Laura

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Lauran kappaleista

Kosketa mua
78
67%
Take a chance
39
33%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Ai mitenni provosoiva viesti..?!?  :heh:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: IN YOUR DREAMS MAYBE!! Looran eka levy on löytänyt tiensä mun LAATIKKOON jossa se EI OLE näkyvillä kuten ne tärkeät levyt on koko kansalle näkyvillä  :peukku:

Eikä siinä muuten ole mitään häilyvää kun kerron äipän ostaneen levyn ja mun napanneen sen.... se on ihan suoraa tekstiä

ja tinywerner, voi sinua epätoivoista  :repeilee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Ai ku tää ei malttais odottaa millasen shown Laura esittää Tohlopissa huomenna.
Espoon Areenallahan Laura "antoi kaikkensa".

Mitähän Lauralla on päällä lauantaina?
Espoossa hänellä oli kultaan vivahtava mini-pituinen leninki.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:ja tinywerner, voi sinua epätoivoista  :repeilee:
Aiku tää on "epätoivoinen"  :draamaa: :humppa:

Kunhan heitin, koska en ole KOSKAAN ymmärtänyt ihmisiä jotka vihaavat tai halveksuvat jotain tiettyä artistia niin paljon että eivät KOSKAAN löydä hänestä mitään positiivista.
Tuli mieleeni 16-vuotias työharjoittelijamme, joka aamulla sanoi mielipiteensä Antti Tuiskusta... "homo"...  :heh: Eihän sitä voi kuunnella.
Mulle ei nyt ihan äkkiseltään tule mieleen yhtään artistia, jolle en voisi antaa uutta mahdollisuutta... toista, kolmatta, neljättä tai vaikka kymmenettä. On lukuisia artisteja ja bändejä, joista en liiemmin välitä - mutta melkein kaikki ovat tehneet jotain kuunneltavaakin musiikkia. Mainitaan nyt vaikka Ramones - "Pet sematary" on loistava viiden tähden biisi, mutta muu musa ja huumeiden höyrystämä muu elämä/ura ei jaksa innostaa.
Ja tiedän kyllä mitä seuraavaksi aiot sanoa... "Minä olen löytänyt myös..."  :rofl:

"Ei mikään lämmin ihminen"...  :repeilee:
Aivan ihana tavallinen naapurin tyttö... jutellut muutaman kerran - ja tuntuu kuin olisin AINA tuntenut  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Laura on kansainvälinen tähti!  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

tonywerner kirjoitti:
Aivan ihana tavallinen naapurin tyttö... jutellut muutaman kerran - ja tuntuu kuin olisin AINA tuntenut  :peukku:
Aivan! Ja LAURAssa on aikatavalla hauskaa itseironiaakin mukana! Muistan ikuisesti Tallinnan viisuista Välimeren juhlista keskustelumme;

AntSa: "Onks sulla täällä meille kohta antaa performanssi"?
Laura: "Mulla on varsinainen pervomanse tulollansa"...

Sitä pervomanseahan ei sitten valitettavasti noissa kemuissa kuitee nähty, mutta ehkä huomenna Tohlopissa koetaan varsinainen MANSEN YKKÖS-PERFORMANCE!?!  :peukku:

LAURA ON JUMALATAR!!!!!!!!   :stara:  :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:ja tinywerner, voi sinua epätoivoista  :repeilee:
"Ei mikään lämmin ihminen"...  :repeilee:
eikös se ole vähä niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ehkä Laura aisti gentestä Lauravihan  :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:"Ei mikään lämmin ihminen"...  :repeilee:
eikös se ole vähä niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ehkä Laura aisti gentestä Lauravihan  :heh:
Tai jos Laura oli käynyt silloiselta viisupalstalta lukemassa ihan konkreettisesti, mitä eräs "vaalea nainen" on hänestä mieltä  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: koska en ole KOSKAAN ymmärtänyt ihmisiä jotka vihaavat tai halveksuvat jotain tiettyä artistia niin paljon että eivät KOSKAAN löydä hänestä mitään positiivista.
Mähän sanoin jo, että sen ekalla levyllä on hyviä kappaleita.
Mähän sanoin jo, että Prinsessa ois saattanut olla hyvä viisukappale orkesteri aikakautena

