Laura

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Suosikkini Lauran kappaleista

Kosketa mua
78
67%
Take a chance
39
33%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Toivottavasti näyttää räväkämpää Lauraa tällä kertaa ja ei yritä olla liian tyylikäs .
Poppis on ihan hyvä ,mutta pitää olla  aika  huikaiseva esitys ,että muuttu spesiaaliksi.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja jamit »

  Taas  kerran kuuntelin Lauran Kosketa Mua kappaletta. Ja rupesin vertailemaan sitä Johanna Kurkelan kappaleisiin. Huomattava ero ballaadilla ja ballaadilla, Lauran ammattitaito ja ÄÄNI (upea). Jos näistä kahdesta pitäis valita, niin ei tarvitsisi kahta kertaa miettiä. Ehdottomasti Laura!!  Vaikka pidän hieman enemmän Lauran Take A Chance biisistä. Äänestän siis jälkimmäistä Turkuun. :stara:

Oliko tarpeeksi sekavaa tekstiä? :hali: :hali:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja daa »

Jottain jännättävää sentäs ko vuottaa jotta mitäs se Loora tällä kertaa keksii päällensä vetästä  :p  :mrgreen:
Life Looks Better in Spring

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja WandA »

Siniset housut ja valkoinen paita!  :uujee:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Lauran ja Humanen aaria-osuudet vois hoitaa sama tyyppi, säästyis aikaa ja energiaa. Mutta pakko sanoa, että Kosketa mua on alkanu koskettaa kun olen antanut sen vähän hautua. Ja Laurahan puhaltaa henkeä lauluun kuin lauluun, joten odotan lauantailta hienoja esityksiä  :peukku:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Anna_M kirjoitti: Ja Laurahan puhaltaa henkeä lauluun kuin lauluun, joten odotan lauantailta hienoja esityksiä  :peukku:
Totta virkat Kultu!  :hali:  Ihana hengetär tämä meidän LAURA!!!  :joojoo:

KOSKETA MUA ollut mulla tehosoitossa ja TAKE A CHANCEkin alkanut tarttumaan..  :stara:  Ehdottomasti liputan enemmän kuitenkin KOSKETA MUA-ballaadin puolesta!!!  :tapu:  Ihana Suomi-Slaavi-viisu!!! Olisko dramaattiset käsiliikkeet niiku mitään..?!?  :heh:  :peukku:

LAURA on mun JUMALATTARENI.  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

AntSa kirjoitti: KOSKETA MUA ollut mulla tehosoitossa ja TAKE A CHANCEkin alkanut tarttumaan..  :stara:   Ehdottomasti liputan enemmän kuitenkin KOSKETA MUA-ballaadin puolesta!!!  :tapu:   
Tehosoitossa tälläkin hörhöllä. Aivan ihana!
Italiankielinen osuuskin toimii jo nyt kun tajuaa mistä siinä on kyse.  :joojoo:
Modulaatio on ihan mielettömän hieno. Kaikki karvat nousee viimeistään siinä pystyyn. Hyvä Laura (Guzeninan äänellä)  ;)

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja sziget »

Aamu kirjoitti: Nyt kun niitä Hannan biisien sanoja on parjattu, niin ei tämä kosketa mua ole paljon parempaa.

Kosketa mua nyt vaikka pelkään - kosketa mua ja nosta selkään

siis oksupoksu
Vastalause. Kyllä tuo kieli on ihan pätevää iskelmäsuomea. Ei niin kunnianhimoinen kuin Olet uneni kaunein, mutta se onkin vähän eri genreä.

:p Perusiskelmässä sävelmä ja tulkinta ovat tärkeitä. Sanoituksen pitää tukea laulusta välittyvää fiilistä. Iskelmässä ei tarvitse kertoa tarinaa tai pohtia syvällisiä. Vähän tylsää, mutta viisukilpailussa se on etu: laulun voi "ymmärtää", vaikkei osaisi kieltä.

