gentedimare kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti:
Pakarisen biisistä jäi mieleen kertsi jo ekalla kuuntelulla ja esityksellä Pakarinen vielä herätti sen kappaleen henkiin..siihen ei kovin moni olisi pystynyt.
No ei todellakaan JÄÄNYT!! Ja ei todellakaan herättänyt. Kiemurteli vaan vihasen näkösenä vasen käsi korvalla kuin kärsivä hauki! Biisistä ei jää kymmenenkään kuuntelukerran jälkeen mitään mieleen! Hartwallissa yleisö ei jammaisi ja bailaisi biisin mukana yhtään!
Kun taas Lovex tykittää HETI!! Yleisö hyppäisi riemuissaan ylös jammaamaan! Biisi todellakin tykittää!! Intro ja kertosäe jää mieleen heti! Sen lisäksi esittäjissä on TUHAT KERTAA enemmän paloa ja karismaa kuin kiemurtelevassa Hannassa ja hänen paikoillaan seisovassa bändissään!
LOVEX HELSINKIIN!!
Mie taidan rakastaa tuota leideetä!
Kirjoittaa ihan meikäläisen ajatuksia. Mieki näen sen yleisön mylvinnän mielessäni kun Lovex pistää rokit soimaan. KUKAAN EI JÄISI PENKKIIN ISTUMAAN, vaan rokkaisi bändin tahdissa tv-yleisön pyörryksiin. Ja pisteitä. Niitä kuulkaa ropisisi Euroopan jokaiselta laidalta kun nuoriso ilmaisisi mielipiteensä suosikistaan.
Taviskatsojat näkevät ja kuulevat biisit YHDEN KERRAN.
Lovexin tykitys pomppaa esille ihan eri tavalla kuin Pakarisen
yritelmä. Taviskamutkin ovat järjestään teilanneet Hannan biisin
miljoonaan kertaan kuulluksi Radio Nova roskaksi. Sitähän se valitettavasti aika pitkälle onkin.
Sitä paitsi biisin viimeinen minuutti on saman kertausta, ilman modulaatiota.
Siinä ei tapahdu enää mitään kahden minuutin jälkeen.
Parempi se on kuin esimerkiksi Saksa 2005 tai Venäjä 2005, mutta otin ne esimerkkinä siitä miten Hanna voisi Helsingissä sijoittua... Samantyyppisiä
biisejä ilman henkeä.