Mitä mun vielä pitää sanoa?
Ainiin, TINYWERNER!! Sano minulle mitä positiivista sinun mielestäsi on Ilkassa ja Heikissä? Niissä Jääskelöissä?  :rofl:
Ja tiedän kyllä mitä seuraavaksi aiot sanoa... "Minä olen löytänyt myös..."  :rofl:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin? viis senttisen maasta? Kultaa sateenkaaren päästä?  :miettii:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: eikös se ole vähä niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ehkä Laura aisti gentestä Lauravihan  :heh:
Tai jos Laura oli käynyt silloiselta viisupalstalta lukemassa ihan konkreettisesti, mitä eräs "vaalea nainen" on hänestä mieltä  :heh:
Toi ei toimi, koska YOU GUYS WEREN'T THERE!! Kuten olen miljoonasti sanonut, osasin käyttäytyä. Napsin kuvia, hymyilin lehdistötilaisuudessa, kättelin hymyssä suin Suomi-illassa. Jammasin yleisön joukossa! Käyttäydyin kuin kuka tahansa, mutta AINOA jolle Loora oli ystävällien oli faninsa Antsa! No Antsallehan ei tietenkään voi olla töykeä, mutta joka tapauksessa.... Ja ei siellä vanhalla ollut avattaria :ylppis: Joten ei se voinut tietää miltä mä näytän :hahaha:

Ja mitäs se Maza sanoikaan kun oli Looran nähnyt kisojen jälkee. Oli innoissaan näyttänyt kuvia Tallinnan reissulta.... Mazan sanoin "ei sitä olis voinut vähempää kiinnostaa mun kuvat. Käänsi vaan sivuja eikä ees kattonut"

Vyötiäinen tietää itsekin ettei se ole mikään maailman helpoin ihminen!  :ylppis: Mielistellähän me kaikki osaamme :mitalukee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Ainiin, TINYWERNER!! Sano minulle mitä positiivista sinun mielestäsi on Ilkassa ja Heikissä? Niissä Jääskelöissä?  :rofl:
Tietotoimistoni mukaan omistan enemmän Ilkka Jääskeläisen levyjä, kuin sinä  :heh:
Se on varmaan tieto, jota Ilkka osaa arvostaa - varmaan ainakin enemmän, kuin se että veljekset ovat SINUN MIELESTÄSI hassuja  :rofl:
Päinvastoin kuin muut taloudessamme asuvat ihmiset minä pystyn kuuntelemaan ihan sujuvasti Ilkan levytyksiä ja jopa nauttimaan niistä. Virevirheet on kätevästi korjattu tietotekniikalla  :heh:
Kuka Heikki :mitvit:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti: Ja mitäs se Maza sanoikaan kun oli Looran nähnyt kisojen jälkee. Oli innoissaan näyttänyt kuvia Tallinnan reissulta.... Mazan sanoin "ei sitä olis voinut vähempää kiinnostaa mun kuvat. Käänsi vaan sivuja eikä ees kattonut"
:tosion: Ei se noin mennyt!

AntSa näytti Tallinan kuviaan Lauralle Lieksan keikan jälkeen kesällä 2002. Kyllä se Laura niitä katseli, mutta ehkä heti keikan jälkeen ei jaksanut niistä hikisenä ja kaikkensa antaneena paljoa kiinnostua. Se hänelle suotakoon.  :joojoo:

Kesällä 2004 Laura tuli Lieksan keikan jälkeen VARTA VASTEN moikkaamaan meikäläistä, AntSaa ja Claraa ja
oli aivan ihastuttavan mukava, eli JUMALATAR!!  :ihana:
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 10 Helmi 2007, 00:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Laura on jumalatar!  :ihana:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Toi ei toimi, koska YOU GUYS WEREN'T THERE!! Kuten olen miljoonasti sanonut, osasin käyttäytyä. Napsin kuvia, hymyilin lehdistötilaisuudessa, kättelin hymyssä suin Suomi-illassa. Jammasin yleisön joukossa! Käyttäydyin kuin kuka tahansa, mutta AINOA jolle Loora oli ystävällien oli faninsa Antsa! No Antsallehan ei tietenkään voi olla töykeä, mutta joka tapauksessa.... Ja ei siellä vanhalla ollut avattaria :ylppis: Joten ei se voinut tietää miltä mä näytän :hahaha:
Tunnistusjuttu oli VITSI - tiedäthän, sellainen jota Ilkka Jääskeläinen laukoo yhtenään  :heh:
Minusta ei ole mikään leuhkimisen aihe, että olet vastentahtoisesti jammannut, napsinut valokuvia, hymyillyt (ilmeisen) teennäisesti... Eli siis TEESKENTELIT! En tarkoita, että sinun olisi pitänyt pläjäyttää Lauralle päin pläsiä vihaavasi häntä, vaan asiallisen terve kritiikki. En minä ainakaan taputa ja vihellä konsertissa äänekkäästi jos en pidä esityksestä. Toki kohteliaat aplodit lyödä läpsäytän, mutta en esim. heilu kameroiden kanssa...  :stupido:
gentedimare kirjoitti:Ja mitäs se Maza sanoikaan kun oli Looran nähnyt kisojen jälkee. Oli innoissaan näyttänyt kuvia Tallinnan reissulta.... Mazan sanoin "ei sitä olis voinut vähempää kiinnostaa mun kuvat. Käänsi vaan sivuja eikä ees kattonut"
Niinpä niin. Kuinkakohan moni fani on tullut Lauralle esittelemään valokuviaan...  :roll:
Kuka artisti oikeasti innostuu moisesta?  :rofl: "Hei tosi ihanan kuvan olet musta napsaissut. WAU!"  :repeilee:
gentedimare kirjoitti:Vyötiäinen tietää itsekin ettei se ole mikään maailman helpoin ihminen!  :ylppis: Mielistellähän me kaikki osaamme :mitalukee:
Kukapa esiintyvä taiteilija olisi  :cool:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Tietotoimistoni mukaan omistan enemmän Ilkka Jääskeläisen levyjä, kuin sinä  :heh:
Se on varmaan tieto, jota Ilkka osaa arvostaa - varmaan ainakin enemmän, kuin se että veljekset ovat SINUN MIELESTÄSI hassuja  :rofl:
Päinvastoin kuin muut taloudessamme asuvat ihmiset minä pystyn kuuntelemaan ihan sujuvasti Ilkan levytyksiä ja jopa nauttimaan niistä. Virevirheet on kätevästi korjattu tietotekniikalla  :heh:
Kuka Heikki :mitvit:
En mä tota kysynyt! Vaan kysyin, että mitä positiivista niissä on? ANNA HEIKILLE MAHDOLLISUUS  :heh:  :heh: :heh:

Ja ennenku sanot, etten mäkään vastannut, niin sä et kysynyt ja toisekseen mähän vastasin jo itse tohon aikaisemmin, eli siis kunnioitan Looran kunnianhimoa, mutta ne "aikaansaannokset" ei tartte mua miellyttää

Maza, tottahan toki suodaan... tottahan toki. Seli seli seli  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:En mä tota kysynyt! Vaan kysyin, että mitä positiivista niissä on? ANNA HEIKILLE MAHDOLLISUUS  :heh:  :heh: :heh:
Ilkka on levyttänyt kivoja biisejä - eikö se ole vastaus?