Eikä tuo pelkään - selkään ole läheskään niin puhkikulunut riimipari kuin liitää - kiitää tai illoin - silloin. Ehkä assosiaatiot häiritsevät? Tulee mieleen ties mitä lastenloruja, joissa tuo selkä viittaa selkäsaunaan: "Nyt saat selkään! - Hui, mä pelkään!" tms. - Laurakin voisi laulaa:

Kosketa mua ja ota selkään

:heh: Mutta tuohan ei olekaan Kosketa mua vaan Leave me alone.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja daa »

Täytyy sanoa että mullekin on alkanut upota Kosketa mua paremmin ja paremmin nyt, kun sitä on kuunnellut enemmän :) italiaanokin toimii.
Hyvä näin. Alkuviikosta tuntui vielä että sinne Tohloppiin on ihan turha lähteä, kun on huonoin semikokonaisuus kyseessä. Mutta kyllä tää on ihan mielenkiintoista nähdä.
Life Looks Better in Spring

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja WandA »

daa kirjoitti: Täytyy sanoa että mullekin on alkanut upota Kosketa mua paremmin ja paremmin nyt, kun sitä on kuunnellut enemmän :) italiaanokin toimii.
Hyvä näin. Alkuviikosta tuntui vielä että sinne Tohloppiin on ihan turha lähteä, kun on huonoin semikokonaisuus kyseessä. Mutta kyllä tää on ihan mielenkiintoista nähdä.
Ihanaa, Daa!  :hali: Tää jo pelkäs että saakohan kohta enään Tampereelle kuskaajaa..  :heh:
Mutta jeejeejee! Lauraa on varmasti mukavaa katsella!  <3
Anna minun sinua tykästää.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

WandA kirjoitti: Ihanaa, Daa!  :hali: Tää jo pelkäs että saakohan kohta enään Tampereelle kuskaajaa..  :heh:
Mutta jeejeejee! Lauraa on varmasti mukavaa katsella!  <3
:hali:  Tulkaahan sitten nimimerkit DAA ja WANDA rohkeasti muakin moikkaamaan, jos satutte mun ulkomuotoni muistamaan!?!  :hali:  :hali:    KIVA kun tulette Tohloppiin!!!  KOSKETA MUA mulla ihan kokonaispuntarini kakkosena heti JOHANNA KURKELAN Olet Uneni Kaunein-Ihanuuden jälkeen. Venaan molempia LAURA-esityksiä kovasti.  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja daa »

Juu eiköhän me sut AntSa tunnisteta  :hali: jos et nyt  ole päättänyt vaikka tuon kuningattaresi Looran kunniaksi kovin radikaalisti ulkomuotoasi muuttaa  :heh:

Mitäs se Wantaali taas siellä höpöttää. Junahan se meijät sinne kuskaa  :p mää en näillä keleillä ehkä lähtisi yrittämään pitempiä matkoja. Eilenkin oli pelti kolissut urakalla..

Mutta Tohlopissa nähdään ja annetaan Lauran koskettaa  :peukku:
Life Looks Better in Spring

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tänään ehdin vasta kaikki kuusi tyrkkyä kuunnella, mutta kuuntelematta jättäminenkin ois ollut varmaan fiksumpaa. Oli turhista turhimmat yrkyt koko 24 biisin satsissa.  :niinpa:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Katten-Gustaf kirjoitti: Tänään ehdin vasta kaikki kuusi tyrkkyä kuunnella, mutta kuuntelematta jättäminenkin ois ollut varmaan fiksumpaa. Oli turhista turhimmat yrkyt koko 24 biisin satsissa.  :niinpa:
Oisit nyt ees yllättäny Katten mielipiteelläsi!?!  :stupido:  Eräs toinen Lauran "inhoaja" sentään ei laittanut lauluja listansa hännille vain sen takia, että ne olivat Lauran sydänverellä esitettyjä euroviisuja meille pikku harrastajille.

Haleja kuitee sullekin! Anna LAURAn koskettaa sinua.  :hali:  Se tekee sinulle hyvää!  :joojoo:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ei koskettanut, ei.

Jos väkisin pitää jotain hyvää kaivaa noista tekeleistä, niin ainoa hyvä asia oli se pari riviä italiaa laulava kundi. Hyvä ääni kaverilla. Flavio jotakin, mikä se oli?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Katten-Gustaf kirjoitti: Jos väkisin pitää jotain hyvää kaivaa noista tekeleistä, niin ainoa hyvä asia oli se pari riviä italiaa laulava kundi. Hyvä ääni kaverilla. Flavio jotakin, mikä se oli?
OI; Pakotetumppoo Kattennii..  :heh:  FLAVIOhan se!  :tapu: 
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Eräs toinen Lauran "inhoaja" sentään ei laittanut lauluja listansa hännille vain sen takia, että ne olivat Lauran sydänverellä esitettyjä euroviisuja meille pikku harrastajille.
:heh: :heh: :heh: :heh:  Mutta ei kyllä kosketa muakaan tämmöset viisut. Kyllähän sä tiedät... se tietää. Kosketa mua parempi, keskinkertanen iskelmä, mutta kun mä en niin kauheesi iskelmän perään enää ole. Kyl sää tiiät! :heh:

