lukittu