Miksi Heikki tarvitsee mahdollisuuden? Kenestä HEIKISTÄ sä nyt oikein puhut!  :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Tunnistusjuttu oli VITSI - tiedäthän, sellainen jota Ilkka Jääskeläinen laukoo yhtenään  :heh:
Ja mun vatsuaus oli VITSI - tiedäthän, sellainen jota gentedimare laukoo yhtenään  :heh:
Eli siis TEESKENTELIT!


EN TODELLAKAAN!!! Vaan osasin KÄYTTÄYTYÄ!!! :tosion:
En minä ainakaan taputa ja vihellä konsertissa äänekkäästi jos en pidä esityksestä. Toki kohteliaat aplodit lyödä läpsäytän, mutta en esim. heilu kameroiden kanssa...  :stupido:
Minä en viheltänyt Looran esityksen aikana. Vaan aploodeerasin muiden Suomifanien kanssa SUOMELLE esityksen päätyttyä! Sillä SUOMEA minä kannatan aina!

Väitätkö sinä että jos matkaisit euroviisuihin niin et ottaisi edustajastamme kuvia vaikka se olisikin sellainen jota inhoat! Ja lähinnä tarkoitin tolla jammaamisella sitä, että Suomi-illassa Loora esitti Suomiviisupotpourrin, toki sen aikana lauloin mukana ja kun Kyproksen pojat hyppäsivät messiin mukaan niin hurrasin heille vai olisiko mun kuulunut buuata  :roll: Ja Suomi-iltaan ei päässyt sisään ilman kättelyä! Oisko mun kuulunut näyttä vihasta naamaa ja ruveta latelemaan totuuksi ja kritiikkiä ja pidätellä takana tulevia vieraita....  :roll:

ÄITI ON OPETTANUT MULLE KÄYTÖSTAVAT!! Ja niitä noudatetaan :tosion:
"Hei tosi ihanan kuvan olet musta napsaissut. WAU!"  :repeilee:
OLIS!!! Koska ne ei olleet mitä tahansa kuvia vaan kuvia viisureissusta :ylppis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Helsingin Sanomissa on tänään hyvä kuva Laura jumalattaresta eläytymässä torstain konsertissa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ihanan kiivasta keskustelua virinnyt täällä JUMALATTAREN topicissa!  :heh:  Gentekin on ryhtynyt Tallinnan nannaisaa viikkoa muistelemaan.  :hali:  MUN MIELESTÄ SÄ KÄYTTÄYDYIT HYVIN! (Marionin äänellä  :heh:)  Kunnon tytön on äiree kasvattanut.  :joojoo:

LAURAhan toivotti meidät heti Pormestarin vastaanotolla tervetulleeksi, ja kyseli innokkaasti meidän saapumisestamme. Me heitimme huulta hänen kanssaan ja tunnelma oli vapautunut. Kerroin, että hassuttelimme tulomatkalla yllämme lentäneille lentokoneille; "Meneeks tossa Lauran garderoobi"  "Tuossa menee varmaankin Laura ja Heli" jne..!?  :heh:  Laura oli eräs Tallinnan kiireisimmistä artisteista, mutta siltikin hän jaksoi edustaa ja vaihtaa kanssamme kuulumisia.  :joojoo:  Kutsua Suomen bileisiin ei meillä vielä siinä vaiheessa ollut, mutta kutsut saatuamme ja juhliin saapuessamme LAURAhan vartavasten meille sanoi, että "IHANAA KUN SAITTE KUTSUT JA PÄÄSITTE PAIKALLE"!?!!  Hyvin miellyttävä pikku taiteilijatar tämä meidän Lauramme.  <3 :rakkaus: :ihana:

Rakkauteni LAURAAN vain syventyi Tallinnan kisaviikon aikana, eikä tuolle rakkaudelle ole loppua näkynyt. Olen erittäin onnellinen nähdessäni LAURAN tänään Tohlopissa.  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

gentedimare kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Tai jos Laura oli käynyt silloiselta viisupalstalta lukemassa ihan konkreettisesti, mitä eräs "vaalea nainen" on hänestä mieltä  :heh:
Toi ei toimi, koska YOU GUYS WEREN'T THERE!! Kuten olen miljoonasti sanonut, osasin käyttäytyä. Napsin kuvia, hymyilin lehdistötilaisuudessa, kättelin hymyssä suin Suomi-illassa. Jammasin yleisön joukossa! Käyttäydyin kuin kuka tahansa, mutta AINOA jolle Loora oli ystävällien oli faninsa Antsa!
..eli toisinsanoen teeskentelit. Kyllä Laura erottuu helmet akanoista!  :joojoo: :mrgreen:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Laura haluaa Take A Chancen finaaliin

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1316735

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja daa »

MuzaMaza kirjoitti: Laura haluaa Take A Chancen finaaliin

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1316735
:peukkualas:
Life Looks Better in Spring

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja WandA »

Take a chance??  :eeek: Eihyvä..  :eiei:
Anna minun sinua tykästää.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Kollega »

WandA kirjoitti: Take a chance??  :eeek: Eihyvä..  :eiei:
Meneeköhän miten metsään, jos veikkaan taustalla olevan se, että noi Addicted to you/Take a chance-kipaleet on niin poikkeavia sen normaalituotannosta, että siellä suvisuomen tanssilavoilla noi kipaleet ei oikein oo edukseen siellä niiden suomenkielisten Laura-iskelmien kanssa...  Niin paljon kuin Lauran tuotannossa onkin minun mieleen musaa, niin älytöntä toi, että ihan tosissaan se aikoo suomen edustajaksi likipitäen samalla biisillä, jolla pääsi aikoinaan suomen edustajaksi - jotain vaihtelua Laura hei !

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Kuppialan kerma taas mielipuuhassaan! Mustamaalamassa ja narisemassa...
Ihanaa nähdä Lauraa näissä kuvioissa taas!
Love shine a light

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Kyllä minunkin  mielestä tuo Kosketa mua on parempi biisi...vaikka en Lauraa voittoon kannatakkaan. Tuo suomenkieli vähän mietityttää. Tuollaisella nopealla biisillähän Laura oli jo kokeilemassa onneaan ja kuinkas silloin kävikään....
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja WandA »

Dismalleen.
Toivottavasti kansa ei anna sille mitä se haluaa..  :heh: Niinkuin antoi Lovexille ja Kentalalle (mutta niiden haluamiset sentään ymmärsin..)
Nyt kun olen vieläpä oikeasti alkanut pitää Kosketa mua:sta. voih ja voih.
Toivottavasti edes yrittää näyttää parastaan siinä! Eikä laita verkkareita, lenkkareita ja jumppapaitaa ja näytä viikon valvoneelta.. Ja kun alkaa Take a chance.. niin ruppee säteileen kuin timantti kalliolla..
                                     Tohlopissa näemme..  :hiips:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

MuzaMaza kirjoitti: Laura haluaa Take A Chancen finaaliin

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1316735
Miksi? Ei ymmärrä ei. Voihan sen KM:n vaihtaa englanninkieliseksi jos se voittaa. Miksi täysin jonninjoutava ralli finaaliin?  :eeek:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Hienoa et Laura tyttönen saa tunteet kuumenemaan, ja uskon et kilpailjoista Lauralla on illan sähäkämät esitykset :joojoo: balladi on kaunis mutta, ralli on tarttuva ja vauhdikaalla esityksellä jatkoon :)

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja sziget »

En ymmärrä Lauran ajatuksenjuoksua ollenkaan. Eihän Take a chancella olisi mitään mahdollisuutta edes Turussa Helsingistä puhumattakaan. Kosketa mua olisi kunniallinen edustuskappale kotikisoihin, jos hän nyt edes haluaa edustajaksi.

Samaa reseptiä käytetään yleensä silloin, kun ensimmäinen yritys on hitti. Flopeille ei tehdä jatko-osia.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Laura

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Toivottavasti Laura saa haluamansa eikä lähde syömään kannatusta paremmilta balladeilta finaalissa. :joojoo:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Lukittu