Ja Take a chance zzz, kuten sanoin tuli ATY:ta ikävä. Se kuitenkin on ihan kelpo biisi ja jonkun toisen esittämänä ois voinu nousta ihan uusiin sfääreihin  :heh: Mutta tottahan se on mitä sanotaa. Artisti joko pelastaa tai pilaa biisin. Kyl sää tiiät  :heh:
Tämä TAC on kyllä pohjanoteeraus....  :draamaa: :draamaa: :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja WandA »

daa kirjoitti: Juu eiköhän me sut AntSa tunnisteta  :hali: jos et nyt  ole päättänyt vaikka tuon kuningattaresi Looran kunniaksi kovin radikaalisti ulkomuotoasi muuttaa  :heh:

Mitäs se Wantaali taas siellä höpöttää. Junahan se meijät sinne kuskaa  :p mää en näillä keleillä ehkä lähtisi yrittämään pitempiä matkoja. Eilenkin oli pelti kolissut urakalla..

Mutta Tohlopissa nähdään ja annetaan Lauran koskettaa  :peukku:
Ja meikäläiselläkö rahaa lippuun?  :eeek: No joo tajusin tajusin..  :heh:
Anna minun sinua tykästää.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti: Kyl sää tiiät  :heh:
Tiiänpä hyvinnii!  :hali:  :stara:   Ja toi sun  "tuli ATY:a ikävä"  ihan kosketti mua!  :hali:  Tulikohan Katteninkin ikävä...?!?!?  :repeilee:

HALEJA!!!  :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Gente saanko kysyä sellaista asiaa ku mua hirveänä kiinnostaa: olitko kaikista viisain ja vastustit Lauraa jo 2002?  :) Siis kun Addicted to you tuli niin pistitkö korvat ja silmät kiinni?  :mrgreen:

Mua vaan kiinnostaa kun en ole ollut täällä hirveän kauan, mutta selväksi on tullut se, että et Lauraa ihan hirveästi arvosta  :heh: Että oletko aina inhonnut sitä vai tuliko traumat vasta 2002 vai mitä on tarinan takana  :mrgreen:

Mutta varsinaiseen aiheeseen, ei näitä kyllä voi Helsinkiin lähettää vaikka miten yrittäisi nähdä positiivisesti :miettii: (Ei sillä, en minäkään Lauraa viisuihin haluaisi kun se silloin 2002 vähän avautui viisujen syvimmästä olemuksesta)  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mä tykkään kovasti Kosketa mua -kappaleesta :rakkaus: TAC on just sellainen "köyhän muijan" ATY.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Wadde kirjoitti: Gente saanko kysyä sellaista asiaa ku mua hirveänä kiinnostaa: olitko kaikista viisain ja vastustit Lauraa jo 2002?  :) Siis kun Addicted to you tuli niin pistitkö korvat ja silmät kiinni?  :mrgreen:

Mua vaan kiinnostaa kun en ole ollut täällä hirveän kauan, mutta selväksi on tullut se, että et Lauraa ihan hirveästi arvosta  :heh: Että oletko aina inhonnut sitä vai tuliko traumat vasta 2002 vai mitä on tarinan takana  :mrgreen:
Laura on tökkinyt AINA!! Siis siitä hetkestä lähtien kun se julkisuuteen tuli sillon joskus 94 whatever niin tiesin, että toi täti EI OLE MUN JUTTU!! Sen tyyli, persoona, asenne sillon alussa niin kaikki tökki vastaan! Ja tökkii yhä

Vuonna 2002 en voinut sietää, että Laura lähetettiin Tallinnaan ja kun itsekin sinne paikanpäälle matkustimme niin oli kyllä ihan tuskaa "mukakannustaa" Looraa. Osasin kyllä käyttäytyä ja päätinkin että Suomen lippu liehumaan koska SUOMEA kuitenkin kannatetaan. Kun reissuun lähdin niin aattelin, että mitäs jos se onkin joku kauheen kiva ja ystävällinen, mutta mun ennakkoluulot piti paikkansa. Ei mikään kovin lämmin ihminen. Mutta minähän käyttäydyin ja jopa käsipäivää sanoin  Looralle Suomi-illassa! Aiku tää käyttäyty  :heh:
Eikä mulla semmosta asennevammaa itsellä ole, että oisin sanonut "yöks, en ota kuvia" "mä ainakin buuaan sille" tms. Vaan tokihan mä kuvia räpsein Suomen edustajasta ja silleen. Mutta yhteiskuva mua ei kiinnostanut  :rofl:
Antsa ja Maza voi todistaa kuinka kiltisti tää käyttäyty!

Ja koskaan en ole kieltänyt Lauran nykyistä ammattitaitoa tai nyrpistänyt nokkaa sen kunnianhimolle. Se vaan pitäs se ammattitaito sitten näkyä myös esityksissä  :roll: Eli Tallinna 2002 oli kyllä sen luokan pannukakku että ärsytti todella kun Laura ja Maria Guzenina eivät pystyneet näkemään mikä siinä esityksessä oli vialla, vaan molemmat vaan haukku koko kisan ja muut vastustajat. Se ei kyllä ole ammattitaitoa vaan ammattitaitoa on oppia myöntämään omat virheet ja puutteet ja parantaa niitä!

Mutta nyt, SE TÄTI ON JO NÄHTY!! On aika valita Suomelle HYVÄ edustaja ja loistava biisi. Ja sitä ei tästä ketjusta löydy. Vaan menemme tuonna Lovexin kansainvälisen poppoon puoleen. Is there anyone anymore!!  :tapu:
Viimeksi muokannut gentedimare, 09 Helmi 2007, 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Kiitos vastauksista Gente  :joojoo: On vain aina kiinnostanut, että mikä on tarina sinun ja Lauran suhteen välillä  :heh: Monillahan ne traumat tuli vasta 2002  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tota Tota... Öö...  :raaps:

Mites mie muistelen, että Gente oli kuitenkin ostanut Lauran kaksi ensimmäistä levyäkin?... :raaps: :raaps:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

MuzaMaza kirjoitti: Tota Tota... Öö...  :raaps:

Mites mie muistelen, että Gente oli kuitenkin ostanut Lauran kaksi ensimmäistä levyäkin?... :raaps: :raaps:
Kyllä! Ja viime weekendinä selvisi, että PRINSESSA-niminen discoiskelmä on leideen "Laura-suosikki"!?!!  :hali:  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti: Mites mie muistelen, että Gente oli kuitenkin ostanut Lauran kaksi ensimmäistä levyäkin?... :raaps: :raaps:
GET YOUR FACTS STRAIGHT!!  :heh:
ÄITI osti! Ja minä pöllin sen ekan kun siinä ON hyviä kappaleita! :hiips:
Vaikka se Prinsessa-suosikki onkin siinä tokalla, mutta kokonaisuutena toka oli puuduttavaa radioroskaa

Joten tota tota....ööö....ööö vaan itelles.  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Addicted to you eilen Lauran vetäisemänä Länsiauto-areenalla oli aivan mielettömän upea! Siinä meillä tähti!  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja daa »

gentedimare kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: Mites mie muistelen, että Gente oli kuitenkin ostanut Lauran kaksi ensimmäistä levyäkin?... :raaps: :raaps:
GET YOUR FACTS STRAIGHT!!  :heh:
ÄITI osti! Ja minä pöllin sen ekan kun siinä ON hyviä kappaleita! :hiips:
Vaikka se Prinsessa-suosikki onkin siinä tokalla, mutta kokonaisuutena toka oli puuduttavaa radioroskaa

Joten tota tota....ööö....ööö vaan itelles.  :heh:
:heh: Häilyväisempöö genttee  ;)
Life Looks Better in Spring

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

daa kirjoitti: :heh: Häilyväisempöö genttee  ;)
Aiku meen Leidee *häilyy*.. Häillyyt; häillyyt...  :heh:    Kuuntelee kuitee päivittäin tota Lauran ekaa...  :heh:

Ai mitenni provosoiva viesti..?!?  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

AntSa kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: Tota Tota... Öö...  :raaps:

Mites mie muistelen, että Gente oli kuitenkin ostanut Lauran kaksi ensimmäistä levyäkin?... :raaps: :raaps:
Kyllä! Ja viime weekendinä selvisi, että PRINSESSA-niminen discoiskelmä on leideen "Laura-suosikki"!?!!  :hali:  :stara:
Liittyykö tämä nyt jotenkin siihen, kun näin Muistathan-konsertin jatkoilla leideen jalan naputtavan tahtia ATY:n soidessa :mitvit: *koiranleukkoo*  :heh:
Viimeksi muokannut tonywerner, 09 Helmi 2007, 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Lukittu